Darknes

Użytkownik
  • Zawartość

    114
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Darknes wygrał w ostatnim dniu 2 Maj

Darknes ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

11 Silver III

O Darknes

  • Ranga
    Silver Elite
  1. Sourcebans zacina serwer

    Wgrywałem od nowa, zmieniałem wersję sm i mm
  2. Sourcebans zacina serwer

    Sprawa jest nietypowa gdyż tylko osoba z flaga "z" ma problem z wejściem
  3. KOSIARZE PRO FFA TR128 UP128 CMD128

    I po co było kraść grafikę? :D Gdyby nie to, przelew który musiałeś wykonać na fundację mogłeś przeznaczyć na co innego :) Będziesz miał nauczkę przed kolejną kradzieżą grafiki, która jest objęta prawami autorskimi
  4. Sourcebans zacina serwer

    Witam Od razu piszę że nigdy nie miałem takiej sytuacji, wczoraj dla znajomego pod mixy robiłem serwer na sieci wewnętrznej i mam mały problem, mianowicie gdy wgrywam sourcebansa serwer staje w miejscu podczas dołączenia do niego czyli pobiera sobie mape itp następnie ukazuje się pobieranie danych gry/serwera i w tym momencie staje. Uprzedzam pytania Error logów nie ma Baza danych sourcebansa ma zezwolenia na zdalne połączenia.
  5. Pobieranie danych gry

    No odziwo jakoś chodził serwer bez tego do dzisiejszego jesgo restartu Jednak to nie przez mapę, odziwo jakiś plugin sourcebansa blokuje dostęp sbpp_admcfg.smx sbpp_checker.smx sbpp_comms.smx sbpp_main.smx sbpp_sleuth.smx
  6. Pobieranie danych gry

    Witam Posiadam mały problem z pobraniem mapy chyba, mianowicie mapa się pobiera po czym serwer staje na pobieraniu danych z gry Downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.bsp.bz2. Error downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.bsp.bz2 Downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.bsp. Download finished! Downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.nav.bz2. Error downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.nav.bz2 Downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.nav. Error downloading http://652720.node42.pukawka.pl/maps/am_nuke2.nav No pure server whitelist. sv_pure = 0 Hunk_OnMapStart: 41943040 env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: glass/hotel_glass001 env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: de_nuke/nukfloora env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: de_nuke/nuke_metaldoor_01 Error! CMapOverview::SetMap: couldn't load file resource/overviews/am_nuke2.txt. Error! CMapOverview::SetMap: couldn't load file resource/overviews/am_nuke2.txt. Avatar image for user 945C34A released [refcount=0] Inventory image for item 275A9F10A released [refcount=0] R_RedownloadAllLightmaps took 49.329 msec! "materials/maps/am_grass2/cubemapdefault.vtf": can't be found on disk Starting sound '+ui\buttonrollover.wav' while system disabled. Starting sound '+ui\buttonrollover.wav' while system disabled. Notification CDN download result: ok (code: 200, size: 2)... R_RedownloadAllLightmaps took 49.483 msec! "materials/maps/am_grass2/cubemapdefault.vtf": can't be found on disk
  7. VIP BF MOD

    Link do moda lub sklepcs.pl tam wygenerujesz vipa
  8. Szukam pluginu na..

    To czy one będą wyświetlane to mało istotne, raczej wystarczy że valve wykryje kod wtyczki i zbanuje serwer
  9. KOSIARZE PRO FFA TR128 UP128 CMD128

    Radził bym ci to usunąć z racji że nie posiadasz praw do tego. Akurat ta grafika jest objęta prawami autorskimi a samo forum jest zarejestrowane na firmę
  10. ZLECĘ Edycja Mybb

    Napisz tutaj co potrzebujesz
  11. Serwer -> Kilka pytań

    1. Klucz WebAPI jest to klucz do połaczenia serwera z usługami oferowanymi przez platforme steam m. in. z Warsztatem Steam. 2. --- 3. Jedynie gdy posiadasz tokeny, które można kupić jak podepniesz pod swój token serwer zostanie zbanowany a ty otrzymasz blokadę na konto 4. Możesz lecz nie możesz użyć modeli do których valve posiada blokady 5. Tu znajdziesz opisa za co valve banuje serwery - https:[email protected]/msg11235.html
  12. NameTag na broniach

    Skoro się nie umie korzystać z funkcji pluginu tak jest, mogę ci podać ip serwera testowego gdzie wszystko działa prawidłowo lecz wymaga vipa którego moge nadać na testy
  13. Rankme by kento

    rankme_percent_points_lose "1.0" //Multiplier of losing points. (WARNING: MAKE SURE TO INPUT IT AS FLOAT) 1.0 equals lose same amount as won by the killer, 0.0 equals no lose
  14. Lista dodatków

    Witam Próbuje stworzyć menu z listą dodatków zależności od rangi lecz napotykam same problemy. Kod listy #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> #define PLUGIN_AUTHOR "alliedmods" #define PLUGIN_VERSION "1.0 Beta" public Plugin:myinfo = { name = "Skin list", author = PLUGIN_AUTHOR, description = "Lista dodatków w zaleznosci od rangi", version = PLUGIN_VERSION, url = "http://alliedmods.net" } public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_bonus", Menu_Ranga_display); } ////////////////////Poaczatek menu ranga////////////////////// public RGMenu_Ranga(Handle: Menu_Ranga, MenuAction: action, param1, param2) { switch(action) { case MenuAction_Select: { new String:info[32]; GetMenuItem(Menu_Ranga, param2, info, sizeof(info)); if(StrEqual(info, "ranga")) { SubMenu_Weapons_display(param1); } } case MenuAction_End: { CloseHandle(Menu_Ranga); } } } public Action:Menu_Ranga_display(client, args) { new Handle:Menu_Ranga = CreateMenu(RGMenu_Ranga); SetMenuTitle(Menu_Ranga, "Lista Skinów - Rangi!"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Silver 1", "Silver 1"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Silver 2", "Silver 2"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Silver 3", "Silver 3"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Silver 4", "Silver 4"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Silver Elite", "Silver Elite"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Silver Elite Master", "Silver Elite Master"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Gold Nova 1", "Gold Nova 1"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Gold Nova 2", "Gold Nova 2"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Gold Nova 3", "Gold Nova 3"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Gold Nova 4", "Gold Nova 4"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Gold Nova Master", "Gold Nova Master"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Master Guardian 1", "Master Guardian 2"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Master Guardian 2", "Master Guardian 2"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Master Guardian Elite", "Master Guardian Elite"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Distinguished Master Guardian", "Distinguished Master Guardian"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Legendary Eagle", "Legendary Eagle"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Legendary Eagle Master", "Legendary Eagle Master"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "Supreme Master First Class", "Supreme Master First Class"); AddMenuItem(Menu_Ranga, "The Global Elite", "The Global Elite"); SetMenuExitButton(Menu_Ranga, true); DisplayMenu(Menu_Ranga, client, 45); return Plugin_Handled; } ////////////////////Koniec menu ranga////////////////////// ////////////////////Poczatek submenu weapons///////////////// public RG_SubMenu_Weapons(Handle: SubMenu_Weapons, MenuAction: action, param1, param2) { switch(action) { case MenuAction_Select: { new String:info[32]; GetMenuItem(SubMenu_Weapons, param2, info, sizeof(info)); } case MenuAction_End: { CloseHandle(SubMenu_Weapons); } } } public SubMenu_Weapons_display(client) { new Handle:SubMenu_Weapons = CreateMenu(RG_SubMenu_Weapons); SetMenuTitle(SubMenu_Weapons, "Lista Skinów - Bronie!"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Bayonet", "Bayonet"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Gut Knife", "Gut Knife"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Flip Knife", "Flip Knife"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "M9 Bayonet", "M9 Bayonet"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Karambit", "Karambit"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Huntsman Knife", "Huntsman Knife"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Butterfly Knife", "Butterfly Knife"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Falchion Knife", "Falchion Knife"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Bowie Knife", "Bowie Knife"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Shadow Daggers", "Shadow Daggers"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "AUG", "AUG"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "AK-47", "AK-47"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "AWP", "AWP"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "CZ75-Auto", "CZ75-Auto"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Desert Eagle", "Desert Eagle"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Dual Berettas", "Dual Berettas"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "FAMAS", "FAMAS"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Five-SeveN", "Five-SeveN"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "GALIL AR", "GALIL AR"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Glock-18", "Glock-18"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "G3SG1", "G3SG1"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "MAC-10", "MAC-10"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "MAG-7", "MAG-7"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "MP7", "MP7"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "MP9", "MP9"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "M249", "M249"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "M4A1", "M4A1"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "M4A1-S", "M4A1-S"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Negev", "Negev"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Nova", "Nova"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "PP-Bizon", "PP-Bizon"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "P250", "P250"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "P2000", "P2000"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "P90", "P90"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Revolver", "Revolver"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Sawed-Off", "Sawed-Off"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "SCAR-20", "SCAR-20"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "SSG 08", "SSG 08"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "SSG 553", "SSG 553"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "Tec-9", "Tec-9"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "USP", "USP"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "UMP-45", "UMP-45"); AddMenuItem(SubMenu_Weapons, "XM1014", "XM1014"); SetMenuExitButton(SubMenu_Weapons, true); DisplayMenu(SubMenu_Weapons, client, 45); } ////////////////////Koniec submenu weapons////////////////////// ////////////////////Poczatek MenuAmmoWeapons////////////////////////// GetMenuItem(Menu_Ranga, param2, info, sizeof(info)); if(StrEqual(info, "ranga")) { SubMenu_Weapons_display(param1, info); } public SubMenu_Weapons_display(client, const String:info) { new Handle:SubMenu_Weapons = CreateMenu(RG_SubMenu_Weapons); new String:buffer[64]; SetMenuTitle(SubMenu_Weapons, "Lista dodatków - Bronie!"); Format(buffer, sizeof(buffer), "+10 AMMO", "AK-47"); //Silver 1 SetMenuExitButton(SubMenu_Weapons, true); DisplayMenu(SubMenu_Weapons, client, 45); GetMenuItem(Menu_Ranga, param2, info, sizeof(info)); if(StrEqual(info, "ranga")) { SubMenu_Weapons_display(param1, info); } public SubMenu_Weapons_display(client, const String:info) { new Handle:SubMenu_Weapons = CreateMenu(RG_SubMenu_Weapons); new String:buffer[64]; SetMenuTitle(SubMenu_Weapons, "Lista dodatków - Bronie!"); Format(buffer, sizeof(buffer), "20 AMMO", "AK-47"); //Gold Nowa 1 SetMenuExitButton(SubMenu_Weapons, true); DisplayMenu(SubMenu_Weapons, client, 45); /////////////////////Koniec MenuAmmoWeapons////////////////////////// //// listabonusow.sp // // C:\Users\Desktop\Kompilator amx_sm\kompilator sourcemod\include\menus. inc(1099) : warning 219: local variable "param2" shadows a variable at a precedi ng level // listabonusow.sp(21) : warning 219: local variable "Menu_Ranga" shadows a varia ble at a preceding level // listabonusow.sp(21) : warning 219: local variable "param2" shadows a variable at a preceding level // listabonusow.sp(25) : warning 219: local variable "info" shadows a variable at a preceding level // listabonusow.sp(40) : warning 219: local variable "Menu_Ranga" shadows a varia ble at a preceding level // listabonusow.sp(44) : warning 217: loose indentation // listabonusow.sp(62) : warning 217: loose indentation // listabonusow.sp(70) : warning 219: local variable "param2" shadows a variable at a preceding level // listabonusow.sp(75) : warning 219: local variable "info" shadows a variable at a preceding level // listabonusow.sp(95) : warning 217: loose indentation // listabonusow.sp(132) : warning 217: loose indentation // listabonusow.sp(138) : error 021: symbol already defined: "GetMenuItem" // listabonusow.sp(138) : error 001: expected token: "-identifier-", but found "s izeof" // listabonusow.sp(140) : error 010: invalid function or declaration // listabonusow.sp(141) : error 021: symbol already defined: "SubMenu_Weapons_dis play" // listabonusow.sp(141) : error 010: invalid function or declaration // listabonusow.sp(144) : warning 219: local variable "info" shadows a variable a t a preceding level // listabonusow.sp(144) : error 181: function argument named 'info' differs from prototype // listabonusow.sp(144) : error 021: symbol already defined: "SubMenu_Weapons_dis play" // listabonusow.sp(152) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 146) // // 8 Errors. // // Compilation Time: 0,12 sec // ----------------------------------------
  15. Tworzenie menu

    refresh