Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[L4D2] Spitter Acid Damage (1.0) [05-Nov-2019]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
About:
  • Unlocks the Spitter Acid to damage common and special infected.
  • The games default behaviour alternates between 0.2 and 0.3 seconds to damage entities.
  • The game scales damage over the duration of effect: 0 at the start, 6 in the middle and 4 when it ends.
  • This plugin can scale that damage where 1.0 is default, or set a full value to damage each time (this plugins default for common and special infected).
  • Also included in the source for developers a demonstration on "inferno" entities and getting their flame positions.



Thanks:
  • Iizuka07 - For the idea and request.
  • Lux - For scripting advice.



CVars:

Saved to l4d2_spitter_acid_damage.cfg in your servers \cfg\sourcemod\ folder.

PHP Code:

l4d2_spitter_acid_allow "1"             // 0=Plugin off, 1=Plugin on.
l4d2_spitter_acid_damage "2"            // Apply full damage value from dmg_* cvars. Or: use a ratio of the games scaled damage on: 1=Common. 2=Survivors (default). 4=Special. 7=All.
l4d2_spitter_acid_dmg_common "5"        // Damage dealt to common infected. Can use a ratio instead by changing l4d2_spitter_acid_damage.
l4d2_spitter_acid_dmg_special "8"       // Damage dealt to special infected. Can use a ratio instead by changing l4d2_spitter_acid_damage.
l4d2_spitter_acid_dmg_survivor "1.0"    // Damage dealt to survivors (games default is 1.0 with l4d2_spitter_acid_damage 2).
l4d2_spitter_acid_effects "5"           // Displays a particle when hurting. 0=Off, 1=Common Infected, 2=Survivors, 4=Special Infected. 7=All.
l4d2_spitter_acid_modes ""              // Turn on the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = all).
l4d2_spitter_acid_modes_off ""          // Turn off the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = none).
l4d2_spitter_acid_modes_tog "0"         // Turn on the plugin in these game modes. 0=All, 1=Coop, 2=Survival, 4=Versus, 8=Scavenge. Add numbers together.
l4d2_spitter_acid_version               // Spitter Acid Damage plugin version 



Changes:
Code:

1.0 (05-Nov-2019)
    - Initial release.



Requirements:

Installation:
DO NOT click 'Get Plugin' or it will fail to compile because this plugin requires DHooks!
  1. Download the .smx file and put into your servers \addons\sourcemod\plugins folder.
  2. Download the .txt gamedata file and put into your servers \addons\sourcemod\gamedata\ folder.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d2_spitter_acid_damage.sp - 17.7 KB)
File Type: smx l4d2_spitter_acid_damage.smx (9.5 KB)
File Type: txt l4d2_spitter_acid_damage.txt (859 Bytes)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...