Linux`

Użytkownik
  • Zawartość

    193
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    17

Linux` wygrał w ostatnim dniu 2 Lipiec

Linux` ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

66 Gold Nova II

O Linux`

  • Ranga
    Silver Elite Master

Informacje o mnie

  • Płeć:
    Mężczyzna

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

1,279 wyświetleń profilu
  1. Modele do CS:GO

    To pewnie bedzie zwykly mod typu cod/diablo z modelami i nazwami bohaterow :). Zas co do tematu, kazdy model odzwierciedla tak naprawde w jakims znaczeniu bohatera, herosa czy inna postac o tej tematyce.
  2. Zamrożenie przeciwnika

    Przy ustawianiu predkosci gracza na 0 tak to wlasnie wyglada, nie ma to zadnego znaczenia czy wywolujesz to przez natyw czy bezposrednio funkcje. Tak wiec tutaj sie nic na to nie zaradzi, tak to w grze po prostu wyglada. Ustaw moze mniejsza ilosc ujemnych punktow, wowczas uzyskasz efekt spowolnienia - moze bardziej przypadnie ci do gustu.
  3. Zamrożenie przeciwnika

    #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "Miotacz lodu"; new const String:opis[] = "Posiadasz 1/LW szans na zamrożenie przeciwnika"; new bool:ma_item[65], wartosc_itemu[65]; new Handle:mrozenie_task[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Item", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_item(nazwa, opis, 1, 1); } public OnClientPutInServer(client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public OnClientDisconnect(client) { SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); if(mrozenie_task[client] != INVALID_HANDLE) { KillTimer(mrozenie_task[client]); mrozenie_task[client] = INVALID_HANDLE; } } public cod_item_enabled(client, wartosc) { ma_item[client] = true; wartosc_itemu[client] = wartosc; } public cod_item_disabled(client) { ma_item[client] = false; } public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(attacker) || !ma_item[attacker]) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; if(GetRandomInt(1, wartosc_itemu[attacker]) == 1) FreezePlayer(client) return Plugin_Continue; } public Action:FreezePlayer(client) { if(mrozenie_task[client] != INVALID_HANDLE) return Plugin_Continue; cod_set_user_bonus_trim(client, cod_get_user_trim(client, 0, 1, 0)-10000); mrozenie_task[client] = CreateTimer(3.0, UnFreezePlayer, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); PrintToChat(client, "[COD:MW] Zostaniesz odmrozony za 3 sekundy."); SetEntityRenderColor(client, 255, 0, 170, 174); return Plugin_Continue; } public Action:UnFreezePlayer(Handle:timer, any:client) { if(!IsValidClient(client)) return Plugin_Continue; cod_set_user_bonus_trim(client, cod_get_user_trim(client, 0, 1, 0)+10000); mrozenie_task[client] = INVALID_HANDLE; SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255); return Plugin_Continue; }
  4. Cod Mod HP przed wybraniem klasy

    Jaki cod? Za malo danych.
  5. Zamrożenie przeciwnika

    Zamiast uzywac funkcji od zmiany predkosci, polecalbym ci skorzystac z zmiany bonusowych punktow kondycji. Tak to widze new Handle:mrozenie_task[65]; public OnClientDisconnect(client) { if(mrozenie_task[client] != INVALID_HANDLE) { KillTimer(mrozenie_task[client]); mrozenie_task[client] = INVALID_HANDLE; } } public Action:FreezePlayer(client) { if(mrozenie_task[client] != INVALID_HANDLE) return Plugin_Continue; cod_set_user_bonus_trim(client, cod_get_user_trim(client, 0, 1, 0)-10000); mrozenie_task[client] = CreateTimer(3.0, UnFreezePlayer, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); PrintToChat(client, "[COD:MW] Zostaniesz odmrozony za 3 sekundy."); SetEntityRenderColor(client, 255, 0, 170, 174); return Plugin_Continue; } public Action:UnFreezePlayer(Handle:timer, any:client) { if(!IsValidClient(client)) return Plugin_Continue; cod_set_user_bonus_trim(client, cod_get_user_trim(client, 0, 1, 0)+10000); mrozenie_task[client] = INVALID_HANDLE; SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255); return Plugin_Continue; }
  6. Zmiana klasy przy Player_Spawn

    A tak nie jest? Zdaje sie ze klasa zmienia sie tylko odrazu gdy gracz jej nie posiada, dalej tylko przy odrodzeniu wiec nie bardzo rozumiem.
  7. Znikajace literki w PrintHintText

    Co rozumiesz poprzez "znikanie"? Jezeli ucina to po prostu dlatego, ze tekst nie miesci sie w oknie poniewaz ma za duzo znakow. Przenies czesc do nastepnej linijki i sprawdz czy problem w dalszym ciagu bedzie wystepowal.
  8. Niewidzalność broni

    new world_model; public OnMapStart() { AddFileToDownloadsTable(""); // dodajesz do pobrania niestandardowe pliki world_model = PrecacheModel(""); // precache lokalizacja ukrytego modelu } public OnClientPutInServer(client) { SDKHook(client, SDKHook_WeaponSwitchPost, WeaponHookPost); SDKHook(client, SDKHook_WeaponEquipPost, WeaponHookPost); } public OnClientDisconnect(client) { SDKUnhook(client, SDKHook_WeaponSwitchPost, WeaponHookPost); SDKUnhook(client, SDKHook_WeaponEquipPost, WeaponHookPost); } public Action:WeaponHookPost(client, weapon) { if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; new active_weapon = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"); if(active_weapon != -1) SetEntProp(active_weapon, Prop_Send, "m_iWorldModelIndex", world_model); return Plugin_Continue; } polacz to z swoja klasa i ustaw lokalizacje modelu broni ktory nie bedzie sie wyswietlal (wystarczy usunac jego hitboxy, textury itp).
  9. Zmiana ilosci punktow za level nowy cod

    Zmieniles wartosc w cvar np na 2? Mnoznik przez 1 zawsze da 1 punkt, nie zaleznie czy bedzie dzielony czy mnozony.
  10. Event w pluginie

    Chooseteam odpowiada za moment wyboru druzyny, zas jointeam za jego bezposrednie dolaczenie. Jezeli bedzie sie dublowac zawsze mozesz zrezygnowac z przechwytywania jednej komendy, wybierz te ktora bardziej ci odpowiada.
  11. Event w pluginie

    Tak, mozna by to wylapac jeszcze np za pomoca AddCommandListener(Command_JoinTeam, "jointeam"); lecz otrzymany rezultat bedzie taki sam.
  12. Kompilacja klasy COD problem (prawdopodobnie banał)

    A to tez raczej bardzo prosto. Na poczatku pobierasz calkowita inteligencje gracza i dzielisz lub mnozysz ja przez okreslona wartosc np cod_get_user_maks_intelligence(client)*10 zakladajac ze przechwycona inteligencja gracza wyniesie 15, zostanie pomnozona przez 10 wiec razem da nam 150 i teraz pytanie co z tym dalej chcemy zrobic. Jezeli chcesz redukowac musisz odjac ta wartosc od glownej widzialnosci a wiec new widocznosc = cod_get_user_maks_intelligence(client)*10; SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, (255-widocznosc < 1)? 1: 255-widocznosc); kod ten zabezpieczy nam odrazu zejscie zmiennej ponizej ustalonej wartosci w tym przypadku 1. Sprawdza sie to na wypadek ew bugu, np gdybysmy rozszerzyli maksymalna wartosc inteligencji bez zmiany mnoznika.
  13. Event w pluginie

    #include <sourcemod> #include <cstrike> public OnPluginStart() { RegConsoleCmd("chooseteam", Funkcja); RegConsoleCmd("jointeam", Funkcja); } public Action:Funkcja(client, args) { // moment zmiany druzyny oraz dolaczenia, przejscia }
  14. Dzwiek przy poruszaniu sie COD MOD Nowy

    Dokladnie tak, bardzo dobrze zostalo tu to wyjsnione. Jezeli faktycznie ktorys z updatow spowodowal ten blad to postaram sie wydac fixa w formie tutoriala gdy znajde chwile.
  15. Kompilacja klasy COD problem (prawdopodobnie banał)

    A najoptymalniej bedzie mozna zrobic to w ten sposob. #include <sourcemod> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "Kameleon"; new const String:opis[] = "Jest mniej widoczny na nożu na kucaka"; new const String:bronie[] = "#weapon_mp7#weapon_glock"; new const inteligencja = 0; new const zdrowie = 0; new const obrazenia = 0; new const wytrzymalosc = 10; new const kondycja = 0; new bool:ma_klase[65], bool:ma_render[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Item", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); ServerCommand("sv_disable_immunity_alpha 1"); HookEvent("player_spawn", OdrodzenieGracza); } public cod_class_enabled(client) { ma_klase[client] = true; ma_render[client] = false; } public cod_class_disabled(client) { ma_klase[client] = false; StopRender(client); } public Action:OdrodzenieGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; ma_render[client] = false; return Plugin_Continue; } public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons) { if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; if(!IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; if(buttons & IN_DUCK) { new String:weapon[32]; GetClientWeapon(client, weapon, sizeof(weapon)); if(StrEqual(weapon, "weapon_knife")) StartRender(client); else StopRender(client); } else StopRender(client); return Plugin_Continue; } public Action:StartRender(client) { if(!ma_render[client]) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 50); ma_render[client] = true; } return Plugin_Continue; } public Action:StopRender(client) { if(ma_render[client]) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255); ma_render[client] = false; } return Plugin_Continue; }