Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

jacementos

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jacementos

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Uszanowanko Wziąłem się za tworzenie zombie moda i gdy byłem w trakcie tworzenia klasy vip napotkałem pewien problem, otóż jestem w stanie ustawić klasę tylko publiczna lub dla admina. mam skrawkową instrukcję co mam robić ale jest ona nie jasna dlatego zwracam się z pytaniem czy ktoś jest w stanie mi z tym pomóc. Mowa o fragmencie zaznaczonym poniżej, Nie wiem jaki plik stworzyć ani gdzie "human_vip" { // General "enabled" "no" "team" "1" "team_default" "yes" "flags" "0" "group" "" // Write the name of a SourceMod group for vip players ("zr_vip" for instance), then make it in SourceMod. "name" "VIP Human" "description" "Human class for important players" // Model "model_path" "default" "model_skin_index" "0" "alpha_initial" "255" "alpha_damaged" "255" "alpha_damage" "0" // Hud "overlay_path" "" "nvgs" "no" "fov" "90" // Effects "has_napalm" "yes" "napalm_time" "0.0" // Player behavior "immunity_mode" "infect" "immunity_amount" "10" "immunity_cooldown" "60" "no_fall_damage" "no" "health" "200" "health_regen_interval" "1.0" "health_regen_amount" "10" "health_infect_gain" "0" "kill_bonus" "1" "speed" "310" "knockback" "0" "jump_height" "1.2" "jump_distance" "1.2" }
  2. owy plugin nie działa na moim serwerze działa za to ten poniżej lecz mam taki problem że po każdej rundzie resetuje się czas do końca mapy #include <sourcemod> public void OnPluginStart() { HookEvent("round_end", round_end); } public void round_end(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { CreateTimer(1.0, timer_swapteams); } public Action timer_swapteams(Handle hTimer) { ServerCommand("mp_swapteams"); return Plugin_Continue; }
  3. Poszukuję pluginu który po skończonej rundzie automatycznie zmienia drużynę gracza, coś jak zmiana połowy ale tak by działało kilka razy. base Buildery maja coś takiego ale już wgrane w bazowy plugin o ile dobrze kojarzę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...