RSSy MYGO.pl Opublikowano Październik 15, 2019 o 07:09 RSSy Udostępnij Opublikowano Październik 15, 2019 o 07:09 Description: This plugin allows you to manipulate with TickRate of the server. It can be useful on multimods, when you put 128.0 tickrate on MiniGame maps, and 64.0 / 102.4 on surf maps, so that it would be convenient for you to change the value - an implementation was done via cvar.Cvars: 1) tickrate_value 128.0 - Server TickRate 2) tickrate_force_retry 0 - 1 - After changing the tickrate_value value - all players will be forced to log in to the server \n 0 - Nothing will happen API /** * Getting the current TickRate server * - * @noparams * - * @return Current TickRate */ native float TickRate_GetCurrentTick(); /** * Getting the default TickRate server * - * @noparams * - * @return Default TickRate Server */ native float TickRate_GetDefaultTick(); /** * Sets an arbitrary TickRate * - * @param fTick New TickRate server (Minimum value - 21.0 / Maximum - 128.0) * @param bforceRetry true - all players reconnect to the server. * - * @noreturn */ native void TickRate_SetTickRate(float fTick, bool bForceRetry = false); /** * Called when TickRate has been changed. * - * @param fOld Previous TickRate * @param fNew New TickRate * - * @noreturn */ forward void TickRate_OnTickRateChanged(float fOld, float fNew); forward void TickRate_OnTickRateChanged(float fOld, float fNew); Attached Files TickRateControl.zip (9.2 KB) Wyświetl pełny artykuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się