Jump to content

Serwer #1

Użytkownik
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Silver I

About Serwer #1

  • Rank
    Silver II

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Serwer #1

    Kilka pytań odnośnie pluginów

    A ktoś ma pomsył o co chodzi z tym abner res?
  2. Serwer #1

    Kilka pytań odnośnie pluginów

    Już wiadomo dlaczego nie działa, dwa razy false zwraca
  3. Serwer #1

    Kilka pytań odnośnie pluginów

    Tak to mam zrobione ale nie dziła jak powinno. public void OnClientPostAdminCheck ( int client) { if(IsFakeClient(client) || IsClientSourceTV(client)) return; if(!IsPlayerVIP(client)) return; CPrintToChatAll("{red}--------------------------------------------------------"); CPrintToChatAll("[VIP %N] Wlasnie wszedl na serwer", client); CPrintToChatAll("{red}--------------------------------------------------------"); } bool:IsPlayerVIP(client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION){ return false; } else { return false; } } Dodatkowo gdy wgrywam twój plug na rs'y to podczas łączenia z serwerem nastepuje crash, jakis pomysł dlaczego?
  4. Cześć, poleci mi ktoś jakiś plugin na roundosundy, posiadam ten lecz podczas łączenia z serwerem następuje crash. Dodatkowo wyjasni mi ktoś jak ustawiac flage przykładowo dla vipa, w 1.6 wystarczyło A tu czytałem o admin_overrides.cfg jest ktoś to mi to objaśni?
  5. Serwer #1

    Wycena paczki pod serwer only mirage

    Tak interesuje mnie za ile ktos mi to zrobi.
  6. Serwer #1

    Wycena paczki pod serwer only mirage

    Cześć, potrzebuję wyceny paczki pod serwer only mirage Paczka ma zawierać pluginy które wpasują się w rozgrywkę FFA a nie będą dodatkami na serwer 4fun. Paczka ma zawierać tylko pliki .sp Bardzo proszę o wycenę i przedstawienie swojej wizji paczki w celu znalezienia idealnego połączenia. Pozdrawiam.
  7. Witam, gdy mam włączony ten dodatek to przy wejściu na serwer występuje crash serwera PTaH.ext..so PTaH.ext.2.csgo.so Gdy je wyłączę wszystko działa, normalnie. Lecz jak się nie mylę są one niezbędne do prawidłowego działania pluginu na skiny !ws Ma ktoś jakiś pomysł? Protocol version 13653 [783/783] Exe version 1.36.5.3 (csgo) Exe build: 05:27:08 Aug 29 2018 (7235) (730) Metamod:Source version 1.10.7-dev Built SourceMod Version: 1.9.0.6252
  8. Witam, posiadam mały problem mianowicie nie opróżnia mi slota z granatami przez co wypadają one na spawnie. new iGranaty; iGranaty = GetPlayerWeaponSlot(iClient, CS_SLOT_GRENADE) RemovePlayerItem(iClient, iGranaty); RemoveEdict(iGranaty); GivePlayerItem(iClient, "weapon_hegrenade"); GivePlayerItem(iClient, "weapon_flashbang"); GivePlayerItem(iClient, "weapon_tagrenade"); GivePlayerItem(iClient, "weapon_smokegrenade"); Ktoś pomysł jak poprawnie zabrać granaty jeżeli gracz takowe posiada?
  9. Serwer #1

    Kilka pytań.

    Dzięki już sobie poradziłem, a co do pluga z only hs ma ktoś pomysł?
  10. Serwer #1

    Kilka pytań.

    Problem z rs rozwiązany, oraz z pistolami. Pozostał tylko z colorchatem oraz z pluginem od only hs na arenki Posiada on błąd że runda na only hs jest włączona za każdym razem. Wadliwa wersja? #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <clientprefs> #include <multicolors> #include <sdkhooks> #include "multi1v1.inc" #include "multi1v1/generic.sp" #include "multi1v1/version.sp" #pragma semicolon 1 new bool:hs[MAXPLAYERS+1]; public Plugin myinfo = { name = "CS:GO Multi1v1: Only HS option", author = "Franc1sco franug", description = "Adds an HS mode", version = "1.2", url = "http://steamcommunity.com/id/franug" }; bool g_GiveFlash[MAXPLAYERS+1]; Handle g_hFlashCookie = INVALID_HANDLE; public void OnPluginStart() { LoadTranslations("multi1v1.phrases"); g_hFlashCookie = RegClientCookie("multi1v1_onlyhs", "Multi-1v1 allow only HeadShot in rounds", CookieAccess_Protected); for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i)) { SDKHook(i, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } } } public void OnClientPutInServer(int i) { SDKHook(i, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &weapon, float damageForce[3], float damagePosition[3], int damagecustom) { if(!hs[victim]) return Plugin_Continue; if(damagetype & CS_DMG_HEADSHOT) return Plugin_Continue; if (attacker < 1 || attacker > MaxClients || !IsClientInGame(attacker)) return Plugin_Continue; decl String:sWeapon[32]; GetClientWeapon(attacker, sWeapon, sizeof(sWeapon)); if (StrContains(sWeapon, "knife", false) != -1 || StrContains(sWeapon, "bayonet", false) != -1 || StrContains(sWeapon, "taser", false) != -1) { return Plugin_Continue; } return Plugin_Handled; } public void OnClientConnected(int client) { g_GiveFlash[client] = false; } public void Multi1v1_OnGunsMenuCreated(int client, Menu menu) { char enabledString[32]; GetEnabledString(enabledString, sizeof(enabledString), g_GiveFlash[client], client); AddMenuOption(menu, "onlyheadshot", "Only HeadShot: %s", enabledString); } public void Multi1v1_GunsMenuCallback(Menu menu, MenuAction action, int param1, int param2) { if (action == MenuAction_Select) { int client = param1; char buffer[128]; menu.GetItem(param2, buffer, sizeof(buffer)); if (StrEqual(buffer, "onlyheadshot")) { g_GiveFlash[client] = !g_GiveFlash[client]; SetCookieBool(client, g_hFlashCookie, g_GiveFlash[client]); Multi1v1_GiveWeaponsMenu(client, GetMenuSelectionPosition()); } } } public void Multi1v1_AfterPlayerSetup(int client) { if (!IsActivePlayer(client)) { return; } hs[client] = false; int arena = Multi1v1_GetArenaNumber(client); int p1 = Multi1v1_GetArenaPlayer1(arena); int p2 = Multi1v1_GetArenaPlayer2(arena); if (p1 >= 0 && p2 >= 0 && g_GiveFlash[p1] && g_GiveFlash[p2]) { if(Multi1v1_GetCurrentRoundType(arena) == Multi1v1_GetRoundTypeIndex("knife")) return; hs[client] = true; CreateTimer(2.0, pasado, GetClientUserId(client)); CPrintToChat(client, " {lime}ONLY HEADSHOT ENABLED IN THIS ROUND"); } } public Action:pasado(Handle:timer, any:userid) { new client = GetClientOfUserId(userid); if(client == 0 || !IsClientInGame(client)) return; decl String:input[512]; Format(input, 512, "<font color='#0066FF'>ONLY HEADSHOT ENABLED IN THIS ROUND</font>"); new Handle:pb = StartMessageOne("HintText", client); PbSetString(pb, "text", input); EndMessage(); } public void OnClientCookiesCached(int client) { if (IsFakeClient(client)) return; g_GiveFlash[client] = GetCookieBool(client, g_hFlashCookie); } Pozdrawiam
  11. Serwer #1

    Kilka pytań.

    Witam, mam kilka pytań Ma ktoś pomysł dlaczego ucina mi roundsoundy albo wcale ich nie odtwarza, dodam że problem występuje tylko na serwerze z arenką. mp_round_restart_delay 10 Czasami muzyka leci jedną sekundę i koniec nowa runda. Na serwerze dd2 rs są bez problemów odtwarzane. Kolejna sprawa to jak wyłączyć pistole w arence, Myślałem ze w cfg wystarczy ale się myliłem. mp_ct_default_melee weapon_knife mp_ct_default_secondary "" mp_ct_default_primary "" mp_t_default_melee weapon_knife mp_t_default_secondary "" mp_t_default_primary "" Chciałbym aby w rundach przykładowo z ak/awp byłą tylko broń głowna bez pistoli. Oraz podpowie mi ktoś jak korzystać z #include <multicolors> chciałbym pospamować troszkę w pluginie na czacie kolorowymi wiadomościami. Pozdrawiam
  12. Serwer #1

    Prefix vipa + kolorowy czat

    Witam czy istnieje jakis prosty sposób na dodanie do pluginu prefixu i zmianę koloru czatu dla użytkownika? Czytałem że trzeba zainstalować plugin Simple Chat Colors Kod na prefix z generatora, nigdzie nie widziałem info że wymagany jest dodatkowy plugin. public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) { if(IsValidPlayer(author)&&GetUserFlagBits(author)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name); new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } Ktoś może mi to objaśnić?
  13. Serwer #1

    Poprawne zamykanie menu?

    W kodzie brakuje funkcji od wyświetlania menu DisplayMenu(menu, client, 10); Lecz dodałem i wszystko działa dzięki :)
  14. Serwer #1

    Poprawne zamykanie menu?

    Ten kod wcale nie wyświetla menu. Proszę sprawdź czy aby to chciałeś mi wysłać :) Testowane przez komendę RegConsoleCmd ("sm_bron",CmdMenu);
  15. Serwer #1

    Poprawne zamykanie menu?

    Witam, chciałbym się dowiedzieć jak poprawnie zamykać menu, obecnie po wybraniu itemu menu nadal jest aktywne. public Action:WeaponsMenu(client, args) { new Handle:menu = CreateMenu(WeaponsMenuHandler, MenuAction_Display|MenuAction_Select|MenuAction_Cancel); SetMenuTitle(menu, "[VIP] Wybierz broń"); AddMenuItem(menu, "1", "M4A1 z tlumikiem"); AddMenuItem(menu, "2", "M4A1"); AddMenuItem(menu, "3", "AWP"); AddMenuItem(menu, "4", "AK47"); AddMenuItem(menu, "5", "Famas"); AddMenuItem(menu, "6", "Galil"); DisplayMenu(menu, client, 10); return Plugin_Handled; } public WeaponsMenuHandler(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position) { if(action == MenuAction_Select) { new String:Item[32]; GetMenuItem(classhandle, Position, Item, sizeof(Item)); WeaponsMenu(client, 0); new i, iWeapon; for(; i <= CS_SLOT_SECONDARY; i++) { if((iWeapon = GetPlayerWeaponSlot(client, i)) != -1) { RemovePlayerItem(client, iWeapon); RemoveEdict(iWeapon); } } if(StrEqual(Item, "1")) { GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1_silencer"); } else if(StrEqual(Item, "2")) { GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1"); } else if(StrEqual(Item, "3")) { GivePlayerItem(client, "weapon_awp"); } else if(StrEqual(Item, "4")) { GivePlayerItem(client, "weapon_ak47"); } else if(StrEqual(Item, "5")) { GivePlayerItem(client, "weapon_famas"); } else if(StrEqual(Item, "6")) { GivePlayerItem(client, "weapon_galilar"); } } else if(action == MenuAction_End) CloseHandle(classhandle); } Oraz jak przełączyć się miedzy publikami: mianowicie, zamyka się to menu i otwiera się menu z innego publika. W 1.6 wystarczyło odwołać się do nazwy publica nazwa_publica(id);
×