styllek

Użytkownik
  • Zawartość

    36
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

styllek wygrał w ostatnim dniu 1 Luty

styllek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

6 Silver II

O styllek

  • Ranga
    Silver II
  • Urodziny 04.02.2000

Informacje o mnie

  • Imię:
    Adrian
  • Skąd:
    http://fastgamers.eu/
  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Zawód:
    webDesigner

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

383 wyświetleń profilu

Ranga użytkownika

  • The Global Elite
  • Obecna ranga: The Global Elite
  1. Problem z AbNeR Round End

    Do folderu misc wrzucasz folder z muzyką, a następnie dodajesz do abner_res.cfg nazwy folderów: res_ct_path "misc/nazwa_folderu" res_tr_path "misc/nazwa_folderu"
  2. Plugin na naklejki CS:GO

    @VestSmart taa, przyblokowane mają;]]
  3. Linux jest zaufaną osobą, sam kupowałem u niego, i wszystko ładnie opisane co i jak, takze polecam.
  4. eMa, jest ktoś gdzieś tam wciągnięty w pluginy rosyjkie i ma gdzieś info, gdzię mógłbym dostać ten pluginek od naklejek? ;p może ktoś coś ma, wie, byłoby najsik. elko
  5. Sklepcs.pl - Opinie

    SklepCS.pl - Mam dość długo i jestem zadowolony bardzo. Wygląd zawsze można edytować pod siebie. Dużo funkcji w sklepie, dużo metod płatności, plugin na serwer, generator vipa, system rabatowy, łączenie sklepu z SB czy też z innymi pluginami tak jak Sklep by Zephyrus. Wypłata na konto PayPal, na tokeny do serwerów czy też na hosting 1s1k, wypłata skinów itp. Dużym minusem jest prowizja pobierana przy wypłacaniu, ale cała prowizja nie jest dla właściciela sklepu, wiec tu go akurat rozumiem, ale sądze, ze dla graczy, którzy kupuja w sklepie może pasować i to w duzym stopniu, przynajmniej moim graczom w duzym stopniu sie podoba i cieszą się, ze sklepu. No i sam kontakt z właścicielem jeżeli jest jakiś problem to pomoże i cały czas aktualizowany ;]] Jeżeli chodzi o mój sklep i wygląd to można lookać: http://Sklep.FastGamers.eu/
  6. Admin tag problem

    @Baron (cenzura) Trochę bez sensu myślenie. Mi nie wywala errorów i śmiga także
  7. Admin tag problem

    @Baron ja posiadam ten sam plugin i wszystko działa ;) i jest w tym else. Spróbuj tego tylko zamien nazwy grup na swoje itd. mi wszystko działa na tym:\ #include <sourcemod> #include <cstrike> public Plugin:myinfo = { name = "Tag Admin", author = "Hamp", description = "Ustawia tagi w tabeli wynikow", version = "1.0", url = "www.MyGo.pl" } public OnPluginStart() { HookEvent("player_team", Event_TagTable); HookEvent("player_spawn", Event_TagTable); } public Action:Event_TagTable(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT) { CS_SetClientClanTag(client, "? Head Admin ?"); } else if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM3) { CS_SetClientClanTag(client, "- Opiekun -"); } if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_GENERIC) { CS_SetClientClanTag(client, "- Admin -"); } else if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM6) { CS_SetClientClanTag(client, "- VIP -"); } else if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) { CS_SetClientClanTag(client, "- Super VIP -"); } else { CS_SetClientClanTag(client, "- Gracz -"); } }
  8. Plugin na noże

    Dość stary plugin, nie lepiej zainstalować coś nowszego? np. to https://github.com/Franc1sco/Franug-Knifes
  9. Plugin na RES

    https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2338666 Najlepiej AbNeR'a, sam używam do dzisiaj, i nie mam z nim problemów.
  10. skiny..

    W pliku .sp nic nie zmieniasz. Dodaj do pliku server.cfg wszystkie komendy i ustaw pod siebie: sm_weaponpaints_c4 "1" // Enable or disable that people can apply paints to the C4. 1 = enabled, 0 = disabled sm_weaponpaints_saytimer "10" // Time in seconds for block that show the plugin commands in chat when someone type a command. -1 = never show the commands in chat sm_weaponpaints_roundtimer "20" // Time in seconds roundstart for can use the commands for change the paints. -1.0 = always can use the command sm_weaponpaints_rmenu "1" // Re-open the menu when you select a option. 1 = enabled, 0 = disabled. sm_weaponpaints_onlyadmin "1" // This feature is only for admins. 1 = enabled, 0 = disabled. (Use the value 1 and try to keep this plugin secret for the normal users because they can report it) sm_weaponpaints_zombiesv "1" // Enable this for prevent crashes in zombie and 1v1 servers for knifes. 1 = enabled, 0 = disabled. (Use the value 1 if you use my knife plugin)
  11. Dzwiek przy poruszaniu sie COD MOD Nowy

    @camerdisco miałeś rację, usunięcie itemu zadziałało. Dzięki. Można zamknąć.
  12. Dzwiek przy poruszaniu sie COD MOD Nowy

    @camerdisco tylko problem w tym, że każda klasa ma ten dźwięk pancerza, wiec wyglada na to, ze trzeba pobawić się w samym silniku COD'a
  13. Hejoo, potrzebuję model min do CS:GO. Coś podobnego do modelu min w 1.6. Model pod COD MOD'a. Z góry dzięki ;]]
  14. Problem z kompilacją klasy COD

    Po problemie. Zamknąć można.
  15. Yo, zrobiłem klase, aczkolwiek problem jest z kompilacją, gdyż wywaliło dość dużo errorów, pomoże ktoś i powie, na co patrzyć aby korygować takie błędy przy następnych kompilacjach? ;]] z góry dzięki: Błędy: coditem_islamista_p.sp(46) : error 017: undefined symbol "sprite_beam" coditem_islamista_p.sp(47) : error 017: undefined symbol "sprite_halo" coditem_islamista_p.sp(56) : warning 215: expression has no effect coditem_islamista_p.sp(62) : warning 225: unreachable code coditem_islamista_p.sp(62) : error 017: undefined symbol "weapons2" coditem_islamista_p.sp(64) : error 017: undefined symbol "wartosc_itemu" coditem_islamista_p.sp(64) : warning 215: expression has no effect coditem_islamista_p.sp(64) : error 001: expected token: ";", but found "]" coditem_islamista_p.sp(64) : error 029: invalid expression, assumed zero coditem_islamista_p.sp(64) : fatal error 190: too many error messages on one line Cała klasa: #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "[PREMIUM] Islamista"; new const String:opis[] = "Posiada strój wroga, +7DMG z AK47, po smierci wybucha zabijając pobliskich wrogów"; new const String:bronie[] = "#weapon_ak47#"; new const inteligencja = 10; new const zdrowie = 20; new const obrazenia = 7; new const wytrzymalosc = 30; new const kondycja = 40; new String:modele_postaci[][] = { "models/player/ctm_fbi.mdl", "models/player/ctm_gign.mdl", "models/player/ctm_gsg9.mdl", "models/player/ctm_sas.mdl", "models/player/ctm_st6.mdl", "models/player/tm_anarchist.mdl", "models/player/tm_phoenix.mdl", "models/player/tm_pirate.mdl", "models/player/tm_balkan_variantA.mdl", "models/player/tm_leet_variantA.mdl" }; new sprite_explosion; new bool:ma_klase[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Item", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); HookEvent("player_death", SmiercGracza); HookEvent("player_spawn", OdrodzenieGracza); } public OnMapStart() { sprite_explosion = PrecacheModel("materials/sprites/blueflare1.vmt"); PrecacheSound("weapons/hegrenade/explode5.wav"); for(new i = 0; i < sizeof(modele_postaci); i ++) PrecacheModel(modele_postaci[i]); sprite_beam = PrecacheModel("sprites/laserbeam.vmt"); sprite_halo = PrecacheModel("sprites/glow01.vmt"); } public cod_class_enabled(client) { ma_klase[client] = true; if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM3) { cod_class_enabled return COD_CONTINUE; } PrintToChat(client, "[FastGamers.pl] Nie masz dostepu do tej klasy Premium "); return COD_STOP; cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons2); ma_klase[client] = true; wartosc_itemu[client] = wartosc; if(IsPlayerAlive(client)) SetEntityModel(client, (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T)? modele_postaci[GetRandomInt(0, 4)]: modele_postaci[GetRandomInt(5, 9)]); } public cod_class_disabled(client) { ma_klase[client] = false; cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons); ma_klase[client] = false; if(IsPlayerAlive(client)) CS_UpdateClientModel(client); } public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontbroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new killer = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(killer) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(killer)) return Plugin_Continue; new Float:forigin[3], Float:iorigin[3]; GetClientEyePosition(client, forigin); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i)) continue; GetClientEyePosition(i, iorigin); if(GetVectorDistance(forigin, iorigin) <= 100.0) cod_inflict_damage(i, client, GetClientHealth(i)+1); } EmitSoundToAll("weapons/hegrenade/explode5.wav", client, SNDCHAN_AUTO, SNDLEVEL_GUNFIRE); TE_SetupExplosion(forigin, sprite_explosion, 10.0, 1, 0, 100, 100); TE_SendToAll(); return Plugin_Continue; } public Action:OdrodzenieGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; SetEntityModel(client, (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T)? modele_postaci[GetRandomInt(0, 4)]: modele_postaci[GetRandomInt(5, 9)]); return Plugin_Continue; }