Jump to content

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Scorpion Flail

Użytkownik
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Scorpion Flail last won the day on June 15 2018

Scorpion Flail had the most liked content!

Community Reputation

19

About Scorpion Flail

  • Rank
    Łazik

Informacje o mnie

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

Recent Profile Visitors

1,348 profile views
  1. Scorpion Flail

    ROZWIĄZANE Serwer Problem

    Twój serwer lub pliki .vpk (prawdpodobnie linkowane przez hosting) są nieaktualne - spróbuj zaktualizować serwer, jeśli nic to nie da skontaktuj się ze swoim hostingiem.
  2. To nie może zadziałać przy serwerach CS:GO z prostego powodu: serwer musi mieć stałe połączenie z serwerami Steam, przy jego uruchomieniu leci heartbeat do serwerów Steama zawierający różne informacje (m.in adres IP serwera) i moim zdaniem na tej podstawie następuje później weryfikacja każdego kolejnego gracza, który spróbuje połączyć się z serwerem już nie wspominając o systemie tokenów, który też pewne informacje przechowuje. W CS 1.6 takie coś mogłoby przejść ale bez masquerade (czyli zadziałałoby jak proxy - ip proxowanych graczy byłoby takie jak IP serwera źródłowego, więc banując jednego
  3. Scorpion Flail

    ROZWIĄZANE Plugin klocki

    Jeśli te bloki są entami, to stripperem możesz zrobić z nimi prawie wszystko: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=39439 Do tego możesz się zaopatrzyć w dekompilator map, np bspsrc + CS:GO SDK (valve hammer) do łatwego wizualnego lokalizowania obiektów na mapach, którym chcesz później nadać inne właściwości. Na początku wymaga trochę cierpliwości (musisz zrozumieć jak działają trigery i obiekty na mapie), ale to bardzo potężne narzędzie.
  4. Wyświetlany znak jest zależny od kodowania, które jest stosowane w pliku. Możesz to zrobić prościej: - otwórz źródło pluginu w notepad++ - w zakładce format przekonwertuj na UTF8 bez BOM - upewnij się, że w zakładce format jest zaznaczone poprawne kodowanie, ustaw sobie polskie znaki w komunikatach pluginu, a na końcu zapisz plik Później odpalasz go w pawnstudio, klikasz view -> set codepage -> utf8 i kompilujesz.
  5. Deb9 standardowo ma w repo php7, więc musiałeś samodzielne robić downgrade. W takiej sytuacji musisz wskazywać konkretne wersje modułów przy instalacji. Spróbuj: apt-get install php5.6-xml Jak nie pójdzie, to spróbuj znaleźć nazwę w: apt-cache search php | grep -i xml Jeśli po instalacji sam restart serwera www (apache/nginx) nie wystarczy, to dopisz nazwę modułu w odpowiednim miejscu w pliku php.ini.
  6. Jakiej wersji php używasz? (sprawdź zarówno przez phpinfo() jak i php -v)
  7. Scorpion Flail

    ROZWIĄZANE Problem z Mapami

    Wklej tutaj zawartość tego pliku.
  8. Scorpion Flail

    ROZWIĄZANE Problem z Mapami

    Ten plugin odczytuje mapki z pliku addons/sourcemod/configs/mapchooser_extended/maps/csgo.txt - powinieneś dodać w nim nazwy mapek.
  9. Dość spora rozbieżność wersji, na bank coś sam wrzucałeś. Może serwer jest zaktualizowany, tylko masz nieaktualny plik steam.inf (w katalogu csgo)? Usuń go i niech Ci go od nowa pobierze przy aktualizacji.
  10. Scorpion Flail

    ROZWIĄZANE Spam w konsoli.

    Konsoli serwera czy gry?
  11. 127.0.0.1 to nadal localhost. W polu 'host' powinieneś wpisać zewnętrzny adres IP bazy (lub domenę). Localhost obowiązuje tylko wtedy, gdybyś bazę danych miał na tej samej maszynie co serwer gry.
  12. Wpisz w konsoli serwera komendę: sm plugins load nazwapluginu.smx I spr jaki dostaniesz output.
  13. Moim zdaniem przy takiej ilości małych serwerów nie powinieneś pakować się w droższe dedyki. Możesz próbować z tańszym wariantem (ten procek całkiem nieźle radzi sobie z utrzymaniem parametrów przy wyższym obciążeniu): https://www.ovh.pl/serwery_dedykowane/game/171mc5.xml . Zwróć jedynie uwagę, że w ich standardowej instalacji są to 2x dyski 240GB pracujące w RAID1, czyli będziesz miał 240 GB, nie 480GB (no chyba, że zainstalujesz samodzielnie system przez IPMI tylko wtedy licz się z tym że jak dany dysk padnie to tracisz z niego dane). No i oczywiście nie obędzie się bez podlinkowania dużych
  14. Nie są w tej samej cenie, ogólne zestawienie na stronie OVH jest nieprecyzyjne. Kliknij bezpośrednio na oferty i wtedy zobaczysz różnicę w cenie. Pytasz o serwery dedykowane pod CS:GO, ale nie podałeś najważniejszych informacji, tj do jakich konkretnie zastosowań / jakie to mają być serwery cs:go (tick/sloty/przeznaczenie).
×
×
  • Create New...