Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

grankee

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grankee

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. Otóż czy ktoś podjąłby się opisania krok po kroku jak zacząć przygodę z pisaniem modułów? Interesuje mnie głównie co pobrać, czego używać itd. Nie jest mi póki co potrzebne nawet dostęp do klas gry ani niczego z gry. Chciałbym po prostu stworzyć od zera plik, stworzyć tam pewne klasy oraz funkcje robiące operacje na zmiennych i tyle. Do tego zarejestrować natywy, którymi będę mógł wysyłać do mojej biblioteki zmienne oraz inne, którymi je odczytam. Ma to być tylko połączenie plugin->biblioteka i biblioteka->plugin. Nie potrzebne mi połączenie biblioteka->metamod ani zadne posrednie lub bezposrednie biblioteka->gra. Mam nadzieję, że dość jasno to opisałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...