Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

  1. camerdisco

    camerdisco

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Postów

      219


  2. Roberrt

    Roberrt

    Zasłużony


    • Punkty

      2

    • Postów

      1151


  3. styllek

    styllek

    Użytkownik


    • Punkty

      1

    • Postów

      41


  4. bobpixel

    bobpixel

    Użytkownik


    • Punkty

      1

    • Postów

      394


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.06.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. Includy załączasz zawsze na początku pluginu, np. za #include <sourcemod> -> includy zawierają funkcje, które możesz użyć w swoim pluginie. W twoi przypadku będzie wyglądać to tak: na samej górze pluginu: #include <colors> //gdzieś w pluginie CPrintToChatAll("{RED}=============================================== \n{GREEN}OBECNIE GRAMY TYLKO BOMBSITE %s \n{RED}===============================================",BSAL);
    2 punkty
  2. Z tego co widzę to screen pochodzi z mojego serwera od BS Limitera, ktory po prostu sam edytowałem. Sprawdź plugin. BSLimiter.smx
    1 punkt
  3. Błędy wymagają minimalnej wiedzy z języka angielskiego :P Błąd sugeruje Ci o braku biblioteki colors.inc w folderze includes
    1 punkt
  4. używaj #include <colors> i pobierz z alliedmodders
    1 punkt
  5. To jest proste ale pomoge ;v mam takie same zdanie jak koledzy wyzej ale moze innym sie przyda w "Normalnych celach" nie do naciagania Zasada jest prosta Przykladowy wycinek kodu: public void OnPluginStart() { CreateTimer(1.0, BobPixel_Test, _, TIMER_REPEAT); // 1.0 Oznacza tutaj po ilu sekundach ma sie wyswietlic, nazwa do wywlolania funkcji, Repeat samo oznacza w sobie ze to co zrobimy bedzie zapetlone } public Action:BobPixel_Test(Handle:timer) { PrintToChatAll("\x01[\x04UWAGA.\x01]Test Pixel :)"); } Efekt:
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...