Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

alexz

Użytkownik
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana alexz w dniu 28 Listopada 2020

Użytkownicy przyznają alexz punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia alexz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • First Post Unikat
  • Collaborator Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Week One Done
  • One Month Later

Najnowsze odznaki

14

Reputacja

  1. Panowie, spokojnie... Na wstępie szybkie wyjaśnienie z tymi rabatami. Podstawowa "współpraca" czy "program partnerski" daje 10-30% upustu z wPLN przy każdym zamówieniu. Nie da się mieć więcej i nikt nie ma. O tym napisał @dredek | Cs-Creativ.pl Ale faktem jest też to, że procenty można też dostać w kilku innych miejscach. Bonusy do doładowania (do 15%), bonusy za czas reklamy (do 10%) itp. Jeśli ktoś ma rabat, jest sprytny i lubi klikać, to ma szansę wyklikać coś koło 45-50%. Albo zamiast "polować" na promocję wystarczy się do nas odezwać na gg czy mailu i przy dużym zamówieniu możemy takie coś wyklikać sami w postaci "zamówienia indywidualnego". I o tym napisał @Krytyk. Chciałbym tylko sprostować: Tak, biorąc wysoką stawkę na cały miesiąc za wyższą kwotę możemy uwzględnić rabat (zależny od konta) + bonus do doładowania (zależny od kwoty) + bonus za czas (zależny od czasu). Tak jak pisałem wyżej, to nie jest żaden "układ", tylko "oferta indywidualna" i na prawdę, może dostać ją każdy, wystarczy się zgłosić na GG, dla każdego ta oferta będzie taka sama. A w Panu Panie @Krytyk nie wiem za bardzo skąd taka złość. Sam do nie dawna przecież korzystał Pan z takiej oferty, tak samo jak większość osób wypowiadających się w tym temacie. Wracając do pytania postawionego w temacie. Podstawowa reklama to CSSetti MasterBoost. Nie będę ukrywał że im wyższa stawka, tym więcej osób wejdzie na serwer, bo tak ten system został skonstruowany. Są i osoby korzystające u nas od lat ze stawki 3.0. Są tacy co korzystają z 5.0 i im to wystarcza. Są tacy, co celują w top20 i tacy co w top1. I zapewniam że w każdej z tych grup znajdą się puste i pełne serwery. Można też posiłkować się GroupBoostem, wtedy można skierować mocny strumień graczy do siebie na serwer, ale to ma tylko sens w przypadku klasycznych modów typu DD2, CS:GO itp.
  2. Pierwsze odświeżenie zawsze pokazuje TOP4 + wszystkie aktywne reklamy. Sterujemy ceną w taki sposób aby utrzymać ~50 reklam. Ale jeśli zrobi się ich więcej - pokażemy więcej. To takie "łagodne" ograniczanie. Tak właśnie jest ? Tak nie jest ? Jeśli liczba przekracza 50, system automatycznie reguluję cenę żeby właśnie utrzymać się naturalnie w okolicach 50.
  3. Pojawiło się tu kilka niejasności które z chęcią wytłumaczę: @beken1996 "Po zrezygnowaniu dostawcy" - z nikogo nie zrezygnowaliśmy, musieliśmy tymczasowo wyłączyć część ruchu ze względu na kolizję z innym oprogramowaniem. Łatka została wypuszczona, wszyscy klienci zaktualizowani. Co ciekawe, jest ich jeszcze więcej niż było! W ten weekend po raz kolejny bijemy rekord odświeżeń. "Jeszcze najmniejsza stawka teraz jest za 5zl" - system sam reguluję stawkę tak żeby utrzymać odpowiednią liczbę reklam. To nie jest nasze ręczne sterowanie tylko wynik tego że reklam jest w okolicach limitu. @Karol Dybała Wybacz, niestety pomyliliśmy się przy przyznawaniu rekompensaty i w pośpiechu objęliśmy nimi z automatu tylko te reklamy które wygasły w trefnym okresie, pomijając te ciągle aktywne. Ale szybko się poprawiliśmy, biję się w pierś! Łącznie dodaliśmy 32 dodatkowe reklamy. Ostatni tydzień to rekord za rekordem, średnia tygodniowa przebiła się przez 10.000 odsłon dziennie. Jeśli reklama miała kiedyś mieć kopa to właśnie teraz!
  4. Chciałbym też odnieść się do tego. Nie wiem skąd autor to wytrzasnął, ale ma bardzo bujną fantazję. GOSetti nie ingeruje w żadne pliki gry, w żaden fastdl, nigdzie nie były wkładane żadne pliki. Z resztą sam fakt że po zmianie regionu serwer się pokazuje już mówi bezpośrednio o tym, że autor nie ma wtyczki GlobalServerify. Mając wtyczkę GlobalServerify region jest dopasowywany na podstawie języka gracza i ustawianie go nie zmienia zawartości listy.
  5. Co do PUBG'a - pewnie masz rację. Pytanie skąd informacje że fortnite traci graczy?
  6. Takie przemyślenia jak Wasze to pojawiają się na /r/GlobalOffensive tak mniej więcej od dwóch lat ;) Tam co tydzień ktoś zwiastuje koniec tej gry. Istotnie, spadki są zauważalne i to dość mocno: Z moich obserwacji wynika, że ludzie nadal grają w cs:go w podobnej liczbie, tyle że krócej, co oczywiście przekłada się na mniejszą liczbę osób online i spadki na serwerach. Co do płaczu że polskie serwery cs:go spadają w GT - nie przesadzałbym. Jeśli problem jest globalny, to przecież wszystkie serwery na świecie tracą graczy, dlaczego więc polskie serwery na GT miałyby spadać? Co do Source2, bo akurat dość mocno śledzę temat - Gabe Newell dość rozsądnie to skwitował w swoim ama. Czym w zasadzie jest Source2 i czego ludzie od niego oczekują? Jakie problemy miałby rozwiązać albo co dodać do gry? Bo to co Valve nazywa u siebie Source2 to chwyt marketingowy. Pod spodem kryje się Source1 z kilkoma ulepszeniami, które nie znajdą zastosowania w CS:GO. Rzeczy które w CS:GO wymagają poprawy są poprawiane i zmiana silnika wcale ich nie rozwiąże. Tak więc ta legenda narodziła się w ludzkich głowach i wszyscy oczekują teraz nie wiadomo czego. Najpierw PUBG a potem Fortnite zaczęli zabierać CS:GO graczy. Co ciekawe szczyt popularności tych gier przypadł już na listopad poprzedniego roku i to wtedy było widać największe spadki względem poprzedniego sezonu. Od listopada do marca utrzymywała się mniej więcej strata na poziomie 20% względem roku wcześniej. Tyle że kiedy doszedł wiosenny front cieplny i nagle połowa ludzi przestała z dnia na dzień grać - efekty są jak widać. Jeśli ktoś twierdzi że Valve olewa tą grę, to mam wrażenie że jednak dość mocno przesadza. Co ciekawe, istnieją spore przesłanki, że w CS:GO pojawi się oficjalny mod Battle Royale. Kilka razy wyciekły pliki za niego odpowiedzialne, głównie dźwięki, ale też i nowe bronie, jakieś apteczki i tak dalej. Tryb będzie się nazywał "Survival". Nie wiem na ile celowo, ale co kilka tygodni do gry dochodzi coś związanego właśnie z BR. To szczątki, ale się pojawiają. Kanał na YT "Valve News Network" (czy jakoś tak) o tym sporo mówi. Do tego dochodzi spora dziura w aktualizacjach, ilość drastycznie spadła. W międzyczasie John McDonald przyznał się że zespół powiększył się z 25 do 35 osób, więc ewidentnie nad czymś pracują. Nie ma też nowej operacji, generalnie czuć że coś wisi w powietrzu. To czego mi osobiście najbardziej w CS:GO brakuje to właśnie tryb żeby sobie pograć "dla zabawy". Gra została stworzona dla esportu i sporo ludzi nie ma nerwów na ciągła rywalizację. W Fortnite można zagrać dla zabawy. Jeszcze w kwestii blokady wymiany. Sądzę że źródłem decyzji było zaprzestanie scamu. Dzięki blokadzie 7-dni support ma tydzień czasu na ewentualne rozwiązanie problemów i tak dalej. Ktoś w zarządzie to policzył, a że przy okazji oberwał cały hazard? Kogo to obchodzi, valve nie czerpało z niego korzyści.
  7. https://steamdb.info/app/730/graphs/ Przez ostatnie dni globalnie liczba graczy w cs:go drastycznie oberwała. Aktualnie spadło poniżej 400k, czyli wróciliśmy do poziomu 2015r. Sądzę że valve będzie zaraz próbowało CS:GO Battle Royale zrobić.
  8. Dla zainteresowanych - w weekend, w sobotę, dobiliśmy do 10k odświeżeń listy. No i klasycznie - nowe serwery które wygrały głosowanie w tym tygodniu: https://www.gametracker.com/server_info/145.239.237.67:27015/ https://gosetti.pl/serwery/145.239.237.67:27015 https://www.gametracker.com/server_info/54.37.238.79:27015/ https://gosetti.pl/serwery/54.37.238.79:27015
  9. To mój ulubiony komentarz w tej dyskusji, szczególnie biorąc pod uwagę, że 13 godzin temu autor założył taki temat: W sprawie zwiększenia ilości pobrań wtyczki, mamy kontakt z pewnym specjalistą, który wypowiada się na tym forum. Myślę że jego porady szybko przełożą się na jeszcze większą skuteczność.
  10. Proszę, rozgraniczmy jednak tą dyskusję, bo CSSetti niewiele ma się do obecnego projektu - GOSetti.pl Oprócz formalnego właściciela, skład zespołu zarządzającego projektem jest zupełnie inny. Nie stosujemy żadnych nielegalnych praktyk, bo i po co? Jeśli ktoś czuje żal co to działań jakie miały miejsce w 2013-2014 roku (4-5 lat temu) - bardzo mi z tego powodu przykro.
  11. @Nonie, sądząc po argumentach jakich użyłeś i tonie wypowiedzi, możesz być tylko jedną osobą którą mam zapisaną w książce adresowej ;) Zacznijmy od CSXGuard, bo to chyba najbardziej absurdalny punkt tej wypowiedzi. Znany od dawien dawna protector chroniący graczy przed niszczeniem ich plików przez serwery? W jaki sposób przyczynił się do wzrostu plagi cziterów? Bo jego celem jest raczej uniemożliwienie serwerom ingerencji w pliki gracza, co jest dość zrozumiałe... Nie ma żadnego związku z czitami i cziterami. Współpraca z CSSetti? Nigdy nikomu niczego nie zabranialiśmy. Każdy współpracował z kim chce. Jeśli ktoś chciał zostać naszym ścisłym partnerem i dostać zniżkę na usługi - rezerwowaliśmy sobie powierzchnię na bannery, co jest przecież zrozumiałe. Od nas zniżki, od partnera bannery. Chyba nie ma bardziej typowego układu przy współpracy kogokolwiek z kimkolwiek. Wysokie ceny i GroupBoost? Hmm, o ile pamiętam mamy wolny rynek i każdy decyduje portfelem. Przecież nie zmuszaliśmy nigdy nikogo do zakupu żadnej z naszych reklam. GroupBoost powstał bo tego chcieli użytkownicy i cieszy się dużą popularnością. Gdyby użytkownikom się nie spodobał, nie kupowaliby go. Korzystanie z jakiejkolwiek formy boostingu serwera nie jest obowiązkowe, stąd nie rozumiem w czym problem. Przecież nie przychodzimy do domu administratorów serwerów i nie zmuszamy ich do zakupu. Strasznie dużo jadu w tej wypowiedzi, szczególnie biorąc pod uwagę bezsensowność niektórych argumentów. Chciałbym uniknąć wielkiego offtopicu w tym temacie, więc z chęcią zaproszę @Nonie na PW, gdzie z przyjemnością odpowiem na wszystkie pozostałe pytania :)
  12. @ALEKS Od razu odpowiem, co widać na tym serwerze: https://www.gametracker.com/server_info/137.74.4.73:29015/ że liczba graczy od razu nie spadnie, ale będzie powoli kierować ku dołowi. Tu reklama była niecały 1 dzień. Jeśli ktoś miał serwer reklamowany przez tydzień - pewnie efekt utrzyma się dłużej.
  13. Racja. Zauważ jednak, że nie wysokość, ale pole tych szpilek ma znacznie. Tam gdzie maksymalna liczba graczy nie wzrosła widać, ze wzrosło średnie zapełnienie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...