Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

  1. o0nskii

    o0nskii

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Postów

      93


  2. emce

    emce

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Postów

      176


  3. Orzeszek3

    Orzeszek3

    Zbanowany


    • Punkty

      2

    • Postów

      5


  4. galbar

    galbar

    Użytkownik


    • Punkty

      1

    • Postów

      6


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.02.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja chciałbym tylko dodać że ich nie znam, ale znam kolegę który tez ich nie zna.
    3 punkty
  2. Admin Control Panel Głównym założeniem projektu było stworzenie panelu który mógłby działać w tle sieci i nadzorować wszelkie procesy w projektach sieci. Mam tutaj na myśli wszelką maść problemów z nadzorowaniem Techników przez Właścicieli, braku informacji o pracach nad danym zakresem problemów zadań. Znikających tematach błędów zgłaszanych przez Opiekunów. Dodatkowy aspektem była myśl stworzenia konfiguratora serwerów, czyli pełny nadzór nad roundsoundem, reklamami, rangami, listami baz danych. Z całego tego zamieszania i pomysłów powstał panel, który zostaje udostępniony dla całej społeczności CS:GO. Zdaję sobie sprawę z problemów, niedopracowań jak i również „jednostronnego” pisania kodu pod jedną siec, lecz zawsze poniży panel może służyć jako baza do czego lepszego, większego a może i nawet spowoduje to rozdział forum na rzecz takich wybranych i dostosowanych stron. Projekt bazuje na: PHP 5.6, systemie szablonów bootstrap (Szablon AdminLTE 2) Możliwości: 1. Wpisy: Moduł do wymiany wiadomości publicznych między userami systemu, możliwość oznaczania ogłoszeń, które są prezentowane na stronie głównej. Daje pewnego rodzaju szansę na wymianę informacji na czymś poza forum. 2. Zadania: System umożliwiający prezentowanie progresu, postępu działań na sieci. Kilka etapów postępu pracy nad zadaniem, system komentarzy oraz pełne logi. Dodatkowo możliwość stworzenia publicznego linku i przekazania danych z zadania na np. forum. Przydatną funkcją jest możliwość stworzenia pozycji todo, które mogą prezentować postęp prac nad danym zadaniem. W ramach tej możliwości została stworzona dodatkowo zakładka z mini statystykami. Statystyki te przedstawiają rozkład ilości zadań w danym statusie oraz procentowe wykonanie zadań przyjętych przez Techników. 3. Usługi: Bardzo prosty system mini/mikro sklepu który ma nadać usługę na określony czas. Jest to moim zdaniem dobre miejsce na nadawanie usług wszelkim legendom, wspierającym czy nagród za topx. W ustawieniach tej zakładki możemy dodawać usługi, definiować serwery na których dana usługa działa oraz jakie flagi ma otrzymać. Usługi są oparte na edycji pliku admins simple który możemy zlokalizować w katalogu configs naszego sourcemoda. 4. Konkurencja; Wykorzystanie irytujących powiadomień push do nadzoru innych sieci. Dzięki tej funkcji można w zupełności zapomnieć hasła do multikont na innych sieciach, ponieważ skrypt, pobierze nam ostatnie aktualności z innych for. 5. Galeria Map: Znany temat na sieciach wielu for csgo, gdzie znajdziemy listę map z dopasowanym do nich obrazkiem. Jako że temat zwykle jest mało wykorzystywany a obrazki zwykle muszą być robione często powstał pomysł aby wykorzystać api imgura i za jego pomocą stworzyć jedną dużą bazę obrazków. Mamy swego rodzaju pewność, że obrazki będą w sieci długo, a wgranie jest banalne. Dodatkiem miłym jest tak zwany znak wodny, którego tekst możemy zdefiniować w ustawieniach systemu. Warto też wspomnieć że wgrywane obrazki są zmieniane pod względem rozdzielczości w celu ujednolicenia wielkości. 6. Pluginy: W zależności od pomysłu wykorzystania, moim celem było danie administracji pewnego rodzaju lokalizacji biblioteki podstawowych pluginów działających praktycznie na każdym serwerze. Miejsca w którym możemy sprawdzać, weryfikować poprawki jak i zlecać wgranie plików na serwer. System dodatkowo ma możliwość oznaczania plików jako kod źródłowy czy starszą wersję. Dzięki takiemu zabiegowi, pliki np. sp nie trafią do plików serwera. 7. Roundsound Bazując na listach przebojów, powstał pomysł stworzenia katalogu piosenek. Piosenki są proponowane przez stronę publiczna które możemy linkować na forum. Społeczność może oddać również głos zadowolenia na utwory i również sprawdzić aktualną listę jak i tworzoną na np. kolejny miesiąc. Publiczna lista posiada możliwość otworzenia fragmentu utworu, przejścia na serwis youtube czy też pobiera obrazek jako okładki albumu. 8. Kalkulator Slotów Nowatorska funkcja umożliwiająca przeliczanie slotów i analizowanie ile dodać ile skasować. Celem jest aby serwer był jak najbardziej pełny i zyski z sprzedaży vipów były duże. Brak miejsca w godzinach szczytu = darmowy slot dla vipa 9. Serwery Ustawienia 10. Serwery Konfiguracja 1. Reklamy: Cieżko opisać tą zakładę, znany plugin od reklam w say, csay czy msay. Skrypt acp dodatkowo posiada możliwość dodania czasowej reklamy, czy reklamy która będzie na serwerach jakimś zakresie dni wskazanego miesiąca. 2. Rangi: System hextags, aktualizacja pliku. 3. Bazy danych: Uproszczony edytor pliku database.cfg 4. Mapy: lista map UMC lub mapchoster 5. Help Menu: Zakładka współdziałająca z pluginem napisanym przez @Pynio, która ma za zadanie wygenerować listę serwerów z detalami, listę adminów z statusem steam oraz menu pomocy z listą potrzebnych komend. 6. Tagi: Edytor svtags, polega na systematycznym zmienianiu zawartości tagów. 11. Changelog: logi serwerów 12. Wgrywarka: dane z prac, zleconych wgrywek plików 13. Raporty: Lista raportów Opiekuna 14. Kokpit Serwerów: Informacje o połączenie ftp oraz rcon, system informuje nas o problemach. (zakładka moim zdaniem nie skończona) 15. Detale Serwerów: 1. Detale serwera 1. obrazek mapy pobierany z galerii map 2. podstawowe informacje o serwerze 2. Regulamin Umożliwia dodanie linku lub regulaminu jako tekstu, chciałem to wykorzystać ale raczej zapomniane. Celowałem aby regulamin był wykorzystywany głównie z systemu acp, nie na ociężałych forach. 3. Ustawienia Podstawowe 4. Lista Adminów 1. status steam, nick steam, awatar admina 2. dodawanie, usuwanie, edycja admina z sourcebans 3. zgodność nicku sb z steam 4. Ilość adminów z danym statusem steam 5. Chat Say, wyświetlanie czatu say z bazdy hlstats 6. Prace zdalne: infromacja o aktualizacji danych plików danego serwera, oraz o błędach które system napotkał. 7. Source update: aktualizator sourcemod i metamod, wskazana zakładka sprawdza za nas czy pojawiła się nowa wersja. Gdy tak jest mamy o tym powiadomienie. 8. Consola RCON 9. Statystyki serwera: 1. Ilość graczy w zestawieniach godzinnowy, dziennych czy miesięcznych z podziałem na ilość wyników. 2. Gosetti: Wykresy ilości punktów oraz pozycji serwera. 16. ACP systemowe: 1. Użytkownicy: dodawanie, usuwanie, generowanie nowego hasła, edycja 2. Grupy: dodawanie, edytowanie, kasowanie 3. Moduły 4. Ustawienia 5. Logi 17. Strony publiczne 1. Lista serwerów, detale serwerów 2. Lista adminów 3. Roundsound 4. Detale Zadania 5. Głosowanie gosetti: jedna strona wiele serwerów 6. Changelog 7. Galeria Map Poziomy dostępu: 1. Użytkownik ROOT, nadawany z bazy, brak możliwości nadania z poziomu acp 2. Grupy użytkowników: każda grupa może mieć dostęp do wskazanego modułu a w nim do określonych funkcji, jeśli takowe są 3. Gość: publiczne strony Instalacja: 1. Wgranie do katalogu strony www 2. Wgranie bazy danych 3. Edycja pliku var/confing php uzupełnienie danych dostępu do wgranej bazy 4. Dodanie zadań cronjobs, przykład: * */1 * * * curl –silent https://acp.sloneczny-dust.pl/?x=cronjobs_optym > /dev/null */2 * * * * curl --silent https://acp.sloneczny-dust.pl/?x=cronjobs_serwer > /dev/null 0 */1 * * * curl --silent https://acp.sloneczny-dust.pl/?x=cronjobs_stats > /dev/null */2 * * * * curl --silent https://acp.sloneczny-dust.pl/?x=cronjobs > /dev/null 5. Pierwsze logowanie: Login: admin Hasło: 3wart1jX Zrzuty Ekranu: https://imgur.com/a/dS9CB4l GIT: https://github.com/emsmyk/Admin-Control-Panel-Public Dokument PDF: https://github.com/emsmyk/Admin-Control-Panel-Public/blob/main/ACP_admin_control_panel_opis.pdf Steam: https://steamcommunity.com/id/emsmyk/ Prosiłbym o nie ścieranie mnie z ziemi za może stary kod, małe zabezpieczenia czy też bugi i błędy. Nie jest to system skończony i wydany dla firmy za 10k, nie jest to również system na licencji. Chciałbym tylko w społeczność CSGO tchnąć pewną bryzę nowego i może spowodować jakieś dobre zmiany. Dziękuję również @PyNiO oraz @SeeQ za testy przez praktycznie 2 lata kodowania.
    2 punkty
  3. Mam do zaoferowania paczkę pluginów na serwer Paintball. Paczka powstała w oparciu o skrypt paintball oraz capture the flag autorstwa boomixa, a później rozbudowana z mojej strony. Jest to zupełnie inne podejście do serwerów Paintball, których aktualnie brakuje, z większą dawką zabawy i różnorodności. Działanie paczki: 1. Na początku mapy, jest minutowa rozgrzewka, po której zaczyna się losowanie. Losowany jest tryb gry oraz scenariusz. Tryby gry: Klasyczny - która drużyna pierwsza zdobędzie 1000 puntków wygrywa. Każde zabójstwo dodaje 15 punktów, a headshot 30. Przejmowanie flagi - drużyna, która szybciej przyniesie 3 flagi drużyny przeciwnej do swojej bazy wygrywa. Gorąca Strefa - drużyny przejmują strefy na mapie. Drużyna, która szybciej zdobędzie wszystkie strefy zdobywa punkt. Strefy można zarazem zdobyć, jak i stracić. Scenariusze: Klasyczny. Policjanci i złodzieje - antyterrotyści wcielają się w policjantów, a terroryści w więźniów. Noc w Gotham - starcie na linii Batman vs Joker. Wszystko dzieje się na zaciemnionej mapie z grającą muzyką z filmu Mroczny Rycerz. Dziki zachód - gracze wcielają się w role rewolwerowców. Każdy gracz może raz użyć umiejętności spowolnienia gry w stylu duel'u western. Plaga Zombie - przy każdym ożywieniu gracz ma szansę zostać zombie, który jest szybszy oraz posiada nóż. 2. Plugin wykorzystuje w pełni materiały dostępne w internecie. Model dla paintera, model dla awp, modele rąk paintballowych, dźwięki, modele postaci i różne inne efekty wizualne. 3. Dostępny jest także moduł RPG oraz Klasy. RPG: Szybkość biegania. Szybkość kulki. Redukcja wstrząsów. Kontrola rozrzutu. Szybsze przeładowanie. Szybkostrzelność. Granat z kulkami. Granat dymny. Pozwala to odczuwać graczowi stały rozwój. Doświadczenie zdobywa się za zabójstwa, wygrywanie map, przejmowanie flag, doniesienie flagi do bazy itd. Za każdy poziom otrzymujemy token za który kupujemy ulepszenia w rpg lub nowe klasy postaci. Klasy: Szturmowiec [MAC-10, Glock-18] Snajper [AWP, CZ75-Auto] Rusher [P90, Dwie Beretty] Elitarna jednostka [AK-47, P250] Tank [M249, Desert Eagle] Bydlak [KLASA VIP] [Obrzyn, Glock-18] Wszystkie klasy mają odpowiednio skonfigurowane bronie, dodatkowo klasa VIP strzela z Obrzyna czterema kulkami jednocześnie. 4. Kolorowe smoki i flashe. 5. Obsługa VIP oraz PREMIUM (S-VIP). Gracze z usługą VIP otrzymują 2x większe doświadczenie za każde zdarzenie oraz flash'a podczas każdego ożywienia. Natomiast gracze z usługą PREMIUM 3x więcej doświadczenia oraz flash'a i granat taktyczny. 6. Widok z trzeciej osoby. !tp Plugin jest dosyć świeżym projektem, dlatego jest ciągle rozwijany o nowe rozwiązania, tryby gry, klasy, dlatego zostawiam tutaj też listę do zrobienia która pojawi się nie długo. Do zrobienia: Tryb gry - Soccer. Klasa PREMIUM. Poprawienie obsługi kilku dźwięków jednocześnie. Poprawienie jednoczesnego efektu stania w kolorowym dymie oraz flasha. Paczka jest unikatowa i przedstawiania inne podejście do zabawy na serwerach typu Paintball. Zapewniam stały support i pomoc w instalacji. Najlepsze pomysły zbieram i realizuje, później w większych aktualizacjach. Koszt paczki: 200zł. Większe aktualizacje: do 50zł. Kontakt: https://steamcommunity.com/id/kylebroflovskihehe/
    1 punkt
  4. Fajno, cieszę się że po latach pracy nad tym w końcu ujrzało to światło dzienne i też zdecydowałeś się to zaprezentować tutaj. Miło z Twojej strony i gratuluję realizacji projektu, być może będą osoby chętne pociągnąć to dalej i tworzyć na tej bazie ulepszone wersje takiego ACP. Pozdro600 ?
    1 punkt
  5. Na początek zarzucę stylami sieci AlkoSkill a później rozpisze sie troszkę o ekipie ich fourm Paczka AlkoSkil-aka 'AlkoSHIT.rar Zaczynając od początku wczoraj razem z @sh1zo_nnjl i jeszcze jednym ziomeczkiem przejelismy po raz kolejny siec serwerów FeelTheGame.eu , było wszystko super az do wieczoru siedziemy sobie na teamspeak'u obgadujemy sprawy co trzeba zrobic zmienić itp typowe forumowe sprawy. Odświeżam stronę i widzę napis o naszych chujowych zabezpieczeniach oraz dostępów których nie zabraliśmy dla @DarkWolf(dostęp do konta CloudFlare) z ktorego zrobil przekierowanie na inna stronę , następnie był komunikat XD a później gierka w dinozaura (rekord 1200 pkt). Pewnie ekipa sieci AlkoSkill zapyta się skąd pewnośc ze to ich super duper uber technik DarkWolf , tylko on dostał ode mnie dostęp do ovh oraz cloudflare'a, więc no. Dziś wieczorem zaczął do mnie pisać ich Administrator wierzba. co do ddosów ze strony AlkoSkilla , czasami przesiadywałem z nimi na ich teamspeak'u i nie raz gadali o ddosach na inne sieci , nie mam zadnego nagrania bo nie sądziłem ze kiedykolwiek będę pisał takiego posta. @Maroxx tez zrobil posta o ddosach alkoskill'a edit
    1 punkt
  6. Ale drama.... Co Internet potrafi zrobić z człowiekiem...
    1 punkt
  7. Rozróżniasz tcp a udp? XD udp jest dla polaczen dla graczy tcp dla rcona itp
    1 punkt
  8. Dziękuję każdemu za dobre słowo, repkę czy też krytykę. To dzięki niej można iść na przód. Celem owego panelu głównie jest działanie w tle, co za tym idzie dostęp do takiego panelu można przydzielać do x osób z którymi działasz. Nie chcę nikogo nakłaniać do wgrywania owego panelu, ale bardziej tchnąć nowego ducha w zastałe sieci na ips. Chciałem pokazać z własnego doświadczenia z prowadzenia sieci że pewnego rodzaju zadania można automatyzować. Od samego początku od publikacji zdawałem sobie z sprawę iż jest to 'stare' i też wspomniałem o tym. Zacząłem budować owy panel na bazie mojej startowej wiedzy o PHP i na ten moment gdybym miał startować to by to było z pewnością PHP 7.4 o ile nie próbował bym już PHP 8. Zapewne oparł bym się nie tylko o szablon z bootstrap ale profesjonalne (na ten moment mi się tak wydaje) Laravel'a. Wyżej wam przedstawiony panel zaczął robić się ogromnym kombajnem, a pomysły się nie kończyły i przepisanie go przy moim małej ilości czasu na nową 'składnię' spowodowało by prawdopodobnie brak jego publikacji. edit: Mamy speców, chętnie też się nauczę czegoś nowego. Jeśli ktoś tutaj z obecnych ma wiedzę jaki duży błąd popełniłem wie i chciałby go łatać to kod jest dostępny, aktualizacja jest możliwa.
    1 punkt
  9. Ja nie rozumiem jednej rzeczy w tym wszystkim po co ktoś DDosuje forum gdy chce by stracili graczy/użytkowników skoro może tak samo wywalić serwer? Nie wiem czy wiecie ale serwer jest łatwiej wywalić niż nie jedno chronione forum.... Przykładem Alkoskill przecież im tyle razy leciały serwery że sami nie wiedzieli czy zrobić aktualizację SM czy zainstalować nowy ?
    1 punkt
  10. Witam. Wrzucam kody rabatowe na usługi -50% w serwisie Proserwer.pl Może komuś się przydadzą :) Link rabatowy: https://proserwer.pl/?p=115169 Kody: 1. HNR25-MYB7SH-115169 2. HNP10-MYB7SH-115169
    0 punktów
  11. Jak tam więcej czerwonych nicków niz użytkowników online xd
    0 punktów
  12. Mógłbyś dla mnie wykonać antyddosa na forum? (kill4u.pl) Budżet: 1K (zl)
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...