deszableble Opublikowano Wrzesień 20, 2019 o 17:13 Udostępnij Opublikowano Wrzesień 20, 2019 o 17:13 (edytowane) Witajcie. Czy ma ktoś kod na multijumpa + bunnyhop? Bo ten kod: public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if ((ga_iDJ[client] == 1) || (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1)) { static int awp_fLastButtons[MAXPLAYERS + 1], awp_fLastFlags[MAXPLAYERS + 1], awp_jumps[MAXPLAYERS + 1], fCurFlags, fCurButtons; fCurFlags = GetEntityFlags(client); fCurButtons = GetClientButtons(client); if (awp_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND && !(fCurFlags & FL_ONGROUND) && !(awp_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP)awp_jumps[client]++; else if (fCurFlags & FL_ONGROUND)awp_jumps[client] = 0; else if (!(awp_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP && awp_jumps[client] == 1) { awp_jumps[client]++; float vVel[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel); vVel[2] = 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel); } awp_fLastFlags[client] = fCurFlags; awp_fLastButtons[client] = fCurButtons; } } nie działa z bunnyhopem. Z góry dzięki za pomoc. Edytowane Wrzesień 20, 2019 o 17:14 przez ebebebe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owner_2019 Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:56 Udostępnij Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:56 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi