Qesik

Użytkownik
  • Zawartość

    80
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

Qesik wygrał w ostatnim dniu 10 Kwiecień

Qesik ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

25 Silver Elite

O Qesik

  • Ranga
    Silver IV

Ostatnio na profilu byli

562 wyświetleń profilu
  1. plugin na kolejkę

    193.33.176.232:27015
  2. plugin na kolejkę

    To moje i działa, lecz na swoim serwerze posiadam już inną wersję z dodanym freeze
  3. Skrypt na eksplozję

    Czekaj, czekaj bo się pogubiłem. Chcesz by klasa po śmierci, wybuchała, bo tak wynika z tego co podałeś, a więc po co pobierasz ID osoby atakującej? Sprawdzasz tylko czy ma_klase[client] przed tym wybuchem itd Jeśli ma, (oczywiście ten kto umiera, a nie ten kto atakuje, bo wybucha ten który umarł) wybucha
  4. Jak zrobić 1/x na daną broń?

    GetRandomInt(1,x) == 1 https://sm.alliedmods.net/new-api/halflife/GetRandomInt
  5. Skrypt na eksplozję

    GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecOrigin", origin); PerformExplode(client); for(new i=1; i<=MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i) && IsPlayerAlive(i) && GetClientTeam(i) != GetClientTeam(client)) { GetEntPropVector(i, Prop_Send, "m_vecOrigin", origin_player); if(GetVectorDistance(origin, origin_player) <= 200.0); cod_inflict_damage(i, client, 40+inteligencja); } } Jeżeli nigdzie nie zrobiłem literówki, to jest ok - najwyżej ktoś poprawi
  6. Skrypt na eksplozję

    for(new i=1; i<MAXPLAYERS; i++) Pobierasz ich ID, sprawdzasz czy są w innym team niż client (chyba że ma zabijać każdego), no i na końcu sprawdzasz ich odległość Oczywiście najpierw wybuch, by to jakoś wyglądał, a DMG zadajesz dopiero gdy spełnią się te warunki
  7. Skrypt na eksplozję

    public PerformExplode(target) { decl Float:location[3]; GetEntPropVector(target, Prop_Send, "m_vecOrigin", location); location[2] += 20.0; TE_SetupExplosion(location, g_ExplosionSprite, 10.0, 1, 0, 70, 5000); TE_SendToAll(); } g_ExplosionSprite -> sprites/sprite_fire01.vmt https://sm.alliedmods.net/new-api/sdktools_tempents_stocks/TE_SetupExplosion Coś takiego?
  8. CS-Plugin.com - Pluginy na twój serwer!

    Bardzo podoba mi się pomysł na ten plugin Ultimate Weather (1.0) Można gdzieś go sprawdzić? (Jakieś IP - testowanie)
  9. KUPIĘ Kupie Mod DM

    Czego w ogóle oczekujesz? Napisałeś "unikalny", ale co to dla Ciebie znaczy? Jest masa DM w necie i nikt poważny nie zrobi czegoś co dziala na tej samej zasadzie.
  10. Losowy VIP by Hanys

    Sprawdź czy gracz jest połączony przed sprawdzeniem czy żyje
  11. [COD MOD NOWY] Jak dodać do klasy kevlar+hełm?

    SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100, 1); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1); Dodajesz na spawn (player_spawn) i po wybraniu klasy (cod_class_enabled - jeśli się nie mylę) Nie wiem jak to dokładnie działa, ale podejrzewam, że to co napisałem, powinno pomóc
  12. ICAmmoManagerv1.4.1

    Odpowiedź założyciela tematu
  13. kento rankme

    Zaktualizuj Event_WinPanelMatch: public Action:Event_WinPanelMatch(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { if(CS_GetTeamScore(CT) > CS_GetTeamScore(TR)) { for(new i=1;i<=MaxClients;i++) { if(IsClientInGame(i)) { if(!hidechat[i]) { CPrintToChat(i, "%T", "CT_Win", i, g_PointsMatchWin); CPrintToChat(i, "%T", "TR_Lose", i, g_PointsMatchLose); } if(GetClientTeam(i) == TR) { g_aStats[i][MATCH_LOSE]++; g_aStats[i][SCORE] -= g_PointsMatchLose; } else if (GetClientTeam(i) == CT) { g_aStats[i][MATCH_WIN]++; g_aStats[i][SCORE] += g_PointsMatchWin; } } } } else if(CS_GetTeamScore(CT) == CS_GetTeamScore(TR)) { for(new i=1;i<=MaxClients;i++) { if (IsClientInGame(i) && (GetClientTeam(i) == TR || GetClientTeam(i) == CT)) { g_aStats[i][MATCH_DRAW]++; g_aStats[i][SCORE] += g_PointsMatchDraw; if(!hidechat[i]) CPrintToChat(i, "%T", "Draw", i, g_PointsMatchDraw); } } } else if(CS_GetTeamScore(CT) < CS_GetTeamScore(TR)) { for(new i=1;i<=MaxClients;i++) { if(IsClientInGame(i)) { if(!hidechat[i]) { CPrintToChat(i, "%s %T", MSG, "TR_Win", i, g_PointsMatchWin); CPrintToChat(i, "%s %T", MSG, "CT_Lose", i, g_PointsMatchLose); } if(GetClientTeam(i) == TR) { g_aStats[i][MATCH_WIN]++; g_aStats[i][SCORE] += g_PointsMatchWin; } else if (GetClientTeam(i) == CT) { g_aStats[i][MATCH_LOSE]++; g_aStats[i][SCORE] -= g_PointsMatchLose; } } } } }
  14. Jak usunąć drop as gift

    sm_store_enable_gifting Na 0 w cvarach To po 1 Po 2, sprawdź czy na pewno dobrze wgrałeś pliki
  15. PRZESTARZAŁY RANDOM VIP na okres jednej mapy.

    To nie chodzi o coś takiego?