Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Sapex

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sapex

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • First Post Unikat
  • Week One Done
  • Conversation Starter Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. To rzeczywiście pokazuje, że z polskim CS-em może być lepiej, no już na pewno o niebo lepiej niż z polskim League of Legends XD Warto dodać, że takie 9INE znajduje się na #33 miejscu w rankingu, a pokonało G2, które jest plasowane na top 1 oraz Vitality z #6 miejscem. Pytanie tylko, jak im pójdzie z kolejnymi drużynami, ale zgadzam się z tym, co napisałeś - jest dobrze, a może być jeszcze lepiej. Jak tak dalej pójdzie, to ranking stanie się nieadekwatny do tego, co widzimy ;d To były dobre mecze dla Polaków i oby nie zjadła ich presja na Majorze. Tyle. Good luck!
  2. Na skinach do CS:GO można obecnie sporo zarobić. Ceny niektórych skinów to już rzędy kilkudziesięciu złotych, a przykładowo za takie USP-S Orion ze StatTrackiem przyjdzie nam zapłacić nawet 750 zł! Oczywiście mówię tu o skórce prosto z fabryki, ale podobnie jest, kiedy na rynku społeczności wybierzemy filtr "mocne zużycie". AK-47 Wtrysk Paliwa (sprawdzam, kiedy to piszę) - cena: 625 zł. Oczywiście są też skiny po kilkanaście, jak i kilkadziesiąt czy kilkaset złotych. Rozstrzał jest naprawdę spory, ale można zauważyć jedno: skiny podrożały i to mocno, dlatego, jak ktoś chce je sprzedać, to chyba teraz jest najlepszy moment, bo w związku z ogłoszeniem CS2 gra przeżywa swój renesans. Opcja "po ciężkich walkach" to skiny za kilka-kilkanaście złotych, choć wiele z nich kiedyś byłom warte nie więcej niż 1 zł. Czyli w przypadku niektórych skinów wzrost cen wynosi nawet po 400%! Ile kosztują skrzynki? Większość jest warta tak kilka-kilkanaście złotych. Najlepsze jest jak ustawisz sobie filtr "od najdroższych" - pierwsze co mi się dzisiaj wyświetla to naklejka o wartości ponad 8 tys. zł. Pod nią jest nóż myśliwski miejski zamaskowany ze StatTrackiem kosztujący 8439 zł. Tutaj chyba kogoś już powaliło, ale i tak na CS można teraz zarobić sporo, przynajmniej dopóki nie wyjdzie CS2 i ceny się nie ustabilizują. Sprzedając kilka skinów można sobie zarobić na jakąś fajna gierkę na Steamie i dostać ją "prawie za darmo". Co o tym sądzicie?
  3. Gra niebawem zmieni się z CS: GO w Counter Strike 2 na silniku Source 2. Chyba najlepszą zmianą jest poprawa oświetlenia i tekstur (szczególnie na starych mapach, które dawno nie miały żadnych zmian). Poza tym raczej trudno znaleźć ciekawsze aspekty w tej zmianie. Warto przypomnieć, że to zmiana z jednej gry na drugą, zmienia się też nazwa. Ale przecież wiemy, że to zwykła aktualizacja. Jak na CS-a zmienia dużo, jednak chyba najbardziej przypadł mi do gustu nowy wygląd granatów zapalających. Palak i Mołotow wyglądają mega dobrze, to znaczy bardziej realistycznie, tworzą ciekawą poświatę w miejscu, gdzie się je rozbije, a do tego ogień nie wygląda już jak z 2010 (XD), tylko rzeczywiście przypomina płonącą benzynę. Jest to zmiana jak najbardziej na plus i aż dziwie się, że tych granatów nie zmieniono wcześniej - także odłamkowych i błyskowych, no bo umówmy się, ale wyglądały one jak wyciągnięte z CS 1.6. W ogóle jakbym miał coś powiedzieć o tych zmianach, to powiedziałbym, że są git. Dziwne, że w ten sposób nie ratowali gry, gdy wychodził Valorant czy Apex, gry które podebrały im trochę graczy, przez co CS:GO się mocno stoczył. Ten patch ma być chyba takim zastrzykiem, który ożywi gierkę, może wrócą do niej ludzie, bo jak już tu ktoś na forum pisał, czasami na mecz na mecz czeka się po 10-15 minut 😕 Pytanie też, co jeszcze się zmieni, bo gra jak na razie jest w zamkniętej becie. Jeszcze sporo testów przed nią, opinii zaawansowanych graczy i zmian. Ciekawe czy tak będzie wyglądał końcowy produkt, no i kiedy wreszcie dostanie go ogół? Czy gra będzie z powrotem płatna? Na tyle pytań musi jeszcze odpowiedzieć Gaben 😛
  4. Hej Pewnie już wiecie, że wychodzi CS2 i Valve rozdaje betę niektórym graczom. Ogólnie słabo, że nie każdy może jeszcze zagrać. Na yt pojawiły się też filmy analizujące to, co się zmienia, kilka też wypuściło samo Valve. Z polskich streamerów w Counter-Strike'a 2 zagrał już izak, a gameplay pokazał nam na swoim kanale (https://www.youtube.com/watch?v=z3OSj1S-Mh4&t=1195s&ab_channel=izakLIVE) Szczerze? Pierwsze wrażenie to: niewiele się zmieniło. Gościu zagrał na Dust2 no i w sumie ta mapka była już tyle razy zmieniana, że wygląda całkiem nieźle. Bardziej zaniedbane było chociażby Inferno czy mapy, które Valve usunął (niby bezpowrotnie, tera wiemy że wracają). Dźwięk chodu jest taki sam. Zmiany na pierwszy rzut oka to lekkie zmiany graficzne. Widać, że poprawiono też oświetlenie gry. Zmiany broni są dla mnie niezauważalne. Ogólnie w obrazie widać też taką jakby głębię? Obraz jest wyraźniejszy, trochę jaśniejszy, co imo wychodzi na plus. Zmiany wyglądu tekstur i światła: https://www.youtube.com/watch?v=ExZtISgOxEQ&ab_channel=Valve Jeżeli chodzi o ten gameplay izaka, to światło najlepiej widać w tunelu na B. Żarówki robią dobre wrażenie. Interfejs też wygląda inaczej, bo przed startem rundy widać, jakie sojusznicy kupili bronie. A takie rzeczy jak liczba hp czy ammo są bardziej wyśrodkowane, przez co nie trzeba już oczami zjeżdżać mocno w lewo czy prawo, by to sprawdzić. Po rundach mamy fajniejsze animacje i takie podsumowanka umiejętności (git w sumie). Cienie - spoko. Tekstury - spoko. Ogólnie bez szału w tym temacie. Bardziej światło robi robotę i rendering. Animacja strzelania się nie zmienia, dźwięki też nie, plant też nie, a szkoda, bo może przydałaby się taka świeżość tutaj. Za to trzeba powiedzieć, że nowe ekplozje granatów wyglądają mega zjawiskowo. Chyba najlepiej widać to w przypadku smoke i palaka. Teraz jak stoisz na krawędzi smoka to można skanować eneme (w sensie zawsze było można), ale teraz dym rozpływa się od strzałów, więc można coś tam zobaczyć. Tak samo inne kolory przyjmuje gdy wyląduje na ulicy lub płytkach, a inne gdy na piasku (nie wiem czy tak jest w prawdziwym życiu). Warto obejrzeć --> https://www.youtube.com/watch?v=_y9MpNcAitQ&ab_channel=Valve Wrażenie robi też palak i molotow bo nie wyglądają już jak zwykła animacja ognia, a jakby rzeczywiście płonęła w nich benzyna lub jakaś łatwopalna substancja. To jest chyba najlepsza zmiana w tym wszystkim. Flash jest troche jaśniejszy, w tunelach żółtawy i to tyle. Valve też mówił, że gra będzie bardziej krwawa. Czy to widać w grze? Tak. Jak zabijesz kogoś przy ścianie, to krew zostaje na murze, jednak spodziewałem się czegoś lepszego. Może to taka beta bety na razie 😕 Co tu dużo mówić... Widać pewne zmiany, ale moim zdaniem szału nie ma, dupy nie urywa 😛 Właściwie można to było wydać jako patch (właściwie to nim jest), a nie reklamować to jako osobną grę. Na razie gra jest "dla wybranych", ale z czasem pewnie zastąpią CS:GO tą wersją na Source 2, zmieniając nazwę na CS2. Najgorsze, że już pojawiają się pierwsze info o cheaterach XD Co o tym myślicie? Macie jakieś przemyślenia na temat zmian?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...