Zhp.

Użytkownik
  • Zawartość

    98
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Zhp. wygrał w ostatnim dniu 31 Sierpień 2017

Zhp. ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

4 Silver I

O Zhp.

  • Ranga
    Silver IV

Informacje o mnie

  • Płeć:
    Mężczyzna

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

216 wyświetleń profilu
  1. BSLimiter

    Witam mam problem z bs limiterem jest powyżej 5 CT a plugin nadal nie działa chodzi mi o mapę mirage między innymi. #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #define STANDARDMAPSMAX 13 new String:BSAL[1]; new EIBA = -1; new EIBB = -1; new Handle:Timer = INVALID_HANDLE; new String:StandardMaps[STANDARDMAPSMAX][2][11] = { { "de_aztec","B" }, { "de_cbble","A" }, { "de_chateau","A" }, { "de_dust","A" }, { "de_dust2","A" }, { "de_inferno","B" }, { "de_nuke","B" }, { "de_piranesi","A" }, { "de_port","A" }, { "de_prodigy","B" }, { "de_tides","A" }, { "de_train","A" }, { "de_mirage","A" } }; public Plugin:myinfo = { name = "Bombsite Limiter", author = "Tomasz 'anacron' Motylinski", description = "Limiting Bomsites when due to low CT players.", version = "1.2.3", url = "http://anacron.pl/" } public OnPluginStart() { HookEvent("round_freeze_end",Event_RoundFreezeEnd,EventHookMode_Post); HookEvent("bomb_planted",Event_RoundEnd,EventHookMode_Post); HookEvent("round_end",Event_RoundEnd,EventHookMode_Post); CreateConVar("sm_bslimiter","1.2.3","Version Information",FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY); } stock bool:IsVecBetween(const Float:vecVector[3],const Float:vecMin[3],const Float:vecMax[3]) { return ( (vecMin[0] <= vecVector[0] <= vecMax[0]) && (vecMin[1] <= vecVector[1] <= vecMax[1]) && (vecMin[2] <= vecVector[2] <= vecMax[2]) ); } public Message() { PrintToChatAll("[PLHW] Ze wzgledu na mala liczbe CT w tej rundzie. Beda oni bronic tylko Bombside %s.",BSAL); PrintHintTextToAll("[PLHW]Tylko Bombsite %s jest wlaczony w tej rundzie",BSAL); PrintHintTextToAll("[PLHW]Wymagana liczba TT 5 CT 6 Aby Bombside B zostal wlaczony",BSAL); } public Action:RepeatMessage(Handle:timer) { Message(); } public Action:Event_RoundFreezeEnd (Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast) { if(IsValidEntity(EIBA)) { EIBA = -1; } if(IsValidEntity(EIBB)) { EIBB = -1; } if(Timer != INVALID_HANDLE) { CloseHandle(Timer); Timer = INVALID_HANDLE; } new Float:VBCPA[3]; new Float:VBCPB[3]; new EI = -1; EI = FindEntityByClassname(EI,"cs_player_manager"); if(IsValidEntity(EI)) { GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_bombsiteCenterA",VBCPA); GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_bombsiteCenterB",VBCPB); } EI = -1; EI = FindEntityByClassname(EI,"func_bomb_target"); while(IsValidEntity(EI)) { new Float:VBMin[3]; new Float:VBMax[3]; GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_vecMins",VBMin); GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_vecMaxs",VBMax); if (IsVecBetween(VBCPA,VBMin,VBMax)) { EIBA = EI; } else if (IsVecBetween(VBCPB,VBMin,VBMax)) { EIBB = EI; } EI = FindEntityByClassname(EI,"func_bomb_target"); } if(IsValidEntity(EIBA) && IsValidEntity(EIBB)) { new CTPlayers = GetTeamClientCount(CS_TEAM_CT); new TTPlayers = GetTeamClientCount(CS_TEAM_T); if(((CTPlayers > TTPlayers) && (TTPlayers == 3 || CTPlayers > 4))) { AcceptEntityInput(EIBB,"Enable"); AcceptEntityInput(EIBA,"Enable"); BSAL = ""; PrintHintTextToAll("[PLHW] Wszystkie bs'y sa aktywne"); PrintCenterTextAll("[PLHW] Wszystkie bs'y sa aktywne"); } else { if(GetRandomInt(1,2) == 1) { AcceptEntityInput(EIBA,"Disable"); AcceptEntityInput(EIBB,"Enable"); BSAL = "B"; } else { AcceptEntityInput(EIBB,"Disable"); AcceptEntityInput(EIBA,"Enable"); BSAL = "A"; } decl String:CurrentMap[256]; GetCurrentMap(CurrentMap,sizeof(CurrentMap)); for(new i=0; i<STANDARDMAPSMAX; i++) { if(StrEqual(CurrentMap,StandardMaps[i][0],false)) { if(StrEqual(StandardMaps[i][1],"B",false)) { AcceptEntityInput(EIBA,"Disable"); AcceptEntityInput(EIBB,"Enable"); BSAL = "B"; } else { AcceptEntityInput(EIBB,"Disable"); AcceptEntityInput(EIBA,"Enable"); BSAL = "A"; } } } if(GetClientCount(true) > 1) { Message(); Timer = CreateTimer(15.0,RepeatMessage, _,TIMER_REPEAT); } } } } public Action:Event_RoundEnd (Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast) { if(Timer != INVALID_HANDLE) { CloseHandle(Timer); Timer = INVALID_HANDLE; } if(IsValidEntity(EIBA)) { AcceptEntityInput(EIBA,"Enable"); EIBA = -1; } if(IsValidEntity(EIBB)) { AcceptEntityInput(EIBB,"Enable"); EIBB = -1; } }
  2. Szukam pluginu LVL Core

    ???? czytanie ze zrozumieniem. Mianowicie mi chodziło że większość modłów jest już w tym jednym pluginie który podesłałem :/
  3. Szukam pluginu LVL Core

    Witam ostatnio chciałem dograć na swój serwer plugin lvl core Link ale niestety twórca nie dał .sp ;) , próbowałem zdekompilować kod ale niestety kod jest nie nadaje się do ponownej kompilacji macie jakieś propozycje ? Miło by było jakby ktoś mógł udostępnić ten plik byłbym wdzięczny. (Na ruskich jest ale są moduły i wszystko nie jest tak jak w tym pluginie który podesłałem ) z góry dzięki za pomoc.
  4. Plugin na losowanie osoby i rundy

    Może wykorzystasz ten kod ? , zamiast dawania czasowej flagi możesz zmienić to na wywoływanie komendy na graczy :)
  5. Dziwne pliki

    Hosting
  6. Dziwne pliki

    Dokładnie tak
  7. Dziwne pliki

    Pytanie do was po ostatniej aktualce serwera powstały u mnie takie pliki Może jestem nie doinformowany ale pierwszy raz je widzę :/ Chciałbym wiedzieć do czego służą bo ostatnio wyskoczyło w logach takie coś : File /clients/client/csgo/pak01_057.vpk was never closed
  8. Szukam pluginu

    Jak się ma tokeny to ban to najmniejszy problem xd
  9. Szukam pluginu

    tak jak w temacie. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=283556
  10. https://www.gametracker.com/server_info/80.72.36.202:27015/
  11. Nawet po wpisaniu frazy swojej sieci ? :)
  12. z tego co widziałem na necie są jeszcze takie komendy jak setmaster add hl2master.steampowered.com:27011 setmaster enable hl2master.steampowered.com:27011 heartbeat ale co jak co sam nadal nie mogę znaleźć swojego serwera.
  13. Mapchooser extended

    Wrzucałeś wszystkie foldery ? z mapchooser_extended_1.10.2.zip\addons\sourcemod\translations