Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

kosso

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

377 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kosso

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tyle ze ja sie na tym nie znam, a inne pluginy nie działają poprawnie mimo to, iż instaluje je poprawnie np w Vip by Hanys kazdy kto wejdzie ma vipa. Nie mam pojecia jak to zmienic. W innym to jest zbugowane menu broni, ktore ma aie pokazywac w 3 rundzie a pokazuje sie juz w 1 przy czym na pistoletowej rundzie mozna frac m4a4 albo AK-47.
  2. Co mam z tym zrobic? #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #include <scp> int g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1]; int g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1]; int g_iJumps[MAXPLAYERS+1]; public Plugin:myinfo = { name = "VIP Generator", author = "mastah7991", description = "Automatycznie wygenerowany VIP", version = "1.0", url = "www.MyGo.pl" } public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath); } public OnClientPutInServer(client) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM3)) { CS_SetClientClanTag(client, "[VIP]"); char name[32]; GetClientName(client,name,31); PrintToChatAll("Vip %s wszedl na serwer",name); SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } } public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM3)) { SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+110); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+800); SetEntityGravity(client, 0.7); SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 1.5); GivePlayerItem(client,"weapon_fiveseven"); GivePlayerItem(client,"weapon_awp"); } } public Action:Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); bool headshot = GetEventBool(event, "headshot"); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM3)) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+75); if(headshot) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+100); } } public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM3)) { int fCurFlags = GetEntityFlags(client); int fCurButtons = GetClientButtons(client); if (g_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND) { if (!(fCurFlags & FL_ONGROUND) &&!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) { g_iJumps[client]++; } } else if (fCurFlags & FL_ONGROUND) { g_iJumps[client] = 0; } else if (!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) { if ( 1 <= g_iJumps[client] <= 3) { g_iJumps[client]++; float vVel[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel); vVel[2] = 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel); } } g_fLastFlags[client] = fCurFlags; g_fLastButtons[client] = fCurButtons; } } public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM3)) { if(damagetype & DMG_FALL) { return Plugin_Handled; } } return Plugin_Continue; } public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) { if(IsValidPlayer(author)&&GetUserFlagBits(author)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM3)) { Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name); new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } stock bool IsValidPlayer(client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) ) return true; return false; }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...