Jump to content

Savest

Użytkownik
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Silver I

About Savest

  • Rank
    Silver I

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Savest

    Problem z Mute

    Proszę. #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> public Plugin myinfo = { name = "Daj info", author = "mastah7991", description = "Masz 5 sec by dac info", version = "1.0", url = "http://AngelSkill.pl && http://MyGo.pl" }; public OnPluginStart() { HookEvent("player_death", Player_Death); } public Action:Player_Death(Handle event, char[] name2, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); CreateTimer(5.0, CzasInfo, client); SetClientListeningFlags(client, VOICE_TEAM); } public Action:CzasInfo(Handle timer, any:client) { SetClientListeningFlags(client, VOICE_NORMAL); } Info 5s.sp
  2. Savest

    Problem z Mute

    L 02/22/2019 - 03:54:55: [SM] Call stack trace: L 02/22/2019 - 03:54:55: [SM] [0] SetClientListeningFlags L 02/22/2019 - 03:54:55: [SM] [1] Line 30, Info 5s.sp::CzasInfo L 02/22/2019 - 03:58:39: [SM] Exception reported: Client 6 is not connected L 02/22/2019 - 03:58:39: [SM] Blaming: Info 5s.smx L 02/22/2019 - 03:58:39: [SM] Call stack trace: L 02/22/2019 - 03:58:39: [SM] [0] SetClientListeningFlags L 02/22/2019 - 03:58:39: [SM] [1] Line 30, Info 5s.sp::CzasInfo L 02/22/2019 - 04:04:52: [SM] Exception reported: Client 2 is not connected L 02/22/2019 - 04:04:52: [SM] Blaming: Info 5s.smx L 02/22/2019 - 04:04:52: [SM] Call stack trace: L 02/22/2019 - 04:04:52: [SM] [0] SetClientListeningFlags L 02/22/2019 - 04:04:52: [SM] [1] Line 30, Info 5s.sp::CzasInfo L 02/22/2019 - 04:04:58: Error log file session closed. L 02/22/2019 - 04:04:59: SourceMod error session started L 02/22/2019 - 04:04:59: Info (map "de_mirage") (file "errors_20190222.log") L 02/22/2019 - 04:04:59: [weapon_restrict.smx] Failed to locate perplayer.txt L 02/22/2019 - 04:05:55: [SM] Exception reported: Client 4 is not connected L 02/22/2019 - 04:05:55: [SM] Blaming: Info 5s.smx L 02/22/2019 - 04:05:55: [SM] Call stack trace: L 02/22/2019 - 04:05:55: [SM] [0] SetClientListeningFlags L 02/22/2019 - 04:05:55: [SM] [1] Line 30, Info 5s.sp::CzasInfo L 02/22/2019 - 07:35:25: Error log file session closed. L 02/22/2019 - 07:35:27: SourceMod error session started L 02/22/2019 - 07:35:27: Info (map "de_mirage") (file "errors_20190222.log") L 02/22/2019 - 07:35:27: [weapon_restrict.smx] Failed to locate perplayer.txt L 02/22/2019 - 08:12:27: Error log file session closed. L 02/22/2019 - 08:12:29: SourceMod error session started L 02/22/2019 - 08:12:29: Info (map "de_mirage") (file "errors_20190222.log") L 02/22/2019 - 08:12:29: [weapon_restrict.smx] Failed to locate perplayer.txt L 02/22/2019 - 08:13:05: [SM] Exception reported: Client 2 is not connected L 02/22/2019 - 08:13:05: [SM] Blaming: Info 5s.smx L 02/22/2019 - 08:13:05: [SM] Call stack trace: L 02/22/2019 - 08:13:05: [SM] [0] SetClientListeningFlags L 02/22/2019 - 08:13:05: [SM] [1] Line 30, Info 5s.sp::CzasInfo L 02/22/2019 - 09:15:35: Error log file session closed. L 02/22/2019 - 09:15:36: SourceMod error session started L 02/22/2019 - 09:15:36: Info (map "de_mirage") (file "errors_20190222.log") L 02/22/2019 - 09:15:36: [weapon_restrict.smx] Failed to locate perplayer.txt L 02/22/2019 - 09:16:48: [SM] Exception reported: Client 2 is not connected L 02/22/2019 - 09:16:48: [SM] Blaming: Info 5s.smx L 02/22/2019 - 09:16:48: [SM] Call stack trace: L 02/22/2019 - 09:16:48: [SM] [0] SetClientListeningFlags L 02/22/2019 - 09:16:48: [SM] [1] Line 30, Info 5s.sp::CzasInfo
  3. Savest

    Problem z Mute

    Mi się wydaje, że za mutowanie odpowiada sourcecomms jestem on w sourcebansa++ Sm aktualizowałem kilka dni temu, zobaczę, jak jest aktualizacja, to spróbuję i dam odpowiedź.
  4. Savest

    Problem z Mute

    Witam ostatnio mam problem z mute. Problemu polega na tym, ze gdy admin da muta, osoba może dalej używać mikrofonu. Wgrywalem ponownie sb oraz aktualizowałem sm i problemy istnieje nadal. Informacja o graczu których dostał muta wyświetla się w sb normalnie. Proszę o pomoc, bo ja już nie mam pomysłu. Używam sb 1.6.2
  5. Savest

    Nagrywanie GOTV

    Tak wiem o co Ci chodzi, kończy się restartem i wybieramy drużyny, nie przeladowuje mapy. I tak mam tą komendę: mp_match_end_restart "1" Mimo to i tak nagrywa, jak chce...
  6. Savest

    Nagrywanie GOTV

    Wszystko mam w cfg tak, jak napisałeś. Tak mam tv_enable 1
  7. Savest

    Nagrywanie GOTV

    Witam posiadam serwer only mirage, bez zmiany mapy. Mam problem z GOTV ponieważ rozgrywki są nagrywane aż po kilka godzin, nawet po 14h. Jest możliwość ustawienia GOTV tak aby się wyłączył po godzinie i włączył ponownie, może jakiś plugin, ktoś może zna jakiś plugin? Coś w stylu restartu GOTV?
  8. Wszystko działa poprawnie, dziękuję. Do zamknięcia.
  9. Okej. Wrócę Ti się będę bawił. Dzięki wielkie za pomoc. Napiszę później czy wszystko działa.
  10. Czyli tak? Abner Res" { "track1.mp3" // Nazwa Twojej nutki z katalogu { "songname" "Tecnohard 1 Sound" // Tytuł nutki, która będzie wyświetlać się na czacie.  } { "track2.mp3" // Nazwa Twojej nutki z katalogu { "songname" "Tecnohard 2 Sound" // Tytuł nutki, która będzie wyświetlać się na czacie.  } }
  11. Rozumiem, czy wystarczy jak zamienię w abner_res.txt, to co Ty podałeś tak? Pytam się, ponieważ dopiero zaczynam się bawić w Cs Go, także jestem zielony, jak limonka...
  12. Cfg: // This file was auto-generated by SourceMod (v1.9.0.6247) // ConVars for plugin "abner_res.smx" // Plugin version // - // Default: "3.6.2" abner_res_version "3.6.2" // Enable/Disable client preferences // - // Default: "1" res_client_preferences "1" // Path of sounds played when Counter-Terrorists Win the round // - // Default: "misc/tecnohard" res_ct_path "misc/tecnohard" // Default sound volume. // - // Default: "0.75" res_default_volume "0.75" // Path of sounds played when Round Draw or 0 - Don´t play sounds, 1 - Play TR sounds, 2 - Play CT sounds // - // Default: "1" res_draw_path "0" // 1 - Random, 2 - Play in queue // - // Default: "1" res_play_type "1" // Print mp3 name in chat (Suggested by m22b) // - // Default: "1" res_print_to_chat_mp3_name "1" // Stop map musics // - // Default: "1" res_stop_map_music "1" // Path of sounds played when Terrorists Win the round // - // Default: "misc/tecnohard" res_tr_path "misc/tecnohard" abner_res.txt: "Abner Res" { "tecnohard1.mp3" { "songname" "Tecnohard 1 Sound" } "othersong.mp3" { "songname" "Happy Birthday Song" } }
  13. Witam wszystkich. Mam pewien problem z tym pluginem: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2338666 Działa wszystko dobrze tylko pokazuje mi ścieżkę gdzie mam zapisane mp3. Pomoże ktoś mi w usunięciu tej ścieżki, tak aby był widoczny na chat tylko tytuł danej piosenki??
  14. Witam wszystkich. Jestem nowy w świecie pluginów, serwerów Cs go. Dlatego proszę o wyrozumiałość. Mam problem z uwzględnieniem polskich znaków w formie Hint. Zamiast nich w grze pokazuje mi zwyczajnie znak "?". Ostatnio pracowałem nad tym pluginem i niestety polskie znaki sprawiły mi duży problem. Na ten czas przerobiłem bez polskich znaków, ale gdy zmienię np. n >ń w menu vip pokazuje znak "?" #include <sourcemod> public Plugin myinfo = { name = "Menu z opisem Vip'a", description = "", author = "sourZ", version = "1.0", url = "koderz.pl" }; public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_vip", MenuVip); } public Action MenuVip(int client, int args) { Menu menu = new Menu(VipH); menu.SetTitle("★ Menu Vip ★:"); menu.AddItem("opis", "Opis"); menu.AddItem("kupno", "Jak kupic?"); menu.ExitButton = true; menu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); } public Action OpisVipa(int client) { Menu menu = new Menu(VipH); menu.SetTitle("★ Status Vip ★ \n > Dodatkowy skok \n > Menu Broni od 3 rundy \n > Widoczne obrazenia\n > Darmowa kamizelka+Helm \n > Darmowe kombinerki dla CT \n > Darmowe granaty: Flash+Smoke+He \n > Dodatkowe leczenie \n > Status VIP na liscie graczy \n > Dodatkowe Hp za Fraga/HeadShot \n > Dodatkowe pieniadze za Fraga+HeadShot \n > Dodatkowe pieniadze za podlozenie+rozbrojenie C4 \n "); menu.AddItem("powrot", "Wstecz"); menu.ExitButton = false; menu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); } public Action KupnoVipa(int client) { Menu menu = new Menu(VipH); menu.SetTitle("★ Kupno Vip'a ★ \n Wpisz: \n !sklepsms \n "); menu.AddItem("powrot", "Wstecz"); menu.ExitButton = false; menu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); } public int VipH(Handle handle, MenuAction action, int client, int pos) { if(action == MenuAction_Select) { char item[32]; GetMenuItem(handle, pos, item, sizeof(item)); if(StrEqual(item, "opis")) { OpisVipa(client); PrintToChatAll("★\x07 [VIP] \x04%N \x05wlasnie czyta, co posiada konto Vip", client); } else if(StrEqual(item, "kupno")) { KupnoVipa(client); PrintToChatAll("★\x07 [VIP] \x04%N \x05wlasnie czyta jak zakupic konto Vip", client); } else if(StrEqual(item, "powrot")) { MenuVip(client, 0); } } else if(action == MenuAction_End) CloseHandle(handle); } Proszę o pomoc, jak pisać polskie znaki aby poprawnie wyświetlano w grze.
×
×
  • Create New...