Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Devvi_Ivs

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Devvi_Ivs

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Dedicated Unikat
  • First Post Unikat
  • Conversation Starter Unikat
  • Week One Done
  • One Month Later

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, tworze serwer Deathrun + Klasy I używam komend na bh jak poniżej sv_autobunnyhopping 1 sv_airaccelerate 100 sv_staminalandcost 0 sv_staminajumpcost 0 sv_staminamax 0 sv_staminajumpcost 0 sv_enablebunnyhopping 1 // Jaki mam problem Używam takiego kodu na Double Jumpa: public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3]) { if(!IsPlayerAlive(client) || IsFakeClient(client)) { return Plugin_Continue; } if((buttons & IN_JUMP) > 0 && GetEntityMoveType(client) == MOVETYPE_WALK && GetEntProp(client, Prop_Send, "m_nWaterLevel") <= 1) { int iOldButtons = GetEntProp(client, Prop_Data, "m_nOldButtons"); SetEntProp(client, Prop_Data, "m_nOldButtons", iOldButtons & ~IN_JUMP); } return Plugin_Continue; } I w czasie Bhopu ten Double Jump nie działa / zadziała na jakieś 10 sek a później znowu nie działa. Istnieje jakiś plugin / kod co pomoże mi rozwiązać ten problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...