sdasdas

Użytkownik
  • Zawartość

    301
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

sdasdas wygrał w ostatnim dniu 21 Kwiecień

sdasdas ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

31 Silver Elite

O sdasdas

  • Ranga
    Gold Nova II

Ostatnio na profilu byli

720 wyświetleń profilu
  1. prośba o plugin.

    Zawsze mozesz wpisac to w kod pluginu: char sName[MAX_NAME_LENGTH]; GetClientName(client, sName, sizeof(sName)) if(StrContains(sName, "Server Name") != -1) { //Wykonywana funkcja np. credits[client]+=50; } tylko musisz dopisać sobie reszte kiedy ma byc sprawdzana ta nazwa :)
  2. SPRZEDAM Sprzedam Paczkę 4FUN!

    Nowa Cena: 40zł PSC || 30zł PayPal/Przelew
  3. Dodawanie nowych broni?

    Ja osobiście używam fpvm interface coś takiego :D https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=276697 A w kodzie to tylko: FPVMI_AddViewModelToClient(client, "weapon_xxxxx", Model);
  4. Plugin menu wyboru broni

    Nie dzięki. Nie potrzeba mi nic .... Chcesz rób dla siebie ja mam pełno takich menu broni....
  5. Plugin menu wyboru broni

    Temat leżał około 8h zanim ktoś mu w ogóle udzielił odpowiedzi.... Potem ktoś coś wkleja i już (cenzura) leci cała masa hejtu i czepiania się o to jak ktoś wykonał kod. Po drugie jeżeli coś działa TO PO CHUJ ROBIĆ Z TEGO JAKĄŚ AFERE! Działa to działa kod nie m,a być piękny tylko spełniać swoje zadanie... Ja już się tu nie będę udzielał, bo jak człowiek chce pomóc to go tylko jeszcze zjedzą i napiszą takie (KYS - kill yourself) za to, że udzelił tej pomocy ....
  6. Plugin menu wyboru broni

    #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #pragma newdecls required; #pragma semicolon 1 #define VIP_FLAGA ADMFLAG_CUSTOM5 Handle Runda_menu; int Rounds = 0; public void OnPluginStart() { CreateConVar("sm_menu_broni", "1.0", "Menu_Broni", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY|FCVAR_DONTRECORD); Runda_menu = CreateConVar("sm_runda", "3", "Od ktorej rundy menu broni jest aktywne (0-menu broni nieaktywne)", FCVAR_NOTIFY); RegAdminCmd("sm_menu", MenuGlowne, VIP_FLAGA); HookEvent("player_spawn", PlayerSpawnMenu); HookEvent("round_start", Event_RoundStart); HookEvent("announce_phase_end", RestartRound); HookEvent("cs_intermission", RestartRound); AutoExecConfig(true, "Menu_Broni"); } public Action MenuGlowne(int client, int args) { if (Rounds >= g_menu_round > 0 ) ShowWeaponMenu(client); } public void ShowWeaponMenu(int client) { Menu menu = new Menu(Secondary_Weapon); menu.SetTitle("Wybierz Pierwszą Broń:"); menu.AddItem("weapon_ak47", "AK-47"); menu.AddItem("weapon_m4a1", "M4A4"); menu.AddItem("weapon_m4a1_silencer", "M4A1-S"); menu.AddItem("weapon_awp", "AWP"); SetMenuExitButton(menu, false); menu.Display(client, 0); } public int Secondary_Weapon(Handle menu, MenuAction action, int client, int itemNum) { switch(action) { case MenuAction_Select: { if(IsPlayerAlive(client)) { char info[32]; GetMenuItem(menu, itemNum, info, sizeof(info)); GivePlayerItem(client, info); Menu menu2 = new Menu(Secondary_Handler); menu2.SetTitle("Wybierz Drugą Broń:"); menu2.AddItem("weapon_deagle", "Deagle"); menu2.AddItem("weapon_fiveseven", "57"); menu2.AddItem("weapon_tec9", "Tec-9"); menu2.AddItem("weapon_cz75", "CZ75-Auto"); SetMenuExitButton(menu2, false); menu2.Display(client, 0); } } } return false; } public int Secondary_Handler(Menu menu2, MenuAction action, int client, int itemNum) { #if defined DEBUG_LOG LogMessage("Secondary_Handler"); #endif switch(action) { case MenuAction_Select: { if(IsPlayerAlive(client)) { char info[32]; GetMenuItem(menu2, itemNum, info, sizeof(info)); GivePlayerItem(client, info); } } } } public Action PlayerSpawnMenu(Handle timer, any user) { int client = GetClientOfUserId(user); if (!client) return; int g_menu_round = GetConVarInt(Runda_menu); if (Rounds >= g_menu_round > 0 ) { ShowWeaponMenu(client); } } public Action Event_RoundStart(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { Rounds = Rounds + 1; } public Action RestartRound(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { Rounds = 0; } Komenda też działa od 3 rundy :)
  7. Plugin menu wyboru broni

    Przepraszam bardzo jakby to było w starym syntaxie to nie wywaliło by przypadkiem tego w errorach? #pragma newdecls required;
  8. Plugin menu wyboru broni

    Nowego ze starym???? Dokładny kod: #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #pragma newdecls required; #pragma semicolon 1 #DEFINE FLAGA ADMFLAG_CUSTOM5 public void OnPluginStart() { RegAdminCmd("sm_menu", MenuGlowne, FLAGA); } public Action MenuGlowne(int client, int args) { ShowWeaponMenu(client); } public void ShowWeaponMenu(int client) { Menu menu = new Menu(Secondary_Weapon); menu.SetTitle("Wybierz Pierwszą Broń:"); menu.AddItem("weapon_ak47", "AK-47"); menu.AddItem("weapon_m4a1", "M4A4"); menu.AddItem("weapon_m4a1_silencer", "M4A1-S"); menu.AddItem("weapon_awp", "AWP"); SetMenuExitButton(menu, false); menu.Display(client, 0); } public int Secondary_Weapon(Handle menu, MenuAction action, int client, int itemNum) { switch(action) { case MenuAction_Select: { if(IsPlayerAlive(client)) { char info[32]; GetMenuItem(menu, itemNum, info, sizeof(info)); GivePlayerItem(client, info); Menu menu2 = new Menu(Secondary_Handler); menu2.SetTitle("Wybierz Drugą Broń:"); menu2.AddItem("weapon_deagle", "Deagle"); menu2.AddItem("weapon_fiveseven", "57"); menu2.AddItem("weapon_tec9", "Tec-9"); menu2.AddItem("weapon_cz75", "CZ75-Auto"); SetMenuExitButton(menu2, false); menu2.Display(client, 0); } } } return false; } public int Secondary_Handler(Menu menu2, MenuAction action, int client, int itemNum) { #if defined DEBUG_LOG LogMessage("Secondary_Handler"); #endif switch(action) { case MenuAction_Select: { if(IsPlayerAlive(client)) { char info[32]; GetMenuItem(menu2, itemNum, info, sizeof(info)); GivePlayerItem(client, info); } } } } Powiedz mi gdzie tu jest stary syntax ???? Tylko zmieniłem nazwe Menu na MenuGlowne. Po drugie jego post leżał tu ponad kilka godzin i nikt nie miał chęci pomóc koledze. Gdy Ja udzieliłem mu pomocy to tylko niektórzy potrafią się czepiać. Jak ci coś @GoldeneK Nie pasuje no kuźwa sam napisz od zera i koledze wstaw, a nie wytykasz błędy bo ktoś starał się pomóc.
  9. Plugin menu wyboru broni

    public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_menu", Menu); } public Action Menu(int client, int args) { ShowWeaponMenu(client); { public void ShowWeaponMenu(int client) { #if defined DEBUG_LOG LogMessage("Primary_Weapon"); #endif Menu menu = new Menu(Secondary_Weapon); menu.SetTitle("Wybierz Pierwszą Broń:"); menu.AddItem("weapon_ak47", "AK-47"); menu.AddItem("weapon_m4a1", "M4A4"); menu.AddItem("weapon_m4a1_silencer", "M4A1-S"); menu.AddItem("weapon_awp", "AWP"); SetMenuExitButton(menu, false); menu.Display(client, 0); } public int Secondary_Weapon(Handle menu, MenuAction action, int client, int itemNum) { #if defined DEBUG_LOG LogMessage("Secondary_Weapon"); #endif switch(action) { case MenuAction_Select: { if(IsPlayerAlive(client)) { char info[32]; GetMenuItem(menu, itemNum, info, sizeof(info)); GivePlayerItem(client, info); Menu menu2 = new Menu(Secondary_Handler); menu2.SetTitle("Wybierz Drugą Broń:"); menu2.AddItem("weapon_deagle", "Deagle"); menu2.AddItem("weapon_fiveseven", "57"); menu2.AddItem("weapon_tec9", "Tec-9"); menu2.AddItem("weapon_cz75", "CZ75-Auto"); SetMenuExitButton(menu2, false); menu2.Display(client, 0); } } } return false; } public int Secondary_Handler(Menu menu2, MenuAction action, int client, int itemNum) { #if defined DEBUG_LOG LogMessage("Secondary_Handler"); #endif switch(action) { case MenuAction_Select: { if(IsPlayerAlive(client)) { char info[32]; GetMenuItem(menu2, itemNum, info, sizeof(info)); GivePlayerItem(client, info); } } } }
  10. SPRZEDAM Sprzedam Paczkę 4FUN!

    To da sie zrobic :) Nic trudnego wiec ogarne w wolnym czasie :) P.S Ale na PaintBall jeszcze dodam pare modeli w sensie, rak i postaci zeby klimacik byl :)
  11. SPRZEDAM Sprzedam Paczkę 4FUN!

    A umiesz czytać ze zrozumieniem napisałem dlaczego ... Stworzenie i skonfigurowanie tego w sposób taki jak to działa zajęło mi dużo czasu.
  12. SPRZEDAM Sprzedam Paczkę 4FUN!

    Opis: Paczka 4FUN (Kilka modów w jednym) Cena: 40zł (Liczę tylko za włożony czas podczas tworzenia tej paczki jak i jej konfigurowanie) Płatność: PayPal/Przelew/PaySafeCard Kontakt: +++ STEAM +++ Filmik prezentujący kilka modów (Nie Wszystkie, bo OBS mi padł podczas nagrywki i tylko tyle uratowałem, a nie mam już serwera testowego) Paczka zawiera mody takie jak: 1v1 35HP (Tylko na Kosy) AIM AWP PaintBall Surf StealthMod Course HungryGames Mapy Normalne (Takie pod FFA) Chciałem dodać jeszcze BaseBuilder'a, tylko że drożej to wyjdzie, bo jak wiadomo same pliki sprzedawałem za 100zł :) Dodam kilka zdjęć co znajduje się w plikach: https://imgur.com/a/VxIqR6p Sprzedaje wraz, ze wszystkimi plikami .sp!
  13. SPRZEDAM Sprzedam BOTA przyjmujące skiny do CS:GO

    Widze, aktualizacja banująca itemki po wymianie zabolała i twojego Bota :X Polecam przeprogramować na itemki z PUBG'a :D
  14. Ale mi nie chodzi o włączanie pluginu na daną mapę bo to jest ez :D Już zrobiłem, jeżeli ktoś by chciał na przyszłość: #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <fpvm_interface> #pragma newdecls required; public Plugin myinfo = { name = "Sprawdz Mape", author = "BlaKi", description = "Model na Mapy PB", version = "s5", url = "http://CSGdansk.pl" }; public void OnMapStart() { CreateTimer(0.1, Check_Map, _, TIMER_REPEAT); } public Action Check_Map(Handle timer, any client) { char mapa[128]; GetCurrentMap(mapa, sizeof(mapa)) if(StrContains(mapa, "pb_", false) == 0) { //wykonywana funkcja :D } } Po prostu na mapach PaintBall musze dodac modele broni dla ct i tt :D I nie moze to działać na innych mapach. I widzę, że nie ma lepszego pomysłu niż ten mój <3