sdasdas

Użytkownik
  • Zawartość

    163
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

sdasdas wygrał w ostatnim dniu 9 Sierpień 2016

sdasdas ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

5 Silver II

1 obserwujący

O sdasdas

  • Ranga
    Silver Elite Master
  1. Zatrzymanie Randomowej Klasy :D

    Dobra mniejsz po 2 godzinach wymyśliłem rozwiązanie :D Całe menu na cfg przeniosłem i się pobawiłem troche z case'ami i teraz działa tak jak powinno być :D
  2. Mam malutki problem, bo nie mam pomysłu jak zatrzymać wybór randomowej klasy dla VIP'a, gdy wybierze swoją klase z MENU To jest ten switch, ogólnie jest więcej kodu ale nie chce mi się wklejać :D int class = GetRandomInt(0, 3); switch(class) { case 0: { SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/zombie/crimsonhead/crimsonhead_arms.mdl"); SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/zombie/crimsonhead/crimsonhead.mdl"); SetEntityGravity(client, 1.0); SetEntityHealth(client, 2000); SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.0); PrintToChat(client, " \x02?BaseBuilder? \x01Twoja Klasa To \x05Zombie!"); CS_SetClientClanTag(client, "Zombie"); } case 1: { SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/zombie/mummy/mummy_arms.mdl"); SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/zombie/mummy/mummy.mdl"); SetEntityGravity(client, 0.6); SetEntityHealth(client, 1500); SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.0); PrintToChat(client, " \x02?BaseBuilder? \x01Twoja Klasa To \x05Jumper!"); CS_SetClientClanTag(client, "Jumper"); } case 2: { SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/zombie/revenant/revenant_arms.mdl"); SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/zombie/revenant/revenant_v2.mdl"); SetEntityGravity(client, 1.1); SetEntityHealth(client, 3500); SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 0.7); PrintToChat(client, " \x02?BaseBuilder? \x01Twoja Klasa To \x05Undead!"); CS_SetClientClanTag(client, "Undead"); } case 3: { SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/zombie/romeo_zombie/romeo_zombie_arms.mdl"); SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/zombie/romeo_zombie/romeo_zombie.mdl"); SetEntityGravity(client, 0.8); SetEntityHealth(client, 1000); SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 2.0); PrintToChat(client, " \x02?BaseBuilder? \x01Twoja Klasa To \x05Speeder!"); CS_SetClientClanTag(client, "Speeder"); } } A tu menu wyboru klasy VIP public Action CMD_Class(int client, int args) { #if defined DEBUG_LOG LogMessage("CMD_Class"); #endif if(GetClientTeam(client) == ZOMBIES) { Menu menu = new Menu(MenuHandler_ZombieClass); SetMenuTitle(menu, "Wybierz Klase VIP:"); AddMenuItem(menu, "0", "[VIP] Walker"); menu.Display(client, 10); } return Plugin_Continue; } public int MenuHandler_ZombieClass(Menu menu, MenuAction action, int client, int itemNum) { if ( action == MenuAction_Select && IsValidPlayer(client)) { char info[255]; GetMenuItem(menu, itemNum, info, sizeof(info)); char flags[40] = "p"; int vip = StringToInt(info); if(HasPlayerFlags(client, flags)) { switch(vip) { case 0: { SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/kuristaja/walker/walker_arms.mdl"); SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/kuristaja/walker/walkerv2.mdl"); SetEntityGravity(client, 0.7); SetEntityHealth(client, 4000); SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.5); PrintToChat(client, " \x02?BaseBuilder? \x01Twoja Klasa To \x05[VIP] Walker!"); CS_SetClientClanTag(client, "[VIP] Walker"); } } if(IsBuildTime() || IsPrepTime()) { CS_RespawnPlayer(client); } } else PrintToChat(client, " \x02?BaseBuilder? \x01Ooops, wyglada na to, ze nie posiadasz \x07VIP'a"); } else if (action == MenuAction_End) { CloseHandle(menu); } } Klasa się zmienia po wybraniu z menu tylko, że po tym automatycznie przydziela mu klasę z tych randomowych :/ A chce, żeby po wybraniu klasy z menu nie dawało już mu randomowych przez całą mape :)
  3. Randomowe Dodatki

    To działa jak powinno, dziękuje! :D
  4. Randomowe Dodatki

    Jest tylko jeden problem, czy da się zrobić to w ten sposób, że będzie to losowane tylko raz przy respawnie, bo teraz aktualnie to po respie z 10 razy przeleci i zatrzyma się na jednym, a chce żeby to było odrazu w sensie osoba się respi i dostaje załóżmy klase Zombie a inna osoba, która się zrespi, np. klase Ghoul, w ten sposób chciałbym żeby to działało :D
  5. Randomowe Dodatki

    Chciałbym aby dawało losową klase zombie spośród 4, ale nie mam pojęcia jak to zrobić :/ Coś tam próbowałem ale nie wychodziło :/ SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/zombie/crimsonhead/crimsonhead_arms.mdl"); SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/zombie/crimsonhead/crimsonhead.mdl"); SetEntityGravity(client, 1.0); SetEntityHealth(client, 2000); SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.0); PrintToChat(client, "Twoja Klasa To \x05Zombie!"); CS_SetClientClanTag(client, "Zombie"); SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/zombie/mummy/mummy_arms.mdl"); SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/zombie/mummy/mummy.mdl"); SetEntityGravity(client, 0.6); SetEntityHealth(client, 1500); SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.0); PrintToChat(client, "Twoja Klasa To \x05Ghoul!"); CS_SetClientClanTag(client, "Ghoul"); SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/zombie/revenant/revenant_arms.mdl"); SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/zombie/revenant/revenant_v2.mdl"); SetEntityGravity(client, 1.1); SetEntityHealth(client, 3500); SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 0.7); PrintToChat(client, "Twoja Klasa To \x05Slasher!"); CS_SetClientClanTag(client, "Slasher"); SetPlayerArms(client, "models/player/custom_player/zombie/romeo_zombie/romeo_zombie_arms.mdl"); SetEntityModel(client, "models/player/custom_player/zombie/romeo_zombie/romeo_zombie.mdl"); SetEntityGravity(client, 0.8); SetEntityHealth(client, 1000); SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 2.0); PrintToChat(client, "Twoja Klasa To \x05Undead!"); CS_SetClientClanTag(client, "Undead");
  6. Kosy a Zloty Noz BaseBuilder

    Jakbym wiedzial jak je dostosowac to bym nie pisal na mygo xd
  7. Kosy a Zloty Noz BaseBuilder

    Otoz mam taki problem, ze mam wgrany plugin w csgo na te kosy skiny gdzie nametagi i do tego stattrak (juz dziala poradzilem sobie z tym), ale jest taki maly problem otoz jest to wgrane na modzie basebuilder a w sklepie jest takie cos jak Zloty Noz "knifegg" jakos tak i problem jest w tym, ze jak ma sie zamieniony noz na np. Karambita to po zakupieniu zlotego noza nie daje go tylko dalej jest karambit i nie wiem jak to naprawic. Jak jest podstawowy noz to normalnie sie podmienia na ten zloty noz
  8. SPRZEDAM Skiny cs go

    Nie lepiej ci na skins cash to sprzedac mimo se prowizja jest to i tak lepiej bo szybciej i sprawniej
  9. Tworzenie kodow w csgo

    Chodzi o to, że gracz po wpisaniu załóżmy !createcode FREE, tworzy kod "FREE", który może użyć inny gracz i po użyciu tego kodu przez gracza za pomocą komendy !code FREE dostaje 10 RP a gracz, który stworzył ten kod dostaje 5 RP coś jak jest na stronach hazardowych csgo. Kod taki można użyć tylko raz i nigdy więcej oczywiście to w bazie danych sql się ma zapisywać ale to sobie już sam mogę zrobić bardziej mi chodzi o te tworzenie i używanie tylko tych kodów
  10. Modele do CS:GO

    http://www.andi67.bplaced.net/Forum/viewtopic.php?f=44&t=399 = Heroes Pack http://www.andi67.bplaced.net/Forum/viewtopic.php?f=39&t=341 = Ghost Rider nawet mozna zrobic zeby glowa mu sie paliła
  11. NameTag na broniach

    Ten plugin nie dziala po wpisaniu !nametag kosa nie zmienia nazwy broni na kosa wciaz jest ta sama nazwa
  12. !knife nie działa

    Sorry powaliło mi się XDD Źle popatrzyłem. Ale nozy nie wrzucasz na taka baze danych w ogole ich nie wrzucasz na baze przynajmniej ja nie wrzucalem
  13. !knife nie działa

    nie ma to jak wrzucic prywatna wersje na noze zeby kazdy mogl pobrac :/ Brawo Ty XD
  14. NameTag na broniach

    Czy jest jakiś plugin, który tylko daje możliwość dodania nametagu na broń ? np. piszemy !setnametag "Pro" i ustawia nam na aktualnej broni nametag a po wpisaniu !removenametag usuwa go XD
  15. !pomoc Gracz prosi o pomoc info

    Tutaj zamieszczam kod: public Action CreateBeam(any client) { #if defined DEBUG_LOG LogMessage("CreateBeam"); #endif float f_playerViewOrigin[3]; GetClientAbsOrigin(client, f_playerViewOrigin); if(GetClientButtons(client) & IN_DUCK) f_playerViewOrigin[2] += 35; else f_playerViewOrigin[2] += 52; float f_playerViewDestination[3]; GetPlayerEye(client, f_playerViewDestination); float distance = GetVectorDistance( f_playerViewOrigin, f_playerViewDestination ); float percentage = 0.4 / ( distance / 100 ); float f_newPlayerViewOrigin[3]; f_newPlayerViewOrigin[0] = f_playerViewOrigin[0] + ( ( f_playerViewDestination[0] - f_playerViewOrigin[0] ) * percentage ); f_newPlayerViewOrigin[1] = f_playerViewOrigin[1] + ( ( f_playerViewDestination[1] - f_playerViewOrigin[1] ) * percentage ); f_newPlayerViewOrigin[2] = f_playerViewOrigin[2] + ( ( f_playerViewDestination[2] - f_playerViewOrigin[2] ) * percentage ); int color[4]; color[0] = 218; color[1] = 165; color[2] = 32; color[3] = 255; float life; life = 0.1; float width; width = 10.0; f_newPlayerViewOrigin[1] += 5.0; TE_SetupBeamPoints( f_newPlayerViewOrigin, f_playerViewDestination, g_sprite, 0, 0, 0, life, width, 0.0, 1, 0.0, color, 0 ); TE_SendToAll(); return Plugin_Continue; } bool GetPlayerEye(int client, float pos[3]) { float vAngles[3]; float vOrigin[3]; GetClientEyePosition(client,vOrigin); GetClientEyeAngles(client, vAngles); Handle trace = TR_TraceRayFilterEx(vOrigin, vAngles, MASK_SHOT, RayType_Infinite, TraceEntityFilterPlayer2); if(TR_DidHit(trace)) { TR_GetEndPosition(pos, trace); CloseHandle(trace); return true; } CloseHandle(trace); return false; } public bool TraceEntityFilterPlayer2(int entity, int contentsMask) { #if defined DEBUG_LOG LogMessage("TraceEntityFilterPlayer2"); #endif return entity > GetMaxClients(); } Mam to z pluginu na sklep, gdzie jest dmg x2 i po kupieniu tego gracz dostaje taki właśnie laser/linie, która się wyświetla podczas strzelania.