Scorpion Flail

Użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Scorpion Flail wygrał w ostatnim dniu 29 Czerwiec

Scorpion Flail ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Silver I

O Scorpion Flail

  • Ranga
    Silver I
  1. Serwer ,Gracze, Crash CS'a

    Istnieje taki 'magiczny' parametr -condebug - wystarczy, że dopiszą go w poleceniu startowym cs-a (wtedy w katalogu csgo utworzy im się plik o nazwie console.log zapisujący wszystkie informacje z konsoli gry). Nie sądzę, by logi z konsoli cokolwiek wykazały przy takim crashu, jednak nie zaszkodzi spróbować. Jeśli jest taka możliwość to niech sprawdzą, czy przy innej mapie na serwerze też wystąpi u nich taki problem.
  2. Limit graczy w team'ie

    A czy mapka ma wystarczającą ilość spawnów?
  3. Limit graczy w team'ie

    Spróbuj: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=219812
  4. sourcebans problem z łącznością

    Prawdpodobnie hosting, na którym zainstalowałeś stronę sourcebansa ma zablokowane porty UDP potrzebne do skanowania serwera. Zgłoś się do nich, powinni odblokować.
  5. Problem RoundEndSound

    Sprawdź też czy masz w ogóle te pliki w folderze gry - wtedy dowiesz się czy ci się pobrały.
  6. Problem RoundEndSound

    No więc na FD nie ma żadnego błędu i poprawnie odczytuje / synchronizuje pliki. Na jakiej podstawie twierdzisz, że ich nie pobiera?
  7. Problem RoundEndSound

    Jak nie chcesz podawać dokładnego linku, to spróbuj pobrać któryś z tych dźwięków przez przeglądarkę (tylko id serwera sobie zamień i zweryfikuj poprawność nazwy/ścieżki dźwięku), np: http://4.1s1k.pl/FD/srv12345/csgo/sound/misc/1s2k2017k/1.mp3 Jeśli link będzie na 100% poprawny, a mimo tego dźwięk nie będzie się pobierał, to jest to problem po stronie samego FastDL.
  8. Problem RoundEndSound

    Co z tego, że jest automatyczna synchronizacja. FastDL opiera się na http requestach więc musisz mieć linka do FD. Dlatego "wyciągnij" go przez komendę sv_downloadurl.
  9. Problem RoundEndSound

    Podrzuć linka do FastDL (sprawdź go komendą sv_downloadurl w konsoli serwera, nie w confingu) i ss ze strukturą katalogów, w których znajdują się te rs'y.
  10. Pytanie

    Prosty i lekki, którego ja używam: http://www.mysqlfront.de/
  11. Pytanie

    Zdalnie (przez dowolny program do zarzadzania bazami) zalogujesz się tylko jeśli baza dopuszcza zewnętrzne hosty (% lub twoje ip w zezwoleniach). Inaczej tylko przez phpmyadmin, bo wtedy logowanie leci z localhosta.
  12. ROZWIĄZANE Fast DL i pobieranie map

    Niepotrzebnie wprowadzasz go w błąd. Jego link do pobrania przykładowej mapy wygląda tak: http://gameuniverse23621.fix.g4g.pl/maps/am_map1v1-64.bsp (bez csgo w linku). Takie ustawienia są poprawne: sv_downloadurl "http://gameuniverse23621.fix.g4g.pl" sv_allowdownload 1
  13. ROZWIĄZANE Fast DL i pobieranie map

    Zarówno przez: http://gameuniverse23621.fix.g4g.pl/csgo/maps/am_map1v1-64.bsp Jak i: http://gameuniverse23621.fix.g4g.pl/maps/am_map1v1-64.bsp Nie da się pobrać wspomnianej mapy. Wskaż link, pod którym można ją pobrać przez przeglądarkę.
  14. ROZWIĄZANE Fast DL i pobieranie map

    W CS:GO działa to praktycznie tak samo z tym, że jeśli masz ustawiony sv_downloadurl i link pobierania nie działa prawidłowo to pobieranie jest całkowicie blokowane (w 1.6 wracało do standardowego wolnego pobierania). Wpisz komendę sm_cvar sv_downloadurl lub rcon sv_downloadurl, sprawdź co zwróci a następnie spróbuj za pomocą tego linka pobrać jakiś plik przez przeglądarkę, np: http://LINK_POBIERANIA/maps/twojamapa.bsp (zakładam, że sv_allowdownload jest ustawiony na 1). PS: Dublowanie plików gry na FD to przestarzałe metody stosowane przez hostingi X lat temu. Jeśli FD i serwer są na tym samym VPS/Dedyku to najprościej stworzyć sobie linki symboliczne i nie uploadować pojedyńczych plików do FD za każdym razem.
  15. ROZWIĄZANE Dedyk - nie wyświetlające się serwery

    Czy gracze, którzy nie widzą serwera mogą się z nim połączyć bezpośrednio poprzez komendę connect IP:PORT? Jakie masz reguły w firewallu? Jeśli korzystasz z iptables to pokaż output z komend: - iptables -L - iptables -vL -t raw - iptables -vL -t nat