Bartosz Borowski

Użytkownik
  • Zawartość

    31
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

1 Silver I

O Bartosz Borowski

  • Ranga
    Silver II
  1. EmitSoundToAll

    Dziękuję czeepel, jednak śmiesznie wyszło, bo wystarczyło podpiąć fastdl.. a ja głową w mur waliłem cały dzień męcząc się z tym ;D Temat do zamknięcia :)
  2. EmitSoundToAll

    Zrobiłem tak samo, tylko że zdefiniowałem to sobie poczatek #define PUSH_SOUND "surf_dzwieki/push.mp3" #define DENY_SOUND "surf_dzwieki/deny.mp3" map start AddFileToDownloadsTable("sound/surf_dzwieki/push.mp3"); AddFileToDownloadsTable("sound/surf_dzwieki/deny.mp3"); PrecacheSoundAny(DENY_SOUND, true); PrecacheSoundAny(PUSH_SOUND, true); funkcja EmitSoundToAllAny(PUSH_SOUND, client); EmitSoundToClientAny(client, DENY_SOUND); logi z konsoli [Sound] S_StartSound(): Failed to load sound '*surf_dzwieki\push.mp3'. File is missing from disk or is invalid. [Sound] S_StartSound(): Failed to load sound '*surf_dzwieki\deny.mp3'. File is missing from disk or is invalid. (próbowałem nie robić define, tylko zwyczajnie jak Ty)
  3. EmitSoundToAll

    Cześć :) Potrzebuję pomocy.. https://pastebin.com/RRTpN9jD Wyczyściłem lekko kodzik z pierdół żeby nie przebierać przez nie. Znajdowała się tam m.in moc klasy itp. No ale ważne zostawiłem. Wydaje mi się, że wszystko jest OK. W konsoli po użyciu mocy klasy wyświetla się, że pliku albo nie ma albo jest niewłaściwy. No to wgrałem pod inną lokalizację, to samo. No to przekonwertowałem mp3 na wav i z powrotem. Nadal... jakieś sugestie? .. :/ Robiłem na wzór klasy yoda, którą zrobił Rachnus w swoim SUPERHERO modzie, no i praktycznie 1:1. Potem próbowałem innych rozwiązań z innych pluginów.. ale nadal to samo.
  4. Cze! Próbowałem przypisać do komendy !buyxp kupienie za 16k $ 100 expa. Nawet to wychodziło.. tzn wyświetlało, że ktoś kasy nie miał, a jak miał to nic się nie działo. Załącze niżej mój SP oraz wyciąg z .inc Podejrzewam, że ktoś kto się zna w pół sekundy rozwieje wszelkie wątpliwości - mi niestety brak wiedzy #include <sourcemod> #include <superheromod> #define PREFIX "\x01\x0B \x02[cs-placzabaw.pl]\x01" public Plugin:myinfo = { name = "Superhero !buyxp", author = "SUPER TIMOR", description = "SKLEP DO SUPERHERO !BUYXP", version = "1.0", url = "cs-placzabaw.pl" }; public OnPluginStart() { RegConsoleCmd("buyxp", Kupxp); RegConsoleCmd("sm_buyxp", Kupxp); } public Action:Kupxp(client, args) { int kasa_gracza = GetEntProp(client, Prop_Data, "m_iAccount"); if(kasa_gracza < 16000) PrintToChat(client, "\x01\x0B \x02[cs-placzabaw.pl]\x01 Masz za malo pieniedzy!"); else { new xp = SuperHero_GetPlayerExperience(client); SuperHero_SetPlayerExperience(client, xp+100); PrintToChat(client, "[SUPERHERO] Kupiles 100 EXP'a!"); SetEntData(client, FindSendPropInfo("CCSPlayer", "m_iAccount"), kasa_gracza-16000); } } no i .inc // Gets the players experience // param1: player you wanna get experience from // return: amount of experience native int SuperHero_GetPlayerExperience(int client); // Sets the players experience // param1: player you wanna set experience on // param2: amount of experience // return: the experience set (-1 if fail) native int SuperHero_SetPlayerExperience(int client, int setexperience); Z góry podziękował !
  5. Customowy viewmodel dla konkretnej klasy

    Spokojnie, wszystko jest na miejscu.. proszę tylko o konkretną poradę, pomoc.. cokolwiek. Temat jak najbardziej aktualny
  6. Heja ;) Wyszła paka od Rachnusa z superhero, wszystko hula i śmiga. Można powgrywać swoje modele do konkretnych herosów jak to za czasów 1.6 "Morpheus" latał z dwoma mp5. Dzisiaj w CS:GO mamy mp7, i podobno jest opcja aby to wgrać.. pytanie jak. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=276697 Może dzięki temu? Ktoś mi podpowiada, żeby wcisnąć kod z tego pluginu do sp herosa. Niżej omawiany SP https://pastebin.com/9aem5JpD Jakieś pomysły? Załóżmy że broń to mp7 a ścieżką do modelu będzie models/superhero/morpheus Dzięki !
  7. Cooldown na komendę

    #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #include "prophunt/include/globals.inc" #include "prophunt/include/keyvalues.inc" #include "prophunt/include/utils.inc" #pragma newdecls required i wyskakuje błąd przy kompilowanie ze względu na includy. Załączam je (korzystam z https://spider.limetech.io/), po czym błąd nadal wyskakuje. Po usunięciu ścieżki jest ok, ale jesli skompiluję w tej formie musiałbym wszystkie include wrzucić do folderu /plugins z /scripting/prophunt/include/ czy może zostać jak jest? Pytam zapobiegawczo, żebym nie odstawił szopki :D // ej dobra, ten plugin ma za dużo include'ów. pousuwałem im ścieżki, próbuję skompilować - okazało się, że w include były też .sp i one w swoim kodzie mają ścieżki znów, które trzeba pokasować + załączyć jako include. istnieje jakaś inna opcja, jakiś inny kompilator najlepiej online? szukam rozwiązania.. :/
  8. Cooldown na komendę

    haha, spoko - mi bardziej chodziło o to, czy zrozumiałeś, że nie chcę tutaj nikogo obrazić i jestem wdzięczny za pomoc.. x_x bo zrobiliście ze mnie typowego cygana :/
  9. Cooldown na komendę

    Spróbuję, dam CI znać jak mi poszło - jeszcze boczkiem - zrozumiałeś w końcu, o co mi chodziło?
  10. Cooldown na komendę

    Ale mój "Expert" napisał mi tak jak ja napisałem, że dziwne że to nie działa bo przecież robi się w ten sposób, który zaprezentował kolega wyżej. Kod wkleiłem dobrze, jednakże return bez ; był i pewnie to jest problemem. Zaraz sprawdzę, czy patent działa. Przekazać chciałem to, że jestem Ci wdzięczny za zaangażowanie i (cenzura) że odbieracie w ten sposób moje wypowiedzi - już więcej nie będę szczery, obiecuję. W dzisiejszych czasach trzeba zgrywać żeby wyglądać na to wychodzi :D A kod zamierzam skompilować i wgrać jako osobny plugin - czy nie? //edit dobra, (cenzura) serio ja was nie rozumiem - podchodzę do tematu z kulturą, opisuję DOSŁOWNIE co się dzieje to doszukujecie się niestworzonych rzeczy i się o nie obrażacie .. dosłownie jak moja kobieta (czyt. nie przynależność, traktuj jako - gwara młodzieżowa, nawiązanie do pary (2 osoby w związku - stąd "moja", bo nie "wasza"/"jego") <- dla jasności, żebyście się tego nie czepili .... Przeczytajcie jeszcze raz moją pierwszą "kontrowersyjną" na to wychodzi wypowiedź i doszukajcie się w niej głównego sensu, a nie drugiego dna którego nie ma XD? // poza tym przyznałem się pisząc do skłamania w 1 poście. To ja może rozłożę to na czynniki pierwsze : Tak naprawdę wgrałem go odrazu, ślinka mi ciekła. - Tutaj autor miał na myśli, że był bardzo szczęśliwy z tego, że ktoś napisał dla niego plugin za darmo. Z głupiej prośby na forum. Skopiował więc zawartość by ją skompilować i wrzucić na hosting. Nie zadziałał, więc odpisałem tutaj udając głupio-mądrego. - Podmiot liryczny miał na myśli, że w pierwszym poście chciał udowodnić, że ma jakieś pojęcie na temat tego co tu się w ogóle odstawia, więc zapisał swoje obserwacje udając właśnie przysłowiowego "głupio-mądrego". Sprawdzę jutro, mój ekspert-programista napisał mi "przecież tak się robi, to nie żart", więc podziękuję Ci już teraz. - W międzyczasie autor kierując się brakiem poczucia własnej wartości zapytał kolegę, który na co dzień zajmuje się podobnymi sprawami a ten mu odpowiedział "ale wszystko tam jest ok". Osoba, o której mowa została żartobliwie nazwana "ekspertem-programistą". Środek stylistyczny użyty w zdaniu to hiperbola. Pozdro! - Inaczej pozdrowienie. http://www.miejski.pl/slowo-Pozdro Pozdro!
  11. Cooldown na komendę

    Najwidoczniej nie warto być szczerym :P Poważnie, nie użyłem ironii w tamtej wypowiedzi i nie starajcie się tam jej doszukać. Serio, sprawdzałem, nie zadziałało więc wpadłem tu i napisałem obserwacje :v wiem o co wam chodzi, ale macie błędne myślenie. Dziękuję :)
  12. Cooldown na komendę

    Tak naprawdę wgrałem go odrazu, ślinka mi ciekła. Nie zadziałał, więc odpisałem tutaj udając głupio-mądrego. Sprawdzę jutro, mój ekspert-programista napisał mi "przecież tak się robi, to nie żart", więc podziękuję Ci już teraz. Pozdro!
  13. Cooldown na komendę

    No niestety na szybko i nawet nie wgrywam, bo widzę, że nie zadziała.. Plugin wykryje użycie komendy i wyświetli na czacie po ponownym napisaniu "EJ EJ ZA SZYBKO!", jednak nie zablokuje wykonania czynności. Masz jakieś inne pomysły? Napisałbym to sam, uwierz - gdybym umiał. Pozdrawiam!
  14. Cooldown na komendę

    Pierwsze to commands.sp drugie to prophunt.sp Chciałbym, żeby komenda !whistle miała cooldown, załóżmy 5 sekund. Próbowałem to zrobić za pomocą tego - https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=182989?t=182989 Jednak mimo prostoty pluginu, nie byłem w stanie ograniczyć użycia tej komendy. Jakieś porady z waszej strony? Pozdrawiam ciepło i dziękuję z góry. ps. był już identyczny temat - kolega znalazł rozwiązanie, ale się nie podzielił! haha Pozdrawiam :)