Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

cocojamboPL

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cocojamboPL

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Miałem podobny problem z skinchooser'em kombinowałem całkiem długo ale nic sie nie udało zrobić, więc napisałem prosty plugin, dzięki któremu po wpisaniu !modele wyświetla się proste menu w którym można wybrać model. Napisz na priv to przerobie pod użyte przez ciebie modele i wyślę :)
  2. Daj cfg pluginu i plik z path'em do folderu z muzyką.
  3. Witam. Około 2 tygodnie temu kupiłem serwer na hostingu i postanowiłem stworzyć serwer deathrun. Niektóre pluginy wzorując się na poradnikach i innych pluginach przerabiałem i spolszczałem. I nadszedł czas na VIP'a. Jako iż nie mogłem znależć żadnego skryptera, postanowiłem użyć swojego (marnego) doświadczenia. Chciałem do pluginu VIP by Hanys dodać jeszcze zmniejszenie grawitacji o 40%, ale nie chce tego łyknąć serwer Podczas kompilacji pluginu dostałem ostrzeżenie: Vip.sp<90> : warning 213: tag mismatch Ale tak czy tak plugin skompilował się, ale grawitacja wciąż nie działała. Kod pliku .sp: #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <clientprefs> #include <colors> #include <loghelper> public Plugin:myinfo = { name = "VIP Plugin", author = "Hanys", description = "vip plugin", version = "1.2.2", url = "http://hanys.net.pl" }; new Handle:HP; new Handle:Smokegrenade; new Handle:Flashbang; new Handle:Hegrenade; new Handle:Armorvalue; new Handle:Bhashelmet; new Handle:Defuser; new Handle:Moneystart; new Handle:Bombplanted; new Handle:Bombdefused; new Handle:Headshot_money; new Handle:Headshot_hp; new Handle:Kill_money; new Handle:Kill_hp; new Handle:Tagtable; new Handle:Tagsay; new Handle:Double_jump; new Handle:Gravity; public OnPluginStart() { CreateConVar("sm_vip_version", "1.2.2", "VIP Plugin", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY|FCVAR_DONTRECORD); HP = CreateConVar("sm_hp_start", "110", "Ilosc HP na start rundy", FCVAR_NOTIFY); Smokegrenade = CreateConVar("sm_smokegrenade", "1", "Smoke na start rundy", FCVAR_NONE, true, 0.0, true, 1.0); Flashbang = CreateConVar("sm_flashbang", "1", "Flash na start rundy", FCVAR_NONE, true, 0.0, true, 1.0); Hegrenade = CreateConVar("sm_hegrenade", "1", "Granat na start rundy", FCVAR_NONE, true, 0.0, true, 1.0); Armorvalue = CreateConVar("sm_armorvalue", "1", "Kamizelka na start rundy", FCVAR_NONE, true, 0.0, true, 1.0); Bhashelmet = CreateConVar("sm_bhashelmet", "1", "Kask na start rundy", FCVAR_NONE, true, 0.0, true, 1.0); Defuser = CreateConVar("sm_defuser", "1", "Zestaw do rozbrajania dla CT na start rundy", FCVAR_NONE, true, 0.0, true, 1.0); Moneystart = CreateConVar("sm_money_start", "200", "Ilosc $ na start rundy", FCVAR_NOTIFY); Bombplanted = CreateConVar("sm_bomb_planted", "200", "Ilosc $ za podlozenie bomby", FCVAR_NOTIFY); Bombdefused = CreateConVar("sm_bomb_defused", "200", "Ilosc $ za rozbrojenie bomby", FCVAR_NOTIFY); Headshot_money = CreateConVar("sm_headshot_money", "150", "Ilosc $ za Headshot", FCVAR_NOTIFY); Headshot_hp = CreateConVar("sm_headshot_hp", "0", "Ilosc HP za Headshot", FCVAR_NOTIFY); Kill_money = CreateConVar("sm_kill_money", "100", "Ilosc $ za fraga", FCVAR_NOTIFY); Kill_hp = CreateConVar("sm_kill_hp", "0", "Ilosc HP za fraga", FCVAR_NOTIFY); Tagtable = CreateConVar("sm_tag_table", "1", "Tag VIP w tabeli wynikow", FCVAR_NONE, true, 0.0, true, 1.0); Tagsay = CreateConVar("sm_tag_say", "1", "Tag VIP + kolorowy nick w say", FCVAR_NONE, true, 0.0, true, 1.0); Double_jump = CreateConVar("sm_double_jump", "1", "Podwojny skok", FCVAR_NONE, true, 0.0, true, 1.0); Gravity = CreateConVar("sm_gravity", "0.6", "Grawitacja", FCVAR_NOTIFY); AutoExecConfig(true, "sm_vip"); RegConsoleCmd("say", Command_SendToAll); RegConsoleCmd("say_team", Command_SendToTeam); HookEvent("player_spawn", Event_OnPlayerSpawn); HookEvent("bomb_planted", Event_BombPlanted); HookEvent("bomb_defused", Event_BombDefused); HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath); HookEvent("player_team", Event_TagTable); HookEvent("player_spawn", Event_TagTable); } public Event_OnPlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); new team = GetClientTeam(client); new g_HP = GetConVarInt(HP); new g_moneystart = GetConVarInt(Moneystart); new g_gravity = GetConVarInt(Gravity); if (client > 0 && IsPlayerAlive(client)) { if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { SetEntityHealth(client, g_HP); //hp SetEntityGravity(client, g_gravity); if (GetConVarBool(Smokegrenade)) GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade"); //smoke if (GetConVarBool(Flashbang)) GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang"); //flash if (GetConVarBool(Hegrenade)) GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); //grenade SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money + g_moneystart); // plus $ na start if (GetConVarBool(Armorvalue)) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100); //kamizelka if (GetConVarBool(Bhashelmet)) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1); //helm if(team == CS_TEAM_CT) { if (GetConVarBool(Defuser)) GivePlayerItem(client, "item_defuser"); //kombinerki } } } } public Event_BombPlanted(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); new g_bombplanted = GetConVarInt(Bombplanted); if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money + g_bombplanted);//plus $ for Bomb Planted } } public Event_BombDefused(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); new g_bombdefused = GetConVarInt(Bombdefused); if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money + g_bombdefused); //plus $ for Bomb Defused } } public Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); new money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); new health = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iHealth"); new g_headshot_money = GetConVarInt(Headshot_money); new g_headshot_hp = GetConVarInt(Headshot_hp); new g_kill_money = GetConVarInt(Kill_money); new g_kill_hp = GetConVarInt(Kill_hp); new bool:headshot = GetEventBool(event, "headshot"); if (IsPlayerGenericAdmin(attacker)) { if(headshot){ SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money + g_headshot_money); //plus for hs SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iHealth", health + g_headshot_hp); //plus hp for hs }else{ SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money + g_kill_money); //plus for kill SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iHealth", health + g_kill_hp); //plus hp for kill } } } public Action:Event_TagTable(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { if (GetConVarBool(Tagtable)) CS_SetClientClanTag(client, "[VIP]"); } } public Action:Command_SendToAll(client, args) { if ((IsPlayerGenericAdmin(client)) && GetConVarBool(Tagsay)) { decl String:sTextToAll[1024]; GetCmdArgString(sTextToAll, sizeof(sTextToAll)); StripQuotes(sTextToAll); LogPlayerEvent(client, "say=", sTextToAll); new team = GetClientTeam(client); if(sTextToAll[0] != '@' && sTextToAll[0] != '/' && sTextToAll[0] != '!' && sTextToAll[0] > 0) { if(IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3) { PrintToChatAll("\x01[\x04VIP\x01]\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } /* Player isn't alive and have team (no spec) */ else if(!IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3) { PrintToChatAll("\x01*NIE ŻYJE* [\x04VIP\x01]\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } /* Player is in spectate */ else if(!IsPlayerAlive(client) && team != 2 && team != 3) { PrintToChatAll("\x01*OBSERWATOR* [\x04VIP\x01]\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } } return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } public Action:Command_SendToTeam(client, args) { if ((IsPlayerGenericAdmin(client)) && GetConVarBool(Tagsay)) { decl String:sTextToAll[1024]; GetCmdArgString(sTextToAll, sizeof(sTextToAll)); StripQuotes(sTextToAll); LogPlayerEvent(client, "say=", sTextToAll); new team = GetClientTeam(client); if(IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3) { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i) && sTextToAll[0] != '@' && sTextToAll[0] != '/' && sTextToAll[0] != '!') { new PlayersTeam = GetClientTeam(i); if(PlayersTeam & team && sTextToAll[0] > 0) { if(team == 2) PrintToChat(i, "\x01(Terrorysta) [\x04VIP\x01]\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); else PrintToChat(i, "\x01(Antyterrorysta) [\x04VIP\x01]\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } } } } /* Player isn't alive and have team (no spec) */ else if(!IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3 && sTextToAll[0] != '@' && sTextToAll[0] != '/' && sTextToAll[0] != '!') { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i) && !IsPlayerAlive(i)) { new PlayersTeam = GetClientTeam(i); if(PlayersTeam & team && sTextToAll[0] > 0) { if(team == 2) PrintToChat(i, "\x01*NIE ŻYJE*(Terrorysta) [\x04VIP\x01]\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); else PrintToChat(i, "\x01*NIE ŻYJE*(Antyterrorysta) [\x04VIP\x01]\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } } } } /* Player is in spectate */ else if(!IsPlayerAlive(client) && team != 2 && team != 3 && sTextToAll[0] != '@' && sTextToAll[0] != '/' && sTextToAll[0] != '!') { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i) && !IsPlayerAlive(i)) { new PlayersTeam = GetClientTeam(i); if(PlayersTeam & team && sTextToAll[0] > 0) { if(team == 2) PrintToChat(i, "\x01*OBSERWATOR*(Terrorysta) [\x04VIP\x01]\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); else PrintToChat(i, "\x01*OBSERWATOR*(Antyterrorysta) [\x04VIP\x01]\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } } } } return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } public Action:OnPlayerRunCmd(iClient, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapon) { if ((IsPlayerGenericAdmin(iClient)) && IsPlayerAlive(iClient) && GetConVarBool(Double_jump)) { static g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1], g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1], g_iJumps[MAXPLAYERS+1], fCurFlags, fCurButtons; fCurFlags = GetEntityFlags(iClient); fCurButtons = GetClientButtons(iClient); if (g_fLastFlags[iClient] & FL_ONGROUND && !(fCurFlags & FL_ONGROUND) && !(g_fLastButtons[iClient] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) g_iJumps[iClient]++; else if(fCurFlags & FL_ONGROUND) g_iJumps[iClient] = 0; else if(!(g_fLastButtons[iClient] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP && g_iJumps[iClient] == 1) { g_iJumps[iClient]++; decl Float:vVel[3]; GetEntPropVector(iClient, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel); vVel[2] = 250.0; TeleportEntity(iClient, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel); } g_fLastFlags[iClient] = fCurFlags; g_fLastButtons[iClient] = fCurButtons; } return Plugin_Continue; } /* @param client id return bool */ bool:IsPlayerGenericAdmin(client) { if (!CheckCommandAccess(client, "sm_vip", 0, true)) return false; { return true; } } Prosiłbym o odpowiedź. Pozdrawiam Vip.sp
  4. VIP nie działa. Nie dodaje ani HP ani grawitacji. Wersja SourceMod: SourceMod 1.7.3-git5301 Wersja MetaMod: Metamod:Source 1.10.6 Plik .sp [SUPER VIP]: #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> public Plugin:myinfo = { name = "VIP Generator", author = "mastah7991", description = "Automatycznie wygenerowany VIP", version = "1.0", url = "www.MyGo.pl" } public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); } public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+150); SetEntityGravity(client, 0.6); } } stock bool IsValidPlayer(client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) ) return true; return false; } [ULTRA VIP]: #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> public Plugin:myinfo = { name = "VIP Generator", author = "mastah7991", description = "Automatycznie wygenerowany VIP", version = "1.0", url = "www.MyGo.pl" } public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); } public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM2)) { SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+175); SetEntityGravity(client, 0.6); GivePlayerItem(client,"weapon_flashbang"); GivePlayerItem(client,"weapon_smokegrenade"); } } stock bool IsValidPlayer(client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) ) return true; return false; } Tagów nie potrzebuje, bo używam pluginu. Oba pluginy kompilowałem kompilatorem załączonym do SourceModa.
  5. Nie moge skompilować pluginu dostaje taki błąd: error 010: invalid function or declaration Czy ktoś może to naprawić i odesłać w tym temacie? Super VIP.sp Ultra VIP.sp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...