Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Rekomendacje CS:GO | Trust Factor


Recommended Posts

Rekomendacje dodawane są z moich kont steam z CS:GO na tej samej zasadzie co otrzymywanie rekomendacji od znajomych podczas gry jednak odbywa się to automatycznie przy pomocy botów i wirtualizacji serwera CS:GO.
Nawet jeśli nie posiadasz konta (prime) to takie rekomendacje zwiększają twój Trust Factor dzięki któremu możesz nawet bez konta prime grac mm bez obawy, ze trafisz na cheatera.
Cena:
50 kompletnych rekomendacji - 4,50 PLN
100 kompletnych rekomendacji- 7,50 PLN
250 kompletnych rekomendacji - 11,50 PLN
500 kompletnych rekomendacji - 20 PLN
https://allegro.pl/uzytkownik/jakub00211?bmatch=baseline-cl-dict43-uni-1-5-1127

Kontakt: discord.gg/pBc79hj

DISC.png

Link to post
Share on other sites

W zasadzie to temat do wywalenia, łamiesz tym równowagę na mmach jak i regulamin który obowiązuje w grze poprzez sztuczne podnoszenie wartości na którą gracze ciężko pracują. Takie rekomendacje często są cofane jeżeli są dodane z darmowych kont a takie zapewne posiadasz ?

 

Edited by Guest
Link to post
Share on other sites
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By kivv3r
      Cześć, mam na sprzedaż serwer Only Dust2 oraz paczkę na JailBreak.
      Serwer jest na hostingu 1shot1kill, czasami ktoś wpadnie na serwer ale jakoś bardzo rozkręcony nie jest.
      GT: *KLIK* (Game Server Rank: 3586)
      Przedłużenie: 29,40zł (aktualnie rabat 2%)
      Ranking GOSetti: 993 (11500 oddanych głosów)
      Jest możliwość kupna osobno,
      Paczka: 50zł.
      Serwer 190zł.
      Cena SERWERA do lekkiej negocjacji.
      Kontakt: tutaj na pv, steam (*KLIK*)
    • By kivv3r
      CS-Wyborowa.pl / Nowy wymiar gry!
      » JailBreak CS:GO 🥵
      » IP: 91.224.117.91:27820
      » Właściciel: @kivv3r

    • By Ryback
      Jak podaje hltv.org, Filip "NEO" Kubski i Wiktor "TaZ" Wojtas spowrotem wkraczają do akcji. Około trzy miesiące po wstępnej zapowiedzi słowo stało się ciałem gdy dwaj weterani ogłosili na początku tygodnia powstanie nowego teamu HONORIS. 

      NEO i TaZ grali w jednym teamie w latach 2004 - 2018 i mają na koncie mistrzostwa największych turniejów w historii dyscypliny w tym EMS One Katowice Major w 2014 roku. Ich drogi rozeszły się, gdy TaZ został zepchnięty do rezerwy Virtus.pro i później przeszedł do ARCY na krótki czas przed jego zlikwidowaniem. 

      W lutym tego roku, TaZ ogłosił, że wraz z NEO pracują nad stworzeniem własnego teamu od podstaw, w którym będziemy mogli zobaczyć wschodzące talenty polskiej sceny. Oprócz dwójki weteranów skład mają uzupełniać Kamil "reiko" Cegiełko, Wojciech "Prism" Zięba a także Daniel "STOMP" Płomiński, który jest najlepiej rokującym graczem pomimo, że ostatnie trzy miesiące spędził na ławce rezerwowych organizacji Illuminar, z którą m.in. wygrał Games Clash Masters 2019 i Mistrzostwa Polski ESL. 
       
      W wywiadzie dla portalu redbull.com, TaZ wyznał: "Razem z Filipem znamy się już tak dobrze, że doskonale wiemy, czego się po sobie spodziewać. Potrafimy się uzupełniać. Przez ostatnie dwa lata próbowałem tworzyć w Polsce drużyny i zawsze czegoś, albo może kogoś, brakowało. "NEO" ma takie cechy charakteru, których mi brakuje, z kolei ja mam pewnie takie, których on nie posiada. Myślę, że to dlatego zawsze bardzo dobrze nam się razem grało, dobrze się dogadywaliśmy. Dlatego doszliśmy do wniosku, że nową organizację powinniśmy budować wspólnie." po czym NEO skonkludował: "Ja nie znam drugiej osoby z tak dużym zacięciem do tego co robi, z taką chęcią do pracy jak Wiktor. Lepszego "motoru napędowego" dla takiego projektu jak "HONORIS" na pewno bym nie znalazł. "TaZ" w przeciwieństwie do mnie jest też bardzo wokalną osobą, ja mówię raczej niewiele. On umie przemawiać tak, że mówi również w moim imieniu - w tej kwestii idealnie mnie uzupełnia."
       
      Widać wyraźnie, że między dwójką jest jeszcze ta chemia, która stworzyła legendę Virtus.pro i miejmy nadzieję, że HONORIS będzie odpowiedzią na brak polskiej siły na profesjonalnej scenie.
       
      Pierwszy mecz już jutro o 12:20. Polacy podejmą forZe w  cyklu Home Sweet Home Cup 5.
    • By Ryback
      W esportowym półświatku CS:GO dyskutuje się ostatnio na kilka ciekawych tematów.
       
      Jednym z nich jest wprowadzenie ciekawej (całkiem rozsądnej jednocześnie) zasady. Polegałaby ona na pozwoleniu dokonywania zmian w danym składzie podczas rozgrywek (np. w przerwie technicznej lub w połowie mapy). Duński organizator zawodów BLAST rozważa wprowadzenie takich zmian w najbliższym turnieju BLAST Premier Spring Showdown. Obowiązujące obecnie przepisy pozwalają w turniejach BLAST na zmiany w składzie tylko w przerwach między mapami jeśli tylko dany zawodnik jest zgłoszony do oficjalnych władz turnieju na min. 10 minut przed meczem. Jak dotąd żadna z organizacji nie skorzystała z tej zasady, ponieważ większość posiada tylko pięciu zawodników. Po tym jak Astralis końcem marca zaskoczyło opinię publiczną dołączając Patricka "es3tag" Hansena do składu jako szóstego, zanosi się jednak, że zobaczymy zastosowanie tej zasady już niebawem. Co więcej, Astralis nieco ponad tydzień temu ponownie powiększyło skład o Jakoba "JUGi" Hansena i dziś liczy siedmiu zawodników. Nieoficjalnie wiadomo, że poszukiwania wciąż trwają i możemy się spodziewać kolejnych dodatków do duńskiego teamu.
       
      Kolejnym ciekawym tematem jest zmiana formatu rozgrywek z MR15 na MR12 (skrót MR oznacza z ang. maximum rounds a liczba określa górny limit rozegranych rund w połówce). Według tej zasady mapę grałoby się do 13 wygranych rund zamiast do 16. MR12 obowiązywało w CS 1.6 przez jakiś czas po czym zostało rozszerzone do MR15. Wypowiedział się w tej kwestii m.in. Jacob "Pimp" Winneche - były progamer, obecnie komentator. 

      W swoim tweecie z 13 maja stwierdził "Im więcej oglądam zawodowego CS, tym bardziej jestem przekonany, że MR12 w zupełności wystarczy do wyłonienia lepszego teamu. MR15 przy obecnym systemie ekonomii jest zbędne."
       
      Jego argumentem za zmianą z MR15 na MR12 jest update CS:GO z 13 marca 2019 roku, który dotyczył głównie ekonomii. Ogólnie system został zmieniony na mniej wymagający i w rezultacie na poziomie zawodowym ilość rund eco wyraźnie spadła. Przegrana rundy pistoletowej nie była już tak katastrofalna jak kiedyś. Przed tym update'm MR15 było formatem wskazanym ponieważ rundy pistoletowe i następujące rundy z zakupem miały krytyczne znaczenie i przegrana strona potrzebowała więcej czasu na finansowe odkucie się. W tym wariancie systemu ekonomii rzeczywiście MR15 może okazać się przeżytkiem.

      Pomysł przyszedł z faktu, że mecze są nieraz nieznośnie długie. Dziś każdy większy turniej daje składom w każdej mapie nawet cztery przerwy taktyczne (tactical timeout), które w większości są skrupulatnie wykorzystywane. Doliczając do tego wszystkie tzw. freezy (czas przed rozpoczęciem rundy), wydłużenie timera bomby (update z 2015 roku), przerwy między mapami, mamy każdą mapę trwającą o dodatkowe 10-15 minut więcej niż przed wprowadzonymi zmianami.

      Pozostaje jeszcze kwestia wpływu wprowadzenia MR12 na publiczność. Jaka będzie reakcja rzeszy entuzjastów CS:GO na taką zmianę? Z pewnością zdania będą podzielone, jednak trend pokazuje, że fani preferują dynamiczny charakter rozgrywek a obecny stan nieraz mocno "ciągnących się" meczów może wpływać zniechęcająco. 

      Jak zauważa Tomi "lurppis" Kovanen - szef organizacji Immortals w swoim wpisie na twitterze z 14 maja "Jest dużo trudniej odzyskać użytkowników niż ich utrzymać. Dlatego najważniejsza jest dziś koncentracja na utrzymaniu bazy zanim wzrost spowolni, lub przejdzie na ujemny." 

      Na pewno ma dużo racji w tym, że należy reagować zanim procesy zmian koniunktury przybiorą niekorzystny charakter. Jednak czy na nadchodzące fluktuacje sceny jedyną odpowiedzią jest MR12?
       
      A wy co sądzicie?
    • By Bulgarian | Cs-NaBani.pl
      Witam.
      Sieć Cs-NaBani.pl poszukuje sponsora na serwer ARENA 1vs1, szukamy osoby, która będzie w stanie wyłożyć 1000zł ROCZNIE na serwer CS:GO 21/25 slotowy (Własna Maszyna).

      Serwery CS:GO są z nami od 21 czerwca 2013 roku "6-lat" wcześniej CS 1.6 również spory okres czasu... Na rynku jesteśmy już spokojnie 10-lat, lecz nasza współpraca z obecnym dostawcą dobiega końca, przez co nie jesteśmy w stanie dalej prowadzić sieci (BRAK ŚRODKÓW NA OPŁATĘ SERWERÓW). Na dzień dzisiejszy wyłączone zostały 3 z 4 serwerów CS:GO został z nami najlepiej prosperujący serwer CS:GO 1vs1 ARENA lecz nie na długo ze względu na wcześniej opisany koniec współpracy.

      Jeśli jakiś Hosting lub osoba będzie w stanie zapewnić nam dalszy rozwój, proszę o kontakt:
      *dane ukryte na prośbę autora tematu*
      Pozdrawiam
×
×
  • Create New...