Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

  1. owner_2019

    owner_2019

    Usunięty


    • Punkty

      1

    • Postów

      4374


  2. Hanys

    Hanys

    Użytkownik


    • Punkty

      1

    • Postów

      152


  3. Sqower

    Sqower

    Użytkownik


    • Punkty

      1

    • Postów

      245


  4. esej

    esej

    Zasłużony


    • Punkty

      456

    • Postów

      220


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.04.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. Potężny Bump myślałem że to scam ale na moje konto wleciało 1000 euro gąbek polecam
    1 punkt
  2. Zanim zaczniemy poznawać SourcePawn przygotujemy sobie stanowisko pracy 1. Pobierz Pawn Studio: pstudio-0.8.3.zip 2. Po pobraniu wypakowujemy archiwum po czym otwieramy aplikacje PawnStudio 3. Ostatnim krokiem jest otwarcie edytora w którym zaczniemy pisać kod źródłowy. Można to zrobić na dwa sposoby: a. Na stronie startowej klikamy Create New File przechodzimy do zakładki SourceMod wybieramy SourcePawn Script i klikamy OK b. klikamy w: File-New-SourcePawn Script Po otwarciu otworzy się nam taka strona: Następne kroki będą opisywały jak skompilować plugin (Możesz aktualnie pominąć) Kompilacja w PawnStudio 1. Po otwarciu programu przechodzimy do ustawień (Extras-Preferences F12) gdzie z lewego menu wybieramy Compilers w którym ustawiamy: a. Language: Pawn (SourceMod) b. Filename: Tutaj ustawiamy ścieżkę do kompilatora (kompilator dostępny jest w paczę sourcemod (pobierz pod windows) w addons\sourcemod\scripting) czyli dla przykładu ustawiamy: C:\xxx\addons\sourcemod\scripting\compile.exe c. Default Output Directory: W tym miejscu ustawiamy ścieżkę do folderu gdzie znajdziemy skompilowany plugin. Przykład: C:\xxx\addons\sourcemod\scripting\compiled Opcja ta często nie działa dlatego polecam opcję druga lub trzecią Bibloteki .inc dodajemy podobnie jak w kompilacji lokalnej Kompilacja Lokalna 1. Pobieramy paczkę Sourcemod pod Windows którą wypakowujemy 2. Następnym krokiem będzie kompilacja pliku .sp (plik źródłowy) którą możemy wykonać na dwa sposoby a. Przeciągamy plik .sp nad \addons\sourcemod\scripting\spcomp.exe Po poprawniej kompilacji w tym samym folderze znajdziemy plik .smx o tej samej nazwie b. otwieramy aplikacje \addons\sourcemod\scripting\compile.exe dzięki której wszystkie pliki .sp zostaną skompilowane. Po kompilacji wszystkie prawidłowo skompilowane pliki znajdziemy w \addons\sourcemod\scripting\compiled Biblioteki .inc dodajemy do \addons\sourcemod\scripting\include Kompilacja przez WWW 1. Wchodzimy na jedną ze stron: Spider - SourcePawn Compiler SourceMod: Half-Life 2 Scripting wklejamy kod źródłowy po czym klikamy Compile Na stronie spider.limetech.org bibliotek dodajemy przez przeciągniecie pliku .inc nad Drop .inc files here Strona 2 nie daje możliwości dodania własnych bibliotek Spis poradników 0. Wprowadzenie 1. Przygotowanie stanowiska pracy (Pawn Studio oraz kompilacja)
    1 punkt
  3. Nawet jak by te serwery zarabiały solo po 400 zł (A nie zarabiają i dam sobie ... uciąć) to nie byłyby warte takich pieniędzy z oczywistych względów jakimi są kwestie finansowania reklamy aka cs 1.6 studnia bez dna. Ostatnio serwer Centrum był wyceniany na kilka stów a jest on bardziej atrakcyjny dla potencjalnego nabywcy niż te dwa cosie z tematu.
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...