Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Team Semiclip (Przenikanie przez graczy) 1.0.0

   (0 opinii)

Informacje o pliku

Opis
Jest to plugin który umożliwia przenikanie przez graczy. Kiedy podchodzimy do członków swojej drużyny robią się oni "pół-przeźroczyści" i możemy przez nich przejść

Instalacja standardowa
 

Cvary


// Ogólne // ------ semiclip 1 // Czy Semiclip ma być włączony [0 - Wyłączony / 1 - Włączony] semiclip_blockteam 0 // Kto ma posiadać Semiclip [0 - Każdy | 1 - Terro nie mają | 2 - CT nie mają | 3 - Nikt nie ma] semiclip_enemies 0 // Przeźroczystość wrogów [0 - Wyłączona / 1 - Włączona] semiclip_unstuck 1 // Odblokowanie, w przypadku zaklinowania sie w kimś/czymś [0 - Wyłączone / 1 - Zależnie od Teamu / 2 - Spawny CSDM / 3 - Gdzieś w pobliżu aktualnego miejsca] semiclip_unstuckdelay 0.1 // Opóźnienie z odblokowaniem gracza [ 0 - Od Razu] Zalecane Wartości Między 0.1 a 3.0 semiclip_button 0 // Przycisk Przyśpieszający Semiclip ) [0 - Wyłączony / 1 - Teroo / 2 -CT / 3 - Wszyscy] semiclip_knife_trace 0 // Ataki nożem dosiegają gracza nabliżej stojącego jeśli stoimy w Kimś [0 - Wyłącz / 1 - Włącz] semiclip_duration 0 // Czy plugin ma działać tylko na początku rundy [0 - Wyłączony / 1 - Włączony] // Ustawienia Rendera // ----- semiclip_render 1 // Czy niestandardowe opcje renderowania mają być włączone [0 - Wyłączone / 1 - Włączone] semiclip_rendermode 2 // Tryb Rendera ) [0 - 5] [0 - Wyłączony] semiclip_renderamt 129 // Jaki mocny ma być Render [0 - 255] semiclip_renderfx 0 // Jak mocny ma być Render Fx [0 - 20] [0 - Wyłączony] semiclip_renderradius 250 // Jaki mocny ma mieć zasięg rendera [?? - 4095] semiclip_renderfade 0 // Czy ma być włączona poświata dodatkowa [0 - Wyłączone / 1 - Włączone] semiclip_renderfademin 25 // Minimalna wartość Render Fade [0 - 200] semiclip_renderfadespec 1 // Czy Render Face ma być włączone dla obserwatorów [0 - Wyłączone / 1 - Włączone] // Kolor poświaty // ----- semiclip_color_admin_flag "b" // Flaga wymagana do poświaty semiclip_color_admin_R 0 // Kolor admina (czerwony) [0-255] semiclip_color_admin_G 0 // Kolor admina (zielony) [0-255] semiclip_color_admin_B 0 // Kolor admina (niebieski) [0-255] semiclip_color_ter_R 0 // Kolor Terro (czerwony) [0-255] semiclip_color_ter_G 0 // Kolor Terro (zielony) [0-255] semiclip_color_ter_B 0 // Kolor Terro (niebieski) [0-255] semiclip_color_ct_R 0 // Kolor CT (czerwony) [0-255] semiclip_color_ct_G 0 // Kolor CT (zielony) [0-255] semiclip_color_ct_B 0 // Kolor CT (niebieski) [0-255]

 

 

Autor: RasiaQ

 Udostępnij


Opinie użytkowników

Możesz dodać swoją opinię tylko jeśli pobrałeś plik.

Brak opinii do wyświetlenia.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...