Sooldierr Opublikowano Październik 9, 2015 o 08:00 Udostępnij Opublikowano Październik 9, 2015 o 08:00 Witam Tak jak w temacie, staram się zmodyfikować dodatek bio_radar.amxx tak aby pokazywał osatniego człowieka na radarze dopiero wtedy, kiedy otrzyma on obrażenia. Domyślnie jest tak, że zostaje on pokazywany od razu, gdy zostanie sam. Wydaję mi się, że warunek w funkcji odpowiedni: public event_damage(victim, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(survivor != 0 && survivor == victim && get_user_team(idattacker) == 1) { static params[1]; params[0] = survivor set_task(1.0, "task_radar", TASKID_RADAR, params, 1) } else if(get_user_health(victim) < 1 && !is_user_zombie(victim)) { remove_task(TASKID_CHECK) set_task(1.0, "task_check", TASKID_CHECK) } } LEcz nie działa. Cały kod poniżej bio_radar.sma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaloski Opublikowano Październik 9, 2015 o 11:54 Udostępnij Opublikowano Październik 9, 2015 o 11:54 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się