Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

n.o.x

Użytkownik
  • Postów

    184
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana n.o.x w dniu 1 Listopada 2019

Użytkownicy przyznają n.o.x punkty reputacji!

2 obserwujących

Ostatnie wizyty

7348 wyświetleń profilu

Osiągnięcia n.o.x

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

90

Reputacja

1

Odpowiedzi społeczności

  1. n.o.x

    [JUNK CODE] Diablo Mod

    Witam. Jako, że mam sporo projektów, które leżą i się marnują, postanowiłem zrobić z nich użytek, ponieważ i tak ich nie będę reaktywował ani rozwijał.. W związku z tym w wolnych chwilach postaram się wrzucić "co nieco", bierzcie i jedzcie z tego więc, ponieważ noksik ma dobre serduszko.. Na pierwszy ogień leci "legendarny" DiabloMod, o którym nieliczna część osób słyszała, swego czasu był on moją perełką, która i tak nie miała ujrzeć światła dziennego, programowanie jak i kodowanie w sm to moje hobby, więc dobrze się bawiłem pisząc kod właśnie tej modyfikacji.Od razu zastrzegam, kod może nie być kompletny, nie wiem w którym momencie skończyłem przebudowę diablo, daję go więc jako kod do zabawy. Króciutki opis niżej, nie chce mi się rozpisywać, zobaczycie sami przeglądając kod.. -> System podzielony na moduły, odpowiednio: klasy exp hud database itemki runy natywy staty sortowanie config timer - specyficzny moduł, zamysłem było zachowanie jak największej motywacji, więc postanowiłem umieścić wszystkie taski w jednym, globalnym, stawiając na jak najmniejsze zużycie pamięci po uprzednim wglądzie w kod SM -> System skillów Tutaj można się rozpisywać, lecz nie trzeba, przy deklaracji nowej klasy możemy nadać jej skila, który jest ładowany na nożu. Naładowany skill może być potem użyty, tyle w temacie. -> Statystyki Inteligencja [Zwieksza obrazenia czarami] Siła : [Zwieksza ilość HP] Zręczność [Redukuje otrzymywane obrażenia] Zwinność [Szybciej Biegasz] Adrenalina [Większe obrażenia] -> Natywy + Forwardy (powiedzą więcej niż mój skrromny opis)
  2. Akurat "ruscy" mają bardzo jakościowy i wydajny kod, level ranks też dzialało okej, jesli reszta Twoich "optymalnych" pluginów zżera całe CPU to nie narzekaj na rangi, których prawdopodobnie sam byś nie napisał ?
  3. Zależy kto co ma w głowię, ktoś kto ceni sobię swoją pracę i wie jak to wygląda, poszedł by na to bezproblemowo, z drugiej strony, kto jak woli.. Błąd i tak zostanie usunięty, a praca www sklepu jest zatrzymana.
  4. @GoldeneK, @DevLogic Jest jakieś powiązanie między tymi kontami? Czemu byłeś zamieszany w większość spraw, w których "ktoś" obrabiał mi dupę? Zbyt dużo sytuacji, żeby można było mówić wgl o jakiś relacjach.. Szkoda tylko, że każdy potrafi jedynie obrabiać komuś dupę, całkiem możliwe, że sklep posiada luki w zabezpieczeniach, nie jestem robotem i każdy robi błędy, a kiedy www już stało, sklep nigdy nie był na użytek więcej niż jednej sieci.. Przeglądam cały kod i pracuję nad fixem, tak więc praca sklepu zostaje wstrzymana do momentu znalezienia podatności.
  5. Zaraz, zaraz.. Grono osób, które zakupiły sklep jest bardzo wąskie, ewentualne błędy są naprawiane w okresie od paru godzin do 3 dni. Każdy kto kiedykolwiek zakupił coś u mnie, ma support wieczny, i nie odstąpiłem od tego nigdy. Jeśli chodzi o exploit, życzę powodzonka. @pcku Śmiesznie, że pisałeś do osób, które zakupiły mój sklep, po czym, kiedy się o tym dowiedziałem, po chwili usunąłeś mnie ze steam, damn.. Jestem ciekaw Twojego powiązania z cała sprawą.
  6. Witam, plugin nie działa od pamiętnego update cs go, w którym zablokowano możliwość korzystania z MOTD.
  7. Mnie też już nic nie zdziwi, oczywiście skrypt useless z racji tego, że w moim sklepie nie ma backdoor'ów, jedyne jakie kiedyś były, to te, ze starej wersji sklepu, która znajdowała się jedynie na mojej sieci. Oczywiście z racji tego, że @GoldeneK wepcha nos wszędzie, dekompilował wszystko do czego tylko miał dostęp, po czym kod rezolutnie podpinał pod swoje pracę ;). Nie będę snuł bezpodstawnych oskarżeń, jestem w stanie powiedzieć tylko, że dziś już społeczeństwo to taka cebula... Odechciewa się robić czegokolwiek dla tego community, po 4 latach w tym gównie, ostatnie dwa to szerząca się obłuda i kradzież, zero szacunku dla autora.. Pozostaje mi życzyć szczęśliwego nowego roku, oby garstka ludzi, tego typu przyjęła do siebie pare wartości, za które (cenzura) będzie przez spory czas. Powodzonka! Pozderki, nox.
  8. https://steamcommunity.com/id/noxuuu
  9. Widzę, że spodobał Ci się mój pomysł :). Działanie 1:1 ?
  10. LucQy się już nie bawi więc no nie ma strachu, ale jakie zabezpieczenia wchodzą w grę? DB/API/FTP? System automatycznie wykrywa nieautoryzowane wejście i blokuje niepożądane osoby przez ich IP? Możesz troszkę rozjaśnić? (Nie, to nie jest próba ataku, a rozwinięcie myśli).
  11. Przepraszam za zwłokę, niżej info. (Nie mogę edytować tematu) Demo Website: http://ashop.noxsp.pl Demo PA: http://ashop.noxsp.pl/admin/ Dane logowania do PA: admin & password Screeny (Server-Site):
×
×
  • Dodaj nową pozycję...