Darknes

Użytkownik
  • Zawartość

    216
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Darknes wygrał w ostatnim dniu 12 Luty

Darknes ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

20 Silver IV

1 obserwujący

O Darknes

  • Ranga
    Gold Nova I
  1. Arena

    Napotkałem dziwny problem na arenie po aktualizacji z 1.1.8 na 1.1.9mamy rundy gracz, który ma ak może grać przeciwko osobie z awp wie ktoś jak rozwiązać taki problem. Nie powinno to być że gracz jest ustawiany na arenie przeciwko wrogowi ak vs ak a nie jak teraz ak vs awp
  2. iRound

    W pierwszym poscie wrzuciłem cały kod, na tyle ile samu zdołałem zrobic problem w tym ze bonus chce wylaczyc w kilku rundach, późniejszej modyfikacji kodu nie ma sensu wrzucać bo tak naprawdę posiada mase bledow
  3. SPRZEDAM Pliki BaseBuilder

    Nie chce się sprzeczać ale przeglądając twoją ogólną aktywność , które pytania są dojść banalne dla osoby którzy nie umieją pisać pluginów abyś potrafił sam coś porządnego skleić
  4. Ograniczenie komend

    Witam Jest możliwość aby zrobić daną komendę niedostępna np poprzez 12h
  5. Spadochron pod flagę

    https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=1877681&postcount=552?p=1877681&postcount=552
  6. Ograniczenie bonusów

    Cześć Mam takie pytanie do was z racji że moje umiejętności są dojść slabe w edycji pluginów, wyciągnąłem sobie kawałek kodu odpowiedzialny za bonusy w pierwszej rundzie dla vipa, który prezentuje się tak if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) i teraz jak zrobić optymalnie aby po zmiane teamów po upływie 15 rund ograniczyć bonusy dla vipa
  7. Flaga od mutowania

    flaga "b" -
  8. SPRZEDAM CSGOBug.pl - świetna domena pod portal!

    Co w domenie unikalne? Patrząc po tym utworzona: 2018.01.27 23:10:12 , jeżeli jesteś chętny mogę odkupić za cenę rejestracji domeny
  9. kento rankme

    Hello Korzystam z pluginu na rankingu kento rankme na serwerze i mam z nim dwa drobne problemy, mianowicie gdy dochodzi do zmiany teamów po 15 rundach gdy wygrywa mecz tt nie odstaje punktów oraz ilośc wygranych meczy się nie zmienia, czy ktoś posiada jakieś rozwiązanie
  10. Pure server: file

    Jak się nie mylę sv_pure 0 daje możliwość pominięcia sprawdzania plików gracza. W tym przypadku jest na odwrót to gracz spami do serwera
  11. Pure server: file

    Mam małe pytanko, mianowicie czasami zdąży się osoba na serwerze, która spami błędami w konsoli, dokładnie sam nie wiem jak to nazwać Przykładowe linijki [STEAM_1:0:xxx] Pure server: file: GAME\materials/models/parachute/parachute_carbon.vmt ( 1 79 4f ) could not open file to hash ( benign for now ) : 4b0c6c30a024b4793513a4b550510930 : [STEAM_1:0:xxx] Pure server: file: GAME\sound/myserv.pl/styczen2018/tt/trap-tt2.mp3 ( 1 482899 75e53 ) could not open file to hash ( benign for now ) : c6ece0212b1b1438c1c88a38b16a29c4 : [STEAM_1:0:xxx] Pure server: file: GAME\models/parachute/parachute_carbon.dx90.vtx ( 1 5279 149f ) could not open file to hash ( benign for now ) : 6912d057b99d8cf085a0a75623815c27 : [STEAM_1:0:xxx] Pure server: file: GAME\sound/myserv.pl/styczen2018/tt/trap-tt4.mp3 ( 1 482921 75e69 ) could not open file to hash ( benign for now ) : 14ce4b15350584f3a7173c2562195877 :
  12. Szukam pluginu

    Chwila szukania w, aby to zadziałało plugin musi się uruchomić najlepiej później od plugina shavita #include <sourcemod> public void OnMapStart() { ServerCommand("sm_cvar cvar"); }
  13. blokada bsa

    Kiedyś tutaj widziałem plugin do blokowania bsa, który dodawał blokadę w zależności od przewagi wygranych rund , czyli raz blokował bsa "A" a czasami blokował bsa "B" co kto,ś wie jak on się nazywał
  14. Sourcebans nie daje uprawnien

    Client limiter
  15. Modyfikacja clientlimiter

    Potrzebuje zmodyfikować lekko plugin tak aby nie gryzł się z sourcebansem. Problem polega na tym że gdy dodam rezerwacje slota do pliku, ustawia on flagę ADMFLAG_RESERVATION w momencie gdy korzystam z sourcebansa osoba, która ma nadane prawa przez niego zostają nadpisane i w efekcie końcowym dana osoba posiada tylko flagę ADMFLAG_RESERVATION #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <adt_array> Handle sm_admin_slots; Handle Arr_SteamIDs = INVALID_HANDLE; Handle fSteamIDList = INVALID_HANDLE; char steamIDlist[PLATFORM_MAX_PATH]; public Plugin myinfo = { name = "Client limiter", author = "Wilk", description = "Don't allow clients to connect if the server is full (supporting reserved slots)", version = "0.6.1", url = "http://hejk.pl" }; public OnPluginStart() { sm_admin_slots = CreateConVar("sm_admin_slots", "0", "number of reserved slots", FCVAR_NOTIFY, true, 0.0); BuildPath(Path_SM, steamIDlist, sizeof(steamIDlist), "configs/admin_slots_v2.txt"); LoadSteamIDList(); } public OnClientPostAdminCheck(client) { //Temporary flags for non-admin users found in the admin_slots_v2.txt file char auth[32]; GetClientAuthId(client, AuthId_Steam2, auth, sizeof(auth)); if (FindStringInArray(Arr_SteamIDs, auth) != -1) { SetUserFlagBits(client, ADMFLAG_RESERVATION); } //Reserved slots mechanism int limit = GetMaxHumanPlayers(); if (GetClientCount(false) > (limit - GetConVarInt(sm_admin_slots))) { if (hasReservedSlotAccess(GetUserFlagBits(client))) { char playername[50]; GetClientName(client, playername, 49); LogMessage("player %s connected to a reserved slot", playername); if (GetClientCount(false) > limit) { CreateTimer(0.1, OnTimedKickForReject, GetClientUserId(client)); } } else { CreateTimer(0.1, OnTimedKickForReject, GetClientUserId(client)); } } } public Action OnTimedKickForReject(Handle timer, any userid) { int client = GetClientOfUserId(userid); if (!client || !IsClientInGame(client)) { return Plugin_Handled; } char sPlayername[50], sPlayerid[50]; GetClientName(client, sPlayername, 49); GetClientAuthId(client, AuthId_Steam2, sPlayerid, 49); int iClientsingame = GetClientCount(false); int iLimit = GetMaxHumanPlayers(); LogMessage("kicking rejected player %s<%s> - [%d/%d] players", sPlayername, sPlayerid, iClientsingame, iLimit); KickClient(client, "Serwer jest pelny. Zakup rezerwacje slota na "); return Plugin_Handled; } // return true if this user is allowed to connect to a reserved slot bool hasReservedSlotAccess(const userFlags) { // admin flag based if (userFlags & ADMFLAG_ROOT || userFlags & ADMFLAG_RESERVATION) { return true; } else { return false; } } LoadSteamIDList() { if (FileExists(steamIDlist, false)) { fSteamIDList = OpenFile(steamIDlist, "rt"); } else { fSteamIDList = OpenFile(steamIDlist, "at+"); LogMessage("Created a config file at the file path: %s", steamIDlist); } if (fSteamIDList == INVALID_HANDLE) LogMessage("Error - unable to load or create file: %s", steamIDlist); Arr_SteamIDs = CreateArray(256); char sReadBuffer[256]; int len; while (!IsEndOfFile(fSteamIDList) && ReadFileLine(fSteamIDList, sReadBuffer, sizeof(sReadBuffer))) { if(sReadBuffer[0] == '/' || IsCharSpace(sReadBuffer[0])) continue; ReplaceString(sReadBuffer, sizeof(sReadBuffer), "\n", ""); ReplaceString(sReadBuffer, sizeof(sReadBuffer), "\r", ""); ReplaceString(sReadBuffer, sizeof(sReadBuffer), "\t", ""); ReplaceString(sReadBuffer, sizeof(sReadBuffer), " ", ""); // Support for comments on end of line len = strlen(sReadBuffer); for(new i; i < len; i++) { if(sReadBuffer[i] == ' ' || sReadBuffer[i] == '/') { sReadBuffer[i] = '\0'; break; } } //LogMessage("Pushing %s to Arr_SteamIDs", sReadBuffer); PushArrayString(Arr_SteamIDs, sReadBuffer); } //LogMessage("Reached EOF on %s", steamIDlist); CloseHandle(fSteamIDList); }