Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.05.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bardziej coś takiego musi to być: public Plugin info = { name = "Wymuszenie czasu rundy", description = "", author = "Adi - live4net", version = "1.0", url = "http://sklepcs.pl" }; Handle roundtime; public void OnPluginStart() { roundtime = FindConVar("mp_roundtime") HookConVarChange(roundtime, OnConVarChange) } public void OnConVarChange(Handle convar, const char[] oldValue, const char[] newValue) { if (StrContains("2.5", newValue) != -1) SetConVarFloat(roundtime, 2.5) }
    1 punkt
  2. > #include <sourcemod> public Plugin info = { name = "Wymuszenie czasu rundy", description = "", author = "fabko", version = "", url = "" }; public void OnMapStart() { ServerCommand("mp_roundtime 2.5"); } Sprawdź ;p
    1 punkt
  3. W zasadzie to może. Najpierw ładują się pluginy, które mogą zmienić jakieś cvary, a dopiero potem odpala się config. Jeśli w configu zmieniasz jakieś cvary, to w pierwszej kolejności wyłącz plugin, a dopiero potem zmień cvara. Jeśli zrobisz odwrotnie, to może to nie działać.
    1 punkt
  4. Wez tez pod uwagę kwestie tego, w którym przypadku łatwiej Ci bedzie utrzymać kod. W jednym pliku co ma 500-1000 linijek czy w 5 plikach po 100 :p Co do hookowania eventow, nie da sie tego zrobic w jakimś includzie czy cos i potem używać nativow, zeby nie definiować wszystkiego po kilka razy? Chodzi mi o zrobienie bliblioteki czy cos, nie wiem jak wyglada to w sm
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...