Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[CS:GO] GiveNamedItem tool (for valve items plugins)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Description:

Based on this plugin with multiple changes and rewrittes for give a good natives for use in valve plugins (like my !ws and !knife plugins).

My !ws plugin: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=261288
My knife plugin: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=319241


Natives:
PHP Code:

const int INVALID_PAINTKIT = -1;
const 
int PAINTKIT_PLAYERS 0;
const 
int PAINTKIT_VANILLA 9001;

/*
 * Called before a named item is created for a player
 *
 * @param client            The client index of the player receiving the named item
 * @param classname            The classname of the item to be created
 * @noreturn
*/
forward void OnGiveNamedItemEx(int client, const char[] classname);

native GiveNamedItem_SetClassname(const char[] classname);

native GiveNamedItem_GetDefinitionIndex();
native GiveNamedItem_SetDefinitionIndex(int value);

native bool GiveNamedItem_GetInUse();

native GiveNamedItem_GetPaintkit();
native GiveNamedItem_SetPaintkit(int value);

native GiveNamedItem_GetSeed();
native GiveNamedItem_SetSeed(int value);

native GiveNamedItem_GetWear();
native GiveNamedItem_SetWear(float value);

native GiveNamedItem_GetKills();
native GiveNamedItem_SetKills(int value);

native GiveNamedItem_GetEntityQuality();
native GiveNamedItem_SetEntityQuality(int value);

native bool GiveNamedItem_GetTeamSwitch();
native GiveNamedItem_SetTeamSwitch(bool value);

native GiveNamedItem_GetAccountID();
native GiveNamedItem_SetAccountID(int value);

native GiveNamedItem_SetNameTag(char[] nametag);

native int GiveNamedItem_GetItemDefinitionByClassname(const char[] classname);
native bool GiveNamedItem_GetClassnameByItemDefinition(int itemdefinitionchar[] bufferint length);
native bool GiveNamedItem_IsItemDefinitionKnife(int itemdefinition);
native bool GiveNamedItem_IsClassnameKnife(const char[] classname);

native GiveNamedItem_GiveKnife(clientint itemdefinition);

native GetNamedItem_GetWeaponTeamByItemDefinition(int itemdefinition);

#if defined _givenameditem_server
 #endinput
#endif

methodmap GiveNamedItem_ClientHook
{
    public 
GiveNamedItem_ClientHook()
    {
        return 
view_as<GiveNamedItem_ClientHook>(1);
    }
    
    
property bool InUse
    
{
        public 
get() { return GiveNamedItem_GetInUse(); }
    }
    
    
property int ItemDefinition
    
{
        public 
get() { return GiveNamedItem_GetDefinitionIndex(); }
        public 
set(int value) { GiveNamedItem_SetDefinitionIndex(value); }
    }
    
    
property int Paintkit
    
{
        public 
get() { return GiveNamedItem_GetPaintkit(); }
        public 
set(int value) { GiveNamedItem_SetPaintkit(value); }
    }
    
    
property int Seed
    
{
        public 
get() { return GiveNamedItem_GetSeed(); }
        public 
set(int value) { GiveNamedItem_SetSeed(value); }
    }
    
    
property float Wear
    
{
        public 
get() { return view_as<float>(GiveNamedItem_GetWear()); }
        public 
set(float value) { GiveNamedItem_SetWear(value); }
    }
    
    
property int Kills
    
{
        public 
get() { return GiveNamedItem_GetKills(); }
        public 
set(int value) { GiveNamedItem_SetKills(value); }
    }
    
    
property int EntityQuality
    
{
        public 
get() { return GiveNamedItem_GetEntityQuality(); }
        public 
set(int value) { GiveNamedItem_SetEntityQuality(value); }
    }
    
    
property bool TeamSwitch
    
{
        public 
get() { return GiveNamedItem_GetTeamSwitch(); }
        public 
set(bool value) { GiveNamedItem_SetTeamSwitch(value); }
    }
    
    
property int AccountID
    
{
        public 
get() { return GiveNamedItem_GetAccountID(); }
        public 
set(int value) { GiveNamedItem_SetAccountID(value); }
    }
    
    public 
bool SetClassname(const char[] classname)
    {
        
GiveNamedItem_SetClassname(classname);
    }
    
    public 
int GetItemDefinitionByClassname(const char[] classname)
    {
        return 
GiveNamedItem_GetItemDefinitionByClassname(classname);
    }
    
    public 
bool GetClassnameByItemDefinition(int itemdefinitionchar[] bufferint length)
    {
        return 
GiveNamedItem_GetClassnameByItemDefinition(itemdefinitionbufferlength);
    }
    
    public 
bool IsItemDefinitionKnife(int itemdefinition)
    {
        return 
GiveNamedItem_IsItemDefinitionKnife(itemdefinition);
    }
    
    public 
bool IsClassnameKnife(const char[] classname)
    {
        return 
GiveNamedItem_IsClassnameKnife(classname);
    }
    
    public 
int GetWeaponTeamByItemDefinition(int itemdefinition)
    {
        return 
GetNamedItem_GetWeaponTeamByItemDefinition(itemdefinition);
    }
}

GiveNamedItem_ClientHook GiveNamedItemEx view_as<GiveNamedItem_ClientHook>(1); 


Download:

Main repository
Direct download
Code changes

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...