Skocz do zawartości

Serwer #1

Użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Silver I

O Serwer #1

  • Tytuł
    Silver I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, posiadam mały problem mianowicie nie opróżnia mi slota z granatami przez co wypadają one na spawnie. new iGranaty; iGranaty = GetPlayerWeaponSlot(iClient, CS_SLOT_GRENADE) RemovePlayerItem(iClient, iGranaty); RemoveEdict(iGranaty); GivePlayerItem(iClient, "weapon_hegrenade"); GivePlayerItem(iClient, "weapon_flashbang"); GivePlayerItem(iClient, "weapon_tagrenade"); GivePlayerItem(iClient, "weapon_smokegrenade"); Ktoś pomysł jak poprawnie zabrać granaty jeżeli gracz takowe posiada?
  2. Serwer #1

    Kilka pytań.

    Dzięki już sobie poradziłem, a co do pluga z only hs ma ktoś pomysł?
  3. Serwer #1

    Kilka pytań.

    Problem z rs rozwiązany, oraz z pistolami. Pozostał tylko z colorchatem oraz z pluginem od only hs na arenki Posiada on błąd że runda na only hs jest włączona za każdym razem. Wadliwa wersja? #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <clientprefs> #include <multicolors> #include <sdkhooks> #include "multi1v1.inc" #include "multi1v1/generic.sp" #include "multi1v1/version.sp" #pragma semicolon 1 new bool:hs[MAXPLAYERS+1]; public Plugin myinfo = { name = "CS:GO Multi1v1: Only HS option", author = "Franc1sco franug", description = "Adds an HS mode", version = "1.2", url = "http://steamcommunity.com/id/franug" }; bool g_GiveFlash[MAXPLAYERS+1]; Handle g_hFlashCookie = INVALID_HANDLE; public void OnPluginStart() { LoadTranslations("multi1v1.phrases"); g_hFlashCookie = RegClientCookie("multi1v1_onlyhs", "Multi-1v1 allow only HeadShot in rounds", CookieAccess_Protected); for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i)) { SDKHook(i, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } } } public void OnClientPutInServer(int i) { SDKHook(i, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &weapon, float damageForce[3], float damagePosition[3], int damagecustom) { if(!hs[victim]) return Plugin_Continue; if(damagetype & CS_DMG_HEADSHOT) return Plugin_Continue; if (attacker < 1 || attacker > MaxClients || !IsClientInGame(attacker)) return Plugin_Continue; decl String:sWeapon[32]; GetClientWeapon(attacker, sWeapon, sizeof(sWeapon)); if (StrContains(sWeapon, "knife", false) != -1 || StrContains(sWeapon, "bayonet", false) != -1 || StrContains(sWeapon, "taser", false) != -1) { return Plugin_Continue; } return Plugin_Handled; } public void OnClientConnected(int client) { g_GiveFlash[client] = false; } public void Multi1v1_OnGunsMenuCreated(int client, Menu menu) { char enabledString[32]; GetEnabledString(enabledString, sizeof(enabledString), g_GiveFlash[client], client); AddMenuOption(menu, "onlyheadshot", "Only HeadShot: %s", enabledString); } public void Multi1v1_GunsMenuCallback(Menu menu, MenuAction action, int param1, int param2) { if (action == MenuAction_Select) { int client = param1; char buffer[128]; menu.GetItem(param2, buffer, sizeof(buffer)); if (StrEqual(buffer, "onlyheadshot")) { g_GiveFlash[client] = !g_GiveFlash[client]; SetCookieBool(client, g_hFlashCookie, g_GiveFlash[client]); Multi1v1_GiveWeaponsMenu(client, GetMenuSelectionPosition()); } } } public void Multi1v1_AfterPlayerSetup(int client) { if (!IsActivePlayer(client)) { return; } hs[client] = false; int arena = Multi1v1_GetArenaNumber(client); int p1 = Multi1v1_GetArenaPlayer1(arena); int p2 = Multi1v1_GetArenaPlayer2(arena); if (p1 >= 0 && p2 >= 0 && g_GiveFlash[p1] && g_GiveFlash[p2]) { if(Multi1v1_GetCurrentRoundType(arena) == Multi1v1_GetRoundTypeIndex("knife")) return; hs[client] = true; CreateTimer(2.0, pasado, GetClientUserId(client)); CPrintToChat(client, " {lime}ONLY HEADSHOT ENABLED IN THIS ROUND"); } } public Action:pasado(Handle:timer, any:userid) { new client = GetClientOfUserId(userid); if(client == 0 || !IsClientInGame(client)) return; decl String:input[512]; Format(input, 512, "<font color='#0066FF'>ONLY HEADSHOT ENABLED IN THIS ROUND</font>"); new Handle:pb = StartMessageOne("HintText", client); PbSetString(pb, "text", input); EndMessage(); } public void OnClientCookiesCached(int client) { if (IsFakeClient(client)) return; g_GiveFlash[client] = GetCookieBool(client, g_hFlashCookie); } Pozdrawiam
  4. Serwer #1

    Kilka pytań.

    Witam, mam kilka pytań Ma ktoś pomysł dlaczego ucina mi roundsoundy albo wcale ich nie odtwarza, dodam że problem występuje tylko na serwerze z arenką. mp_round_restart_delay 10 Czasami muzyka leci jedną sekundę i koniec nowa runda. Na serwerze dd2 rs są bez problemów odtwarzane. Kolejna sprawa to jak wyłączyć pistole w arence, Myślałem ze w cfg wystarczy ale się myliłem. mp_ct_default_melee weapon_knife mp_ct_default_secondary "" mp_ct_default_primary "" mp_t_default_melee weapon_knife mp_t_default_secondary "" mp_t_default_primary "" Chciałbym aby w rundach przykładowo z ak/awp byłą tylko broń głowna bez pistoli. Oraz podpowie mi ktoś jak korzystać z #include <multicolors> chciałbym pospamować troszkę w pluginie na czacie kolorowymi wiadomościami. Pozdrawiam
  5. Witam czy istnieje jakis prosty sposób na dodanie do pluginu prefixu i zmianę koloru czatu dla użytkownika? Czytałem że trzeba zainstalować plugin Simple Chat Colors Kod na prefix z generatora, nigdzie nie widziałem info że wymagany jest dodatkowy plugin. public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) { if(IsValidPlayer(author)&&GetUserFlagBits(author)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name); new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } Ktoś może mi to objaśnić?
  6. Serwer #1

    Poprawne zamykanie menu?

    W kodzie brakuje funkcji od wyświetlania menu DisplayMenu(menu, client, 10); Lecz dodałem i wszystko działa dzięki :)
  7. Serwer #1

    Poprawne zamykanie menu?

    Ten kod wcale nie wyświetla menu. Proszę sprawdź czy aby to chciałeś mi wysłać :) Testowane przez komendę RegConsoleCmd ("sm_bron",CmdMenu);
  8. Serwer #1

    Poprawne zamykanie menu?

    Witam, chciałbym się dowiedzieć jak poprawnie zamykać menu, obecnie po wybraniu itemu menu nadal jest aktywne. public Action:WeaponsMenu(client, args) { new Handle:menu = CreateMenu(WeaponsMenuHandler, MenuAction_Display|MenuAction_Select|MenuAction_Cancel); SetMenuTitle(menu, "[VIP] Wybierz broń"); AddMenuItem(menu, "1", "M4A1 z tlumikiem"); AddMenuItem(menu, "2", "M4A1"); AddMenuItem(menu, "3", "AWP"); AddMenuItem(menu, "4", "AK47"); AddMenuItem(menu, "5", "Famas"); AddMenuItem(menu, "6", "Galil"); DisplayMenu(menu, client, 10); return Plugin_Handled; } public WeaponsMenuHandler(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position) { if(action == MenuAction_Select) { new String:Item[32]; GetMenuItem(classhandle, Position, Item, sizeof(Item)); WeaponsMenu(client, 0); new i, iWeapon; for(; i <= CS_SLOT_SECONDARY; i++) { if((iWeapon = GetPlayerWeaponSlot(client, i)) != -1) { RemovePlayerItem(client, iWeapon); RemoveEdict(iWeapon); } } if(StrEqual(Item, "1")) { GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1_silencer"); } else if(StrEqual(Item, "2")) { GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1"); } else if(StrEqual(Item, "3")) { GivePlayerItem(client, "weapon_awp"); } else if(StrEqual(Item, "4")) { GivePlayerItem(client, "weapon_ak47"); } else if(StrEqual(Item, "5")) { GivePlayerItem(client, "weapon_famas"); } else if(StrEqual(Item, "6")) { GivePlayerItem(client, "weapon_galilar"); } } else if(action == MenuAction_End) CloseHandle(classhandle); } Oraz jak przełączyć się miedzy publikami: mianowicie, zamyka się to menu i otwiera się menu z innego publika. W 1.6 wystarczyło odwołać się do nazwy publica nazwa_publica(id);
  9. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    Jedyny błąd pojawił się gdy brakowało pliku językowego, lecz go już dograłem.
  10. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    Faktycznie, teraz działa prawie wszystko. Nie wyświetla tylko prefixu na czacie, w tabeli działa.
  11. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    ] sm_who Nazwa Nazwa użytkow Dostęp admini 1. Admin root
  12. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    Zwykły dd2/miarge Ok, dogram plugin lecz dalej hp nie dodaje więc musi byc problem z autoryzacją.
  13. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=167812 Ten plugin musi być wgrany? Myślałem że tylko include. Tryb turniejowy. Wymagany jest uproszczony?
  14. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    Nie wczytuje prefixu w tabeli ani na czacie, nie dodaje granatów.
  15. Serwer #1

    Problem z wczytaniem flag dostępu.

    Admina mam dodanego przez plik, flagi admina wczytuje lecz vip nadal zero reakcji, #include <cstrike> #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #include <multicolors> #include <scp> public Plugin:myinfo = { name = "VIP", author = "DOM", description = "VIP", version = "0.1", }; public OnPluginStart () { } public void OnClientPostAdminCheck ( int client) { if(IsFakeClient(client) || IsClientSourceTV(client)) return; //if(!IsPlayerVIP(client)) return; CS_SetClientClanTag(client, "[VIP]"); CPrintToChatAll("{red}--------------------------------------------------------"); CPrintToChatAll("VIP %N Wlasnie wszedl na serwer", client); CPrintToChatAll("{red}--------------------------------------------------------"); } public Action Event_PlayerDeath(Handle hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast) { int attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "attacker")); int victim = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")); if(IsFakeClient(attacker) || IsClientSourceTV(attacker)) return; if(!IsPlayerVIP(attacker)) return; if (GetClientTeam(attacker) != GetClientTeam(victim)) { bool headshot = GetEventBool(hEvent, "headshot"); int HP = GetClientHealth(attacker); if (headshot) { if(HP + 10 > 115) SetEntityHealth(attacker, 115); if(HP + 10 <= 150) SetEntityHealth(attacker, HP + 10); } else { if(HP + 5 > 150) SetEntityHealth(attacker, 115); if(HP + 5 <= 150) SetEntityHealth(attacker, HP + 5); } } } public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) { if(IsPlayerVIP(author)) { Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name); new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } public Action Event_PlayerSpawn(Handle hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast) { int iClient = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")); if(IsFakeClient(iClient) || IsClientSourceTV(iClient)) return; if(!IsPlayerVIP(iClient)) return; GivePlayerItem(iClient, "weapon_hegrenade"); GivePlayerItem(iClient, "weapon_flashbang"); GivePlayerItem(iClient, "weapon_flashbang"); GivePlayerItem(iClient, "weapon_tagrenade"); } stock bool IsPlayerVIP(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT) return true; return false; } Ktoś jakiś pomysł?
×