Jump to content

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Ryback
      W esportowym półświatku CS:GO dyskutuje się ostatnio na kilka ciekawych tematów.
       
      Jednym z nich jest wprowadzenie ciekawej (całkiem rozsądnej jednocześnie) zasady. Polegałaby ona na pozwoleniu dokonywania zmian w danym składzie podczas rozgrywek (np. w przerwie technicznej lub w połowie mapy). Duński organizator zawodów BLAST rozważa wprowadzenie takich zmian w najbliższym turnieju BLAST Premier Spring Showdown. Obowiązujące obecnie przepisy pozwalają w turniejach BLAST na zmiany w składzie tylko w przerwach między mapami jeśli tylko dany zawodnik jest zgłoszony do oficjalnych władz turnieju na min. 10 minut przed meczem. Jak dotąd żadna z organizacji nie skorzystała z tej zasady, ponieważ większość posiada tylko pięciu zawodników. Po tym jak Astralis końcem marca zaskoczyło opinię publiczną dołączając Patricka "es3tag" Hansena do składu jako szóstego, zanosi się jednak, że zobaczymy zastosowanie tej zasady już niebawem. Co więcej, Astralis nieco ponad tydzień temu ponownie powiększyło skład o Jakoba "JUGi" Hansena i dziś liczy siedmiu zawodników. Nieoficjalnie wiadomo, że poszukiwania wciąż trwają i możemy się spodziewać kolejnych dodatków do duńskiego teamu.
       
      Kolejnym ciekawym tematem jest zmiana formatu rozgrywek z MR15 na MR12 (skrót MR oznacza z ang. maximum rounds a liczba określa górny limit rozegranych rund w połówce). Według tej zasady mapę grałoby się do 13 wygranych rund zamiast do 16. MR12 obowiązywało w CS 1.6 przez jakiś czas po czym zostało rozszerzone do MR15. Wypowiedział się w tej kwestii m.in. Jacob "Pimp" Winneche - były progamer, obecnie komentator. 

      W swoim tweecie z 13 maja stwierdził "Im więcej oglądam zawodowego CS, tym bardziej jestem przekonany, że MR12 w zupełności wystarczy do wyłonienia lepszego teamu. MR15 przy obecnym systemie ekonomii jest zbędne."
       
      Jego argumentem za zmianą z MR15 na MR12 jest update CS:GO z 13 marca 2019 roku, który dotyczył głównie ekonomii. Ogólnie system został zmieniony na mniej wymagający i w rezultacie na poziomie zawodowym ilość rund eco wyraźnie spadła. Przegrana rundy pistoletowej nie była już tak katastrofalna jak kiedyś. Przed tym update'm MR15 było formatem wskazanym ponieważ rundy pistoletowe i następujące rundy z zakupem miały krytyczne znaczenie i przegrana strona potrzebowała więcej czasu na finansowe odkucie się. W tym wariancie systemu ekonomii rzeczywiście MR15 może okazać się przeżytkiem.

      Pomysł przyszedł z faktu, że mecze są nieraz nieznośnie długie. Dziś każdy większy turniej daje składom w każdej mapie nawet cztery przerwy taktyczne (tactical timeout), które w większości są skrupulatnie wykorzystywane. Doliczając do tego wszystkie tzw. freezy (czas przed rozpoczęciem rundy), wydłużenie timera bomby (update z 2015 roku), przerwy między mapami, mamy każdą mapę trwającą o dodatkowe 10-15 minut więcej niż przed wprowadzonymi zmianami.

      Pozostaje jeszcze kwestia wpływu wprowadzenia MR12 na publiczność. Jaka będzie reakcja rzeszy entuzjastów CS:GO na taką zmianę? Z pewnością zdania będą podzielone, jednak trend pokazuje, że fani preferują dynamiczny charakter rozgrywek a obecny stan nieraz mocno "ciągnących się" meczów może wpływać zniechęcająco. 

      Jak zauważa Tomi "lurppis" Kovanen - szef organizacji Immortals w swoim wpisie na twitterze z 14 maja "Jest dużo trudniej odzyskać użytkowników niż ich utrzymać. Dlatego najważniejsza jest dziś koncentracja na utrzymaniu bazy zanim wzrost spowolni, lub przejdzie na ujemny." 

      Na pewno ma dużo racji w tym, że należy reagować zanim procesy zmian koniunktury przybiorą niekorzystny charakter. Jednak czy na nadchodzące fluktuacje sceny jedyną odpowiedzią jest MR12?
       
      A wy co sądzicie?
    • By HostPlay.pl
      Witajcie,
      Łącząc się w wielką siłę wraz z mygo.pl pragniemy ogłosić kontynuację akcji #zostańwdomu!
      Tym sposobem specjalnie dla naszej wspólnej już społeczności dajemy aż  15% rabatu na wszystkie usługi w hostplay.pl. Dodatkowo dla fanów minecrafta udostępniliśmy ostatnio specjalny itemshop. Słysząc różne pogłoski dodajemy przy okazji jeszcze jeden hasztag #bezlagów, jako że u nas ich nie ma i mieć nie będzie, dlatego serdecznie zapraszamy do komfortowej gry na naszych serwerach!
       
       
      -15% na hasło: ZOSTANWDOMU
       
      Z rabatu można skorzystać po przez wpisanie kodu rabatowego w formularzu zamówienia lub kontaktując się bezpośrednio na bok z odwołaniem do całej akcji.
       
       
      Zapraszamy do brania udziału w promocji oraz oczywiście dalszych dyskusji na forum mygo.pl gdzie znajdziecie na pewno wiele ciekawych artykułów oraz modyfikacji do waszych serwerów!
       
       
    • By owner_2019
      ESL zdecydował się na ciekawy krok. Każdy gość, który odwiedzi IEM Katowice ma przejść kontrolę zdrowotną w obawie przed koronawirusem COVID-19.
       
      Koronawirus w ostatnim czasie znacząco wpływa na esport. Z powodu wirusa odwołano niektóre kwalifikacje, jak te do WESG w Azji. Ponadto Intel zdecydował się nie rozwijać swojego stanowiska na targach EXPO w Katowicach, ponieważ firma chce ograniczyć jak najbardziej przemieszczenie się swoich zawodników.
       
      Teraz ESL reaguje w obawie przez możliwym stworzeniem potencjalnego miejsca rozprzestrzenienia się wirusa w Polsce. Organizator IEM-a Katowice zdecydował się na wprowadzenie kontroli zdrowotnych, które będzie musiał przejść każdy z gości odwiedzających turniej. Służby medyczne, które będą przebywać w Spodku zbadają każdego, kto będzie wchodził na teren wydarzenia. Przede wszystkim zmierzy się ludziom temperaturę.
       
      Ponadto ESL zapewni dodatkowy personel medyczny, patrole pierwszej pomocy, a także więcej stanowisk sanitarnych. Organizator nawet zweryfikował trasy podróży wszystkich graczy, mediów oraz gości specjalnych, by upewnić się, że nie przybędzie nikt z istniejących już ognisk wirusa. Jeśli ktoś miałby jednak przyjechać z takiego regionu, to musi pokazać zaświadczenie, że jest zdrowy.
       
      ESL także podczas IEM-a Katowice ma zamiar edukować ludzi obecnych w Spodku na temat zachowania higieny.
       
      https://www.intelextrememasters.com/season-14/katowice/pl/2020/02/iem-katowice-attendee-update/
       
       
      Nie jestem autorem powyższego tekstu. Nie odpowiadam za wszelkie błędy zawarte w tekście. Artykuł pochodzi z serwisu izaktv.pl
    • By Doktorek292
      Witam poszukuję pluginu oraz osoby ktra wgrała by mi na serwer plugin do zmiany modelu broni chodzi mi o model marker do paintballa.
    • By owner_2019
      Cześć. Rozmyślam od wczoraj nad zorganizowaniem jakiegoś konkursu dla właścicieli sieci serwerów. Ciężko mi cokolwiek wymyślić, więc może wy coś mi podsuniecie. ? 
      Wpadł mi na chwilę obecną jeden pomysł - na najładniejszy wygląd forum (szablon). W takiej sytuacji dany właściciel sieci  reprezentuje daną sieć i kto zdobędzie "największa ilość reputacji" otrzyma nagrodę w postaci na przykład: Doładowania dowolnego portfela w hostingu gier o danej kwocie.
       
×
×
  • Create New...