T1LT3D

Użytkownik
  • Zawartość

    82
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

T1LT3D wygrał w ostatnim dniu 19 Styczeń

T1LT3D ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Silver II

O T1LT3D

  • Ranga
    Silver IV

Ostatnio na profilu byli

168 wyświetleń profilu

Ranga użytkownika

  • Supreme Master First Class
  • Obecna ranga: Supreme Master First Class
  1. Problem PayPal

    No tak napisałem,że wszystkie dane są poprawne :D
  2. Problem PayPal

    Otoz od pol roku wyskakuje mi to samo, gdy probuje powiazac rachunek bankowy z paypalem. Podczas dodawania wyskakuje takie coś: "Niestety system nie może wykonać Twojego żądania. Spróbuj ponownie później." Dane są w 110% Prawidłowe, więc nie wiem o co chodzi :/ Próbowałem z rożnych przeglądarek, komputerów, sieci wi-fi / komórkowych i cały czas ten błąd. Jak ktoś z was ma jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu to niech pisze :) Dodam , że pisałem do supportu paypal i nic ciekawego sie nie dowiedziałem. Wiadomość od nich w ogóle nic nie wniosła do tego mojego problemu.
  3. Gtx 970 z koparki - czy warto?

    W sumie duzo daje to ze jest mozliwosc zwrotu do 14 dni :) A tak poza tym czy jest możliwość, że taka karta z koparki jak to się mówi jest mniej zjechana niż taka karta, która jest w kompie u typowego gracza przez to, że na przykład pracuje pod stałym obciążeniem?
  4. Otoż ostatnio natknąłem sie na oferte karty graficznej gtx 970 4gb ddr5 256bit za około 640zł. Jako iż moja karta w kompie umarła to musze zakupić nową jednak nie wiem czy warto inwestować w kartę z koparki :/ Szczegóły: -Karta pracowała 24/7 przez 29 dni jeden dzien przerwy i tak przez pół roku. -Temp. Nie przekraczała 55°C -Pracowała pod stałym obciążeniem w chłodnym pomieszczeniu. -Karta posiada 2.5 roczną gwarancje -wlasciciel daje mozliwosc zwrotu do 14 dni :)
  5. Adverts - Zmonetyzuj swój serwer

    Można wiedzieć, w których momentach pojawiają się reklamy? Kiedyś było już takie coś, że do motd się wstawiało link do adfly czy shorte, ale szybko wtedy można było otrzymać bana na np. shorte :)
  6. KUPIĘ Kupię serwer Jailbreak

    Potwierdzenie da się zfałszować, a na paypal'u można cofnąć hajs :/
  7. Informacja o blokadach MUTE/GAG/SILENCE

    public void OnClientPutInServer(client) { CreateTimer(12.0, Blokady, client); } Wystarczy to zamienić na takie coś: public void OnClientPutInServer(int client) { CreateTimer(12.0, Blokady, GetClientSerial(client)); // Można też użyc GetClientUserId(client) } public Action Blokady(Handle timer, any serial) { int client = GetClientFromSerial(serial); // Sprawda poprawność unikatowego id klienta if (client == 0) // Gdy klient sie rozłączył i unikatowe id nie jest już ważne :) { return Plugin_Stop; } new String enddate[17]; FormatTime(enddate, sizeof(enddate), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iMuteTime[client]+g_iMuteLength[client]*60); new String enddategag[17]; FormatTime(enddategag, sizeof(enddategag), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iGagTime[client]+g_iGagLength[client]*60); if(BaseComm_IsClientGagged(client) & BaseComm_IsClientMuted(client)) { if(g_iGagLength[client] & g_iMuteLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else if(g_iMuteLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else if(g_iGagLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } } else if(BaseComm_IsClientMuted(client)) { if(g_iMuteLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } } else if(BaseComm_IsClientGagged(client)) { if(g_iGagLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } } else { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x08NIE MASZ AKTYWNYCH BLOKAD"); PrintToChat(client, " \x09* \x08ŻYCZYMY MIŁEJ GRY :D!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } } Myślę, że teraz będzie git :D Specjalnie dla Ciebie @camerdisco
  8. Witam dzisiaj pokaże wam mój sposób jak zabezpieczyć swój cenny plugin przed osobami, które by chciały sobie go ukraść nawet nie mając sp :D public OnMapStart() { CreateTimer(0.1, zablokujgracza, _, TIMER_REPEAT); CreateTimer(2.0, Zablokuj); } public Action Zablokuj(Handle timer) { char nazwa[128]; Handle cvar_name = FindConVar("hostname"); GetConVarString(cvar_name, nazwa, 128); if(StrContains(nazwa,"MYGO.PL")!=0) { b_zablokujgracza[client]=true; SetFailState("Nielegalna Kopia Silnika"); } else { b_zablokujgracza[client]=false; } } public Action zablokujgracza(Handle timer) { for (new i = 1; i < GetMaxClients(); i++) { if(b_zablokujgracza[i]) { float ang[3]; ang[0] = -89.0; ang[1] = 40.0; ang[2] = 0.0; TeleportEntity(i, NULL_VECTOR, ang, NULL_VECTOR); } } } To sobie wklejacie w odpowiednie linijki do waszego pluginu :) Na jakiej zasadzie to działa? A no już mówie! Jak zaczyna się mapa to jest Timer "Zablokuj", który sprawdza czy nazwa serwera się zgadza w tym przypadku jest ustawione MYGO.PL, jeżeli serwer nie będzie miał w nazwie MYGO.PL następuje fajna opcja czyli blokada celownika :) Jak to działa? Działa to tak, że celownik każdemu graczowi wywala maksymalnie w dół z tego co pamiętam i nie da się nim ruszać XD Po prostu zamraża go w miejscu :) Natomiast jeśli nazwa będzie poprawna to nic się nie stanie i serwer normalnie będzie funkcjonował :D Myślę, że jest to proste zabezpieczenie w swoim działaniu i bardzo fajne :D Poprawiony kod bool b_zablokujgracza [MAXPLAYERS]; public void OnMapStart() { CreateTimer(0.1, zablokujgracza, _, TIMER_REPEAT); CreateTimer(2.0, Zablokuj); } public Action Zablokuj(Handle timer,any client) { char nazwa[128]; Handle cvar_name = FindConVar("hostname"); GetConVarString(cvar_name, nazwa, 128); if(StrContains(nazwa,"MYGO.PL")!=0) { b_zablokujgracza[client]=true; SetFailState("Nielegalna Kopia Silnika"); } else { b_zablokujgracza[client]=false; } } public Action zablokujgracza(Handle timer) { for (new i = 1; i < GetMaxClients(); i++) { if(b_zablokujgracza[i]) { float ang[3]; ang[0] = -89.0; ang[1] = 40.0; ang[2] = 0.0; TeleportEntity(i, NULL_VECTOR, ang, NULL_VECTOR); } } }
  9. Siemka, jako iż mam jakieś nie potrzebne mi rzeczy na dysku to chciałbym zamieścić takie małe coś do sbpp_comms.sp pliku od sourcebansa, które wyświetla info o blokadzie na mikrofon/czat lub obydwu jednocześnie :) Tutaj prezentacja: KOD: public Action Blokady(int client,int args) { new String:enddate[17]; FormatTime(enddate, sizeof(enddate), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iMuteTime[client]+g_iMuteLength[client]*60); new String:enddategag[17]; FormatTime(enddategag, sizeof(enddategag), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iGagTime[client]+g_iGagLength[client]*60); char sBuffer[256]; GetConVarString(FindConVar("hostname"), sBuffer,sizeof(sBuffer)); if (BaseComm_IsClientGagged(client) & BaseComm_IsClientMuted(client)) { if(g_iGagLength[client] & g_iMuteLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else if(g_iMuteLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else if(g_iGagLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } } else if (BaseComm_IsClientMuted(client)) { if(g_iMuteLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } } else if (BaseComm_IsClientGagged(client)) { if(g_iGagLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } } else { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x08NIE MASZ AKTYWNYCH BLOKAD"); PrintToChat(client, " \x09* \x08ŻYCZYMY MIŁEJ GRY :D!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } } Oczywiście zamieńcie sobie EVOGAMERS na nazwe swojego forum bądź czego kolwiek :) Jeżeli chcecie to mieć na komendę to dopisujecie w OnPluginStart RegConsoleCmd("sm_blokady", Blokady); Jeżeli jednak chcecie, żeby to każdemu graczowi było wyświetlane przy wchodzeniu na serwer to wtedy to będzie wyglądać tak: public void OnClientPutInServer(client) { CreateTimer(12.0, Blokady, client); } public Action Blokady(Handle timer,any client) { new String:enddate[17]; FormatTime(enddate, sizeof(enddate), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iMuteTime[client]+g_iMuteLength[client]*60); new String:enddategag[17]; FormatTime(enddategag, sizeof(enddategag), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iGagTime[client]+g_iGagLength[client]*60); if (BaseComm_IsClientGagged(client) & BaseComm_IsClientMuted(client)) { if(g_iGagLength[client] & g_iMuteLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else if(g_iMuteLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else if(g_iGagLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } } else if (BaseComm_IsClientMuted(client)) { if(g_iMuteLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } } else if (BaseComm_IsClientGagged(client)) { if(g_iGagLength[client]==0) { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } else { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU"); PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag); PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } } else { PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x08NIE MASZ AKTYWNYCH BLOKAD"); PrintToChat(client, " \x09* \x08ŻYCZYMY MIŁEJ GRY :D!"); PrintToChat(client, " \x09*"); PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06=========="); } } I teraz za każdym razem po 12 sekundach od połączenia gracza wydrukuje mu wiadomość na czacie czy ma blokadę na mikrofon/czat lub te obydwa :D Pokaże mu dokładną datę zakończenia blokady itd :) Mi to nie potrzebne, a miło będzie zobaczyć u kogoś na serwerze taką informacje o blokadach :D
  10. Nudziło mi się, więc edytowałem losowego vipa by Hanys na komendę :) Kod się prezentuje tak: #include <sourcemod> public Plugin:myinfo = { name = "LosowyVip", author = "Hanys Edited by dec1sive", description = "Plugin losuje osobe ktora otrzyma flage", version = "0.19", }; bool dostepne; public OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_freevip", LosujVIP); RegConsoleCmd("sm_darmowyvip", LosujVIP); } public OnMapStart() { CreateTimer(60.0, Dostepne); } public Action Dostepne(Handle timer) { dostepne = false; PrintToChatAll(" \x04?VIP? \x01Losowanie na VIP'a jest dostepne: \x04!freevip"); } public Action NieDostepne(Handle timer) { dostepne = true; } public Action LosujVIP(int client, int args) { new zwyciezca = LosowyGracz(3); if(!dostepne) { if (zwyciezca == -1) { PrintToChat(client, " \x04?VIP? \x01Na serwerze znajduje sie zbyt malo graczy do losowania VIP'a."); return Plugin_Handled; } AddUserFlags(zwyciezca, Admin_Custom2); PrintToChatAll(" \x04?VIP? \x01Gracz\x0B %N \x01ma chrapke na darmowego VIP'a!", client); PrintToChatAll(" \x04?VIP? \x01Trwa Przygotowanie..."); PrintToChatAll(" \x04?VIP? \x01Rozpoczynam Losowanie..."); PrintToChatAll(" \x04?VIP? \x01Trwa Losowanie..."); PrintToChatAll(" \x04?VIP? \x01VIP'a na mape otrzymuje \x0B%N\x01! Gratulacje!", zwyciezca); CreateTimer(0.1, NieDostepne); return Plugin_Handled; } else { PrintToChat(client, " \x04?VIP? \x07%N \x03Poczekaj, aż losowanie będzie dostępne", client); } return Plugin_Continue; } stock LosowyGracz(team) { new osoby[MaxClients + 1], clientCount; for (new i = 1; i <= MaxClients; i++) if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i) && !GetAdminFlag(GetUserAdmin(i), Admin_Custom2 & Admin_Ban)) osoby[clientCount++] = i; if (clientCount <= 2) return -1; return osoby[GetRandomInt(0, clientCount - 1)]; } Admin_Custom2 zamieniacie sobie na własną flagę VIP'a :)
  11. Opis: PACZKA BASE BUILDER / EXPMODE / RPG CS:GO! Serwer, który ma aktualnie wgraną tą paczke: 193.33.177.34:28050 Znajduje sie w niej Expmode czli zaczynasz najpierw od 0 lvl masz p2000 potem 1 level glock 2 lvl p250 itd. Kazda bron po kolei za przejscie levela dostaje sie punkty za te punkty mozna ulepszyc cos sobie w RPG menu znajduje sie tam: Szybkie Strzelanie, Zwiekszone DMG, +x Ammo do pierwszego magazynku, Szansa na wylosowanie zlotego noza, hp w ct, hp w tt, freeze grenade, he grenade. To nie wszystko w paczce jest tez sklep/bank na monety mozna w nim kupic .np. szybkie strzelanie, dmgx2, zloty noz, +50 Ammo, Granaty freeze, he grenade(zapalajacy), zloty noz, expa x2 na mape, vipa na mape. W sklepie jest wbudowany Gambling mozna zamienic Monety na RP jesli ma sie 1000 monet to dostaje sie 250 Rollie Points i na odwrot. Mozna nimi grac na double i sporobowac podwoic !double <iloscRP> (40% szans) lub na green x14 !green iloscRP (5% szans), mozna je postawic na jackpocie !jackpot <iloscRP> lub zagrac z jakims graczem na coinflipie, !coinflip lub samemu na blackjack'u. O glownym modzie basebuilder moge powiedziec tyle, ze jest mozliwosc obracania blokami 45 stopni, Admin nie moze przesuwac blokami tylko moze je usuwac, gdy usunie jakiemus graczowi blok to wyskakuje na czacie do wszystkich wiadomosc Admin %N usunal klocek gracza %N. Bloki automatycznie sie blokuja i przy przyciaganiu/oddalaniu ich nie macha sie nozem. Wszystkie komendy typu Kill, Explode, Explodevector sa zablokowane, komendy te powoduja ze gracz sam siebie zabija. Chyba wszystko opisalem. Z dodatkowych rzeczy zapomnialem wspomnieć jest latarka "!l" Plugin na ukrywanie sojusznikow !n lub !hide, !wyciszbron wycisza dzwieki broni. Przy awansowaniu na kolejny level jest dźwięk ze skyrima levelup :D Możliwość Poruszania blokami kolegi z Party! Cena: 60zł do negocjacji Płatność: PayPal / Skiny CS:GO - 20 Euro / PaySafeCard Kontakt: http://www.SteamCommunity.com/id/blackermand Allegro (nie wymagane): Zdjęcia: Nie mam zdjęć ale mam filmiki z tego BaseBuilder'a: http://www.YouTube.com/c/Blaki99 P.S - Nie pomagam w konfiguracji / Sprzedaje tylko wszystkie pliki jakie mam.
  12. Wykrywanie 1 min do konca rundy

    Nie wiem czy jest jakis sposob zawsze mozesz stworzyc timer jak runda trwa 2 minute to dac 50 sekund w timerze ktory sie rozpoczyna zawsze na poczatku rundy
  13. współpraca

    Polecam zatrudnić GoldeneK, często widzę jak się mądrze udziela i spokojnie ogarnie Twoje potrzeby :D
  14. Customowy viewmodel dla konkretnej klasy

    Ja wyrwalem bana na tokeny za customowe modele broni wiec nie polecam jak nie ma sie zmiennych tokenow :P