Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Mateusz17c

Użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateusz17c

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mógłby mi ktoś poprawnie edytować ten plugin na flagę o, ponieważ mój sposób mi nie działa + za pomoc :)
  2. stock bool:HasAccess(client) { if(CheckCommandAccess(client, "Admin_Generic", ADMFLAG_CUSTOM1, false)) { return true; } return false; } Coś takiego muszę dodać ? #include <sourcemod> #include <clientprefs> #include <colors> #define PLUGIN_VERSION "1.0.7" public Plugin:myinfo = { name = "Show Damage", author = "exvel", description = "Shows damage in the center of the screen.", version = PLUGIN_VERSION, url = "www.sourcemod.net" } new player_old_health[MAXPLAYERS + 1]; new player_damage[MAXPLAYERS + 1]; new bool:block_timer[MAXPLAYERS + 1] = {false,...}; new bool:FrameMod = true; new String:DamageEventName[16]; new MaxDamage = 10000000; new bool:option_show_damage[MAXPLAYERS + 1] = {true,...}; new Handle:cookie_show_damage = INVALID_HANDLE; //CVars' handles new Handle:cvar_show_damage = INVALID_HANDLE; new Handle:cvar_show_damage_ff = INVALID_HANDLE; new Handle:cvar_show_damage_own_dmg = INVALID_HANDLE; new Handle:cvar_show_damage_text_area = INVALID_HANDLE; //CVars' varibles new bool:show_damage = true; new bool:show_damage_ff = false; new bool:show_damage_own_dmg = false; new show_damage_text_area = 1; public OnPluginStart() { decl String:gameName[80]; GetGameFolderName(gameName, 80); if (StrEqual(gameName, "cstrike") || StrEqual(gameName, "insurgency")) { HookEvent("player_hurt", Event_PlayerHurt, EventHookMode_Post); DamageEventName = "dmg_health"; FrameMod = false; } else if (StrEqual(gameName, "left4dead") || StrEqual(gameName, "left4dead2")) { HookEvent("player_hurt", Event_PlayerHurt, EventHookMode_Post); HookEvent("infected_hurt", Event_InfectedHurt, EventHookMode_Post); MaxDamage = 2000; DamageEventName = "dmg_health"; FrameMod = false; } else if (StrEqual(gameName, "dod") || StrEqual(gameName, "hidden")) { HookEvent("player_hurt", Event_PlayerHurt, EventHookMode_Post); DamageEventName = "damage"; FrameMod = false; } else { HookEvent("player_hurt", Event_PlayerHurt_FrameMod, EventHookMode_Pre); FrameMod = true; } CreateConVar("sm_show_damage_version", PLUGIN_VERSION, "Show Damage Version", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY|FCVAR_DONTRECORD); cvar_show_damage = CreateConVar("sm_show_damage", "1", "Enabled/Disabled show damage functionality, 0 = off/1 = on", FCVAR_PLUGIN, true, 0.0, true, 1.0); cvar_show_damage_ff = CreateConVar("sm_show_damage_ff", "0", "Show friendly fire damage, 0 = off/1 = on", FCVAR_PLUGIN, true, 0.0, true, 1.0); cvar_show_damage_own_dmg = CreateConVar("sm_show_damage_own_dmg", "0", "Show your own damage, 0 = off/1 = on", FCVAR_PLUGIN, true, 0.0, true, 1.0); cvar_show_damage_text_area = CreateConVar("sm_show_damage_text_area", "1", "Defines the area for damage text:\n 1 = in the center of the screen\n 2 = in the hint text area \n 3 = in chat area of screen", FCVAR_PLUGIN, true, 1.0, true, 3.0); HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn, EventHookMode_Post); HookConVarChange(cvar_show_damage, OnCVarChange); HookConVarChange(cvar_show_damage_ff, OnCVarChange); HookConVarChange(cvar_show_damage_own_dmg, OnCVarChange); HookConVarChange(cvar_show_damage_text_area, OnCVarChange); AutoExecConfig(true, "plugin.showdamage"); LoadTranslations("common.phrases"); LoadTranslations("showdamage.phrases"); cookie_show_damage = RegClientCookie("Show Damage On/Off", "", CookieAccess_Private); new info; SetCookieMenuItem(CookieMenuHandler_ShowDamage, any:info, "Show Damage"); } public CookieMenuHandler_ShowDamage(client, CookieMenuAction:action, any:info, String:buffer[], maxlen) { if (action == CookieMenuAction_DisplayOption) { decl String:status[10]; if (option_show_damage[client]) { Format(status, sizeof(status), "%T", "On", client); } else { Format(status, sizeof(status), "%T", "Off", client); } Format(buffer, maxlen, "%T: %s", "Cookie Show Damage", client, status); } // CookieMenuAction_SelectOption else { option_show_damage[client] = !option_show_damage[client]; if (option_show_damage[client]) { SetClientCookie(client, cookie_show_damage, "On"); } else { SetClientCookie(client, cookie_show_damage, "Off"); } ShowCookieMenu(client); } } public OnClientCookiesCached(client) { option_show_damage[client] = GetCookieShowDamage(client); } bool:GetCookieShowDamage(client) { decl String:buffer[10]; GetClientCookie(client, cookie_show_damage, buffer, sizeof(buffer)); return !StrEqual(buffer, "Off"); } public OnConfigsExecuted() { GetCVars(); } public OnClientConnected(client) { block_timer[client] = false; } public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); block_timer[client] = false; return Plugin_Continue; } //This is for games that have no damage information in player_hurt event public OnGameFrame() { if (FrameMod && show_damage) { for (new client = 1; client <= MaxClients; client++) { if (IsClientInGame(client)) { player_old_health[client] = GetClientHealth(client); } } } } public Action:ShowDamage(Handle:timer, any:client) { block_timer[client] = false; if (player_damage[client] <= 0 || !client) { return; } if (!IsClientInGame(client)) { return; } switch (show_damage_text_area) { case 1: { PrintCenterText(client, "%t", "CenterText Damage Text", player_damage[client]); } case 2: { PrintHintText(client, "%t", "HintText Damage Text", player_damage[client]); } case 3: { CPrintToChat(client, "%t", "Chat Damage Text", player_damage[client]); } } player_damage[client] = 0; } public Action:Event_PlayerHurt_FrameMod(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new client_attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); new damage = player_old_health[client] - GetClientHealth(client); CalcDamage(client, client_attacker, damage); return Plugin_Continue; } public Action:Event_PlayerHurt(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client_attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new damage = GetEventInt(event, DamageEventName); CalcDamage(client, client_attacker, damage); return Plugin_Continue; } public Action:Event_InfectedHurt(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client_attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); new damage = GetEventInt(event, "amount"); CalcDamage(0, client_attacker, damage); return Plugin_Continue; } CalcDamage(client, client_attacker, damage) { if (!show_damage || !option_show_damage[client_attacker]) { return; } if (client_attacker == 0) { return; } if (IsFakeClient(client_attacker) || !IsClientInGame(client_attacker)) { return; } //If client == 0 than skip this verifying. It can be an infected or something else without client index. if (client != 0) { if (client == client_attacker) { if (!show_damage_own_dmg) { return; } } else if (GetClientTeam(client) == GetClientTeam(client_attacker)) { if (!show_damage_ff) { return; } } } //This is a fix for Left 4 Dead. When tank dies the game fires hurt event with 5000 dmg that is a bug. if (damage > MaxDamage) { return; } player_damage[client_attacker] += damage; if (block_timer[client_attacker]) { return; } CreateTimer(0.01, ShowDamage, client_attacker); block_timer[client_attacker] = true; } public OnCVarChange(Handle:convar_hndl, const String:oldValue[], const String:newValue[]) { GetCVars(); } GetCVars() { show_damage = GetConVarBool(cvar_show_damage); show_damage_ff = GetConVarBool(cvar_show_damage_ff); show_damage_own_dmg = GetConVarBool(cvar_show_damage_own_dmg); show_damage_text_area = GetConVarInt(cvar_show_damage_text_area); } stock bool:HasAccess(client) { if(CheckCommandAccess(client, "Admin_Generic", ADMFLAG_CUSTOM1, false)) { return true; } return false; } i tak to ma wyglądać ?
  3. Jak mogę zrobić żeby zadane obrażenia przeciwnikowi widziały tylko osoby posiadający odpowiednią flagę ?
  4. Witam, byłby ktoś w stanie wykonać mi vip'a z takimi przywilejami: Przywitanie w HINT Pożegnanie w HINT Tag [VIP] na czacie i tabeli wyników Nick w kolorze złotym lub niebieskim Darmowa kamizelka/Hełm Widzi zadane obrażenia przeciwnikowi Brak utraty zdrowia przy upadku z wysokości
  5. Witam, dziś wgrałem sobie na serwer plugin umożliwiający robienie spraya z tego tematu Wszystko ładnie działa tylko przy wykonaniu sparaya nie słychać jego dźwięku tak jak jest to pokazane na filmiku jakieś pomysły co może być tego przyczyną ? -
  6. Cześć, mam pytanie na temat modelów broni jakie możemy posiadać na serwerze, ponieważ z tego co gdzieś przeczytałem nie możemy posiadać skinów broni, które są oficjalnie dodane do gry i tutaj mam pytanie, a więc pozostałe skiny/modele dostępne w warsztacie możemy spokojnie wgrać na serwer?
  7. Cześć, tak jak w temacie szukam pluginu dzięki któremu poprzez wpisanie komendy !grupa będziemy mogli dołączyć do grupy na steamie którą ustawię działanie może być inne, ale ważne żeby można dołaczyć do grupy z poziomu serwera
×
×
  • Dodaj nową pozycję...