Scorpion Flail

Użytkownik
  • Zawartość

    68
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Scorpion Flail wygrał w ostatnim dniu 15 Czerwiec

Scorpion Flail ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

17 Silver IV

1 obserwujący

O Scorpion Flail

  • Ranga
    Silver III

Informacje o mnie

  • Płeć:
    Mężczyzna

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

702 wyświetleń profilu

Ranga użytkownika

  • The Global Elite
  • Obecna ranga: The Global Elite
  1. Sourcebans problem

    Deb9 standardowo ma w repo php7, więc musiałeś samodzielne robić downgrade. W takiej sytuacji musisz wskazywać konkretne wersje modułów przy instalacji. Spróbuj: apt-get install php5.6-xml Jak nie pójdzie, to spróbuj znaleźć nazwę w: apt-cache search php | grep -i xml Jeśli po instalacji sam restart serwera www (apache/nginx) nie wystarczy, to dopisz nazwę modułu w odpowiednim miejscu w pliku php.ini.
  2. Sourcebans problem

    Jakiej wersji php używasz? (sprawdź zarówno przez phpinfo() jak i php -v)
  3. Problem z Mapami

    Wklej tutaj zawartość tego pliku.
  4. Problem z Mapami

    Ten plugin odczytuje mapki z pliku addons/sourcemod/configs/mapchooser_extended/maps/csgo.txt - powinieneś dodać w nim nazwy mapek.
  5. Błąd, starsza wersja serwera

    Dość spora rozbieżność wersji, na bank coś sam wrzucałeś. Może serwer jest zaktualizowany, tylko masz nieaktualny plik steam.inf (w katalogu csgo)? Usuń go i niech Ci go od nowa pobierze przy aktualizacji.
  6. Sprawdziłem po tagu i wszystkie z adresem 145.239.133.124 już się wyświetlają :)
  7. Spam w konsoli.

    Konsoli serwera czy gry?
  8. Problem z podłączeniem do sourcebans

    127.0.0.1 to nadal localhost. W polu 'host' powinieneś wpisać zewnętrzny adres IP bazy (lub domenę). Localhost obowiązuje tylko wtedy, gdybyś bazę danych miał na tej samej maszynie co serwer gry.
  9. VIP co jest nie tak?

    Wpisz w konsoli serwera komendę: sm plugins load nazwapluginu.smx I spr jaki dostaniesz output.
  10. Serwery CS:GO (cloud) - jaki hosting polecacie?

    Moim zdaniem przy takiej ilości małych serwerów nie powinieneś pakować się w droższe dedyki. Możesz próbować z tańszym wariantem (ten procek całkiem nieźle radzi sobie z utrzymaniem parametrów przy wyższym obciążeniu): https://www.ovh.pl/serwery_dedykowane/game/171mc5.xml . Zwróć jedynie uwagę, że w ich standardowej instalacji są to 2x dyski 240GB pracujące w RAID1, czyli będziesz miał 240 GB, nie 480GB (no chyba, że zainstalujesz samodzielnie system przez IPMI tylko wtedy licz się z tym że jak dany dysk padnie to tracisz z niego dane). No i oczywiście nie obędzie się bez podlinkowania dużych plików "pak.*vpk" na każdym z serwerów żeby wystarczyło miejsca. 8 x 10 slotów - spokojnie możesz postawić na w/w dedyku najlepiej przypisując każdy serwer tasksetem do poszczególnych wątków CPU (w HT masz ich 8, więc idealnie jeden serwer na wątek) - dzięki temu scheduler nie będzie ci robił niepotrzebnych skoków, a przy takiej ilości slotów bez problemu rozłoży sobie pozostałe procesy systemowe. HT nie ma sensu wyłączać przy tylu serwerach z tyloma slotami. Inną alternatywą może być troszę droższy dedyk (w opcji 450GB SSD NVMe) - xeony o wysokim taktowaniu są bardzo często wybierane rozgrywkach ligowych ze względu na możliwość uzyskania mniejszego VAR'u bazowego bez specjalnej zabawy z kernelem https://www.ovh.pl/serwery_dedykowane/enterprise/1801sp02.xml Jeśli chodzi o 32 serwery x2 sloty: przyjmując, że jeden taki serwer będzie brał średnio 15% CPU (w HT) to raczej spokojnie możesz pozostawić rozłożenie obciążenia przez scheduler. Oba dedyki powinny się sprawdzić przy komfortowej rozgrywce - kwestia tego, czego konkretnie oczekujesz. Inwestując w tańszy wariant możesz odłożyć sobie zapas $$$ na kolejnego dedyka w razie potrzeby.
  11. Serwery CS:GO (cloud) - jaki hosting polecacie?

    Nie są w tej samej cenie, ogólne zestawienie na stronie OVH jest nieprecyzyjne. Kliknij bezpośrednio na oferty i wtedy zobaczysz różnicę w cenie. Pytasz o serwery dedykowane pod CS:GO, ale nie podałeś najważniejszych informacji, tj do jakich konkretnie zastosowań / jakie to mają być serwery cs:go (tick/sloty/przeznaczenie).
  12. Rozpędzanie się na respie

    Nie wiem jak to wygląda w timerze shavita - jeśli nie ma on takich wbudowanych możliwości, to możesz wspomóc się tym: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2023591\ Dzięki niemu możesz ryzować zony i w prosty sposób pisać pod nie pluginy, jak chociażby ograniczenie speeda, etc (w paczce są przykłady takich pluginów).
  13. Ekipa na sieć!

    Radzę omijać szerokim łukiem: A jaką odpowiedź od hostingu dostałem? Że konto o takim loginie nie istnieje, a z kolei na koncie o takim ID nie ma żadnych wPLN :)
  14. W tej chwili ciężko mi to zlokalizować - na jednym z zagranicznych for związanych z jakąś mniejszą grą steamową wypowiadał się dev tej gry (powiązany z valve) i tam właśnie padła taka odpowiedź. Gdy OVH zaczynało rozbudowywać się w PL spotkałem się z takim przypadkiem i po złożeniu requesta, w pierwszych dniach kolejnego miesiąca serwery widniejące wcześniej jako FR rzeczywiście się pojawiły w masterserverze. Valve korzysta również z baz maxmind, jednak stosują je głównie na stronach www (ta informacja też mi się gdzieś kiedyś przewinęła). Na tym forum już wiele razy pojawiały się wątki dotyczące braku serwera w zakładce internet, gdzie można go było znaleźć np tylko po tagu - w każdym z tych przypadków baza ip2location wskazywała na FR. Testy, które wykonywaliśmy z pukawką na moich serwerach tylko to potwierdziły, dlatego oni dbają o to na bierząco.
  15. Panowie zamiast snuć dziwne teorie wystarczy samodzielnie sprawdzić adresy podane przez autora tematu - 1 min roboty :) Fakt jest taki, że serwery na starym dedyku z debianem są wyświetlane w masterserverze, a na windowsie już nie (nawet po tagu). Szkoda, że nie stawiasz tych serwerów na adresach failover - mógłbyś je w każdej chwili przepiąć z jednego dedyka do drugiego i potwierdzić, czy jest to wina adresu. Różnica między adresami wyświetlanymi i nie wyświetlanymi jest taka, że te, które wskazałeś w temacie mają lokalizację FR w bazie ip2location, z której korzysta Valve. Od podajże 2k13 roku serwery w zakładce internet są wyświetlane na podstawie geolokalizacji (no bo po co my jako gracze z PL mamy widzieć serwery np z USA i zapychać sobie wyszukiwarkę). Bardzo prostym przykładem są serwery Francuskie: wystarczy znaleźć takie w GT, a następnie spróbować znaleźć je w zakładce internet - gracze z PL ich nie zobaczą jeśli nie zastosują żadnych filtrów typu tag (widocznie Valve uznało, że nie powinniśmy ich widzieć). Nie jest do końca jasne jaką rolę w chwili obecnej pełni teraz sv_region (w niektórych przypadkach jego zmiana nie ma wpływu na wyświetlanie, u Ciebie z kolei tak). Moim zdaniem musisz zgłosić requesta o aktualizację baz i zobaczyć co się stanie na początku lipca (wtedy bazy są aktualizowane w ip2location i pobierane przez Valve). Dziwne jest to, że nawet po tagu nie ma możliwości znalezienia tych serwerów, ale geolokalizacja wydaje mi się najbardziej prawdpodobną przyczyną Twoich problemów.