Witam, tworze serwer Deathrun + Klasy
I używam komend na bh jak poniżej
sv_autobunnyhopping 1
sv_airaccelerate 100
sv_staminalandcost 0
sv_staminajumpcost 0
sv_staminamax 0
sv_staminajumpcost 0
sv_enablebunnyhopping 1
// Jaki mam problem
Używam takiego kodu na Double Jumpa:
public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3])
{
if(!IsPlayerAlive(client) || IsFakeClient(client))
{
return Plugin_Continue;
}
if((buttons & IN_JUMP) > 0 && GetEntityMoveType(client) == MOVETYPE_WALK && GetEntProp(client, Prop_Send, "m_nWaterLevel") <= 1)
{
int iOldButtons = GetEntProp(client, Prop_Data, "m_nOldButtons");
SetEntProp(client, Prop_Data, "m_nOldButtons", iOldButtons & ~IN_JUMP);
}
return Plugin_Continue;
}
I w czasie Bhopu ten Double Jump nie działa / zadziała na jakieś 10 sek a później znowu nie działa.
Istnieje jakiś plugin / kod co pomoże mi rozwiązać ten problem?