Linux`

Użytkownik
  • Zawartość

    215
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    22

Linux` wygrał w ostatnim dniu 23 Październik 2017

Linux` ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

79 Gold Nova III

O Linux`

  • Ranga
    Gold Nova I

Informacje o mnie

  • Płeć:
    Mężczyzna

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

1,762 wyświetleń profilu
  1. Dzwiek przy poruszaniu sie COD MOD Nowy

    > #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "Buty Szturmowego"; new const String:opis[] = "Nie slychac twoich krokow"; new bool:ma_item[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Item", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0); AddNormalSoundHook(DzwiekiGracza); } public OnClientPutInServer(client) { if(!IsFakeClient(client)) SendConVarValue(client, FindConVar("sv_footsteps"), "0"); } public cod_item_enabled(client) { ma_item[client] = true; } public cod_item_disabled(client) { ma_item[client] = false; } public Action:DzwiekiGracza(clients[64], &numclients, String:sample[PLATFORM_MAX_PATH], &entity, &channel, &Float:volume, &level, &pitch, &flags) { if(!IsValidClient(entity) || IsFakeClient(entity)) return Plugin_Continue; if((StrContains(sample, "physics") != -1 || StrContains(sample, "footsteps") != -1) && StrContains(sample, "suit") == -1) { if(!ma_item[entity]) EmitSoundToAll(sample, entity); return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } Na zyczenie dodaje poprawiona wersje do tematu.
  2. serwer codmod

    Nie dziala poniewaz nie podlaczyles zapewne zapisu :). Z darmowych rowniez polece ci wersje plx\a ale gdybys chcial cos calkiem gotowego to tylko nowy cod (czyt sygnature).
  3. Problem z kosą

    Pamietam, ze ktoras z bezsensownych aktualizacji popsula classname noza zmieniajac go w zaleznosci od rodzaju. Musisz rozszerzyc dostepna ilosc broni (noza) o nowe classname.
  4. [CS Source v34] Problem ze skinami

    Brak fastdl lub plikow .bz2.
  5. #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <codmod> new String:nazwy_broni[][] = { "weapon_none", // 0 "weapon_negev", // 1 "weapon_m249", // 2 "weapon_awp", // 3 "weapon_scar20", // 4 "weapon_g3sg1", // 5 "weapon_aug", // 6 "weapon_sg556", // 7 "weapon_m4a1_silencer", // 8 "weapon_m4a1", // 9 "weapon_ak47", // 10 "weapon_ssg08", // 11 "weapon_famas", // 12 "weapon_galilar", // 13 "weapon_bizon", // 14 "weapon_p90", // 15 "weapon_ump45", // 16 "weapon_mp9", // 17 "weapon_mp7", // 18 "weapon_mac10", // 19 "weapon_sawedoff", // 20 "weapon_mag7", // 21 "weapon_xm1014", // 22 "weapon_nova", // 23 "weapon_fiveseven", // 24 "weapon_elite", // 25 "weapon_revolver", // 26 "weapon_deagle", // 27 "weapon_cz75a", // 28 "weapon_tec9", // 29 "weapon_p250", // 30 "weapon_hkp2000", // 31 "weapon_usp_silencer", // 32 "weapon_glock", // 33 "weapon_knife", // 34 "weapon_taser", // 35 "weapon_decoy", // 36 "weapon_hegrenade", // 37 "weapon_incgrenade", // 38 "weapon_molotov", // 39 "weapon_flashbang", // 40 "weapon_smokegrenade", // 41 "weapon_c4" // 42 }; new naboje_broni[][] = { {0, 0}, // 0 {150, 200}, // 1 {100, 200}, // 2 {10, 30}, // 3 {20, 90}, // 4 {20, 90}, // 5 {30, 90}, // 6 {30, 90}, // 7 {20, 40}, // 8 {30, 90}, // 9 {30, 90}, // 10 {10, 90}, // 11 {25, 90}, // 12 {35, 90}, // 13 {64, 120}, // 14 {50, 100}, // 15 {25, 100}, // 16 {30, 120}, // 17 {30, 120}, // 18 {30, 100}, // 19 {7, 32}, // 20 {5, 32}, // 21 {7, 32}, // 22 {8, 32}, // 23 {20, 100}, // 24 {30, 120}, // 25 {8, 8}, // 26 {7, 35}, // 27 {12, 12}, // 28 {32, 120}, // 29 {13, 26}, // 30 {13, 52}, // 31 {12, 24}, // 32 {20, 120}, // 33 {0, 0}, // 34 {-1, 1}, // 35 {-1, 1}, // 36 {-1, 1}, // 37 {-1, 1}, // 38 {-1, 1}, // 39 {-1, 2}, // 40 {-1, 1}, // 41 {-1, 1} // 42 }; new const String:frakcja[] = "Normalne"; new const String:nazwa[] = "Zwinne Palce"; new const String:opis[] = "Posiadasz natychmiastowe przeladowanie broni"; new bool:ma_item[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Item", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_item(frakcja, nazwa, opis, 0, 0); } public cod_item_enabled(client) { ma_item[client] = true; } public cod_item_disabled(client) { ma_item[client] = false; } public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons) { if(!IsValidClient(client) || !ma_item[client]) return Plugin_Continue; if(!IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; new active_weapon = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"); if(active_weapon != -1) { new naboje = GetEntData(active_weapon, FindSendPropInfo("CWeaponCSBase", "m_iClip1")); if((!naboje || buttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) { new String:weapon[32]; GetClientWeapon(client, weapon, sizeof(weapon)); new weaponid = GetUserWeaponId(weapon); if(weaponid && naboje < naboje_broni[weaponid][0] && naboje_broni[weaponid][1]) { new amunicja = GetEntProp(active_weapon, Prop_Send, "m_iPrimaryReserveAmmoCount"); if(amunicja) { SetEntData(active_weapon, FindSendPropInfo("CWeaponCSBase", "m_iClip1"), (naboje+amunicja < naboje_broni[weaponid][0])? naboje+amunicja: naboje_broni[weaponid][0]); SetEntProp(active_weapon, Prop_Send, "m_iPrimaryReserveAmmoCount", (amunicja-(naboje_broni[weaponid][0]-naboje) < 1)? 0: amunicja-(naboje_broni[weaponid][0]-naboje)); } } } } return Plugin_Continue; } public GetUserWeaponId(String:weapon[]) { for(new i = 1; i < sizeof(nazwy_broni); i ++) { if(StrEqual(weapon, nazwy_broni[i])) return i; } return -1; }
  6. Czego nie rozumiesz? Wyciagasz funkcje z pluginu i wrzucasz do np perku, odpowiednio argumentujac. Kod na rozbrajanie public OnPluginStart() { HookEvent("bomb_begindefuse", BombBeginDefuse); HookEvent("bomb_abortdefuse", BombAbortDefuse); } public Action:BombBeginDefuse(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsValidClient(client)) return Plugin_Continue; CreateTimer(0.1, C4Timer, client); return Plugin_Continue; } public Action:BombAbortDefuse(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsValidClient(client)) return Plugin_Continue; SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iProgressBarDuration", 0); return Plugin_Continue; } public Action:C4Timer(Handle:timer, any:client) { if(!IsValidClient(client)) return Plugin_Continue; new ent = FindEntityByClassname(-1, "planted_c4"); if(ent != -1) { SetEntPropFloat(ent, Prop_Send, "m_flDefuseCountDown", GetGameTime()+1.0); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iProgressBarDuration", 1); } return Plugin_Continue; }
  7. Strip Broni

    Dlaczego chcesz czyscic bronie co 5 sekund? Jezeli planujesz zabierac je jednorazowo to lepiej wywolywac to przy spawnie, nowej rundzie itp. Natomiast jezeli chcesz po prostu zablokowac calkowicie posiadanie tych broni, lepiej bedzie wowczas wychwycic moment stworzenia bytu. #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> public OnPluginStart() { } public OnEntityCreated(entity, const String:classname[]) { if(entity > MaxClients && IsValidEntity(entity)) { if(StrContains(classname, "weapon_knife", false) == -1 && !StrEqual(classname, "weapon_hegrenade") && StrContains(classname, "weapon_", false) != -1) SDKHook(entity, SDKHook_Spawn, OnEntitySpawned); } } public Action:OnEntitySpawned(entity) { AcceptEntityInput(entity, "kill"); }
  8. Testowy VIP

    A to nie tak, ze teraz wystarczy tylko zmieniac czas u siebie na komputerze by miec uprawnienia na zawsze? :P. Jesli juz to zapis tylko mysql. @ Widze to tak, tworzysz zapis i dodajesz rekord do bazy z data przy pierwszym logowaniu gracza na serwer. Potem porownujesz czy od tej daty minely 2 dni, jesli nie, to ustawiasz uprawnienia przy podlaczeniu.
  9. Strip Broni

    new ent = -1; for(new slot = 0; slot < 2; slot ++) { ent = GetPlayerWeaponSlot(client, slot); if(ent != -1) { RemovePlayerItem(client, ent); RemoveEdict(ent); } } ?
  10. ROZWIĄZANE Ciche kroki - dziwne odgłosy

    Problem pojawil sie po kolejnej z dupiatych aktualizacji gry. Zamien if(StrContains(sample, "physics") != -1 || StrContains(sample, "footsteps") != -1) na if((StrContains(sample, "physics") != -1 || StrContains(sample, "footsteps") != -1) && StrContains(sample, "suit") == -1)
  11. Ktos ma za ciebie wszystko wykonac a ty chcialbys tylko odcinac kupony? Rownie dobrze mozna samemu sobie zainwestowac w hostingi i domene, potem z nikim nie trzeba sie dzielic i byc na czyjejs lasce. Predzej taka osoba znalazla by sponsora ktory zakupi potrzebne uslugi i otrzyma te maksymalnie 50% zyskow bez jakich kolwiek praw administratora. Twoja oferta jest kompletnie nie logiczna.
  12. współpraca

    Z jakimis podstawowymi problemami pewnie sie upora ale po cos wiecej polecalbym jednak pisac do kogos z doswiadczeniem. @Wilku90 mozesz napisac do mnie na steam.
  13. Opinie - MojeSerwery.pl

    + bardzo dobra jakosc + bardzo dobra cena + dobrze sprawny support - slaba reklama, mala ilosc klientow co przeklada sie na ryzyko ogloszenia upadlosci - brak testowych serwerow - brak publikacji dem, chyba ze na wlasna reke np przez skrypt zamieszczony na innym serwerze www - bardzo amatorski panel hostingu
  14. ZLECĘ Ktoś zainteresowany?

    Csgomod pod csgo? jaki to ma sens? Predzej jesli juz koniecznie na silnik source to css, tf2, garry mod.