Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Scorpion Flail

Użytkownik
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Scorpion Flail w dniu 15 Czerwca 2018

Użytkownicy przyznają Scorpion Flail punkty reputacji!

Informacje o mnie

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

Ostatnie wizyty

2076 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Scorpion Flail

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Dedicated Unikat
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Najnowsze odznaki

20

Reputacja

  1. Twój serwer lub pliki .vpk (prawdpodobnie linkowane przez hosting) są nieaktualne - spróbuj zaktualizować serwer, jeśli nic to nie da skontaktuj się ze swoim hostingiem.
  2. To nie może zadziałać przy serwerach CS:GO z prostego powodu: serwer musi mieć stałe połączenie z serwerami Steam, przy jego uruchomieniu leci heartbeat do serwerów Steama zawierający różne informacje (m.in adres IP serwera) i moim zdaniem na tej podstawie następuje później weryfikacja każdego kolejnego gracza, który spróbuje połączyć się z serwerem już nie wspominając o systemie tokenów, który też pewne informacje przechowuje. W CS 1.6 takie coś mogłoby przejść ale bez masquerade (czyli zadziałałoby jak proxy - ip proxowanych graczy byłoby takie jak IP serwera źródłowego, więc banując jednego gościa banujesz wszystkich). Zatem nawet jeśli udałoby się to ominąć i odpowiednio pokierować ruchem Steama na nowy serwer, to nadal zostanie kwestia zbanowania wszystkich przez jednego gościa, bo protokół UDP zachowa się nieco inaczej niż TCP w tym przypadku i masquerade nie przejdzie.
  3. Jeśli te bloki są entami, to stripperem możesz zrobić z nimi prawie wszystko: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=39439 Do tego możesz się zaopatrzyć w dekompilator map, np bspsrc + CS:GO SDK (valve hammer) do łatwego wizualnego lokalizowania obiektów na mapach, którym chcesz później nadać inne właściwości. Na początku wymaga trochę cierpliwości (musisz zrozumieć jak działają trigery i obiekty na mapie), ale to bardzo potężne narzędzie.
  4. Wyświetlany znak jest zależny od kodowania, które jest stosowane w pliku. Możesz to zrobić prościej: - otwórz źródło pluginu w notepad++ - w zakładce format przekonwertuj na UTF8 bez BOM - upewnij się, że w zakładce format jest zaznaczone poprawne kodowanie, ustaw sobie polskie znaki w komunikatach pluginu, a na końcu zapisz plik Później odpalasz go w pawnstudio, klikasz view -> set codepage -> utf8 i kompilujesz.
  5. Deb9 standardowo ma w repo php7, więc musiałeś samodzielne robić downgrade. W takiej sytuacji musisz wskazywać konkretne wersje modułów przy instalacji. Spróbuj: apt-get install php5.6-xml Jak nie pójdzie, to spróbuj znaleźć nazwę w: apt-cache search php | grep -i xml Jeśli po instalacji sam restart serwera www (apache/nginx) nie wystarczy, to dopisz nazwę modułu w odpowiednim miejscu w pliku php.ini.
  6. Jakiej wersji php używasz? (sprawdź zarówno przez phpinfo() jak i php -v)
  7. Wklej tutaj zawartość tego pliku.
  8. Ten plugin odczytuje mapki z pliku addons/sourcemod/configs/mapchooser_extended/maps/csgo.txt - powinieneś dodać w nim nazwy mapek.
  9. Dość spora rozbieżność wersji, na bank coś sam wrzucałeś. Może serwer jest zaktualizowany, tylko masz nieaktualny plik steam.inf (w katalogu csgo)? Usuń go i niech Ci go od nowa pobierze przy aktualizacji.
  10. 127.0.0.1 to nadal localhost. W polu 'host' powinieneś wpisać zewnętrzny adres IP bazy (lub domenę). Localhost obowiązuje tylko wtedy, gdybyś bazę danych miał na tej samej maszynie co serwer gry.
  11. Wpisz w konsoli serwera komendę: sm plugins load nazwapluginu.smx I spr jaki dostaniesz output.
  12. Moim zdaniem przy takiej ilości małych serwerów nie powinieneś pakować się w droższe dedyki. Możesz próbować z tańszym wariantem (ten procek całkiem nieźle radzi sobie z utrzymaniem parametrów przy wyższym obciążeniu): https://www.ovh.pl/serwery_dedykowane/game/171mc5.xml . Zwróć jedynie uwagę, że w ich standardowej instalacji są to 2x dyski 240GB pracujące w RAID1, czyli będziesz miał 240 GB, nie 480GB (no chyba, że zainstalujesz samodzielnie system przez IPMI tylko wtedy licz się z tym że jak dany dysk padnie to tracisz z niego dane). No i oczywiście nie obędzie się bez podlinkowania dużych plików "pak.*vpk" na każdym z serwerów żeby wystarczyło miejsca. 8 x 10 slotów - spokojnie możesz postawić na w/w dedyku najlepiej przypisując każdy serwer tasksetem do poszczególnych wątków CPU (w HT masz ich 8, więc idealnie jeden serwer na wątek) - dzięki temu scheduler nie będzie ci robił niepotrzebnych skoków, a przy takiej ilości slotów bez problemu rozłoży sobie pozostałe procesy systemowe. HT nie ma sensu wyłączać przy tylu serwerach z tyloma slotami. Inną alternatywą może być troszę droższy dedyk (w opcji 450GB SSD NVMe) - xeony o wysokim taktowaniu są bardzo często wybierane rozgrywkach ligowych ze względu na możliwość uzyskania mniejszego VAR'u bazowego bez specjalnej zabawy z kernelem https://www.ovh.pl/serwery_dedykowane/enterprise/1801sp02.xml Jeśli chodzi o 32 serwery x2 sloty: przyjmując, że jeden taki serwer będzie brał średnio 15% CPU (w HT) to raczej spokojnie możesz pozostawić rozłożenie obciążenia przez scheduler. Oba dedyki powinny się sprawdzić przy komfortowej rozgrywce - kwestia tego, czego konkretnie oczekujesz. Inwestując w tańszy wariant możesz odłożyć sobie zapas $$$ na kolejnego dedyka w razie potrzeby.
  13. Nie są w tej samej cenie, ogólne zestawienie na stronie OVH jest nieprecyzyjne. Kliknij bezpośrednio na oferty i wtedy zobaczysz różnicę w cenie. Pytasz o serwery dedykowane pod CS:GO, ale nie podałeś najważniejszych informacji, tj do jakich konkretnie zastosowań / jakie to mają być serwery cs:go (tick/sloty/przeznaczenie).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...