Jump to content

Vasto_Lorde

Użytkownik
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Vasto_Lorde last won the day on June 10

Vasto_Lorde had the most liked content!

Community Reputation

22 Silver IV

About Vasto_Lorde

  • Rank
    Silver II

Recent Profile Visitors

431 profile views
  1. Ja bym się pogodził na waszym miejscu i poszedł na piwo
  2. Kurła za Qesika było dobrze
  3. Z pasji robię płatne pluginy jeśli może Cię to zainteresuje ^^
  4. Może masz zainstalowany GlobalServerify i już zaczynają blokować serwery nie dodane do ich listy?
  5. Ty no masz rację, jak mogłem to przeoczyć :)
  6. Ja znam tylko ten tutaj http://cs-plugin.com/plugins.php
  7. Pomysł jak najbardziej dobry. Niech w OnMapStart będzie sprawdzane czy nazwa mapy zawiera w sobie pb_. Polecam użyć poniższych funkcji: https://sm.alliedmods.net/new-api/string/StrContains https://sm.alliedmods.net/new-api/halflife/GetCurrentMap
  8. Wrzucaj proszę kod w [.code], najlepiej jeszcze w [.spoiler]. Na pierwszy rzut oka jest tak: na testowym serwerze nie masz wrzuconej całej paczki z serwera online, stąd różnice w działaniu. Jaki może być powód takiego zachowania? Ano taki, że klasa która ma ciche kroki może ustawiać wszystkim graczom którzy jej nie używają brak cichych kroków. Co gryzie się z przedmiotem. Ktoś kto nie ma klasy i posiada przedmiot - przedmiot ustawia mu ciche kroki, ale klasa której nie ma ustawia wszystkim graczom brak cichych kroków. Więc nadpisuje wartość cichych kroków i w rezultacie przedmiot wydaje się nie działać. PS. Źle przeczytałem i napisałem odwrotnie, ale sens wypowiedzi jest ten sam. Przedmiot nadpisuje wartości cichych kroków dla klasy
  9. Na czym polega exploit? Exploit wysyła masywne ilości żądań do serwera o odtworzenie niesłyszalnego dźwięku (common\null.wav). Serwer nie może przetworzyć takiej ilości informacji więc laguje graczy. Przy większych natężeniach serwer się wyłącza. Prawdopodobny kod exploitu https://hastebin.com/gufovomiju.cpp Download Fix https://github.com/IT-KiLLER/Exploit-FIX-2018-04-17 Źródło https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=280545&page=7
  10. Plugin zrobiony przeze mnie od 0 :) Płatny dlatego, że kompatybilny z multijumpem, nie mogłem znaleźć takiego który był (tak około rok temu) dlatego napisałem taki, który działa z dodatkowymi skokami w powietrzu :) Ale chętnie usłyszę jaki masz pomysł na antyspama. Nie wiem jakby to miało wyglądać, bo chyba jest wbudowane w cs go jakiś limit wiadomości wysłanych przez użytkownika? A wiadomości od serwera nie są "spamowate". Oferujemy 2 dni testowania darmowego. Wystarczy się skontaktować z nami. Co do spadków FPS, wszystko oprócz opadów nie powoduje widocznych spadków FPS. Opady mogą powodować spadki do 20 FPS i niestety nie da się tego zniwelować. Opady które są uzyte w pluginie działają też na mapach takich jak de_aztec i tam są dokładnie takie same spadki FPS
  11. W folderze include w kompilatorze nie masz umieszczonego pliku: codmod.inc
  12. Jeśli wpiszesz w konsolę <jakikolwiek cvar> To wyświetli ci się całą instrukcja i możliwe wartości. Polecam na przyszłość. Oto co wyskakuje: "sv_talk_enemy_living" = "1" ( def. "0" ) client replicated - Living players can hear all living enemy communication (voice, chat) "sv_talk_enemy_dead" = "1" ( def. "0" ) client replicated - Dead players can hear all dead enemy communication (voice, chat) W jakim pliku to stawić? Najlepiej w gamemode_twójtrybgry, zależnie od tego jaki tryb gry masz ustawiony na serwerze
  13. Cvary: sv_talk_enemy_living sv_talk_enemy_dead
  14. Opis: Chcę wyciągnąć z danych filmów youtube same dźwięki. Problem jest w tym że trzeba je znaleźć i wyciąć tak by nie słychać było muzyki w tle. Mogę dokładnie wytłumaczyć na PW Steam Cena: 3zł za dźwięk Płatność: Paypal Kontakt: http://steamcommunity.com/id/ciasto_w_morde/
×
×
  • Create New...