Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Gremsonkowy

Użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gremsonkowy

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. @daffyy Jako jedyni na rynku, pomagamy klientom, którzy nie zostawiają u nas dużych pieniędzy, nie zależnie czy jest godzina 11:00 w poniedziałek, czy 4:00 w sobotę; monitorujemy infrastrukturę powierzoną nam przez klienta (usługi wykupione u nas) 24/7/365 oraz zgodnie z anomaliami, podejmujemy reakcje lub przekazujemy ewentualne rady do klienta (przykładowo, modyfikacje po stronie jądra systemu w celu ograniczenia kolejkowania połączeń) - czego nie robią inne firmy; jesteśmy do dyspozycji naszych klientów oraz świadczymy usługi z sercem - dbamy o interesy klienta tak samo, jak o własne. Sami zaproponowaliśmy Jakubowi (@Mesharsky) bezpłatne zmiany po udzieleniu odpowiednich dostępów po stronie jego infrastruktury (czego nie podjęłaby się żadna firma, w kwocie, która jest nieco bardziej symboliczna, niżeli pokrywa przykładowo wszelkie koszta związane z zewnętrzną administracją systemu przez naszego administratora). Takich sytuacji jest o wiele więcej, czego świetnym potwierdzeniem może być nasz klient Jakub, który nieraz korzystał z naszej pomocy oraz nie naliczaliśmy za nią żadnych dodatkowych kosztów. Twoje zarzuty związane z nieprawidłowym dbaniem o interesy naszych klientów, są całkowicie nie na miejscu - myślę, że każdy rozsądnie myślący człowiek sam będzie umieć to wywnioskować z naszej konwersacji. Jeszcze raz podkreślę - zanim zaczniesz dyskutować z mocniejszymi od siebie, posiadającymi o wiele większą wiedzę w oferowanym zakresie oraz w ogóle podejmiesz się jakiejkolwiek otwartej dyskusji na szczeblu technicznym z naszymi administratorami, proponuję do edukowanie się w kwestiach IT czy biznesowych. P.S. Co do trash talku: Pozdrawiam
  2. @daffyy żałosne! Naprawdę, nie wiem jak to traktować, ale jeżeli faktycznie masz 21 lat (Gadu-Gadu), na Twoim miejscu zdobyłbym jakąkolwiek wiedzę w zakresie informatyki, rozejrzałbym się za pracą, stworzył jakikolwiek swój biznes, sam chętnie sprawdziłbym (jak i nasz zarząd) czy Twoja firma w ogóle osiągnęłaby rentowność. "Dane finansowe" w Brytyjskiej księgowości, to tylko aktywa, która wpływają na konto władz (czyli działalność sama w sobie musiała już osiągać progi podatkowe, które w UK są bardzo wysokie). ? Do tej pory: a) próbowałeś zarzucić nam, że nasza ochrona jest nieskuteczna - wyjaśniliśmy czarno na białym, że problemy występują i wyłącznie u konkretnego klienta oraz przez jego nieprawidłową konfigurację (po stronie serwera docelowego); b) próbowałeś wmówić naszemu klientowi, że rzekomy bypass JavaScript challenge powoduje ujawnienie maskowanego adresu IP chronionego serwera - nie wiedzieć już, w jaki sposób miałoby to działać i w jaki sposób warstwa oprogramowania, kodu JS miałaby związek z protokołem DNS lub header-ami HTTP; c) atakowałeś strony klienta, które nie posiadały uruchomionej technologii WAF, a i wyłącznie ochronę przed atakami DDoS do warstwy 4 oraz nazywałeś to "bypass-em" - nie mówiąc już, że same kordy PTR usług wskazują na to, w jakim pakiecie utrzymywana jest dana usługa; m.in. gateway dla usług WAF, protection dla usług Anty DDoS "znawco" (!); d) kiedy prosiliśmy o kontakt telefoniczny lub przez jakikolwiek komunikator głosowy (tak, nasi inżynierzy to pasjonaci, potrafią nawet poza godzinami pracy podjąć kontakt z osobami, które nawet nie są zainteresowane kupnem naszych usług) notorycznie go odrzucałeś - co samo świadczy o Twojej niewiedzy oraz niechęci komunikacji z osobami, które posiadają najwyższe certyfikacje gigantów w branży IT/są laureatami prestiżowych konkursów informatycznych; e) bez jakiejkolwiek wiedzy na temat prowadzenia spółki w Wielkiej Brytanii wypowiadasz się na tematy finansowe - najwidoczniej normą jest, że wchodzisz tam, gdzie nie masz niczego sensownego do przekazania (nie wspominając już, że rozmawiasz z podmiotem Polskiej działalności, nigdzie oficjalnie nie potwierdziliśmy, że dana spółka jest w naszych rękach); f) sam, jako osoba niewidniejąca w CEIDG, próbujesz oceniać kogokolwiek względem (oczywiście nieprawidłowej, spowodowanej swoim brakiem wiedzy) kalkulacji "finansowej" - o ile możemy tak to nazwać. Ze swojej strony temat uważam za wystarczająco wyczerpany, zanim zaczniesz wypowiadać się na temat o kimkolwiek, czymkolwiek, zaczerpnij wiedzy o tym, co będziesz komu zarzucał. Nie jest to moja wścibskość, chęć dopieczenia a zwykła rada - bo jak na razie na polu dyskusji, ewidencjonujesz się jako osoba niemająca żadnej wiedzy merytorycznej, w żadnym operowanym obszarze. ? Pozdrawiam
  3. @daffyy do tej pory nie otrzymaliśmy żadnego potwierdzenia ani skutecznego ataku na naszą infrastrukturę. Prosiliśmy, prosimy i prosić dalej będziemy, jak najbardziej zezwalamy na ataki skierowane na infrastrukturę testową https://test.cybervio.com/ - do tej pory wszystkie ataki, których zrzuty ekranu umieszczałeś na forum, związane były z generowaniem ruchu na usługę klienta standardowej wersji (bez technologii WAF). Nieprawidłowa konfiguracja po stronie serwera klienta powodowała, że vhost osiągał fizyczny sufit zasobów serwera oraz zapychał poprawną działalność pozostałych witryn. Natomiast nie jest to temat do rozmów na temat oferowanych przez nas usług. To ty nie potrafiłeś sensownie oraz na żadnym poziomie merytorycznym rozmawiać z naszym zespołem, w związku z czym nie widzieliśmy żadnych pozytywów kontynuowania z Tobą rozmowy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, bardzo proszę o kierowanie ich na Gadu-Gadu. Ewentualnie mogę podrzucić kontakt do CIO (Telegram), również w takim przypadku o potwierdzenie poprzez wiadomość prywatną. @Roberrt dane firmowe dla naszych kontrahentów biznesowych dostępne są na zawieranym kontrakcie. Myślę, że nie jestem zobligowany do tego, aby udostępniać takie dane publicznie. Do momentu odsłony strony oraz świadczenia usług B2C myślę, że prezes nie chciałby, aby zaczęto już wiązać jego inne firmy z Cybervio (są to mocne nazwy na rynku DC oraz rozwoju nowoczesnych technologii w Polsce, jak i za granicą). Również mogę podrzucić kontakt do CIO, który jest już zobligowany do rozmów o sprawach firmowych. Pozdrawiam
  4. @Roberrt dziękujęmy za zgłoszenie błędu. Dzisiaj wdrażaliśmy moduł do procesu automatycznej minifikacji kodu. Nie był to żaden atak. Nasz dział wdrożeniowy otrzymał już informacje związaną z jego nieprawidłową implementacją oraz poprawił błąd. Prosimy spróbować ponownie. Co do jej zawartości - aktualnie wrzucony jest blank naszego autorstwa, do tego momentu skupialiśmy się na klientach B2B, w związku z czym strona z ofertą była zupełnie niepotrzebna. Aby nie być gołosłownym, w załączniku umieszczam zrzuty "przedsmaku" naszej nowej strony internetowej, której odsłona odbędzie się w marcu (marcowe zmiany). Ze swojej strony, uprzejmie proszę o nie sprowadzanie usterki we wdrożeniu (specjalnie wdrożenia przeprowadzamy o późnych godzinach, aby nie odczuli tego użytkownicy) do "ataku". W załączniku dodaję wykres ruchu. Ps. Ostatnio obsłużyliśmy 600 Gbit/s i 54 M pakietów. Jeżeli jesteś zainteresowany statystykami, również zapraszam do kontaktu przez Gadu-Gadu. Jesteśmy otwarci do rozmowy z każdym, nie mamy nic do ukrycia. Pozdrawiam
  5. @Roberrt co da Ci fizyczny firewall w przypadku VPS-a? Tak czy siak, eliminując jeden problem, drugim robisz wąskie gardło wolumenu - w Polsce (i za granicą) bez pleców firmy, która nie zostawia dużych pieniędzy u operatorów, nie uda Ci się zakupić VPS-a z "mocnym firewall'em" (oczywiście mówiąc tutaj o dużych stykach do IX-ów, wolumeny do obsłużenia rzędu 600 Gbit/s). Ciekaw jestem, jak już na tym VPS (w rozumieniu, że maksymalnie klient posiadał będzie kilku wątkowy procesor) chcesz w ogóle obsługiwać jakikolwiek traffic on demand. WAF to technologia, która musi zostać zaprojektowana od podstaw, jeżeli chce się nią w jakikolwiek sposób rozwijać (bez rozwoju, długo takie rozwiązanie nie pociągnie jako sensowna tarcza obronna). Nie sądzę, aby właściciel forum, jako zwykły użytkownik, niemający głębszego pojęcia od strony technicznej na temat budowania mocnych infrastruktur i rozwoju takich technologii, miał czas i chęci (a przede wszystkim wiedzę merytoryczną) do rozwoju takich specyfików. Od tego są zewnętrzne firmy, których konkretnym zadaniem jest wspieranie klientów w tego typu incydentach. @prohost jeszcze raz zapraszam do kontaktu z Cybervio. Sam jako pracownik, potwierdzić mogę, że wspieramy klientów z sektorów finansowych, medycznych oraz korporacyjnych. Szyjemy indywidualne rozwiązania według oczekiwań naszych klientów oraz wspieramy udostępniane przez nas produkty 24/7/365. Ceny nie są wygórowane, zawsze możemy ewentualnie zniwelować koszty na konkretnych warunkach. Na pewno sprostamy oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Pozostawiam swoje Gadu-Gadu, jeżeli jednak zdecydowałbyś się na kontakt z nami (w razie "w" przekieruję do odpowiedniego działu lub przyśpieszę proces przekazania sprawy do zarządu firmy): GG: 54439756 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...