Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.05.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Hej, pewnie wielu z was widzi jak wygląda obecna sytuacja csgo - mało graczy na turniejowych, a na serwerach jeszcze mniej. Sądzicie, że to wina tylko aktualnej popularności battle royale? Valve chce podjąć jakieś kroki, żeby zniwelować tę przepaść między kilkoma latami wstecz, a teraz? O silniku source 2 jak kiedyś było głośno teraz znowu trochę przycichło, nadal nie ma żadnych informacji, prawda? W jaką stronę to wszystko idzie? Osobiście uważam, że gdyby valve miało dobry kontakt ze społecznością (tak jak jest to w przypadku epic games) to sprawa potoczyłaby się zupełnie inaczej. Dodatkowo niedawna aktualizacja, która sprawiła, że przedmiotami, które się otrzymało nie można handlować przez 7 dni - czy to nie miało po prostu dobić tej gry? Uważam, że po tym zniechęciło się bardzo dużo graczy, bo wielu z nich "dorabiało" sobie na stronach hazardowych :v Chciałbym też poznać wypowiedzi właścicieli długo istniejących serwerów - jak wygląda +/- liczba graczy dzisiaj, a jak wyglądała pół roku temu? Duża przepaść? A może ktoś orientuje się jak wygląda sprawa z cs 1.6? Dawno nie grałem, ale słyszałem, że też gra w niego coraz mniej osób - choć nie są to potwierdzone informacje Uważacie, że liczba graczy online wróci do normy?
    2 punkty
  2. Ze swojej strony mogę powiedzieć w miarę obiektywnie. Na 15 serwerów, 2-3 zostały niemalże opróżnione. Z naszych przemyśleń wnioski są takie: - Dużo graczy wiadomo przeszło na BR (Fortnite, PUBG) - Ogromną część tych odchodzących graczy stanowią dzieci. - Pustoszeją głównie serwery takie jak 4FUN czy DR, te na których duża część społeczności stanowią młodsi gracze. - Jeśli chodzi o starszych graczy to spadek nie jest tak bardzo zauważalny. - W zwiazku z tymi blokadami na skinach strony do wypłacania PLN za skiny albo upadają albo wprowadzają mega niekorzystne ceny w wyniku czego i zyski nieco zmalały. Stali gracze zawsze zostaną, a ci "przejsciowi" będą lecieć za trendem na BattleRoyale. Pozostaje czekać na kolejne kroki Valve. Osobiście uważam że takie działanie Valve z tymi skinami nie było przypadkowe. I logistycy mają na pewno na to jakiś grubszy plan. Może planują zrobić jakiś szum większy i wylecą z czymś WOW. Jakby nie patrzeć to skiny są głównym dochodem dla Valve z CSa, więc dlaczego mieliby się pozbywać free kasy ot tak? Chętnie poczytam inne teorie na ten temat :) Pozdrowionka!
    2 punkty
  3. Takie przemyślenia jak Wasze to pojawiają się na /r/GlobalOffensive tak mniej więcej od dwóch lat ;) Tam co tydzień ktoś zwiastuje koniec tej gry. Istotnie, spadki są zauważalne i to dość mocno: Z moich obserwacji wynika, że ludzie nadal grają w cs:go w podobnej liczbie, tyle że krócej, co oczywiście przekłada się na mniejszą liczbę osób online i spadki na serwerach. Co do płaczu że polskie serwery cs:go spadają w GT - nie przesadzałbym. Jeśli problem jest globalny, to przecież wszystkie serwery na świecie tracą graczy, dlaczego więc polskie serwery na GT miałyby spadać? Co do Source2, bo akurat dość mocno śledzę temat - Gabe Newell dość rozsądnie to skwitował w swoim ama. Czym w zasadzie jest Source2 i czego ludzie od niego oczekują? Jakie problemy miałby rozwiązać albo co dodać do gry? Bo to co Valve nazywa u siebie Source2 to chwyt marketingowy. Pod spodem kryje się Source1 z kilkoma ulepszeniami, które nie znajdą zastosowania w CS:GO. Rzeczy które w CS:GO wymagają poprawy są poprawiane i zmiana silnika wcale ich nie rozwiąże. Tak więc ta legenda narodziła się w ludzkich głowach i wszyscy oczekują teraz nie wiadomo czego. Najpierw PUBG a potem Fortnite zaczęli zabierać CS:GO graczy. Co ciekawe szczyt popularności tych gier przypadł już na listopad poprzedniego roku i to wtedy było widać największe spadki względem poprzedniego sezonu. Od listopada do marca utrzymywała się mniej więcej strata na poziomie 20% względem roku wcześniej. Tyle że kiedy doszedł wiosenny front cieplny i nagle połowa ludzi przestała z dnia na dzień grać - efekty są jak widać. Jeśli ktoś twierdzi że Valve olewa tą grę, to mam wrażenie że jednak dość mocno przesadza. Co ciekawe, istnieją spore przesłanki, że w CS:GO pojawi się oficjalny mod Battle Royale. Kilka razy wyciekły pliki za niego odpowiedzialne, głównie dźwięki, ale też i nowe bronie, jakieś apteczki i tak dalej. Tryb będzie się nazywał "Survival". Nie wiem na ile celowo, ale co kilka tygodni do gry dochodzi coś związanego właśnie z BR. To szczątki, ale się pojawiają. Kanał na YT "Valve News Network" (czy jakoś tak) o tym sporo mówi. Do tego dochodzi spora dziura w aktualizacjach, ilość drastycznie spadła. W międzyczasie John McDonald przyznał się że zespół powiększył się z 25 do 35 osób, więc ewidentnie nad czymś pracują. Nie ma też nowej operacji, generalnie czuć że coś wisi w powietrzu. To czego mi osobiście najbardziej w CS:GO brakuje to właśnie tryb żeby sobie pograć "dla zabawy". Gra została stworzona dla esportu i sporo ludzi nie ma nerwów na ciągła rywalizację. W Fortnite można zagrać dla zabawy. Jeszcze w kwestii blokady wymiany. Sądzę że źródłem decyzji było zaprzestanie scamu. Dzięki blokadzie 7-dni support ma tydzień czasu na ewentualne rozwiązanie problemów i tak dalej. Ktoś w zarządzie to policzył, a że przy okazji oberwał cały hazard? Kogo to obchodzi, valve nie czerpało z niego korzyści.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...