Jump to content

Nonie

Użytkownik
  • Content Count

    109
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Nonie last won the day on December 26 2019

Nonie had the most liked content!

Community Reputation

62

About Nonie

  • Rank
    Zaradny

Recent Profile Visitors

624 profile views
  1. @Roberrt proszę Cię... Pukawka nie jest idealna, ale gadać głupoty, że serwer Ci włączał 2 minuty? xD Proszę Cię. Czasem tak się zdarza, ale to tylko i wyłącznie w godzinach 3:00 - 5:00, kiedy wykonywane są kopie bezpieczeństwa i inne. Nigdy z czymś podobnym nie spotkałem się w ciągu dnia. Nigdy, a jestem tam parę lat klientem. Oczywiście pomijam sytuacje losowe, kiedy np. były masowe ddos'y, ale prawda jest taka, że tu znowu na korzyść Pukawki - 1s1k często nie potrafi sobie przez wiele tygodni z takim problemem poradzić. Ich jedyną cudowną receptą na to jest "zmiana adresu IP" xD Już nie wspominając o tym, że na 1s1k zanim helpdesk się za coś weźmie, to trzeba im wszystko wyłożyć na tacy i udowadniać, że coś jest nie tak. Inaczej nie widzą podstaw do tego, aby się czymś zająć. Człowiek czasem nie do końca ma możliwość zdiagnozowania problemu, dlatego podaje swoje hipotezy, a oni i tak dalej będą swoje głupoty wypisywać, że wszystko jest w porządku i jakieś przewrażliwienie. Jakość samych serwerów, jak wcześniej wspomniałem bez zarzutów. Nigdy nie miałem żadnej skargi na to, aby na serwerze była niska jakość strzelania albo, że cokolwiek się pogorszyło. Nie hejtuję 1s1k rzecz jasna. Każdy hosting ma swoje bolączki i Pukawka niestety, ale ma też ich dość dużo przez niedopatrzenia i pewne zaniedbania. Tutaj ktoś by musiał poświęcić jakieś 1-2 dni na to, aby zrobić porządek, np. z przestarzałymi informacjami, funkcjami w panelu itd. oraz to, że czasem faktycznie zdarza się, że jakość strzelania się obniża ( cs 1.6 ) czy skacze var ( cs:go ), co jak wspomniałem na 1s1k nie ma miejsca. Mimo to wybrałbym pukawkę, bo tam nawet, jeśli jest problem i pewne niedopatrzenia, to przynajmniej jest gwarancja, że serwer będzie stał parę lat z tym samym adresem IP mimo drobnych problemów. Z kolei na 1s1k nigdy nie wiadomo, bo zbudujesz serwer-potęgę, a za jakiś czas z powodu tego, że nie mogą się z czymś uporać będziesz zmuszony do zmiany adresu IP. I potem przyjdzie petzoR robić filmiki, jak to oni wielce zwyciężyli...
  2. No faktycznie masz rację, że przy pustym serwerze są jakieś wg wykresu dziwne skoki: Ale co to w ogóle za argument i czepialstwo? Czy w normalnym użytkowaniu widać, aby serwery miały jakieś dziwne wykresy? Nie. No i tu się nie zgodzę. Wiele razy udowodnili, że nie są w stanie poradzić sobie odpowiednio z zabezpieczeniem serwera przed głupim stress'erem. Do jakości brak zarzutu. Może dlatego, że idioci-klienci kupują serwer, a potem w helpdesku lecą pytania "jak zainstalować bukkit" albo "jak wgrać plugin do cs:go"? Jak można kupić serwer i zadawać tak popierdolone pytania? I oni z grzeczności muszą odpisywać na te głupoty, ale czasem człowiek w natłoku pracy niestety, ale będzie w ten sposób pisał. Jesteśmy tylko ludźmi, a nie robotami i nieraz mi się zdarza, jak gracz kupując vipa na nick + hasło mimo, że ma napisane na czacie co należy zrobić, to i tak przylatuje na forum z tego typu pytaniami, bo mu vipek nie działa. Przecież to jest wkurwiające. Już nie wspomnę o tym, że takie głupoty tylko i wyłącznie zabierają czas na inne, ważniejsze rzeczy. Swoboda jest i nie ma tutaj nawet co zaprzeczać. Problemem jest to, że po prostu dedyk jest nieopłacalny. Już nie wspomnę o tym, że jak ktoś się uprze na jeden serwer, to tak naprawdę wszystkie dostaną po tyłku. Dedyk czy VPS jest opłacalny dla, np. serwerów TeamSpeak, strony WWW, ale nie dużej liczbie serwerów do konkretnej gry / gier. To jakieś bajki dla dzieci typu Bioły z FTG. Jak można tak kłamać? Garrys mod za 2,20 PLN? To chyba tylko z lagami, bo każdy kto się choć trochę interesował tego typu serwerami to wie, że są bardziej zasobożerne niż CSGO TR 128. Więc na te najdroższe maszyny zarabiacie w ogóle czy ledwo wychodzicie na 0?
  3. @Zorix nie zapomnij, że przy płatnościach sklepcs jest 1% prowizji od każdej wpłaty typu przelew, psc czy paypal. Dodatkowo, przy wypłacie hajsu, jeśli nie masz ustawione na swoje konta, masz prowizję 30%! I co z tego? Ze skinów mało kto korzysta, a w szczególności, jeśli na SklepCS masz tak: Dostajesz 75% wartości skina ( na 100 PLN, oddajesz 25 PLN ). Pobiera się prowizję w wysokości 10% za wypłacenie skina ( z tych 75 PLN, co Ci zostaje, zabiera około 8 PLN ). Kasa trafia na Twoje konto, gdzie przy wypłacie znów tracisz 30% ( wiec, jak już tak Ci zostało łaskawie 65 PLN, to ostatecznie masz 45 PLN za skina wartego 100 PLN ). Więc gdzie jest te pozostałe ~50 PLN? Już dawno mówiłem, żeby ten kanał płatności zmienić, bo to jest jakieś nieporozumienie. No ale Adi się niestety w bardzo wielu kwestiach upiera, po czym po miesiącu nagle zmienia zdanie i wychodzi, że kłótnia o coś nie miała sensu. Moim zdaniem nie powinno być żadnych 30% przy wypłacie, skoro nie dość, że płaci się 30 gr / codziennie ( ~10 PLN / miesiąc ) oraz 1% od każdej wpłaty, to po co jeszcze 30%? Oczywiście, te 30% nie dotyka tych, którzy zrobią swoje kanały płatności (sam mam, więc nie narzekam), ale nie uważasz, że to jest lekka przesada? Sam na swoim przykładzie wiem, że jeszcze zanim poszedłem "na swoje" to szczerze nie da się kompletnie zarobić na SklepCS. Czujesz się bardzo stratny, bo te pieniądze bardzo mocno uciekają. Możliwe, że to moje wrażenie, gdy jeszcze były te stawki prowizji po 10% przy wpłatach, bo teraz te 1% jest uczciwe. I pytanie co tacy laicy mają zrobić, skoro przy obrocie 200 PLN tracą 1/4 tego, co zarobili? Dlatego jeśli Adi nie pomyśli o tym, aby ułatwić takim 'świeżakom' korzystanie z jego sklepu, to ludzie będą wybierać takie usługi jak Sklep-sms, które są proste w użyciu i choć mają mniej funkcji, to przynajmniej da się na nich coś "zarobić". Pozdrawiam 😉
  4. Nie będę dyskutował na poziomie krawężnika. Trzeba mieć trochę inteligencji, żeby zrozumieć przesłanie mojego postu - jak widać dla Ciebie to jest zbyt trudne. Pozdrawiam
  5. Co tu się wyróżnia? Serwer bez szału i polotu. Jeśli ktoś gada, że coś tak bardzo jest lepsze od innych, bo ma tylko jakieś tam mapy no to wybacz, ale to jest śmiech na sali. Poza tym, przeczytaj dobrze, bo napisał wyraźnie "Pragnę zaznaczyć, że serwer już od samego początku wyróżnia się na tle innych." - cóż to jest jak nie dyskredytacja innych, porządnych projektów? 😉 Takie hasło to wiadomo, gdzie se można wsadzić, ale najbardziej rozwala mnie "profesjonalna sieć serwerów" - a podziałów w środku projektu tyle, co na targu. Nie mówiąc o tym, jak to na StrefaSkilla legenda głosi, że tam ręka rękę myję i za dotknięcie kolegi jest wylot.
  6. Nie uzurpuj sobie prawo do tego, aby dyskredytować konkurencję. Ja rozumiem, że są serwery-śmietniki ( praktycznie 80% ), ale doceniaj projekty, które istnieją na rynku i mają renomę oraz wnoszą coś więcej 😉
  7. Może i na Twoje, ale konta już nie masz 😉 Też na Twoje życzenie? 🙂
  8. Wcale mnie to nie dziwi. @Erwin tak samo ich bronił, a skończył z kreską xD Prawda jest taka, że ten d0naciak to porażka i tyle, aż tyle...
  9. Czyli chodzi Ci o napchanie coinsów, kredytyów, rang, podwójnych skoków dla vipa itd.?
  10. Zanim będziesz miał oczekiwania względem kogoś, to zadbaj o sam serwer: Po 1. Rate serwera se w dupę możesz wsadzić. Po 2. Nie są zaktualizowane dodatki do metamoda serwera. Po 3. Autobalans to tragedia 😄 O ile jakiś istnieje xD Po 4. Korzystasz z bezsensownego pluginu na asysty, który ma pełno błędów (tak ciężko zrobić samemu? ). Po 5. Serwer jest totalną amatorszczyzną, a reklamujecie się jako "profesjonalna administracja, która dba o Twoją wygodę gry!". Nie rozumiem co taki serwer jak Wasz wnosi do świata CS 1.6. Tak jak połowa tych debilnych serwerów CS:GO z rangami od @Mesharsky'ego... Wy chyba serio nie macie co robić w życiu, bo nic własnego nie potraficie zrobić tylko wszystko na gotowe i czekacie, aż "reklama zrobi swoje". Takie pseudo-projekty bym osobiście niszczył. Pozdrawiam
  11. W bardzoooo dużym skrócie: HANDLED - blokuje dalszy przebieg całego zdarzenia, a CONTINUE pomija jakiś fragment zdarzenia, ale nie blokuje jego dalszego wywoływania. Na prostym przykładzie: tworzymy komendę /xxx, która włącza/wyłącza możliwość autobh. Jeśli użyjemy CONTINUE, to zdarzenie zostanie pominięte, ale graczom pokaże się, że użyliśmy tej komendy. Jeśli użyjemy HANDLED, to zdarzenie nie tylko zostanie pominięte, ale również zablokowane, przez co gracze nie będą widzieć, że użyliśmy tej komendy. Na nieco trudniejszym przykładzie: mamy funkcję client_preThink ( już nieistotne co i jak robi ). Jeśli użyjemy CONTINUE, to konkretne zdarzenie zostanie pominięte i pozwoli innym pluginom funkcjonować. Jeśli użyjemy HANDLED, to zdarzenie nie tylko zostanie pominięte, ale również zablokowane dalsze działanie, przez co w innych pluginach również może się nie wykonywać. Pozdrawiam
  12. Niedomówień może i tak, bo myślę, że każdy na tym forum, co ma minimalne pojęcie o czymś wie doskonale, że nie może uzyskać root'a, gdyż mógłby dzięki temu na usłudze współdzielonej mieć dostęp do innych serwerów. Stąd użyłem zwrotu "z wiadomych względów" i dlatego uważam, że VPS jest w tym przypadku lepszy, bo mam jako klient swobodę, a co za tym idzie większe pole do popisu w działaniach. Tym bardziej, że Państwo zdają sobie sprawę z tego, że TS3 jest najbardziej atakowaną aplikacją, stąd najczęściej jeśli oferta wzbogacona jest o strony WWW czy serwery gier, to TS3 jest trzymany od tego jak najdalej się da... 😉 Wiadomym jest, że hostingi nie będą obojętne, bo przecież każdej porządnej firmie zależy na tym, aby usługi działały 24/7, a klienci mieli zapewnioną ochronę przed niepożądanym działaniem. Mi bardziej chodzi o to, że niestety trzeba sobie zdawać sprawę z tego, że przy współdzieleniu usług nasza swoboda działania jest ograniczona. To często irytuje, ale niestety tak jest i będzie, bo trzeba myśleć o wszystkich, a nie tylko o pojedynczym przykładzie. Niemniej, jeśli jest problem to hosting powinien pomagać klientowi, a nie pozbywać się go, jak to ma miejsce, np. w UnixStorm.org 🙂 Proszę tego nie brać do siebie. Ja wypowiedziałem się ogólnie o hostingach TeamSpeak 3. O Was napisałem tylko w kontekście tego, że odstraszacie mnie wyglądem strony. Niestety w dzisiejszych czasach często patrzymy oczami ( szczególnie w branży samochodowej, gdzie można sprzedać trupa, który wygląda jak petarda ) i choć wiadomo, że wygląd jest kwestią gustu, to brakuje Państwu prostoty połączonej z nowoczesnością. Proponuję na chwilę obecną przebudować pasek menu w górnej części, co już zwiększy komfort korzystania ze strony. Jak wspomniałem, net-speak pamiętam sprzed paru lat i dwa razy kupowałem usługę. Mam jakąś lukę w pamięci i nie mogę sobie przypomnieć, czy ostatecznie byłem zadowolony czy też nie. Dlatego nie wypowiadam się ws. jakości usług. Pozdrawiam
  13. Powtarzam: problemem CS:GO nie jest monotonia gry tylko wkurwiające - za przeproszeniem! - aktualizacje, które są niepotrzebne i wprowadzają spory zamęt. Dopiero po roku, a czasem i dłużej, gdy skapną się, że coś jest nie halo to korygują te błędy, które tak naprawdę powstały na ich własne życzenie. Tak samo traktowanie społeczności na odczepne... Jak wprowadzali odświeżoną wersję de_dust2, to żadna koncepcja graczy nie została uwzględniona, a potem wielkie zdziwienie, że hejt, że problemy, że to się nie podoba, tamto jest źle itd. Ale żeby nie było, że tylko narzekam, to ten rok jest akurat bardzo pozytywny tylko co z tego, jeśli za późno...? CS nigdy się nie znudzi, a dobrym tego przykładem jest stara poczciwa 1.6. Problemem jak zwykle są aktualizacje i tak naprawdę ta gra byłaby bardziej żywotna, gdyby nie celowe uśmiercanie jej po aktualizacji z 14 lutego 2013. Pamiętam do dziś, co zrobili i jak wielkie uderzenie to było nie tylko w samą grę, ale i serwery społecznościowe, dzięki którym przecież ta gra żyje po dzień dzisiejszy.
  14. A wcale nieprawda... Fortnite się na tym kombinowaniu już przejechało, ale różnica między Epic Games a Valve jest kolosalna: oni po prostu słuchają się głosów graczy. Polityka Gabena to tylko wyciskanie pieniędzy, a nie działanie dla dobra społeczności. Nie dość, że aktualizacje często są niezapowiedziane, to jeszcze spóźnione, co przełożyło się na spadek graczy... Wcale nie trzeba było robić F2P z CS:GO, bo wystarczyło zrobić aktualizacje, które wyszły za późno ( w tym roku ).
  15. Pytanko mam, co z serwerami, które mają licencje do TS3? To będzie po prostu teraz przejście z TS3 do TS5 czy jak?
×
×
  • Create New...