n.o.x

Użytkownik
  • Zawartość

    168
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

n.o.x wygrał w ostatnim dniu 4 Listopad 2017

n.o.x ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

53 Gold Nova I

O n.o.x

  • Ranga
    Silver Elite Master

Ostatnio na profilu byli

1,227 wyświetleń profilu
  1. Nie serwery, możliwości. Możliwa jest np. Sprzedaż usług typu VIP na forum.
  2. Czym jest AShop? AShop jest sklepem automatycznym, pozwalającym na sprzedaż usług na serwerach wykorzystujących rozszerzenie Sourcemod. Sklep jest rozbudowany w wysokim stopniu, pozwala na kupienie usługi bezpośrednio na serwerze (sms/psc), korzystając z interfejsu użytkownika. Przy tworzeniu sklepu dbałem o komfort jego użytkowania, poziom zabezpieczeń jak i stworzyłem dosyć obszerne API dla developerów, którzy chcieli by powiązać pracę sklepu z innymi funkcjami serwera. Panel Administracyjny zawiera wszelkie potrzebne opcje, jestem pewien, że wystarczające na administrowanie oraz monitorowanie postępów dochodowych serwera jak i całej sieci serwerów. Metody płatności Aktualne metody płatności obsługiwane przez sklep to: 1Shot1Kill Pukawka Hostplay CSSetti Przelewy24 Przelewy24 (PSC) Z implementacją nowych metod płatności nie będzie problemu, jestem otwarty również na propozycje dotyczące sklepu. Monitorowanie postępów dochodowych W sklepie dostępne są statystyki typu: Przychód miesięczny Przychód ogólny Zakupione usługi (miesiąc) Zakupione usługi (ogółem) Wysłane sms Użytkownicy Wykres warstwowy dochodów z danego miesiąca Statystyki sprzedaży miesięcznej - Progressbary pierścieniowe przedstawiają postęp w osiąganiu celów (przychód, sprzedane usługi oraz wysłane sms), których wartości można zmienić w ustawieniach Statystyki na tle poprzedniego miesiąca - To samo co wyżej, z tym, że progressbary lniowe Wykres kołowy najczęściej kupowanych usług Wykres kołowy przedstawiający serwery wg. największego zbytu Każda statystyka może być przedstawiona wg. Wybranego serwera lub ogólnie Możliwości sklepu Ustawienia & Metody płatności Możliwość personalizacji sklepu poprzez dynamiczne ustawienia Możliwość dodawania wielu tych samych metod płatności (np. W sytuacji, kiedy właściciel serwera nr.1 posiada taką samą metodę płatności jak właściciel serwera nr.2) Usługi Możliwość ustawienia innego opisu usługi (server site/website) Możliwość ustawienia własnego sufixu usługi (dni/fajki/monety itd..) Trzy typy usług: Flagi Zapytanie mysql - Pozwalające np. zakup VIP'a na forum. Inne (Bazujące na API) - Opcja dla developerów, pozwala na tworzenie własnych usług, przy których kupnie oraz bycie jest wykonywana akcja określona zamysłem developera (np. Sprzedaż waluty serwerowej) Możliwość ustawienia kolejności wyświetlania usług Usługi użytkowników Możliwość dodawania użytkownikowi tej samej usługi na wielu serwerach jednocześnie Progressbar wyświetlający status graficzny usługi użytkownika Cennik Cena usługi może być inna na każdym serwerze Taryfy są dodawane przez użytkownika, tak więc każda nieprawidłowość ze strony hostingu, oferującego swoje API może być poprawiona. Użytkownicy Możliwość dodawania użytkowników bezpośrednio przez panel Możliwość edytowania danych oraz stanu potrfela użytkownika Wszystkie hasła są ukryte, administrator nie ma w nie wglądu, może je jedynie zmienić. Edytując swój profil lub profil innego administratora wymagane jest wpisanie hasła Użytkownika można przypisać do grupy (W następnej aktualizacji sklepu dodane zostaną usługi dla określonych grup) Uprawnienia użytkownika są zależne od grupy, w której się znajduje Logi Administracyjne Kupione usługi Płatności SMS Płatności PaySafeCard Płatności Portfelem Działania Administracyjne Inne Rejestracja odbywa się poprzez serwer (wszystko szyfrowane) aby uniknąć problemu powiązania z kontem steam, oraz z racji interfejsu użytkownika od strony serwera, Każdy użytkownik posiada wirtualny portfel, który można doładować poprzez serwer lub stronę, Gotowe przykłady implementacji API dla developerów, Powiadomienia o błędach w konfiguracji sklepu/problemów ze sklepem wywołanych błędami API Opisane kody błędów, zwracane użytkownikom i Administratorom Prezentacja sklepu Demo PA: Jutro Demo Website: Jutro Screeny: Jutro Kontakt & informacje dodatkowe Kontakt poprzez: Steam - https://steamcommunity.com/id/noxuuu PW http://noxsp.pl GG: 51083770 Cena: Do negocjacji Płatność: PayPal/Przelew Pozderki, n.o.x.
  3. SPRZEDAM DELETE

    Do usunięcia, duplikat.
  4. Ban za podmiane rekawiczek?

    To chyba oczywiste, tutaj też wykorzystujesz te rękawiczki, z tym, że nie dajesz możliwości ich wyboru..
  5. WYMIENIĘ Sprzedam/wymienie

    80 zł to 2 miesiące, jeśli nie jesteś zainteresowany to nie rób spamu w temacie bo żaden z Twoich serwerów (poza dr klasy, który ma potencjał) nie jest wart więcej..
  6. Podstawy pisania pluginów

    Deklaracja to nadanie zmiennej wartości początkowej. Chodziło Ci raczej o składnie.. Trzymaj parę linków, nie korzystałem to nie mam pewności, ale wygląda na dobrze opisane i przyjazne dla oka. https://wiki.alliedmods.net/Introduction_to_SourcePawn https://wiki.alliedmods.net/Introduction_to_SourceMod_Plugins
  7. SPRZEDAM Skrypt Jackpot

    Niezła kopia (bynajmniej wygląd i interfejs).
  8. ROZWIĄZANE Plugin na ukrycie noża.

    Twój obecny plugin nie ma w swoim kodzie nic co czyniło by bronie niewidzialnymi.. Porównaj sobie oba źródła i domyśl się czego brakuje (bazując również na poprzednim temacie).
  9. ROZWIĄZANE Plugin na ukrycie noża.

    wykryj również inne nazwy noża typu: weapon_bayonet itd, powinno działać.
  10. Błąd z nadawaniem broni

    Nie zwróciłem uwagi na funkcję, myląc ją z StrEqual, my bad, +.
  11. Przecież udzielili Ci odpowiedzi.. SDKHookEx(client, SDKHook_PostThinkPost, OnPostThinkPost); Zauważ, że hookujesz to za każdym razem, gdy wykonujesz funkcje 'forceinvis()', daj jeden hook przy wejsciu na serwer i będzie git.
  12. Błąd z nadawaniem broni

    Ten kod to to samo... if (StrContains(class, "knife")) domyślnie sprawdza czy wyrażenie jest prawdziwe, nie trzeba pchać operatorów..
  13. EmitSoundToAll

    Nie chce mi sie sprawdzac kodu, ale trzymaj: // map start -- AddFileToDownloadsTable("sound/nox_bf4/promotion.mp3"); PrecacheSoundAny("nox_bf4/promotion.mp3", true); // execute EmitSoundToClientAny(client, "nox_bf4/award.mp3"); // Emit Sound // lub dla wszystkich EmitSoundToAllAny("nox_bf4/award.mp3"); // Emit Sound)