Jump to content

Panczo

Użytkownik
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Silver I

About Panczo

  • Rank
    Silver I

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam serdecznie wszystkich graczy Counter Strike oraz innych gier! Dzisiaj chciał bym ogłosić iż poszukujemy ekipy na różnego rodzaju stanowiska na nasze forum http://Grywamy.com/ Poszukujemy osób na stanowiska : Redaktor/Grafik/Admin serwerów/Typer oraz Opiekunów serwerów CS GO (mody: Only Mirage, COD MOD, Deathmatch, Only AWP, BF2 Mod+BF, Arena 1vs1. Od opiekuna serwera oczekujemy zaangażowania, dojrzałości w podejmowaniu decyzji, steama, możliwość wpłacania składek na rozwój serwera (nie koniecznie). Chcemy stworzyć forum gier multiplayer które da dla graczy wybór z pośród wielu serwerów z różnych gier dla tego też poszukujemy serwerów gier do każdej gry takiej jak np. Garry's Mod, GTA, Hurtworld itp. Parę istotnych rzeczy które jesteśmy w stanie zagwarantować: Zniżki na portalach partnerskich (LiveServer.pl, GoSetti.pl) Pomoc finansową na naszych warunkach. Darmowa pomoc przy instalacji oraz konfiguracji serwerów na silnikach AMXX oraz SourceMod. Nasze forum stoi na silniku Invision Community Suite wraz z zakupioną licencją. Prosty oraz przejrzysty wygląd forum. To jest jedynie część informacji które jesteśmy w stanie Ci zaoferować, resztę informację podaję po kontakcie z moją osobą. Jesteśmy zainteresowani również na wszelkie propozycję z waszej strony, jeżeli masz jakiś pomysł pisz śmiało! Jeżeli interesuje Cię podjęcie z nami współpracy zachęcam do kontaktu ze mną poprzez kontakt podany poniżej a dogadamy warunki naszej współpracy. Prywatna wiadomość na Forum Steam: https://steamcommunity.com/id/panczobiceps/
  2. Witam Serdecznie Tak jak w temacie kupię serwer/y CS GO rozkręcony w pełni lub po części, interesuje mnie każdy mod. Hosting najlepiej LiveServer lecz inne również mnie interesują. Osoby zainteresowane sprzedażą serwera/ów zapraszam do kontaktu przy czym podania mi gt serwera oraz przybliżonej ceny. Kontakt PW Forum Steam : https://steamcommunity.com/id/panczobiceps/
  3. Witam Gdy dodam 8 botów na serwer to w liście serwerów pokazuje mi 1/12, a gdy wejdę w "Pokaż informację" pokazuje 9/19. Czyli usuwa mi sloty jedynie w liście serwerów i nie mam pojęcia jak to naprawić, może wy coś poradzicie ? W cfg mam dopisane bot_chatter off bot_defer_to_human_goals 0 bot_defer_to_human_items 1 bot_difficulty 2 bot_quota 8 bot_quota_mode fill bot_join_after_player 0 A tutaj sourcemod.cfg // SourceMod Configuration File // This file is automatically executed by SourceMod every mapchange. // Specifies how admin activity should be relayed to users. Add up the values // below to get the functionality you want. // 1: Show admin activity to non-admins anonymously. // 2: If 1 is specified, admin names will be shown. // 4: Show admin activity to admins anonymously. // 8: If 4 is specified, admin names will be shown. // 16: Always show admin names to root users. // -- // Default: 13 (1+4+8) sm_show_activity 13 // Specifies whether menu sounds are enabled for menus created by SourceMod. // Menu sounds can be further configured in addons/sourcemod/configs/core.cfg. // -- // Default: 1 sm_menu_sounds 1 // Specifies how long of a delay, in seconds, should be used in between votes // that are "public" or can be spammed. Whether or not this delay is obeyed // is dependent on the menu/command. // -- // Default: 30 sm_vote_delay 30 // Default datetime formatting rules when displaying to clients. // For full options, see: http://www.opengroup.org/onlinepubs/007908799/xsh/strftime.html // -- // Default: %m/%d/%Y - %H:%M:%S // 12 hour format: %m/%d/%Y - %I:%M:%S %p sm_datetime_format "%m/%d/%Y - %H:%M:%S" // Sets how SourceMod should check immunity levels when administrators target // each other. // 0: Ignore immunity levels (except for specific group immunities). // 1: Protect from admins of lower access only. // 2: Protect from admins of equal to or lower access. // 3: Same as 2, except admins with no immunity can affect each other. // -- // Default: 1 sm_immunity_mode 1 // Sets how many seconds SourceMod should adjust time values for incorrect // server clocks. This can be positive or negative and will affect every // system time in SourceMod, including logging stamps. // -- // Default: 0 sm_time_adjustment 0 // Specifies the amount of time that is allowed between chat messages. This // includes the say and say_team commands. If a client sends a message faster // than this time, they receive a flood token. When the client has accumulated // 3 or more tokens, a warning message is shown instead of the chat message. // -- // Requires: antiflood.smx // Default: 0.75 sm_flood_time 0.75 // Specifies how the reserved slots plugin operates. Valid values are: // 0 : Public slots are used in preference to reserved slots. Reserved slots are freed before public slots. // 1 : If someone with reserve access joins into a reserved slot, the player with the highest latency and // no reserved slot access (spectator players are selected first) is kicked to make room. Thus, the reserved // slots always remains free. The only situation where the reserved slot(s) can become properly occupied is // if the server is full with reserve slot access clients. // 2 : The same as sm_reserve_type 1 except once a certain number of admins have been reached, the reserve slot // stops kicking people and anyone can join to fill the server. You can use this to simulate having a large // number of reserved slots with sm_reserve_type 0 but with only need to have 1 slot unavailable when there are // less admins connected. // -- // Requires: reservedslots.smx // Default: 0 sm_reserve_type 0 // Specifies the number of reserved player slots. Users with the reservation // admin flag set will be able to join the server when there are no public slots // remaining. If someone does not have this flag, they will be kicked. // (Public slots are defined as: maxplayers - number of reserved slots) // -- // Requires: reservedslots.smx // Default: 0 sm_reserved_slots 0 // Specifies whether or not reserved slots will be hidden (subtracted from max // slot count). Valid values are 0 (Visible) or 1 (Hidden). // -- // Requires: reservedslots.smx // Default: 0 sm_hide_slots 0 // Specifies whether or not non-admins can send messages to admins using // say_team @<message>. Valid values are 0 (Disabled) or 1 (Enabled) // -- // Requires: basechat.smx // Default: 1 sm_chat_mode 1 // Specifies whether or not "timeleft" will automatically be triggered every // x seconds. Valid values are 0 (Disabled) to 1800 seconds. // -- // Requires: basetriggers.smx // Default: 0 sm_timeleft_interval 0 // Specifies whether or not chat triggers are broadcast to the server or just // the player who requested the info trigger. Valid values are 0 (Disabled) or // 1 (Enabled) // -- // Requires: basetriggers.smx // Default: 0 sm_trigger_show 0 // Specifies whether or not to display vote progress to clients in the // "hint" box (near the bottom of the screen in most games). // Valid values are 0 (Disabled) or 1 (Enabled). // -- // Default: 0 sm_vote_progress_hintbox 0 // Specifies whether or not to display vote progress to clients in the // chat area. Valid values are 0 (Disabled) or 1 (Enabled). // -- // Default: 0 sm_vote_progress_chat 0 // Specifies whether or not to display vote progress in the server console. // Valid values are 0 (Disabled) or 1 (Enabled). // -- // Default: 0 sm_vote_progress_console 0 // Specifies whether or not to display vote progress to clients in the // client console. Valid values are 0 (Disabled) or 1 (Enabled). // -- // Default: 0 sm_vote_progress_client_console 0
  4. Opis: Skupuję wszystkie skiny, klucze oraz naklejki na platformie steam do gry CS GO. Minimalna wartość przedmiotu musi wynosić minimum 2euro. Cena: Skupuję skiny w przeliczniku x2,5-2.0. Konkretna cena jest jeszcze do ustalenia. Płatność: PayPal, przelew bankowy (internetowy), ew. inna płatność lecz to jest do dogadania się z potencjalnym sprzedawcą. Kontakt: PW Forum bądź steam http://steamcommunity.com/id/panczobiceps
  5. https://mygo.pl/topic/170-ka%C5%BCdy-modafk-manager/ AFK Manager (Version 4.0.5 / Updated January 29th 2016) - AlliedModders [CS:GO] - ? AFK Manager | 100% translatable - AlliedModders Do wyboru ;)
  6. Ustaw sv_alltalk 0 i daj restart serwera i sprawdź
  7. Poszukaj w plikach .cfg bo tam w 1.6 zmieniało sie czas rundy/mapy itd. (dokladnie server.cfg)
×
×
  • Create New...