Linux`

Użytkownik
  • Zawartość

    202
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    19

Linux` wygrał w ostatnim dniu 17 Październik

Linux` ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

72 Gold Nova II

O Linux`

  • Ranga
    Gold Nova I

Informacje o mnie

  • Płeć:
    Mężczyzna

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

1,364 wyświetleń profilu
  1. Ktos ma za ciebie wszystko wykonac a ty chcialbys tylko odcinac kupony? Rownie dobrze mozna samemu sobie zainwestowac w hostingi i domene, potem z nikim nie trzeba sie dzielic i byc na czyjejs lasce. Predzej taka osoba znalazla by sponsora ktory zakupi potrzebne uslugi i otrzyma te maksymalnie 50% zyskow bez jakich kolwiek praw administratora. Twoja oferta jest kompletnie nie logiczna.
  2. współpraca

    Z jakimis podstawowymi problemami pewnie sie upora ale po cos wiecej polecalbym jednak pisac do kogos z doswiadczeniem. @Wilku90 mozesz napisac do mnie na steam.
  3. Opinie - MojeSerwery.pl

    + bardzo dobra jakosc + bardzo dobra cena + dobrze sprawny support - slaba reklama, mala ilosc klientow co przeklada sie na ryzyko ogloszenia upadlosci - brak testowych serwerow - brak publikacji dem, chyba ze na wlasna reke np przez skrypt zamieszczony na innym serwerze www - bardzo amatorski panel hostingu
  4. ZLECĘ Ktoś zainteresowany?

    Csgomod pod csgo? jaki to ma sens? Predzej jesli juz koniecznie na silnik source to css, tf2, garry mod.
  5. Na v34 bedziesz w stanie uruchomic jedynie scrackowana wersje. Poszukaj na hlmod.ru sa tam praktycznie wszystkie wersje od 1.4 do 1.8
  6. Automatyczne rate

    Wszyscy twoim zdaniem powinni przejsc na ten smiec csgo? Minimalne ustawienie cvarow typu sv_minrate, sv_minupdaterate spowoduje ze klient nie bedzie mogl odbierac mniejszych wartosci zatem takim plugin jest kompletnie zbedny.
  7. CSGO na WINDOWS SERVER 2012

    Jezeli juz chcesz sie bawic w wlasny serwer to zacznij od postawienia go na linuxie. Uruchamiales serwer bezposrednio, bez panelu? Jezeli startuje to problem bedzie w konfiguracji agenta
  8. Boty

    -nobots w komendzie startowej nic nie wniesie, poniewaz takie boty sa czytane przez serwer jako gracze. Mozna by je wykrywac po sid ale jest z tym troche roboty. Poczytaj o pluginie ani cheat SMAC, powinien rozwiazac twoj problem.
  9. Brak animacji broni

    Stawialbym na ktorys z tych pluginow 15 "SM CS:GO Franug Knives" (3.0.5 private version) by Franc1sco franug 23 "CS:GO GiveNamedItem Hook Franug Edition" (3.0.5 private version) by Franc1sco franug and Neuro Toxin 34 "SM CS:GO Weapon Paints" (6.1 private version) by Franc1sco franug
  10. Modele do CS:GO

    To pewnie bedzie zwykly mod typu cod/diablo z modelami i nazwami bohaterow :). Zas co do tematu, kazdy model odzwierciedla tak naprawde w jakims znaczeniu bohatera, herosa czy inna postac o tej tematyce.
  11. Zamrożenie przeciwnika

    Przy ustawianiu predkosci gracza na 0 tak to wlasnie wyglada, nie ma to zadnego znaczenia czy wywolujesz to przez natyw czy bezposrednio funkcje. Tak wiec tutaj sie nic na to nie zaradzi, tak to w grze po prostu wyglada. Ustaw moze mniejsza ilosc ujemnych punktow, wowczas uzyskasz efekt spowolnienia - moze bardziej przypadnie ci do gustu.
  12. Zamrożenie przeciwnika

    #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "Miotacz lodu"; new const String:opis[] = "Posiadasz 1/LW szans na zamrożenie przeciwnika"; new bool:ma_item[65], wartosc_itemu[65]; new Handle:mrozenie_task[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Item", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_item(nazwa, opis, 1, 1); } public OnClientPutInServer(client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public OnClientDisconnect(client) { SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); if(mrozenie_task[client] != INVALID_HANDLE) { KillTimer(mrozenie_task[client]); mrozenie_task[client] = INVALID_HANDLE; } } public cod_item_enabled(client, wartosc) { ma_item[client] = true; wartosc_itemu[client] = wartosc; } public cod_item_disabled(client) { ma_item[client] = false; } public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(attacker) || !ma_item[attacker]) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; if(GetRandomInt(1, wartosc_itemu[attacker]) == 1) FreezePlayer(client) return Plugin_Continue; } public Action:FreezePlayer(client) { if(mrozenie_task[client] != INVALID_HANDLE) return Plugin_Continue; cod_set_user_bonus_trim(client, cod_get_user_trim(client, 0, 1, 0)-10000); mrozenie_task[client] = CreateTimer(3.0, UnFreezePlayer, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); PrintToChat(client, "[COD:MW] Zostaniesz odmrozony za 3 sekundy."); SetEntityRenderColor(client, 255, 0, 170, 174); return Plugin_Continue; } public Action:UnFreezePlayer(Handle:timer, any:client) { if(!IsValidClient(client)) return Plugin_Continue; cod_set_user_bonus_trim(client, cod_get_user_trim(client, 0, 1, 0)+10000); mrozenie_task[client] = INVALID_HANDLE; SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255); return Plugin_Continue; }
  13. Cod Mod HP przed wybraniem klasy

    Jaki cod? Za malo danych.
  14. Zamrożenie przeciwnika

    Zamiast uzywac funkcji od zmiany predkosci, polecalbym ci skorzystac z zmiany bonusowych punktow kondycji. Tak to widze new Handle:mrozenie_task[65]; public OnClientDisconnect(client) { if(mrozenie_task[client] != INVALID_HANDLE) { KillTimer(mrozenie_task[client]); mrozenie_task[client] = INVALID_HANDLE; } } public Action:FreezePlayer(client) { if(mrozenie_task[client] != INVALID_HANDLE) return Plugin_Continue; cod_set_user_bonus_trim(client, cod_get_user_trim(client, 0, 1, 0)-10000); mrozenie_task[client] = CreateTimer(3.0, UnFreezePlayer, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); PrintToChat(client, "[COD:MW] Zostaniesz odmrozony za 3 sekundy."); SetEntityRenderColor(client, 255, 0, 170, 174); return Plugin_Continue; } public Action:UnFreezePlayer(Handle:timer, any:client) { if(!IsValidClient(client)) return Plugin_Continue; cod_set_user_bonus_trim(client, cod_get_user_trim(client, 0, 1, 0)+10000); mrozenie_task[client] = INVALID_HANDLE; SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255); return Plugin_Continue; }
  15. Zmiana klasy przy Player_Spawn

    A tak nie jest? Zdaje sie ze klasa zmienia sie tylko odrazu gdy gracz jej nie posiada, dalej tylko przy odrodzeniu wiec nie bardzo rozumiem.