Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Splade

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Splade

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. @xWangan A znasz moze jakiś inny plugin, równie dobry, który by grał muzykę do końca, a nie do rozpoczęcia się nowej rundy?
  2. @xWangan Wgrałem sobie wersje gdzie jest ten cvar, ale i tak nie działa i piosenka kończy sie wraz z rozpoczęciem rundy. Sprawdzalem ten cvar na 0 i na 1 i na żadnym nie działa.
  3. @xWangan zainstalowalem plugin, który mi poleciłeś i wszystko jest ok, Jednak muzyka gra tylko do momentu rozpoczęcia rundy i piosenki są urywane. Chciałem aby one grały do końca, ale jak dodaje cvar "res_play_to_the_end " to i tak nie działa i koncy sie z rozpoczęciem rundy. pomógłbyś w tej sprawie? Zainstalowalem plugin, który mi poleciłeś i wszystko jest ok, Jednak muzyka gra tylko do momentu rozpoczęcia rundy i piosenki są urywane. Chciałem aby one grały do końca, ale jak dodaje cvar "res_play_to_the_end " to i tak nie działa i koncy sie z rozpoczęciem rundy. pomógłbyś w tej sprawie?
  4. Witam. Dziś na mój serwer zainstalowałem [ANY] Round End / Map End Sounds v2.5.0 Beta 9 (FrozDark) [26-10-13] - AlliedModders Problem tkwi w tym, że muzyka na serwerze nie gra i wgl. się nie pobiera podczas wchodzenia na serwer. Plugin raczej działa, bo na serwerze pojawia się info o !res. Plik konfiguracyjny też uzupełniłem. Oto on: // This file was auto-generated by SourceMod (v1.7.3-dev+5292) // ConVars for plugin "res.smx" // Announcement repeater in seconds. 0=Disable // - // Default: "120" // Minimum: "0.000000" sm_res_announceevery "300" // If enabled, clients will be able to modify their ability to hear sounds. 0=Disable // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_res_client "1" // If enabled, all sounds will be played commonly in spite of the winner team // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_res_commonsounds "0" // Enables/disables debug mode // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_res_debugsounds "0" // Shows in the chat sound info. Artist and title of the sound // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_res_displaysound "1" // Enables/disables the plugin // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_res_enable "1" // Enables/disables in-built map end sound // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_res_mapendsound "1" // What method to use to play sounds? 0 - EmitSound (volume support) | 1 - Client command "play" (Max. no sm_res_volume support) // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_res_play_method "0" // Announcement to a player in 20 sec. after his connecting // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_res_playerconnectannounce "1" // If enabled, the sounds will be played randomly. If disabled the sounds will be played in a queue // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_res_randomsounds "0" // Announcement at every round end // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_res_roundendannounce "0" // Announcement at every round start // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_res_roundstartannounce "0" // Path to the sound list // - // Default: "addons/sourcemod/configs/res_list.cfg" sm_res_soundslist "addons/sourcemod/configs/res_list.cfg" // The sounds volume // - // Default: "1.0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_res_volume "1.00" A to jest plik res_list.cfg // Counter-Strike:Source // en: // Tags: "T" - for Terrorist team; "CT" - for Counter-Terrorist team; "BOTH" or nothing (example: "misc/hello.mp3" - without tags) - for both team; // misc/rs1.mp3=CT misc/rs2.mp3=CT misc/rs3.mp3=CT misc/rs4.mp3=CT misc/rs5.mp3=CT misc/rs6.mp3=T misc/rs7.mp3=T misc/rs8.mp3=T misc/rs9.mp3=T misc/rs10.mp3=T Wie ktoś w czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...