n.o.x

Użytkownik
  • Zawartość

    161
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

n.o.x wygrał w ostatnim dniu 4 Listopad

n.o.x ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

50 Gold Nova I

O n.o.x

  • Ranga
    Silver Elite Master

Ostatnio na profilu byli

1,001 wyświetleń profilu
  1. Podstawy pisania pluginów

    Deklaracja to nadanie zmiennej wartości początkowej. Chodziło Ci raczej o składnie.. Trzymaj parę linków, nie korzystałem to nie mam pewności, ale wygląda na dobrze opisane i przyjazne dla oka. https://wiki.alliedmods.net/Introduction_to_SourcePawn https://wiki.alliedmods.net/Introduction_to_SourceMod_Plugins
  2. SPRZEDAM Skrypt Jackpot

    Niezła kopia (bynajmniej wygląd i interfejs).
  3. ROZWIĄZANE Plugin na ukrycie noża.

    Twój obecny plugin nie ma w swoim kodzie nic co czyniło by bronie niewidzialnymi.. Porównaj sobie oba źródła i domyśl się czego brakuje (bazując również na poprzednim temacie).
  4. ROZWIĄZANE Plugin na ukrycie noża.

    wykryj również inne nazwy noża typu: weapon_bayonet itd, powinno działać.
  5. Błąd z nadawaniem broni

    Nie zwróciłem uwagi na funkcję, myląc ją z StrEqual, my bad, +.
  6. Przecież udzielili Ci odpowiedzi.. SDKHookEx(client, SDKHook_PostThinkPost, OnPostThinkPost); Zauważ, że hookujesz to za każdym razem, gdy wykonujesz funkcje 'forceinvis()', daj jeden hook przy wejsciu na serwer i będzie git.
  7. Błąd z nadawaniem broni

    Ten kod to to samo... if (StrContains(class, "knife")) domyślnie sprawdza czy wyrażenie jest prawdziwe, nie trzeba pchać operatorów..
  8. EmitSoundToAll

    Nie chce mi sie sprawdzac kodu, ale trzymaj: // map start -- AddFileToDownloadsTable("sound/nox_bf4/promotion.mp3"); PrecacheSoundAny("nox_bf4/promotion.mp3", true); // execute EmitSoundToClientAny(client, "nox_bf4/award.mp3"); // Emit Sound // lub dla wszystkich EmitSoundToAllAny("nox_bf4/award.mp3"); // Emit Sound)
  9. Animacje olej, kiedy ma się ona wykonać jak masz one click? :D Ja dodał bym jeszcze zmienną typu boolean, która blokowała by ciągłe wykonywanie funkcji przy trzymaniu przycisku. Fajne API swoją drogą :).
  10. Nie możesz po prostu wykryć przycisk gracza i ustawić ammo?
  11. while( (entity = FindEntityByClassname(entity, "weaponworldmodel")) != -1 ) { if(IsValidEntity(entity)) SetEntProp(entity, Prop_Send, "m_nModelIndex", 0); } nie widzę związku między plikami językowymi a obiektami..
  12. Wykrywanie 1 min do konca rundy

    - pobierasz timestamp przy round_start - pobierasz roundtime - pobierasz timestamp w momencie sprawdzania i uwarunkowujesz wykonanie kodu dajmy tak: if(g_iRoundTime - (iCurrentTimestamp - g_iRoundStartTime) == 60)
  13. https://sm.alliedmods.net/new-api/sdktools_functions/SetEntityModel Pamiętaj aby wcześniej model pobrać i zbuforować.
  14. Wszyscy pisali, że jest dobrze, ponieważ każdy domyślił się, że ustawienie prop'a dla nieprawidłowego obiektu będzie skutkowało błędami przy ich sprawdzaniu na koniec rundy.. https://sm.alliedmods.net/new-api/entity/IsValidEntity
  15. Sprawdź czy ent jest prawidłowy..