Skocz do zawartości

Serwer #1

Użytkownik
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Silver I

O Serwer #1

  • Tytuł
    Silver I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, gdy mam włączony ten dodatek to przy wejściu na serwer występuje crash serwera PTaH.ext..so PTaH.ext.2.csgo.so Gdy je wyłączę wszystko działa, normalnie. Lecz jak się nie mylę są one niezbędne do prawidłowego działania pluginu na skiny !ws Ma ktoś jakiś pomysł? Protocol version 13653 [783/783] Exe version 1.36.5.3 (csgo) Exe build: 05:27:08 Aug 29 2018 (7235) (730) Metamod:Source version 1.10.7-dev Built SourceMod Version: 1.9.0.6252
  2. Witam, posiadam mały problem mianowicie nie opróżnia mi slota z granatami przez co wypadają one na spawnie. new iGranaty; iGranaty = GetPlayerWeaponSlot(iClient, CS_SLOT_GRENADE) RemovePlayerItem(iClient, iGranaty); RemoveEdict(iGranaty); GivePlayerItem(iClient, "weapon_hegrenade"); GivePlayerItem(iClient, "weapon_flashbang"); GivePlayerItem(iClient, "weapon_tagrenade"); GivePlayerItem(iClient, "weapon_smokegrenade"); Ktoś pomysł jak poprawnie zabrać granaty jeżeli gracz takowe posiada?
  3. Serwer #1

    Kilka pytań.

    Dzięki już sobie poradziłem, a co do pluga z only hs ma ktoś pomysł?
  4. Serwer #1

    Kilka pytań.

    Problem z rs rozwiązany, oraz z pistolami. Pozostał tylko z colorchatem oraz z pluginem od only hs na arenki Posiada on błąd że runda na only hs jest włączona za każdym razem. Wadliwa wersja? #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <clientprefs> #include <multicolors> #include <sdkhooks> #include "multi1v1.inc" #include "multi1v1/generic.sp" #include "multi1v1/version.sp" #pragma semicolon 1 new bool:hs[MAXPLAYERS+1]; public Plugin myinfo = { name = "CS:GO Multi1v1: Only HS option", author = "Franc1sco franug", description = "Adds an HS mode", version = "1.2", url = "http://steamcommunity.com/id/franug" }; bool g_GiveFlash[MAXPLAYERS+1]; Handle g_hFlashCookie = INVALID_HANDLE; public void OnPluginStart() { LoadTranslations("multi1v1.phrases"); g_hFlashCookie = RegClientCookie("multi1v1_onlyhs", "Multi-1v1 allow only HeadShot in rounds", CookieAccess_Protected); for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i)) { SDKHook(i, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } } } public void OnClientPutInServer(int i) { SDKHook(i, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &weapon, float damageForce[3], float damagePosition[3], int damagecustom) { if(!hs[victim]) return Plugin_Continue; if(damagetype & CS_DMG_HEADSHOT) return Plugin_Continue; if (attacker < 1 || attacker > MaxClients || !IsClientInGame(attacker)) return Plugin_Continue; decl String:sWeapon[32]; GetClientWeapon(attacker, sWeapon, sizeof(sWeapon)); if (StrContains(sWeapon, "knife", false) != -1 || StrContains(sWeapon, "bayonet", false) != -1 || StrContains(sWeapon, "taser", false) != -1) { return Plugin_Continue; } return Plugin_Handled; } public void OnClientConnected(int client) { g_GiveFlash[client] = false; } public void Multi1v1_OnGunsMenuCreated(int client, Menu menu) { char enabledString[32]; GetEnabledString(enabledString, sizeof(enabledString), g_GiveFlash[client], client); AddMenuOption(menu, "onlyheadshot", "Only HeadShot: %s", enabledString); } public void Multi1v1_GunsMenuCallback(Menu menu, MenuAction action, int param1, int param2) { if (action == MenuAction_Select) { int client = param1; char buffer[128]; menu.GetItem(param2, buffer, sizeof(buffer)); if (StrEqual(buffer, "onlyheadshot")) { g_GiveFlash[client] = !g_GiveFlash[client]; SetCookieBool(client, g_hFlashCookie, g_GiveFlash[client]); Multi1v1_GiveWeaponsMenu(client, GetMenuSelectionPosition()); } } } public void Multi1v1_AfterPlayerSetup(int client) { if (!IsActivePlayer(client)) { return; } hs[client] = false; int arena = Multi1v1_GetArenaNumber(client); int p1 = Multi1v1_GetArenaPlayer1(arena); int p2 = Multi1v1_GetArenaPlayer2(arena); if (p1 >= 0 && p2 >= 0 && g_GiveFlash[p1] && g_GiveFlash[p2]) { if(Multi1v1_GetCurrentRoundType(arena) == Multi1v1_GetRoundTypeIndex("knife")) return; hs[client] = true; CreateTimer(2.0, pasado, GetClientUserId(client)); CPrintToChat(client, " {lime}ONLY HEADSHOT ENABLED IN THIS ROUND"); } } public Action:pasado(Handle:timer, any:userid) { new client = GetClientOfUserId(userid); if(client == 0 || !IsClientInGame(client)) return; decl String:input[512]; Format(input, 512, "<font color='#0066FF'>ONLY HEADSHOT ENABLED IN THIS ROUND</font>"); new Handle:pb = StartMessageOne("HintText", client); PbSetString(pb, "text", input); EndMessage(); } public void OnClientCookiesCached(int client) { if (IsFakeClient(client)) return; g_GiveFlash[client] = GetCookieBool(client, g_hFlashCookie); } Pozdrawiam
  5. Serwer #1

    Kilka pytań.

    Witam, mam kilka pytań Ma ktoś pomysł dlaczego ucina mi roundsoundy albo wcale ich nie odtwarza, dodam że problem występuje tylko na serwerze z arenką. mp_round_restart_delay 10 Czasami muzyka leci jedną sekundę i koniec nowa runda. Na serwerze dd2 rs są bez problemów odtwarzane. Kolejna sprawa to jak wyłączyć pistole w arence, Myślałem ze w cfg wystarczy ale się myliłem. mp_ct_default_melee weapon_knife mp_ct_default_secondary "" mp_ct_default_primary "" mp_t_default_melee weapon_knife mp_t_default_secondary "" mp_t_default_primary "" Chciałbym aby w rundach przykładowo z ak/awp byłą tylko broń głowna bez pistoli. Oraz podpowie mi ktoś jak korzystać z #include <multicolors> chciałbym pospamować troszkę w pluginie na czacie kolorowymi wiadomościami. Pozdrawiam
  6. Witam czy istnieje jakis prosty sposób na dodanie do pluginu prefixu i zmianę koloru czatu dla użytkownika? Czytałem że trzeba zainstalować plugin Simple Chat Colors Kod na prefix z generatora, nigdzie nie widziałem info że wymagany jest dodatkowy plugin. public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) { if(IsValidPlayer(author)&&GetUserFlagBits(author)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name); new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } Ktoś może mi to objaśnić?
  7. Serwer #1

    Poprawne zamykanie menu?

    W kodzie brakuje funkcji od wyświetlania menu DisplayMenu(menu, client, 10); Lecz dodałem i wszystko działa dzięki :)
  8. Serwer #1

    Poprawne zamykanie menu?

    Ten kod wcale nie wyświetla menu. Proszę sprawdź czy aby to chciałeś mi wysłać :) Testowane przez komendę RegConsoleCmd ("sm_bron",CmdMenu);
  9. Serwer #1

    Poprawne zamykanie menu?

    Witam, chciałbym się dowiedzieć jak poprawnie zamykać menu, obecnie po wybraniu itemu menu nadal jest aktywne. public Action:WeaponsMenu(client, args) { new Handle:menu = CreateMenu(WeaponsMenuHandler, MenuAction_Display|MenuAction_Select|MenuAction_Cancel); SetMenuTitle(menu, "[VIP] Wybierz broń"); AddMenuItem(menu, "1", "M4A1 z tlumikiem"); AddMenuItem(menu, "2", "M4A1"); AddMenuItem(menu, "3", "AWP"); AddMenuItem(menu, "4", "AK47"); AddMenuItem(menu, "5", "Famas"); AddMenuItem(menu, "6", "Galil"); DisplayMenu(menu, client, 10); return Plugin_Handled; } public WeaponsMenuHandler(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position) { if(action == MenuAction_Select) { new String:Item[32]; GetMenuItem(classhandle, Position, Item, sizeof(Item)); WeaponsMenu(client, 0); new i, iWeapon; for(; i <= CS_SLOT_SECONDARY; i++) { if((iWeapon = GetPlayerWeaponSlot(client, i)) != -1) { RemovePlayerItem(client, iWeapon); RemoveEdict(iWeapon); } } if(StrEqual(Item, "1")) { GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1_silencer"); } else if(StrEqual(Item, "2")) { GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1"); } else if(StrEqual(Item, "3")) { GivePlayerItem(client, "weapon_awp"); } else if(StrEqual(Item, "4")) { GivePlayerItem(client, "weapon_ak47"); } else if(StrEqual(Item, "5")) { GivePlayerItem(client, "weapon_famas"); } else if(StrEqual(Item, "6")) { GivePlayerItem(client, "weapon_galilar"); } } else if(action == MenuAction_End) CloseHandle(classhandle); } Oraz jak przełączyć się miedzy publikami: mianowicie, zamyka się to menu i otwiera się menu z innego publika. W 1.6 wystarczyło odwołać się do nazwy publica nazwa_publica(id);
  10. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    Jedyny błąd pojawił się gdy brakowało pliku językowego, lecz go już dograłem.
  11. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    Faktycznie, teraz działa prawie wszystko. Nie wyświetla tylko prefixu na czacie, w tabeli działa.
  12. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    ] sm_who Nazwa Nazwa użytkow Dostęp admini 1. Admin root
  13. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    Zwykły dd2/miarge Ok, dogram plugin lecz dalej hp nie dodaje więc musi byc problem z autoryzacją.
  14. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=167812 Ten plugin musi być wgrany? Myślałem że tylko include. Tryb turniejowy. Wymagany jest uproszczony?
  15. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    Nie wczytuje prefixu w tabeli ani na czacie, nie dodaje granatów.
×