-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Aketti
-
Jak nie w las to na górę czasami.
-
Chyba od 5
-
W lesie
-
powrócił na MyGo ...
-
Niestety mam tylko 7 na Riven jeszcze.
-
Ja mam piątą rangę na lux mogę też?
-
Może ja zacznę, często wykorzystuję przy tworzeniu gier losowych zmienną g_iResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolved Pozwala mi ona w prosty i przejrzysty sposób zapamiętać jak skutecznie jabłko. Wartość zmiennej jest wynikiem autorskiej funkcji: int RandomizeResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolvedByDoingMultiplicationOfRandomValues(int iDuckNeededToRandomizeEvenMore) { if (!iDuckNeededToRandomizeEvenMore) iDuckNeededToRandomizeEvenMore = GetRandomInt(0, MAXPLAYERS*MAXPLAYERS*MAXPLAYERS); int iFirstRandomValueBeforeDuck, iSecondRandomValueBeforeDuck, iThirdRandomValueBeforeDuck, iResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolved; int iLoopMysteriousValue = MAXPLAYERS*MAXPLAYERS*MAXPLAYERS*MAXPLAYERS*MAXPLAYERS*iDuckNeededToRandomizeEvenMore; for (int i = 0; i < iLoopMysteriousValue; i -= -1) { for (int j = 0; j < iLoopMysteriousValue; j -= 2) { iFirstRandomValueBeforeDuck = GetRandomInt(0, iLoopMysteriousValue); } iSecondRandomValueBeforeDuck = GetRandomInt(0, iLoopMysteriousValue); for (int j = 0; j < iLoopMysteriousValue; j -= 2) { iThirdRandomValueBeforeDuck = GetRandomInt(0, iLoopMysteriousValue); } } iResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolved = iFirstRandomValueBeforeDuck*iSecondRandomValueBeforeDuck*iThirdRandomValueBeforeDuck*iDuckNeededToRandomizeEvenMore; return iResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolved; } Pamiętajmy że przy wywołaniu funkcji należy podać jako pierwszy parametr jakąś liczbę aby każdy serwer miał zapewnioną pełną losowość. Przypisanie wartości do zmiennej następuje w taki oto sposób: // deklarujemy zmienną globalną int g_iResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolved = 0; // przypisujemy losową liczbę g_iResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolved = RandomizeResultOfRandomMultiplicationWithDuckInvolvedByDoingMultiplicationOfRandomValues(1321452312); Zmienna przydaje się w grach losowych, takich jak np. ruletka. Jest to najbardziej losowa liczba zatem nie możemy znać jej zakresu.
-
ROZWIĄZANE [Napisanie] Pluginu na pokazywanie Obrażen-zadanych
Aketti odpowiedział(a) na Maxeo11444 temat w Prośby o napisanie pluginu
- 4 odpowiedzi
-
- pokazywanie
- [napisanie]
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Lista serwerów CS 1.6 & CS:GO w MYGO.pl
Aketti odpowiedział(a) na
owner_2019temat w Sugestie, problemy, błędyKolejność sortowania przy wyświetlaniu listy serwerów jest nieprawidłowa jeśli waszym celem było sortowanie od największej ilości głosów, podejrzewam że macie sortowanie po id jako pierwsze.@prohost- 23 odpowiedzi
-
- lista
- serwerow
-
(i 22 więcej)
Oznaczone tagami:
- lista
- serwerow
- serwery cs deathrun
- serwery cs codmod
- cs 1.6
- counter-strike
- csgo
- cs
- cs:go
- lista serwerow gier
- serwery cs:go
- serwery csgo
- serwery cs
- najlepsze serwery cs
- serwery cs 1.6
- lista cs
- serwery dd2
- serwery ffa
- serwery 1vs1
- serwery cs dm
- serwerów
- serwery cs zombiemod
- serwery cs surf
- serwery only mirage
-
1. Pobierz najnowszą wersję sourcemoda pod system na twoim serwerze (zapewne linux) stąd: http://www.sourcemod.net/downloads.php?branch=stable 2. Wrzuć pliki w folder csgo. PS. Zamiast od razu wrzucać gotowca, radziłbym spróbować samemu szukać pluginów i po kolei wgrywać, w ten sposób jesteś w stanie się nauczyć więcej o sourcemodzie i konfiguracji pluginów.
-
Masz ten plugin (lub inny działający tak samo) i ustawioną ścieżkę do modelu? https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=602270
- 13 odpowiedzi
-
- rekawiczki
- help
-
(i 7 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Aketti zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
To powinno ci wystarczyć chociaż mogą się zdarzyć (raczej rzadko) 4v6. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=205163