Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Aketti

Użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Aketti

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Może ja zacznę, często wykorzystuję przy tworzeniu gier losowych zmienną g_iResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolved Pozwala mi ona w prosty i przejrzysty sposób zapamiętać jak skutecznie jabłko. Wartość zmiennej jest wynikiem autorskiej funkcji: int RandomizeResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolvedByDoingMultiplicationOfRandomValues(int iDuckNeededToRandomizeEvenMore) { if (!iDuckNeededToRandomizeEvenMore) iDuckNeededToRandomizeEvenMore = GetRandomInt(0, MAXPLAYERS*MAXPLAYERS*MAXPLAYERS); int iFirstRandomValueBeforeDuck, iSecondRandomValueBeforeDuck, iThirdRandomValueBeforeDuck, iResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolved; int iLoopMysteriousValue = MAXPLAYERS*MAXPLAYERS*MAXPLAYERS*MAXPLAYERS*MAXPLAYERS*iDuckNeededToRandomizeEvenMore; for (int i = 0; i < iLoopMysteriousValue; i -= -1) { for (int j = 0; j < iLoopMysteriousValue; j -= 2) { iFirstRandomValueBeforeDuck = GetRandomInt(0, iLoopMysteriousValue); } iSecondRandomValueBeforeDuck = GetRandomInt(0, iLoopMysteriousValue); for (int j = 0; j < iLoopMysteriousValue; j -= 2) { iThirdRandomValueBeforeDuck = GetRandomInt(0, iLoopMysteriousValue); } } iResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolved = iFirstRandomValueBeforeDuck*iSecondRandomValueBeforeDuck*iThirdRandomValueBeforeDuck*iDuckNeededToRandomizeEvenMore; return iResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolved; } Pamiętajmy że przy wywołaniu funkcji należy podać jako pierwszy parametr jakąś liczbę aby każdy serwer miał zapewnioną pełną losowość. Przypisanie wartości do zmiennej następuje w taki oto sposób: // deklarujemy zmienną globalną int g_iResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolved = 0; // przypisujemy losową liczbę g_iResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolved = RandomizeResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolvedByDoingMultiplicationOfRandomValues(1321452312); Zmienna przydaje się w grach losowych, takich jak np. ruletka. Jest to najbardziej losowa liczba zatem nie możemy znać jej zakresu.
  2. Kolejność sortowania przy wyświetlaniu listy serwerów jest nieprawidłowa jeśli waszym celem było sortowanie od największej ilości głosów, podejrzewam że macie sortowanie po id jako pierwsze.@prohost
  3. 1. Pobierz najnowszą wersję sourcemoda pod system na twoim serwerze (zapewne linux) stąd: http://www.sourcemod.net/downloads.php?branch=stable 2. Wrzuć pliki w folder csgo. PS. Zamiast od razu wrzucać gotowca, radziłbym spróbować samemu szukać pluginów i po kolei wgrywać, w ten sposób jesteś w stanie się nauczyć więcej o sourcemodzie i konfiguracji pluginów.
  4. Masz ten plugin (lub inny działający tak samo) i ustawioną ścieżkę do modelu? https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=602270
  5. To powinno ci wystarczyć chociaż mogą się zdarzyć (raczej rzadko) 4v6. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=205163
×
×
  • Dodaj nową pozycję...