Nowego ze starym????
Dokładny kod:
#include <sourcemod>
#include <cstrike>
#include <sdktools>
#pragma newdecls required;
#pragma semicolon 1
#DEFINE FLAGA ADMFLAG_CUSTOM5
public void OnPluginStart()
{
RegAdminCmd("sm_menu", MenuGlowne, FLAGA);
}
public Action MenuGlowne(int client, int args)
{
ShowWeaponMenu(client);
}
public void ShowWeaponMenu(int client)
{
Menu menu = new Menu(Secondary_Weapon);
menu.SetTitle("Wybierz Pierwszą Broń:");
menu.AddItem("weapon_ak47", "AK-47");
menu.AddItem("weapon_m4a1", "M4A4");
menu.AddItem("weapon_m4a1_silencer", "M4A1-S");
menu.AddItem("weapon_awp", "AWP");
SetMenuExitButton(menu, false);
menu.Display(client, 0);
}
public int Secondary_Weapon(Handle menu, MenuAction action, int client, int itemNum)
{
switch(action)
{
case MenuAction_Select:
{
if(IsPlayerAlive(client))
{
char info[32];
GetMenuItem(menu, itemNum, info, sizeof(info));
GivePlayerItem(client, info);
Menu menu2 = new Menu(Secondary_Handler);
menu2.SetTitle("Wybierz Drugą Broń:");
menu2.AddItem("weapon_deagle", "Deagle");
menu2.AddItem("weapon_fiveseven", "57");
menu2.AddItem("weapon_tec9", "Tec-9");
menu2.AddItem("weapon_cz75", "CZ75-Auto");
SetMenuExitButton(menu2, false);
menu2.Display(client, 0);
}
}
}
return false;
}
public int Secondary_Handler(Menu menu2, MenuAction action, int client, int itemNum)
{
#if defined DEBUG_LOG
LogMessage("Secondary_Handler");
#endif
switch(action)
{
case MenuAction_Select:
{
if(IsPlayerAlive(client))
{
char info[32];
GetMenuItem(menu2, itemNum, info, sizeof(info));
GivePlayerItem(client, info);
}
}
}
}
Powiedz mi gdzie tu jest stary syntax ???? Tylko zmieniłem nazwe Menu na MenuGlowne.
Po drugie jego post leżał tu ponad kilka godzin i nikt nie miał chęci pomóc koledze. Gdy Ja udzieliłem mu pomocy to tylko niektórzy potrafią się czepiać.
Jak ci coś @GoldeneK Nie pasuje no kuźwa sam napisz od zera i koledze wstaw, a nie wytykasz błędy bo ktoś starał się pomóc.