Deather

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

2 Silver I

O Deather

  • Ranga
    Silver I

Informacje o mnie

  • Imię:
    Łukasz
  • Płeć:
    Mężczyzna

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

98 wyświetleń profilu

Ranga użytkownika

  • Gold Nova I
  • Obecna ranga: Gold Nova I

Profil

  1. InfinityCore.pl - poszukuje załogi!

    Dobre motto to podstawa :) @edit Niestety zmieniliśmy główną na forum i musiałem to wyrzucić :(
  2. InfinityCore.pl - poszukuje załogi! Jesteśmy siecią serwerów oferującą nowatorskie rozwiązania oraz autorskie modyfikacje. Specyfikacja - Forum IPS 4.2.8 (licencjonowany) - Dedykowany szablon forum - Serwer dedykowany OVH GAME MC-32 Kogo szukamy? Opiekunów serwerów - odpowiedzialnych za organizację serwera: instalacja i konfiguracja pluginów rekrutacja administracji zarządzanie i reklama Obecnie poszukujemy opiekunów na serwery CSGO: Deathrun oraz SuperHero (serwery z autorskimi modyfikacjami) - potrzebują one odświeżenia. Nowe serwery Jesteśmy otwarci na propozycje innych modyfikacji niż powyższe, a także serwerów innych gier niż CS:GO. Oczywiście wszystko otwieramy na naszej maszynie, z dowolną ilością slotów oraz TR (w zależności od wymagań). Wymagania: Doświadczenie z zakresu prowadzenie serwerów: Głównie instalacja i konfiguracja pluginów Umiejętność zarządzania administracją Komunikatywność Kreatywność Wiek minimum 16 lat Wynagrodzenie W zamian za prowadzenie serwera oferujemy wynagrodzenie w postaci gier oraz kodów PSC - więcej informacji po skontaktowaniu się... (minimalna wartość wynagrodzenia miesięcznego: 50 złotych). Kontakt: PW: infinitycore.pl (Deather lub Johnny) Steam: Deather - http://steamcommunity.com/profiles/76561198018120219/ Johnny - http://steamcommunity.com/profiles/76561198085247519/ Można nas znaleść na serwerze TS3: ggspeak.pl
  3. Sourcebans Modyfikacja

    g_BanTime[client] Rozumiem to jest czas bana w minutach? W takim wypadku, zamieniasz na sekundy dodajesz do aktualnej daty w UNIXTIME i formatujesz: char BanEnd[64]; FormatTime(BanEnd, sizeof(BanEnd), "%d-%m-%Y %H:%M", (GetTime() + g_BanTime * 60)); /* ... */ KickClient(client, "<font color='#ffb426'>%s</font> - Zostałeś Zbanowany!\nPowód Bana: %s\nKoniec Bana: %s\n\nOdwołania składamy na forum!", WebsiteAddress, Reason, BanEnd);
  4. Dodawanie flagi

    Listę flag masz tutaj: https://wiki.alliedmods.net/Checking_Admin_Flags_(SourceMod_Scripting) Po porostu pobierz aktualne flagi gracza i dopisz mu kolejne. Tu masz przykład dopisania flagi CUSTOM1 i ROOT: SetUserFlagBits(client, GetUserFlagBits(client) | ADMFLAG_CUSTOM1 | ADMFLAG_ROOT); PS. "|" to suma binarna :)
  5. Plugin na shake

    Spróbuj to: https://sm.alliedmods.net/new-api/console/FakeClientCommand Ew. tu masz kod na wyrzucanie broni: new WeaponIndex; for (new CurrSlot = 0; CurrSlot <= 6; CurrSlot++) { WeaponIndex = GetPlayerWeaponSlot(client, CurrSlot); if (CurrSlot != 2 && WeaponIndex != -1) { CS_DropWeapon(client, WeaponIndex, true, true); } }
  6. BAN za niestandardowy noz?

    Jeśli chodzi o skiny które są w skrzynkach i kosy to tak, bana dostaniesz do 3 dni (wtedy najlepiej korzystać z strony którą polecił kolega wyżej). Jeśli chodzi o niestandardowe modele (np. śrubokręt) to bana raczej nie dostaniesz. :)
  7. Nazwy Broni weapon_

    Podaj więcej informacji, gdzie to jest wykorzystywane itp. Jeśli ta tablica jest wykorzystywana do dodawania graczowi broni wraz z osiągnięciem poziomu danego w odpowiadającej komórce tablicy "level_exp" to po prostu skorzystaj z listy: https://developer.valvesoftware.com/wiki/List_of_Counter-Strike:_Global_Offensive_Entities Funkcja która dodaje taką broń raczej tego wymaga. @edit Ewentualnie jeśli to ma być wykorzystane w jakimś opisie klasy itp. stwórz nową tablice z "tłumaczeniem" tak żeby nazwy przetłumaczone odpowiadały tym z tablicy "level_bron" i przy wypisywaniu używaj tej nowej tablicy.
  8. Steamworks

    Tak, GOTV zabiera slot zwykłego gracza.
  9. must be assigned to an array

    Tablica jest dwuwymiarowa i nie da rady jej przepisać bez przepisywania wszystkich komórek z osobna (w dwóch wymiarach np. dwiema pętlami). Moje rozwiązanie: #define MAX_CLASSES 4 #define MAX_CLASS_NAME 64 new String:ClassList[MAX_CLASSES][MAX_CLASS_NAME] = { "Brak", "Test1", "Test2", "Test3" }; new String:PlayerClass[MAXPLAYERS][MAX_CLASS_NAME]; strcopy(PlayerClass[client], MAX_CLASS_NAME, ClassList[klasaSelect]); Z tym że prościej jest przechowywać po prostu index klasy: new PlayerClass[MAXPLAYERS]; PlayerClass[client] = klasaSelect;
  10. FLag to bit

    Suma binarna to | nie + spróbuj tak: SetUserFlagBits(client, flagi | FlagToBit(array[i]));