Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Zestawienie Sklepów SMS pod CS:GO


Najlepszy Sklep SMS to  

45 members have voted

  1. 1. Najlepszy Sklep SMS to

    • Sklep-Sms by `Seek
    • Sklep Sms by `Robert
    • OnlineShop by `Sloenthran
    • SklepCS by `Adi


Recommended Posts

  • Moderator
Godzinę temu, Zorix napisał:

argument braku własnego serwera www na którym będzie sklep jest dla kogoś przekonujący no to wtedy sklep adiego odpada,

Nie kumam, przecież sklep Adiego nie wymaga serwera.. w sensie chyba czaje, ale to zdanie napisałeś odwrotnie niż chciałeś xD jeśli ktoś chce koniecznie serwer gdzie będzie trzymał swój sklep, to sklep Adiego odpada - i tu się zgodzę, jednak to trochę wygodne.. odpada proces instalacji ? z doświadczenia wiem, że konfiguracja to moment, więc to sklep błyskawiczny.

Sklep-sms to sklep, z którego korzysta jeden z moich klientów, i nie narzeka. Poza fatalnym designem(imo) i słabą stroną techniczną(mówię typowo o dopisywaniu usług, np problematyczne jest sprzedawanie expa na cod itp) też nic nie zarzucam.

  • Super! 1

 

2a.png


brand-logo.png

Z kodem rabatowym "TIMOR" zyskasz 10% rabatu na wszystkie usługi przez pierwszy miesiąc!

Link to post
Share on other sites

Pierwszy raz postaram się tutaj wypowiedzieć neutralnie w taki sposób by nikogo nie urazić.
Weźmy pod uwagę fakt że nie ma czegoś takiego jak najlepszy sklepsms na obecnym rynku, możemy to nazwać, najbardziej ulubiony sklep według nas.
Każdy ceni sobie inne rzeczy np:

  • Wygląd.
  • Estetykę.
  • Prostotę.
  • Funkcjonalność

Dlatego każdy wybiera sklep taki jaki mu się podoba ;).


Co do sporu sklepu Roberta oraz Adiego, owszem @Roberrt niestety słabo się zachowałeś jeżeli chodzi o zwrot do PayPala, 2 razy zmieniłeś zdanie, no ale to zrobiłeś. Dodatkowo w starszej wersji twojego sklepu był backdoor który został tam podesłany na drugim forum.
Pomijając już to, w sumie to wszystko.
Twój sklep nie byłby zły gdybyś udostępniał w nim pliki źródłowe i wtedy jestem pewien że wyczyściło by to twoje imię, z powodu takiego że w paczkach gdzie byłeś dopisany jako autor, oraz w twoim sklepie znajdowały się backoory oraz złośliwy kod, tego zaufania nie odzyskasz.

Nie krytykuję tutaj IonCube loader'a, zabezpieczenie swojej pracy WWW jest jak najbardziej w porządku, jednak nie jesteś zaufanym sprzedawcą dlatego jest to u ciebie krytykowane, np moduł WHMCS który ma zakodowane wszystkie pliki w PHP jestem w 99% pewien że nie muszę się bać instalować tego oprogramowania, bo korzysta z niego wiele światowych firm, po wielu tematach na ciebie, patrząc na twój sklep który jest zakodowany mimo że jest zakodowany legalnie, to i tak nie potrafiłbym go zainstalować na moim hoście z powodu że bałbym się o bezpieczeństwo danych moich użytkowników.

Co do innych sklepów, wszyscy łamiecie licencję SMS, nie załączając pliku źródłowego przy pluginie, czy to ADI, czy to Robert czy to Seek. Wszyscy łamiecie tą zasadę.
Dlatego nikt z was "legalnie" nie zarabia na tym serwisie, oczywiście wiem że nie opłacałoby się tego pliku zamieszczać, no ale albo jedno albo drugie panowie.
Nikt nie jest z was święty, jeden przeskrobał dużo, jeden mało no ale jakąś licencję bądź jakieś prawo któryś z was łamie by mieć swoje zyski.

Dodatkowo co do reszty sklepów.

Sklep-Sms by SeeQ
Kiedyś to był zajebisty sklep, prosty interfejs admina, no ale niestety jakiś Polski dzban zaczął sprzedawać obejście na tą licencję, co według mnie było szczyt chamstwa i nie poszanowanie autora, dlatego nie opłaca się kupować tego sklepu jeżeli ktoś może to sprawdzanie licencji faktycznie obejść, druga sprawa to jest funkcjonalność oraz aktualizacje, ten sklep niestety nie kwitnie dużą aktywnością autora modyfikacji dlatego spada z listy.

Co do sklepu Adiego
Bardzo rozbudowany, ale nie jest aż tak prosty w obsłudze, sklep-sms u SeeQ'a można założyć w 1 minutę i skonfigurować w kolejną, u ciebie jednak to trwa dłużej, miałem już ponad 15 zleceń na skonfigurowanie twojego sklepu z powodu że klient po prostu nie potrafił, dlatego jeżeli ktoś woli prostotę to oczywiście zamówi ten łatwiejszy w obsłudze sklepsms.

Co do sklepu Roberta, nigdy nie korzystałem, więc nie wiem jak to wygląda po stronie konfiguracji oraz zarządzania nim, nie mogę go polecić bo nie ufam temu źródłowi ale też nie mogę narzucić że sklep źle działa, dlatego zostawiam to już dla jego klientów.

OnlineShop by `Sloenthran
No to tutaj mamy niestety najgorszy sklep ale funkcjonalny, za darmo i nie jest aż tak bardzo tragicznie napisany, jak ktoś by sobie chciał go rozwinąć to może coś z tego dobrego wypalić, no ale szału nie ma jak to się mówi.


Brakuję mi jedynie w obecnych sklepach sms jednej najlepszej funkcji który zaoszczędza w ** czasu.
Automatycznie generowanie taryf, czyli jak dodajemy metodę płatności np 1s1k.pl to automatycznie wszystkie ceny są insertowane do sklepu, i możemy do tych cen usługi od razu dodawać, ile to już razy miałem zapytania czemu mi taryfa nie działa bądź czemu cennik mój jest błędny...
To jest tak proste a nikt na to nie wpadł, żeby taką funkcjonalność zrobić.

Powodzenia wszystkim w sprzedaży i w projektach.
I pamiętajcie o gustach się nie dyskutuję ?.

 

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Mesharsky napisał:

Brakuję mi jedynie w obecnych sklepach sms jednej najlepszej funkcji który zaoszczędza w ** czasu.
Automatycznie generowanie taryf, czyli jak dodajemy metodę płatności np 1s1k.pl to automatycznie wszystkie ceny są insertowane do sklepu, i możemy do tych cen usługi od razu dodawać, ile to już razy miałem zapytania czemu mi taryfa nie działa bądź czemu cennik mój jest błędny...
To jest tak proste a nikt na to nie wpadł, żeby taką funkcjonalność zrobić.

mam nadzieje że się nie obrazisz....

Wprowadziłem do swojego sklepu pomysł @Mesharsky (częściowo ale jednak),

tzn. od teraz sklep sam wygeneruje dla większości operatorów taryfy.

@Zorix możesz dodać to jako punkt ? 

https://i.imgur.com/59KMXSm.gifv

POMOGŁEM?  ZOSTAW PO SOBIE SERDUSZKO

SklepSMS.ovh - Najlepszy Sklep Usług na serwer CS:GO

PhLA01g.png

PluginySM.pl - Polski rynek pluginów SourceMod

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Roberrt napisał:

mam nadzieje że się nie obrazisz....

Wprowadziłem do swojego sklepu pomysł @Mesharsky (częściowo ale jednak),

tzn. od teraz sklep sam wygeneruje dla większości operatorów taryfy.

@Zorix możesz dodać to jako punkt ? 

https://i.imgur.com/59KMXSm.gifv

O tym  mówiłem, zaoszczędza to userowi w (cenzura) czasu, i jest przydatne, niby taki mały smaczek a nikt na niego nie wpadł xd.

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Mesharsky napisał:

O tym  mówiłem, zaoszczędza to userowi w (cenzura) czasu, i jest przydatne, niby taki mały smaczek a nikt na niego nie wpadł xd.

Planuje jeszcze schematy cen ale to jeszcze trochę czasu ? 

POMOGŁEM?  ZOSTAW PO SOBIE SERDUSZKO

SklepSMS.ovh - Najlepszy Sklep Usług na serwer CS:GO

PhLA01g.png

PluginySM.pl - Polski rynek pluginów SourceMod

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Co do sklep-sms.pl to od wersji 3.6.5 nie da się go zainstalować, po prostu strona przewala nas do katalogu "setup" który nie istnieje, szczerze powiedziawszy to przez pierwsze pare miesięcy płaciłem za ten sklep, ale wraz z jednym swoim znajomym wykonaliśmy skrypt pod baze danych sklepu + w prosty sposób obszedłem błąd z licencją na stronie i zablokowanym panelem admina, wystarczy przestawić dwa returny i cały kod z licencją idzie do piachu, ja tam nie marudze, bo wszystko działa tak jak bym chciał, aczkolwiek to obejście zrobiłem też z takiego powodu, iż nie wiem kiedy może paść strona z api, tym bardziej, że właściciel/stworzyciel tego sklepu sam na własne forum loguje się raz na pół roku, nawet system zgłaszania chyba nie działa bo wyświetla się puste zielone okienko po wysłaniu wiadomości, także ten.

  • Śmieszne 1
Link to post
Share on other sites

Nie znam się, ale wypowiem się, jak kupiłem sklepsms od adika 

Spoko wygląda, wszystko ładnie wygląda, ale po kupieniu tego sklepu, po wgraniu go na mój serwer cs 1,6, po wpisaniu /sklepsms nie wyswietlały się tabelki, na ile można kupić i za ile, a jakas tabelka z jakimś przkierowaniem na cos kompletnie innego, słyszałem, że dopiero co wgrał to adik i sam tego jeszcze nie ogarnął, ale poco dodawać coś do sklepu, jeżeli to dobrze nie działa? 

Link to post
Share on other sites

Mogłeś pisać, update na 1.6 już dawno jest ? Pierwsza wersja działała dobrze. Gdyby nie działała, to bym jej nie dodawał. Ona po prostu nie miała zaimplementowanej tej funkcji, gdyż uznałem to za zbyteczne. Po odzewie społeczności 1.6, szybko zmieniłem zdanie ?

 

Przechwytywanie.PNG  Przechwytywanie2.PNG

Edited by live4net
  • Super! 1

sklepcs (1).png
sklepcs.pl - sklep automatyczny cs:go z wieloma metodami płatności [psc, paypal, skiny, sms, przelew, blik, kod]

logo200.gif
csgotokens.com - tokeny na serwery CS:GO.

gobosting.png
goboosting.pl
- graj i zarabiaj skiny!
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, live4net napisał:

Mogłeś pisać, update na 1.6 już dawno jest ? Pierwsza wersja działała dobrze. Gdyby nie działała, to bym jej nie dodawał. Ona po prostu nie miała zaimplementowanej tej funkcji, gdyż uznałem to za zbyteczne. Po odzewie społeczności 1.6, szybko zmieniłem zdanie ?

 

Przechwytywanie.PNG  Przechwytywanie2.PNG

Już mi się to podoba, jeżeli wszystko już jest git to wrócę do sklepu ? 

  • Super! 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By kivv3r
      Cześć, mam na sprzedaż serwer Only Dust2 oraz paczkę na JailBreak.
      Serwer jest na hostingu 1shot1kill, czasami ktoś wpadnie na serwer ale jakoś bardzo rozkręcony nie jest.
      GT: *KLIK* (Game Server Rank: 3586)
      Przedłużenie: 29,40zł (aktualnie rabat 2%)
      Ranking GOSetti: 993 (11500 oddanych głosów)
      Jest możliwość kupna osobno,
      Paczka: 50zł.
      Serwer 190zł.
      Cena SERWERA do lekkiej negocjacji.
      Kontakt: tutaj na pv, steam (*KLIK*)
    • By kivv3r
      CS-Wyborowa.pl / Nowy wymiar gry!
      » JailBreak CS:GO 🥵
      » IP: 91.224.117.91:27820
      » Właściciel: @kivv3r

    • By Ryback
      Jak podaje hltv.org, Filip "NEO" Kubski i Wiktor "TaZ" Wojtas spowrotem wkraczają do akcji. Około trzy miesiące po wstępnej zapowiedzi słowo stało się ciałem gdy dwaj weterani ogłosili na początku tygodnia powstanie nowego teamu HONORIS. 

      NEO i TaZ grali w jednym teamie w latach 2004 - 2018 i mają na koncie mistrzostwa największych turniejów w historii dyscypliny w tym EMS One Katowice Major w 2014 roku. Ich drogi rozeszły się, gdy TaZ został zepchnięty do rezerwy Virtus.pro i później przeszedł do ARCY na krótki czas przed jego zlikwidowaniem. 

      W lutym tego roku, TaZ ogłosił, że wraz z NEO pracują nad stworzeniem własnego teamu od podstaw, w którym będziemy mogli zobaczyć wschodzące talenty polskiej sceny. Oprócz dwójki weteranów skład mają uzupełniać Kamil "reiko" Cegiełko, Wojciech "Prism" Zięba a także Daniel "STOMP" Płomiński, który jest najlepiej rokującym graczem pomimo, że ostatnie trzy miesiące spędził na ławce rezerwowych organizacji Illuminar, z którą m.in. wygrał Games Clash Masters 2019 i Mistrzostwa Polski ESL. 
       
      W wywiadzie dla portalu redbull.com, TaZ wyznał: "Razem z Filipem znamy się już tak dobrze, że doskonale wiemy, czego się po sobie spodziewać. Potrafimy się uzupełniać. Przez ostatnie dwa lata próbowałem tworzyć w Polsce drużyny i zawsze czegoś, albo może kogoś, brakowało. "NEO" ma takie cechy charakteru, których mi brakuje, z kolei ja mam pewnie takie, których on nie posiada. Myślę, że to dlatego zawsze bardzo dobrze nam się razem grało, dobrze się dogadywaliśmy. Dlatego doszliśmy do wniosku, że nową organizację powinniśmy budować wspólnie." po czym NEO skonkludował: "Ja nie znam drugiej osoby z tak dużym zacięciem do tego co robi, z taką chęcią do pracy jak Wiktor. Lepszego "motoru napędowego" dla takiego projektu jak "HONORIS" na pewno bym nie znalazł. "TaZ" w przeciwieństwie do mnie jest też bardzo wokalną osobą, ja mówię raczej niewiele. On umie przemawiać tak, że mówi również w moim imieniu - w tej kwestii idealnie mnie uzupełnia."
       
      Widać wyraźnie, że między dwójką jest jeszcze ta chemia, która stworzyła legendę Virtus.pro i miejmy nadzieję, że HONORIS będzie odpowiedzią na brak polskiej siły na profesjonalnej scenie.
       
      Pierwszy mecz już jutro o 12:20. Polacy podejmą forZe w  cyklu Home Sweet Home Cup 5.
    • By Ryback
      W esportowym półświatku CS:GO dyskutuje się ostatnio na kilka ciekawych tematów.
       
      Jednym z nich jest wprowadzenie ciekawej (całkiem rozsądnej jednocześnie) zasady. Polegałaby ona na pozwoleniu dokonywania zmian w danym składzie podczas rozgrywek (np. w przerwie technicznej lub w połowie mapy). Duński organizator zawodów BLAST rozważa wprowadzenie takich zmian w najbliższym turnieju BLAST Premier Spring Showdown. Obowiązujące obecnie przepisy pozwalają w turniejach BLAST na zmiany w składzie tylko w przerwach między mapami jeśli tylko dany zawodnik jest zgłoszony do oficjalnych władz turnieju na min. 10 minut przed meczem. Jak dotąd żadna z organizacji nie skorzystała z tej zasady, ponieważ większość posiada tylko pięciu zawodników. Po tym jak Astralis końcem marca zaskoczyło opinię publiczną dołączając Patricka "es3tag" Hansena do składu jako szóstego, zanosi się jednak, że zobaczymy zastosowanie tej zasady już niebawem. Co więcej, Astralis nieco ponad tydzień temu ponownie powiększyło skład o Jakoba "JUGi" Hansena i dziś liczy siedmiu zawodników. Nieoficjalnie wiadomo, że poszukiwania wciąż trwają i możemy się spodziewać kolejnych dodatków do duńskiego teamu.
       
      Kolejnym ciekawym tematem jest zmiana formatu rozgrywek z MR15 na MR12 (skrót MR oznacza z ang. maximum rounds a liczba określa górny limit rozegranych rund w połówce). Według tej zasady mapę grałoby się do 13 wygranych rund zamiast do 16. MR12 obowiązywało w CS 1.6 przez jakiś czas po czym zostało rozszerzone do MR15. Wypowiedział się w tej kwestii m.in. Jacob "Pimp" Winneche - były progamer, obecnie komentator. 

      W swoim tweecie z 13 maja stwierdził "Im więcej oglądam zawodowego CS, tym bardziej jestem przekonany, że MR12 w zupełności wystarczy do wyłonienia lepszego teamu. MR15 przy obecnym systemie ekonomii jest zbędne."
       
      Jego argumentem za zmianą z MR15 na MR12 jest update CS:GO z 13 marca 2019 roku, który dotyczył głównie ekonomii. Ogólnie system został zmieniony na mniej wymagający i w rezultacie na poziomie zawodowym ilość rund eco wyraźnie spadła. Przegrana rundy pistoletowej nie była już tak katastrofalna jak kiedyś. Przed tym update'm MR15 było formatem wskazanym ponieważ rundy pistoletowe i następujące rundy z zakupem miały krytyczne znaczenie i przegrana strona potrzebowała więcej czasu na finansowe odkucie się. W tym wariancie systemu ekonomii rzeczywiście MR15 może okazać się przeżytkiem.

      Pomysł przyszedł z faktu, że mecze są nieraz nieznośnie długie. Dziś każdy większy turniej daje składom w każdej mapie nawet cztery przerwy taktyczne (tactical timeout), które w większości są skrupulatnie wykorzystywane. Doliczając do tego wszystkie tzw. freezy (czas przed rozpoczęciem rundy), wydłużenie timera bomby (update z 2015 roku), przerwy między mapami, mamy każdą mapę trwającą o dodatkowe 10-15 minut więcej niż przed wprowadzonymi zmianami.

      Pozostaje jeszcze kwestia wpływu wprowadzenia MR12 na publiczność. Jaka będzie reakcja rzeszy entuzjastów CS:GO na taką zmianę? Z pewnością zdania będą podzielone, jednak trend pokazuje, że fani preferują dynamiczny charakter rozgrywek a obecny stan nieraz mocno "ciągnących się" meczów może wpływać zniechęcająco. 

      Jak zauważa Tomi "lurppis" Kovanen - szef organizacji Immortals w swoim wpisie na twitterze z 14 maja "Jest dużo trudniej odzyskać użytkowników niż ich utrzymać. Dlatego najważniejsza jest dziś koncentracja na utrzymaniu bazy zanim wzrost spowolni, lub przejdzie na ujemny." 

      Na pewno ma dużo racji w tym, że należy reagować zanim procesy zmian koniunktury przybiorą niekorzystny charakter. Jednak czy na nadchodzące fluktuacje sceny jedyną odpowiedzią jest MR12?
       
      A wy co sądzicie?
    • By Bulgarian | Cs-NaBani.pl
      Witam.
      Sieć Cs-NaBani.pl poszukuje sponsora na serwer ARENA 1vs1, szukamy osoby, która będzie w stanie wyłożyć 1000zł ROCZNIE na serwer CS:GO 21/25 slotowy (Własna Maszyna).

      Serwery CS:GO są z nami od 21 czerwca 2013 roku "6-lat" wcześniej CS 1.6 również spory okres czasu... Na rynku jesteśmy już spokojnie 10-lat, lecz nasza współpraca z obecnym dostawcą dobiega końca, przez co nie jesteśmy w stanie dalej prowadzić sieci (BRAK ŚRODKÓW NA OPŁATĘ SERWERÓW). Na dzień dzisiejszy wyłączone zostały 3 z 4 serwerów CS:GO został z nami najlepiej prosperujący serwer CS:GO 1vs1 ARENA lecz nie na długo ze względu na wcześniej opisany koniec współpracy.

      Jeśli jakiś Hosting lub osoba będzie w stanie zapewnić nam dalszy rozwój, proszę o kontakt:
      *dane ukryte na prośbę autora tematu*
      Pozdrawiam
×
×
  • Create New...