Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

BlacKisEverywhere

Użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

410 wyświetleń profilu

Osiągnięcia BlacKisEverywhere

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Według serwera już jest ustawione na 0. Działa to też gdy cała drużyna wyjdzie z serwera ?
  2. Witam. Runda nie kończy się gdy jest 0 graczy w teamie, a ma się kończyć. Domyślam się, że jest na to jakiś cvar. Dzięki za każdą pomoc.
  3. Do zamknięcia. Poradziłem sobie tym sposobem: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=290524
  4. Tak jak w temacie. Czy jest to możliwe, a jeśli tak to jak to wykonać.
  5. W configu domknąłeś klamrę ?
  6. Witam. Mam problem z varem na 5 serwerach. W pewnych momentach potrafi skoczyć do 4. Przydatne informacje: Serwer: VPS - KVM CPU: Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2630 v4 @ 2.20GHz 6 rdzeni. Łącznie nie przekraczają 30% zużycia Hostowane na Linux GSM System: Ubuntu 18.04.4 Hosting: Contabo - VPS M SSD 3 serwery - 32 sloty/128TR, 1 serwer 32 sloty/64TR, 1 serwer 15 slotów/128TR Próbowałem: Wyłączenie 4 serwerów Instalacja serwera na czysto i wyłączenie reszty serwerów Co zauważyłem: Na początku konsoli jest taki komunikat:
  7. Potrzebuję pomocy z przekształceniem : { "intent" : "sale", "payer" : { "payment_method" : "paypal" }, "redirect_urls" : { "return_url" : "https://cancel-url.pl/", "cancel_url" : "https://return-url.pl/" }, "transactions" : [{ "amount" : { "currency" : "PLN", "total" : "10" }, "description" : "CSGO | VIP" }] } Na wartość do przesłania w funkcji: httpClient.Post(endpoint, data, callback); W parametrze data
  8. Do zamknięcia. Problem był z bazą mimo logów że połączyło
  9. Witam posiadam serwer csgo na ubuntu 18.04 i mam następujący problem(spam jest zawsze gry ktoś wchodzi na serwer spam w logach wynosi około 1000 linijek na sekundę. Dziękuję za każdą pomoc.
  10. Witam. Próbowałem napisać plugin na testowego vipa lecz zatrzymałem się w momencie gdy próbuje stworzyć tabelę w bazie danych mysql. #include <sourcemod> ConVar g_tableName; Database g_db; public Plugin info = { name = "Test Vip", author = "BlacK", description = "Test VIP" } public void OnPluginStart(){ g_tableName = CreateConVar("nazwa_tabeli", "tVip", "Ustawia nazwę tabeli w bazie danych"); Database.Connect(OnConnect, "tVip"); PrintToServer("[Onecer] Test vip aktywny"); } public void OnConnect(Database db, char[] error, any data){ char tableName[20]; g_tableName.GetString(tableName, sizeof(tableName)); if(db == null){ PrintToServer("[Onecer] Nie można połączyć się z bazą danych."); SetFailState("[Onecer] Nie można połączyć się z bazą danych."); PrintToConsoleAll("[Onecer] Nie można połączyć z bazą danych"); return; } PrintToServer("[Onecer] Połączono z bazą danych"); PrintToConsoleAll("[Onecer] Połączono z bazą danych"); g_db = db; char query[264]; g_db.Format(query, sizeof(query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`name` varchar(30) NOT NULL, `steamId` varchar(32), `enabled` int(1))", tableName); g_db.Query(ConnectCallback, query); } public void ConnectCallback(Database db, DBResultSet results, char[] error, any data){ char tableName[20]; g_tableName.GetString(tableName, sizeof(tableName)); PrintToConsoleAll("--------- Connect Callback ---------"); if(results == null){ PrintToServer("[Onecer] Nie można Stworzyć/Wczytać tabeli"); PrintToConsoleAll("[Onecer] Nie można Stworzyć/Wczytać tabeli"); return; } PrintToServer("[Onecer] Stworzono/Wczytano tabelę"); PrintToConsoleAll("[Onecer] Stworzono/Wczytano tabelę"); for(int i = 1; i <= MaxClients; i++){ if(IsClientInGame(i)){ char steamId[32]; GetClientAuthId(i, AuthId_Steam2, steamId, sizeof(steamId)); char name[30]; GetClientName(i, name, sizeof(name)); int enabled = 1; InsertPlayer(name, steamId, enabled); } } } public void InsertPlayer(char[] name, char[] steamId, int enabled){ char tableName[20]; g_tableName.GetString(tableName, sizeof(tableName)); char query[264]; g_db.Format(query, sizeof(query), "INSERT INTO `%s` (`name`, `steamId`, `enabled`) SELECT * FROM (SELECT '%s', '%s', '%d') AS tmp WHERE NOT EXISTS (SELECT `steamId` FROM `%s` WHERE `steamId` = '%s') LIMIT 1;", tableName, name, steamId, enabled, tableName, steamId ); g_db.Query(InsertCallback, query); } public void InsertCallback(Database db, DBResultSet results, char[] error, any data){ PrintToServer("[Results]: %s", results) if(results == null){ PrintToServer("[Onecer] Nie można wczytać klienta"); PrintToConsoleAll("[Onecer] Nie można wczytać klienta"); } } Nie mam pojęcia co jest nie tak z tym kodem. W konsoli loguje, że udało się połączyć z bazą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...