Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

lazydroid97

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia lazydroid97

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Funkcja: public Action Clnt_sm_spawn(int client, int args) { char arg1[32];//, arg2[32]; GetCmdArg(1, arg1, sizeof(arg1)); //GetCmdArg(2, arg2, sizeof(arg2)); downloadClientVector(client); // zapisuje wektor do "float playerPosition[3]" która jest w zasięgu globalnym int entindex = CreateEntityByName(arg1); SetEntPropVector(entindex, Prop_Send, "m_vecOrigin", playerPosition); DispatchSpawn(entindex); ActivateEntity(entindex); } W przypadku tworzenia obiektu który nie występuje wyrzuca błąd. Obiekt teoretycznie jest utorzony, ale nie jest wyświetlany ani w żaden sposób dostępny, co robie źle? Lista obiektów: https://developer.valvesoftware.com/wiki/List_of_Alien_Swarm_entities
×
×
  • Dodaj nową pozycję...