blejlok

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Silver I

O blejlok

  • Ranga
    Silver I
  1. -- AUTOMATYCZNY RESTART SERWERA PO CRASHU -- LD_LIBRARY_PATH=/home/servers/users/srv44583/CS_GO/bin:.:bin # #Console initialized. Setting breakpad minidump AppID = 740 #Using breakpad minidump system 740/13589.532.DC Using breakpad crash handler Forcing breakpad minidump interfaces to load dlopen failed trying to load: /home/servers/users/srv44583/.steam/sdk32/steamclient.so with error: /home/servers/users/srv44583/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory Looking up breakpad interfaces from steamclient Calling BreakpadMiniDumpSystemInit Could not find steamerrorreporter binary. Any minidumps will be uploaded in-process#Loading VPK file hashes for pure server operation. #Loading VPK file hashes for pure server operation. #Loading VPK file hashes for pure server operation. #Loading VPK file hashes for pure server operation. #Could not load library matchmaking PreMinidumpCallback: updating dump comment Uploading dump (in-process) [proxy ''] /tmp/dumps/crash_20170618223345_1.dmp success = no error: libcurl.so: cannot open shared object file: No such file or directory /home/servers/bin/games/CS_GO.sh: line 55: 795 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS Logi z konsoli, serwer działał dobrze i nagle przestał, nic nie wgrywalem, nie było aktualizacji, mogę dodać że obok folderów Sourcemod i metamod pojawił mi się folder BIN z jakąś zawartością. Da radę naprawić czy od nowa stawiać?
  2. Na moim serwerze modyfikacji BaseBuider mam napisane swoje klasy zombie i właśnie z nimi mam mały problem. Około 30% graczy z różnymi klasami nie posiada głów, jak strzelamy w głowę obrażenia wchodzą jak w normalne ciało albo ich wcale nie ma. Modeli nie zmieniałem a na starych klasach wszystkie głowy wchodziły dobrze. Wie ktoś może gdzie jest błąd? public Action Player_Spawn(Handle event, char[] name2, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); RequestFrame(Player_Spawn_Frame, client); } public void Player_Spawn_Frame(int client) { if(IsValidPlayer(client)&&GetClientTeam(client)==CS_TEAM_T) { SetEntityGravity(client, g_fKlasaGravity[g_iPlayerKlasa[client]]) SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", g_fKlasaSpeed[g_iPlayerKlasa[client]]); SetEntityHealth(client, g_iKlasaHp[g_iPlayerKlasa[client]]); SetEntityModel(client, g_cKlasaModel[g_iPlayerKlasa[client]]); SetPlayerArms(client, g_cKlasaRece[g_iPlayerKlasa[client]]); PrintToChat(client, "\x07[\x09SD\x07] \x04Aktualnie Grasz klasa \x10%s\x04",g_cKlasaNazwy[g_iPlayerKlasa[client]]); } } public void SetPlayerArms(int client, char[] arms) { int weapon_index = -1; for (int slot = 0; slot < 6; slot++) { while ((weapon_index = GetPlayerWeaponSlot(client, slot)) != -1) { if (IsValidEntity(weapon_index)) { RemovePlayerItem(client, weapon_index); AcceptEntityInput(weapon_index, "kill"); } } } SetEntPropString(client, Prop_Send, "m_szArmsModel", arms); CreateTimer(0.1, Give_Knife, client); } public Action Give_Knife(Handle tmr, any client) { if(IsValidPlayer(client)) GivePlayerItem(client, "weapon_knife"); }