Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Multijump + Bunnyhop


deszableble
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Witajcie. Czy ma ktoś kod na multijumpa + bunnyhop? Bo ten kod:

 

public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon)
{
    if ((ga_iDJ[client] == 1) || (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1))
    {
        static int awp_fLastButtons[MAXPLAYERS + 1], awp_fLastFlags[MAXPLAYERS + 1], awp_jumps[MAXPLAYERS + 1], fCurFlags, fCurButtons;
        fCurFlags = GetEntityFlags(client);
        fCurButtons = GetClientButtons(client);
        if (awp_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND && !(fCurFlags & FL_ONGROUND) && !(awp_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP)awp_jumps[client]++;
        else if (fCurFlags & FL_ONGROUND)awp_jumps[client] = 0;
        else if (!(awp_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP && awp_jumps[client] == 1)
        {
            awp_jumps[client]++;
            float vVel[3];
            GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel);
            vVel[2] = 250.0;
            TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel);
        }
        
        awp_fLastFlags[client] = fCurFlags;
        awp_fLastButtons[client] = fCurButtons;
    }

}

nie działa z bunnyhopem. Z góry dzięki za pomoc.

Edytowane przez ebebebe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...