Jump to content
prohost

Gdzie trzymasz swoje serwery? TOP 1 - 2020!

Gdzie trzymasz swoje serwery CS:GO / CS 1.6?  

51 members have voted

  1. 1. Gdzie trzymasz swoje serwery CS:GO / CS 1.6?

    • Pukawka.pl
      18
    • 1shot1kill.pl
      16
    • LiveServer.pl
      4
    • HostPlay.pl
      5
    • Własny serwer dedykowany
      9


Recommended Posts

Cześć,

 

Jestem ciekaw gdzie utrzymujecie swoje serwery CS:GO, czy też serwery CS 1.6

 

W jakiej firmie? A może korzystacie z własnych rozwiązań jak serwery dedykowane? 

 

Utworzyłem również ankietę, gdzie możecie oddać swój głos. Oczywiście mile widziana dyskusja - dlaczego tak a nie inaczej. Temat będzie również świeży na rok 2020.

 

Która marka zostanie TOP 1 w 2020? Okaże się. Pod uwagę wziąłem największe firmy, które prowadzą sprzedaż serwerów gier CS:GO, CS 1.6

 

Do dzieła! 🤙


"Treści napisane bez wysiłku, czyta się bez przyjemności"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brakuje opcji wyboru więcej niż jednej opcji, nie każdy trzyma serwery tylko na danym hostingu.
Od siebie mogę jedynie powiedzieć, że uważam 1s1k jako jeden z lepszych hostingów. Korzystając z listy w ankiecie ułożę od najlepszego do najgorszego według mnie, może kogoś to będzie interesowało xD 
1. Własny serwer dedykowany - Chyba nie muszę pisać dlaczego. Więcej swobody.
2. 1s1k - Nie doświadczyłem tu żadnych błędów ze strony owego hostingu np. Losowych skoków varu itp
3. Hostplay - To samo co wyżej. Któryś niestety musiał być niżej.

4. LiveServer - nie korzystałem.

5. Pukawka - Nigdy nie kupię tu żadnego serwera. Skoki Varu przy większej ilości graczy to norma. W monitorze zasobów CPU skacze jak chce i kiedy chce. Przy samym GoTV potrafiło skakać z CPU wysoko (15-25%) XD Po napisaniu na helpdesk była odpowiedź typu "Przepraszamy za problemy, mieliśmy chwilowe opóźnienie z nową jednostką."(jakoś tak, nie pamiętam już dokładnie) Chwilę było dobrze i... Wszystko znowu wróciło do normy z lagami. Po kolejnym napisaniu wina już była nie po ich stronie ;/ Szkoda, że przy testowaniu na innym hostingu było dobrze. 

JD z wami ;*  

  • Super! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja posiadam serwery na 3 hostingach : liveserver , hostplay , pukawka i kiedyś miałem na 1s1k ale zupełnie mi nie odpowiadał

Nie napiszę który jest najlepszy ale mogę z własnych doświadczeń jakoś to pogrupować

 

Jeżeli chodzi o panel :

1. Pukawka

2. Hostplay

3. Liveserver

Chodzi mi tu o szybkie korzystanie , jakoś tak najbardziej komfortowo korzysta mi się z pukawki

 

Jeżeli chodzi o support :

1. Hostplay (pomoc praktycznie od razu i do rzeczy tzn na przykładzie jak miałem paczkę od fabko to umiał przeanalizować ją i wyznaczyć plugin który powoduje skoki var , następnie przeanalizować kod sp i stwierdzić powód oraz jak go naprawić) 

2. Pukawka ( Czasami pomogą ,a czasami lecą formułkami "Sprawdź to i to i to i to i będziesz wiedział" ale jeżeli coś ważnego jest to się starją )

3. Liveserver ( To co wiedzą to powiedzą a to co nie to już nie ich sprawa a w szczególności jak jest coś ważnego to wtedy coś w stylu "nie nasz problem"  )

 

Jeżeli chodzi o serwer to na każdym z wymienionych hostingów zaznałem skoki var , na pukawce raz postawiłem serwer i na arenkach nie dało się grać przez lagi (przez var) ale aktualnie posiadam znowu i jeżeli nie jest ponad 24 graczy na 128 tick to jest okej a potem trochę te cpu 200 %

 

Polecić mogę hostplay jeżeli ktoś robi serwer od 0 ponieważ można liczyć na profesjonalną pomoc i tutaj mówię szczerze ,a serwery nie odbiegają jakościowo od konkurencji , panel również bardzo rozbudowany i w ładnej formie graficznej (mówię według mnie )

  • Super! 1

Road2Skill.eu            s.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Brum Brum napisał:

Brakuje opcji wyboru więcej niż jednej opcji, nie każdy trzyma serwery tylko na danym hostingu.
Od siebie mogę jedynie powiedzieć, że uważam 1s1k jako jeden z lepszych hostingów. Korzystając z listy w ankiecie ułożę od najlepszego do najgorszego według mnie, może kogoś to będzie interesowało xD 
1. Własny serwer dedykowany - Chyba nie muszę pisać dlaczego. Więcej swobody.
2. 1s1k - Nie doświadczyłem tu żadnych błędów ze strony owego hostingu np. Losowych skoków varu itp
3. Hostplay - To samo co wyżej. Któryś niestety musiał być niżej.

4. LiveServer - nie korzystałem.

5. Pukawka - Nigdy nie kupię tu żadnego serwera. Skoki Varu przy większej ilości graczy to norma. W monitorze zasobów CPU skacze jak chce i kiedy chce. Przy samym GoTV potrafiło skakać z CPU wysoko (15-25%) XD Po napisaniu na helpdesk była odpowiedź typu "Przepraszamy za problemy, mieliśmy chwilowe opóźnienie z nową jednostką."(jakoś tak, nie pamiętam już dokładnie) Chwilę było dobrze i... Wszystko znowu wróciło do normy z lagami. Po kolejnym napisaniu wina już była nie po ich stronie ;/ Szkoda, że przy testowaniu na innym hostingu było dobrze. 

JD z wami ;*  

 

Co do pukawki, fajnie jakbyś zamieścił na ten temat dowody bo wiem jakie tam osoby pracujące się znajdują i wątpię że coś takiego mogło się wydarzyć, tym bardziej że jest to firma która działa od lat i ma najwięcej pozytywnych opini.

Jeszcze chciałbym wspomnieć że Pukawka ma dużo lepsze zabezpieczenia niż 1s1k jeżeli chodzi o filtry ataków jak i poziom profesjonalizmu w świadczonych usługach, no i dużo bogatsza oferta.

A tutaj bardziej o swobodzie:
Serwer Dedykowany / VPS, przepraszam bardzo ale nie mylmy tutaj pojęć, swoboda na SERWERZE dedykowanym oraz VPS jest tylko i wyłącznie wtedy jak użytkownik posiada minimum średnią wiedzę na temat Linuxa oraz potrafi cały proces prowadzenia serwera zautomatyzować, jest to swoboda jedynie dla zaawansowanych użytkowników, dla większości jest to utrudnienie jedynie. Owszem robisz co chcesz, ale musisz się na tym znać.
Już nie wspomnę o optymalizacji danego serwera linux pod właśnie serwery gier, oraz zabezpieczenie przed różnymi atakami, bo jestem pewien że tylko kilka może osób na tym forum potrafi sobie to zrobić, a jak twoje serwery będą publiczne i ktoś się zna na atakach, to w kilka sekund wszystkie pójdą spać na nie wiadomo jak długo

A swobodą jest właśnie wykupienie hostingu bo dość że wszystko sobie załatwiasz kliknięciami to robienie wszystkiego zajmuje tobie bardzo mało czasu, możesz z łatwością zarządzać swoim serwerem jak i nie marnować czasu na nic innego
Dlatego w pełni nie zgodzę się że jest to swoboda.

 

  • Super! 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Mesharsky napisał:

Co do pukawki, fajnie jakbyś zamieścił na ten temat dowody

Screeny niestety przepadły i nie mam niestety jak Ci tego zaprezentować.

 

12 godzin temu, Mesharsky napisał:

wiem jakie tam osoby pracujące się znajdują i wątpię że coś takiego mogło się wydarzyć

Nie interesują mnie osoby, które tam pracują interesuje mnie tylko to, że się wydarzyło. 

 

12 godzin temu, Mesharsky napisał:

A tutaj bardziej o swobodzie:
Serwer Dedykowany / VPS, przepraszam bardzo ale nie mylmy tutaj pojęć, swoboda na SERWERZE dedykowanym oraz VPS jest tylko i wyłącznie wtedy jak użytkownik posiada minimum średnią wiedzę na temat Linuxa oraz potrafi cały proces prowadzenia serwera zautomatyzować, jest to swoboda jedynie dla zaawansowanych użytkowników, dla większości jest to utrudnienie jedynie. Owszem robisz co chcesz, ale musisz się na tym znać.

Napisałeś rację, ale nigdzie nie napisałem, że jest to dla każdego. To jest tylko moja subiektywna lista 😉 

 

12 godzin temu, Mesharsky napisał:

A swobodą jest właśnie wykupienie hostingu bo dość że wszystko sobie załatwiasz kliknięciami to robienie wszystkiego zajmuje tobie bardzo mało czasu, możesz z łatwością zarządzać swoim serwerem jak i nie marnować czasu na nic innego
Dlatego w pełni nie zgodzę się że jest to swoboda.

Kto co lubi 😄 


Lista, którą napisałem, jest subiektywna. Każdy może mieć inne odczucia do każdego hostingu, więc polecam każdemu, aby pierw przetestował serwer na każdym hostingu, a dopiero później kupił. Większość hostingów udziela serwera testowego, jak nie przy zakupie to poprzez helpdesk można poprosić o serwer testowy na 24h. Nie zamierzam więcej odpowiadać w tym wątku, bo po prostu mi się nie chce. Napisze jeszcze raz polecam samemu pierw przetestować każdy z hostingów joł 😘 

  • Super! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę przyznać rację @Brum Brum pukawka to największy szłams z jakiego korzystałem (serwer włączał się coś koło 2 minut gdzie na każdym innym hostingu 5-15s), aktualnie najlepiej wypada 1s1k i livs a co do hostplaya, właściciel to amator, nie będę się więcej rozpisywał.

  • Super! 1

POMOGŁEM?  ZOSTAW PO SOBIE SERDUSZKO

SklepSMS.ovh - Najlepszy Sklep Usług na serwer CS:GO

PhLA01g.png

PluginySM.pl - Polski rynek pluginów SourceMod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja właściwie mam całkiem odmienne zdanie od @Roberrt, i szczerze mogę polecić HostPlay (zwłaszcza z kodem rabatowym TIMOR - 10%!).

Gość ma najlepsze jakościowo serwery wg mnie, dla przykładu jak robiłem serwer dla Multiego, to na pukawce skoki varu.. były ogromne przy 32 graczach, a na hostplayu dźwigał sobie ten serwer to na luzaku 😉 (z identyczną konfiguracją, kopia 1:1)

  • Super! 1

banner_560x95.png?random=495401

2a.png

brand-logo.png

Z kodem rabatowym "TIMOR" zyskasz 10% rabatu na wszystkie usługi przez pierwszy miesiąc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, Roberrt napisał:

Muszę przyznać rację @Brum Brum pukawka to największy szłams z jakiego korzystałem (serwer włączał się coś koło 2 minut gdzie na każdym innym hostingu 5-15s), aktualnie najlepiej wypada 1s1k i livs a co do hostplaya, właściciel to amator, nie będę się więcej rozpisywał.

 

Możesz rozbudować swoja wypowiedź na temat mojej osoby?

Czy grono zadowolonych klientów, chęć rozbudowywania hostingu o nowe funkcje i można powiedzieć "atrakcje" dla klientów mam tutaj na myśli autorski program partnerski oraz sklep. A także prowadzenie firmy hostingowej bez przerw od prawie już 5 lat. Do tego korzystanie z jednych z najdroższych maszyn w sieci obecnie z oferty OVH. To amatorstwo? 


Chciałbym, żebyś rozszerzył swoją wypowiedź. Bo jeżeli mam coś przyjąć na klatę to muszę wiedzieć co dokładnie. Pisząc o kimś jako amatorze, w dziedzinie w której siedzi od lat, nie opierając tego dalszą wypowiedzią. Jest po prostu mocno dziecinne. 

 

PS. Czekam na wyjaśnienia.

  • Super! 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minut temu, HostPlay.pl napisał:

 

Możesz rozbudować swoja wypowiedź na temat mojej osoby?

Czy grono zadowolonych klientów, chęć rozbudowywania hostingu o nowe funkcje i można powiedzieć "atrakcje" dla klientów mam tutaj na myśli autorski program partnerski oraz sklep. A także prowadzenie firmy hostingowej bez przerw od prawie już 5 lat. Do tego korzystanie z jednych z najdroższych maszyn w sieci obecnie z oferty OVH. To amatorstwo? 


Chciałbym, żebyś rozszerzył swoją wypowiedź. Bo jeżeli mam coś przyjąć na klatę to muszę wiedzieć co dokładnie. Pisząc o kimś jako amatorze, w dziedzinie w której siedzi od lat, nie opierając tego dalszą wypowiedzią. Jest po prostu mocno dziecinne. 

 

PS. Czekam na wyjaśnienia.

Amatorstwo? Ja mówię o twojej osobie (jeśli jesteś kim wydaje mi się że jesteś) przy waszej genialnej migracji z nozo na nowy panel mówi ci to coś? (nie licząc ile razy wam maszyna z garrysmodem i innymi serwerami padała) Doliczając twoją wiedzę i większe januszostwo niż moje to taki średni ten hosting. Tyle co chciałem to napisałem, pozdrawiam i powodzenia w szukaniu technika do fivema.

 

 


POMOGŁEM?  ZOSTAW PO SOBIE SERDUSZKO

SklepSMS.ovh - Najlepszy Sklep Usług na serwer CS:GO

PhLA01g.png

PluginySM.pl - Polski rynek pluginów SourceMod

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, Roberrt napisał:

Amatorstwo? Ja mówię o twojej osobie (jeśli jesteś kim wydaje mi się że jesteś) przy waszej genialnej migracji z nozo na nowy panel (nie licząc ile razy wam maszyna z garrysmodem i innymi serwerami padała) publicznie można było wyciągać pliki serwerów,  jak mi się zachcę to powyciągam jakieś ssy, na szczęście ja się w takie rzeczy nie bawię wiec mam czyste ręce. Doliczając twoją wiedzę i większe januszostwo niż moje to taki średni ten hosting. Tyle co chciałem to napisałem, pozdrawiam i powodzenia w szukaniu technika do fivema.

 

^^^ to nie jest atak tylko szeptanka

 

 

Hmm z tego co zrozumiałem po tej wypowiedzi mówisz o okresie migracji panelu. Gdzie Stworzony został na nasze zlecenie panel od zera. Migracja nigdy nie jest prosta jeżeli migrujesz na zupełnie nowe środowisko. Gdzie migrowaliśmy z przestarzałego systemu na najnowsze standardy chociażby mówiąc o samych pakietach i systemach linux.  Mimo kilkunastu dniowych testów i tak wyszły jakieś krzaki jednak były w miarę na bieżąco naprawiane. Wtedy byliśmy jeszcze o tyle ograniczeni, że jedyną osobą która miała dostęp do źródła panelu był programista któremu zleciliśmy pracę. Dopiero po jakimś czasie dogadaliśmy się na wykup kodu źrodłowego i z jego jak i naszej strony zrobiliśmy mnóstwo poprawek. Co do samego wywalania maszyny z garrys modem problem leżał właśnie po stronie migracji z linuxa  debian 7 na 9 jednak te problemy występowały przez pierwszy miesiąc od migracji nie wszystko jesteś w stanie przewidzieć. Druga sprawa tematy które wypisałeś już są dawno nie aktualne przynajmniej od roku. Jednak skoro byłeś naszym klientem oczywiście masz prawo do wypowiedzi na tematy również  problemowe z naszej strony. Tylko tak jak powiedziałem nie byłem w stanie wpłynąć na pewne sytuacje po przez blokadę źródła i byłem uzależniony od innej osoby. Na szczęście już nigdy nie po pełnie tego błędu, żeby iść w coś takiego i nie mieć dostępu do kodu. Januszostwo można się wypowiedzieć na ten temat. Mam jedne z najniższych cen na rynku do tego wykupione najdroższe maszyny więc nie ma tutaj miejsca na sponsoringi itp. A już nie wspomne o kosztach prowadzenia firmy z pełnym zusem i odprowadzeniem podatków w tym dochodowego i vat.  Tutaj mogę tylko wspomnieć, że kiedyś kupiłem  od was pluginy dla klienta dostałem fakturę z firmy która nie istnieje więc nie wiem czy wiesz jakie są koszty prowadzenia Prawdziwej firmy 🙂 Tak więc po prostu nie stać mnie na sponsoring. Dodatkowo nie wiem też jaką znasz definicje hostingu gier, ale głównym obowiązkiem takiego hostingu jest zagwarantowanie serwera w podstawowej konfiguracji. Usługi pozbawionej od wad. Nie jest powiedziane ze musimy we wszystkich tytułach mieć techników czy posiadać 100% wiedzę, jednak staramy się nadążać z podstawową wiedzą na temat tytułów które oferujemy. Co do fivem to już prywatna sprawa nie zwiazana z tematem i tym bardziej hostingiem. Bo nie chodzi tutaj o usługi w hostplay a o prywatny serwer FIVEM. Tyle ode mnie a i nie odbierałem tego jako atak tylko po prostu zastawiałem się co masz na myśli z Amatorem. 

 

PS. Zapomniałem dodać, że w tamtym okresie wszystkie usługi dostawały rekompensatę dni + dodatkowe za problemy. Propo Januszostwa 😉

  • Super! 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Brum Brum napisał:

5. Pukawka - Nigdy nie kupię tu żadnego serwera. Skoki Varu przy większej ilości graczy to norma. W monitorze zasobów CPU skacze jak chce i kiedy chce. Przy samym GoTV potrafiło skakać z CPU wysoko (15-25%) XD Po napisaniu na helpdesk była odpowiedź typu "Przepraszamy za problemy, mieliśmy chwilowe opóźnienie z nową jednostką."(jakoś tak, nie pamiętam już dokładnie) Chwilę było dobrze i... Wszystko znowu wróciło do normy z lagami. Po kolejnym napisaniu wina już była nie po ich stronie ;/ Szkoda, że przy testowaniu na innym hostingu było dobrze. 

 

No faktycznie masz rację, że przy pustym serwerze są jakieś wg wykresu dziwne skoki: 

 

BsaWCbL.png

 

Ale co to w ogóle za argument i czepialstwo? Czy w normalnym użytkowaniu widać, aby serwery miały jakieś dziwne wykresy? Nie. 

 

19 godzin temu, Brum Brum napisał:

2. 1s1k - Nie doświadczyłem tu żadnych błędów ze strony owego hostingu np. Losowych skoków varu itp

 

No i tu się nie zgodzę. Wiele razy udowodnili, że nie są w stanie poradzić sobie odpowiednio z zabezpieczeniem serwera przed głupim stress'erem. Do jakości brak zarzutu. 

 

19 godzin temu, Zorix napisał:

2. Pukawka ( Czasami pomogą ,a czasami lecą formułkami "Sprawdź to i to i to i to i będziesz wiedział" ale jeżeli coś ważnego jest to się starją )

 

Może dlatego, że idioci-klienci kupują serwer, a potem w helpdesku lecą pytania "jak zainstalować bukkit" albo "jak wgrać plugin do cs:go"? Jak można kupić serwer i zadawać tak popierdolone pytania? I oni z grzeczności muszą odpisywać na te głupoty, ale czasem człowiek w natłoku pracy niestety, ale będzie w ten sposób pisał. Jesteśmy tylko ludźmi, a nie robotami i nieraz mi się zdarza, jak gracz kupując vipa na nick + hasło mimo, że ma napisane na czacie co należy zrobić, to i tak przylatuje na forum z tego typu pytaniami, bo mu vipek nie działa. Przecież to jest wkurwiające. 

 

Już nie wspomnę o tym, że takie głupoty tylko i wyłącznie zabierają czas na inne, ważniejsze rzeczy. 

 

17 godzin temu, Mesharsky napisał:

Dlatego w pełni nie zgodzę się że jest to swoboda.

 

Swoboda jest i nie ma tutaj nawet co zaprzeczać. Problemem jest to, że po prostu dedyk jest nieopłacalny. Już nie wspomnę o tym, że jak ktoś się uprze na jeden serwer, to tak naprawdę wszystkie dostaną po tyłku. Dedyk czy VPS jest opłacalny dla, np. serwerów TeamSpeak, strony WWW, ale nie dużej liczbie serwerów do konkretnej gry / gier.

 

4 godziny temu, Roberrt napisał:

pukawka to największy szłams z jakiego korzystałem (serwer włączał się coś koło 2 minut gdzie na każdym innym hostingu 5-15s),

 

To jakieś bajki dla dzieci typu Bioły z FTG. Jak można tak kłamać? 

 

3 godziny temu, HostPlay.pl napisał:

Do tego korzystanie z jednych z najdroższych maszyn w sieci obecnie z oferty OVH.

 

Garrys mod za 2,20 PLN? To chyba tylko z lagami, bo każdy kto się choć trochę interesował tego typu serwerami to wie, że są bardziej zasobożerne niż CSGO TR 128. Więc na te najdroższe maszyny zarabiacie w ogóle czy ledwo wychodzicie na 0?

  • Super! 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciężko powiedzieć który hosting jest najlepszy. Pierwszy swój serwer miałem na pukawce (cs 1.6) i 0 problemów jedyne co wtedy się działo to ataki ddos przez co parę razy serwer mi "umrał", po napisaniu do BOK po 5 min miałem już odpowiedź. Nie wiem w zasadzie jak teraz jest na pukawce bo nie posiadam u nich usług. Grywam ostatnio na serwerze Only mirage (csgo) i niestety na serwerze są lagi i skaczący var, mało przyjemne.

 

Teraz mam serwer na 1shot1kill (csgo) i w zasadzie też nie ma problemów, szybko udzielana pomoc, troszkę za szybko bo czasem admin resetuje serwer, gdy jest sporo graczy na serwerze. 

 

Co do hostplay też nie miałem problemów, szybko udzielana pomoc, osobiście myślę, wydaje mi się, że cena nie jest zła, niższa od pukawki czy 1shot1kill i mocno konkurencyjna, lecz chyba tak to działa, a pomoc tak szybka u skuteczna co na wymienionych wyżej hostingach. Każdy ma swoje doświadczenia z tymi hostingami jednie lepsze drudzy gorsze, ja nie miałem w tych przypadkach problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, Nonie napisał:

To jakieś bajki dla dzieci typu Bioły z FTG. Jak można tak kłamać? 

 

Nie bajki, tylko powód migracji do 1s1k, oczywiście oni też nie mają czystych rączek ale na pewno lepiej niż pukawka.

btw. co zyskałbym pisząc negatywną opinię nie opartą o faktach?


POMOGŁEM?  ZOSTAW PO SOBIE SERDUSZKO

SklepSMS.ovh - Najlepszy Sklep Usług na serwer CS:GO

PhLA01g.png

PluginySM.pl - Polski rynek pluginów SourceMod

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roberrt proszę Cię... Pukawka nie jest idealna, ale gadać głupoty, że serwer Ci włączał 2 minuty? xD Proszę Cię. Czasem tak się zdarza, ale to tylko i wyłącznie w godzinach 3:00 - 5:00, kiedy wykonywane są kopie bezpieczeństwa i inne. Nigdy z czymś podobnym nie spotkałem się w ciągu dnia. Nigdy, a jestem tam parę lat klientem. Oczywiście pomijam sytuacje losowe, kiedy np. były masowe ddos'y, ale prawda jest taka, że tu znowu na korzyść Pukawki - 1s1k często nie potrafi sobie przez wiele tygodni z takim problemem poradzić. Ich jedyną cudowną receptą na to jest "zmiana adresu IP" xD

 

Już nie wspominając o tym, że na 1s1k zanim helpdesk się za coś weźmie, to trzeba im wszystko wyłożyć na tacy i udowadniać, że coś jest nie tak. Inaczej nie widzą podstaw do tego, aby się czymś zająć. Człowiek czasem nie do końca ma możliwość zdiagnozowania problemu, dlatego podaje swoje hipotezy, a oni i tak dalej będą swoje głupoty wypisywać, że wszystko jest w porządku i jakieś przewrażliwienie. Jakość samych serwerów, jak wcześniej wspomniałem bez zarzutów. Nigdy nie miałem żadnej skargi na to, aby na serwerze była niska jakość strzelania albo, że cokolwiek się pogorszyło.

 

Nie hejtuję 1s1k rzecz jasna. Każdy hosting ma swoje bolączki i Pukawka niestety, ale ma też ich dość dużo przez niedopatrzenia i pewne zaniedbania. Tutaj ktoś by musiał poświęcić jakieś 1-2 dni na to, aby zrobić porządek, np. z przestarzałymi informacjami, funkcjami w panelu itd. oraz to, że czasem faktycznie zdarza się, że jakość strzelania się obniża ( cs 1.6 ) czy skacze var ( cs:go ), co jak wspomniałem na 1s1k nie ma miejsca.

 

Mimo to wybrałbym pukawkę, bo tam nawet, jeśli jest problem i pewne niedopatrzenia, to przynajmniej jest gwarancja, że serwer będzie stał parę lat z tym samym adresem IP mimo drobnych problemów. Z kolei na 1s1k nigdy nie wiadomo, bo zbudujesz serwer-potęgę, a za jakiś czas z powodu tego, że nie mogą się z czymś uporać będziesz zmuszony do zmiany adresu IP. I potem przyjdzie petzoR robić filmiki, jak to oni wielce zwyciężyli...

  • Super! 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za dobrych czasów parę lat temu miałem bardzo dobrze rozwinięte kilka serwerów, aż libido mi wzrastało z tego powodu bo serwery były non stop pełne, ale przyszedł czas DDosów na 1s1k. No i w sumie dupa,, wszystko padło, zmiana adresu IP była konieczna. Miałem wtedy jeden serwer właśnie na pukawce i ten śmigał a kilka z 1s1k nie dały rady. W sumie od grudnia do lutego chyba 2015 roku nie mogli się uporać z ddosami. Ale czy zwyciężyli to nie wiem, bo płakałem w poduszke, że wszystko padło. Aaaaa dodali wtedy pare dni rekompensaty, ale to juz niech sobie wsadzą.

  • Super! 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie mam ssów, ale @Nikita | AK podzielił się ze mną swoimi screenami dzk.
image.png image.png
 

Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

XD
image.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Super! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pukawka.pl - Być może się obronią. 😉 


"Treści napisane bez wysiłku, czyta się bez przyjemności"

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, prohost napisał:

@Pukawka.pl - Być może się wybronią. 😉 

image.png

Ty no nie wiem. 

 

// Ale tak dla sprostowania, aktualnie nie przekracza 75% CPU przy 21+ graczach.

Spoiler

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nikita | AK - Otrzymali oficjalnie zaproszenie. Czy zareagują - nie wiem. To już będzie zależne od pukawki. 😜 


"Treści napisane bez wysiłku, czyta się bez przyjemności"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@prohost nie zareagują. Dobra marka sama się broni 🙂

 

Pukawka to najlepsi specjaliści - 1s1k pod tym kątem ssie a sam panel jest dużo mniej przejrzysty.

O reszcie się nie wypowiadam, raczej to no-name'y - zobaczymy jak będzie z cenami i jakością przy tak dużej klienteli jak wyżej wymienieni. 😉 

 

  • Super! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpinam się pod temat szalejącego VAR'u na serwerach Pukawki, dzisiaj w napadzie bezsilności wykonałem następującą czynność na serwerze:

 

19Ign1n.png

 

Jak rezultat?
Zobaczcie sami co pokazał "Monitor zasobów"

VkxjkuG.png

 

Zero pluginów i takie użycie CPU?

20 slotów, pakiet serwera "Standard"

 

  • Super! 1

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to powiem tyle o pukawce ze jezeli serwer jest dobrze zrobiony nie ma na nim syfu to sa takie wyniki
1UgLALb.png

 

Ale jeżeli na serwerze jest ... to sa tez takie wyniki

 

5DjMc2a.png

Edited by Siwy | KILL4U.PL
  • Super! 1


logo.png
BVRvKbx.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalnie temat jest prosty Cs go to jednowątkowa gra co za tym idzie przy niskim traktowaniu procesora są problemy z utrzymaniem stabilności. W 2019 roku w okolicach wakacji wyszedł update na csgo gdzie 128Tr zaczeło nagle jeść prawie 2 razy wiecej procka. Jedynym wyjściem było zmienić maszyny na takie które mają minimum 4ghz na rdzeniu. I dopiero wtedy udaje się zachować stabilność, żeby procesor nie przekraczał 70% przy pełnym obciążeniu. Pukawka jak i 1s1k maja niektóre serwery własne i  w ich interesie jest to aby to właśnie najwięcej usług utrzymywać na tych maszynach bo płaca tylko za ich kolokacje nie wynajem. Podsumowując lepszy zysk maja z tego. Oczywiście nie licząc kosztu zakupu wcześniejszego tych maszyn. Optymalizacja serwera a w szczególności jego pluginów na pewno wpływa w jakimś stopniu na wykorzystanie cpu szczególnie jak sie korzysta ze śmieciowych modyfikacji. Jednak również takie porównywanie które robicie jest totalnie bez sensu. Bo wystarczy ze te serwery stoją na zupełnie innych maszynach i już porównanie nie ma rzetelności. To tyle ode mnie takie słowo sprostowania. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pukawka.pl oficjalnie odmówiła jakichkolwiek wyjaśnień w jej sprawie. 😜 


"Treści napisane bez wysiłku, czyta się bez przyjemności"

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, prohost napisał:

Pukawka.pl oficjalnie odmówiła jakichkolwiek wyjaśnień w jej sprawie. 😜 

Dziwisz się?
Po co mają wyjaśniać coś co już kiedyś tutaj wyjaśniali tysiące razy jak to wszystko tutaj działa.

Jest to marnotractwo czasu i jestem pewien że mają ciekawsze rzeczy do roboty niż rozpisywać się na jakiś forach, od tego jest bok, by zgłaszać błędy z serwerem nie forum sourcemoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By MYGO.pl
      MomSurfFix

      Momentum mod surf/ramp fix ported to csgo and css.

      About

      That fix modifies CGameMovement::TryPlayerMove() function to behave like momentum mod ones. Whole function was recreated on sourcepawn and replaced default CGameMovement::TryPlayerMove(). By modifying that function and applying all fixes that momentum mod team has done, you'll get quite good surf/ramp glitch fix.

      Requirements
      Dhooks with detour support; SourceMod 1.10 or higher.
      Available cvars
      momsurffix_ramp_bumpcount - Left from original momentum mods function, helps with fixing surf/ramp bugs; momsurffix_ramp_initial_retrace_length - Left from original momentum mods function, amount of units used in offset for retraces; momsurffix_enable_asm_optimizations - Enables ASM optimizations, that may improve performance of the plugin; momsurffix_enable_noclip_workaround - Enables workaround to prevent issue #1.
      Special thanks to
      Momentum mod team for the actual fix; Guys from bhoptimer discord for testing;
      Note

      This plugin can be performance heavy without momsurffix_enable_asm_optimizations and momsurffix_enable_noclip_workaround cvars enabled, but if are still getting terrible performance with said cvars enabled, please submit an issue here.

      If you found bug or want to suggest something, please do it here.

      DOWNLOAD

      SOURCE Wyświetl pełny artykuł
    • By MYGO.pl
      I'm gonna release today my jailbreak system.
      It's an whole system made for cs:go.
      The code is a little bit messy (it's written in the new syntax with good coding style but little bit old so may not be the optimized code that I could do) but the system works fine without any known bugs.

      Explanation for every mod:


      JB_Admin: Contains admin commands that are needed for the staff.
      sm_cords - Get current cords
      sm_tp/sm_teleport - Teleport user to another user or to cords
      sm_god - Give/remove godmode
      sm_Team - Change team
      sm_rr - Restart round
      sm_give - Give weapon or item
      sm_res/sm_respawn - Respawn Playerr
      sm_hp - Set hp
      sm_disarm - Remove all weapons
      sm_swap - Swap to the other team
      sm_1up - Respawn to death location.

      JB_AdminsVoice: advanced admintalk system
      sm_admintalk - Opens a menu and allows you to join/leave/add/remove player

      JB_Box: friendly fire system
      sm_box - Opens a menu with the needed info

      JB_Cash: cash system
      sm_g/sm_gamble - Gamble your cash
      sm_c/sm_cash - See your amount of cash or others'
      sm_gift - Transfer cash to other
      sm_givecash - Spawn cash [locked to root only].

      JB_CK: Crazy knife system - when you enable it it's more health to CT but nobody can use weapons.
      sm_ck - Toggles the crazy knife round.

      JB_CountDown - Countdown with freeze/blind system [for ct only].
      sm_cd - Opens the meni

      JB_CTBan - Block user from being a ct.
      sm_ctban - Opens the menu
      sm_ctbantime - Shows how much time left to the ctban

      JB_Daily - daily reward with animation and sounds.
      sm_wish - Claim the reward.
      sm_rwish - Reset player's cooldown.

      JB_Days - special days - starts every 6 rounds.
      sm_days - Start a day.
      sm_vdays - Start a days vote.

      JB_Deagle - simple command that ct can give t empty deagle.
      sm_deagle - gives the deagle.

      JB_FreeKill - Freekill report system.
      sm_fk - send the repots to the admins.

      JB_Gangs - Advanced gang system.
      sm_gang/sm_gangs - Opens the gangs menu.
      sm_gc/sm_getcash - Get cash (reward for gang members every round).
      sm_nc/sm_nextcash - Next cash (reward for gangs that upgraded it, every 15 minutes).

      JB_LR - Advanced last request system.
      sm_lr/sm_lastrequest - Opens the menu.
      sm_givelr - Transfer your last request.
      sm_delaycd - Delay the last request countdown (there's a countdown to select a game or you get slay for taking too long).
      sm_stoplr/sm_abortlr - Stop the current lr game.

      JB_Medic - Request medic.
      sm_medic - Request medic.

      JB_Models - Prisoners & Guards skins.
      JB_Mutes - Mutes system (works with extendedcomms)
      sm_muteall - Mute all players
      sm_unmuteall - Unmute all players
      sm_mutet - Mute all Ts
      sm_mutect - Mute all CTs
      sm_unmutet - Unmute all Ts
      sm_unmutect - Unmute all CTs
      sm_unmutep - Unmute specific player

      JB_VoteCT - Votect System
      sm_guard/sm_guards/sm_ctlist - Opens the guards management menu.
      sm_votect - Starts the vote manual (the vote start every 6 rounds - round after the days).

      JB_Premium - Premium system like some VIP but not giving much now.
      sm_givep - give premium.

      The explination is short, you better just learn yourself by looking in the server.
      Download models, materials and sounds here: https://mega.nz/#!qz5CEIgD!V3Je9OQ8X...YZzTaD-PG677rw (too big for attachements).

      Enjoy.
      Attached Files S4Jail.zip (322.8 KB) Wyświetl pełny artykuł
    • By prohost
      Aby ochronić wiele osób przed niekorzystnymi transakcjami postanowiłem oficjalnie zrobić temat, gdzie dany użytkownik zostanie dodany do czarnej listy. 
       
      Temat będzie aktualizowany na bieżąco.
    • By Gienek?
      Witam.
      Daliście by biblioteczkę dhudmessage bo nie mogę znaleść 
      Wersja amxmod 1.8.2
      Potrzebuje do silnika bb 
    • By prohost
      Cześć!
       
       
      Przedstawiam wam mini FAQ sourcemod dla: CSGO, CSS, TF2. Temat będzie aktualizowany na bieżąco 
       
       
      Mani admin plugin:
       
      Jak zainstalować Mani Admin Plugin? Gdzie mogę znaleźć komendy, dokumentacje itp. do Mani Admin Plugin Jak dodać mapy do Mani Admin Plugin? Jak dodać admina do Mani Admin Plugin? Jak wgrać Quake Sounds (mani admin plugin)? Jak ustawić w Manim muzykę na wejście, głosowanie itd? Jak dodać skiny admina i graczy? Jak włączyć rtv, nominate itp?  
      SourceMod:
       
      Jak zainstalować SourceMod oraz jakie są komendy? Jak dodać admina do SourceMod? Jak instalować pluginy? Jak zainstalować Quake Sounds pod sourcemod? Jak zmienić muzykę na swoją w knifefight, bombtimer, quakesounds itp? Jak ustawić muzykę na koniec rund (roundsound)? Gdzie mogę znaleźć pluginy do sourcemod?  
      Eventscripts 
       
      Jak zainstalować eventscripts? Jak dodawać skrypty/pluginy? Skąd pobrać skrypty/pluginy? Serversecurity, a bloka plików przed edycją.  
       
       
       
       
       
      Mani Admin Plugin:
       
       
      1. Jak zainstalować oraz skonfigurować Mani Admin Plugin?
       
       
      Instalacja mani'ego krok po kroku dla gier CSS protokół 17, CSGO, TF2:
       
      Otwieramy stronę (kliknij tutaj) i pobieramy najnowszą wersję mani admin plugin dla danego typu gry. Rozpakowane katalogi z archiwum ZIP, wgrywamy na FTP serwera gry:  
      - dla gry CSS wgrywamy do katalogu: css/cstrike/
      - dla gry TF2 wygrywamy do katalogu: orangebox/tf/
      - dla gry CSGO wgrywamy do katalogu: csgo/
       
      Pobieramy plik .VDF dla odpowiedniej gry i wgrywamy go na FTP serwera gry, do katalogu addons. - dla gry CSS: (kliknij tutaj)
      - dla gry TF2: (kliknij tutaj)
      - dla gry CSGO: (kliknij tutaj)
      Pozostaje nam tylko i wyłącznie restart serwera gry i gotowe.  
      Dla serwerów gry CSS protokół 7 wystarczy pobrać gotową paczkę. Rozpakowany katalog CSS wgrać na FTP serwera gry (kliknij tutaj)
       
       
       
      2. Gdzie mogę znaleźć komendy, dokumentacje itp. do Mani Admin Plugin
       
      Wszystkie wymienione informacje są dostępne na stronie: (kliknij tutaj)
       
       
       
      3. Jak dodać mapy do Mani Admin Plugin?
       
      Wpisz nazwę map (każda w osobnej linii, bez końcówek .bsp) do plików:
       
      css/cstrike/cfg/mani_admin_plugin/votemaplist.txt
      css/cstrike/maplist.txt
      css/cstrike/mapcyle.txt
       
       
      4. Jak dodać admina do Mani Admin Plugin?
       
      Adminów ustawiamy w pliku: css/cstrike/cfg/mani_admin_plugin/clients.txt
       
      Pod linkiem udostępniam gotowy plik clients.txt (kliknij tutaj) Z przykładami adminów (na nick + hasło, na IP, na steam id). Wystarczy podmienić w nim dane na swoje i wgrać naFTP serwera gry. Kolejnych adminów dodajemy w analogiczny sposób, zachowując strukturę pliku.
       
       
      5. Jak wgrać Quake Sounds?
       
      W pierwszej kolejności musimy pobrać i rozpakować pliki (kliknij tutaj) Po rozpakowaniu wgrywamy pliki na nasz serwer poprzez FTP do katalogu - cstrike. Kolejnym krokiem jest włączenie dźwięków , w tym celu otwieramy plik:   
      mani_quake_sounds.cfg i ustawiamy linię na: mani_quake_sound "1" i po tym zapisujemy plik.
       
      Następnie otwieramy plik: css/cstrike/cfg/mani_server.cfg i wstawiamy linię exec mani_quake_sounds.cfg Sprawdź czy posiadasz w katalogu: /cstrike/cfg/mani_admin_plugin plik quakesoundlist.txt  
      Jeżeli nie posiadasz powyższego pliku utwórz go i uzupełnij poniższymi danymi: 
       
      "firstblood"                     quake/fristblood.mp3
      "humiliaton"                   quake/humiliaton.mp3
      "multikill"                        quake/multikill.mp3
      "monsterkill"                  quake/monsterkill.mp3
      "ultrakill"                        quake/ultrakill.mp3
      "godlike"                        quake/godlike.mp3
      "headshot"                     quake/headshot.mp3
      "dominating"                  quake/dominating.mp3
      "holyshit"                        quake/holyshit,mp3
      "kilingspree"                   quake/kilingspree.mp3
      "ludicrouskill"                  quake/ludicrouskill.mp3
      "prepare"                        quake/prepare.mp3
      "rampage"                      quake/rampage.mp3
      "unstoppable"                 quake/unstoppable.mp3
      "wickedsick"                   quake/wickedsick.mp3
      "teamkiller"                    quake/teamkiller.mp3
       
       
       
      6. Dodawanie muzyki na wejście, głosowanie itd.
       
      W pierwszej kolejności grywamy pliki .mp3 poprzez FTP do katalogu: cstrike/sound/admin_plugin/actions
       
      Następnie otwieramy plik: cstrike/cfg/mani_admin_plugin/actionsoundlist.txt i zmieniamy w nim odpowiednie linie:
       
       
      "joinserver"                               admin_plugin/actions/joinserver.mp3
      "votestart"                                 admin_plugin/actions/startyourvoting.mp3
      "voteend"                                  admin_plugin/actions/endofvote.mp3
      //"roundstart"                            admin_plugin/actions/roundstart.mp3
      //"roundend"                             admin_plugin/actions/roundend.mp3
      "restrictedweapon"                   admin_plugin/actions/restrictedweapon.wav
       
       
      Pierwsza linia odpowiada za muzykę odtwarzaną podczas wejścia na serwer, drugi i trzecia za rozpoczęcie/zakończenie głosowania. Czwarta i piąta za rozpoczęcie/zakończenie rundy. Jeżeli przed daną linią znajdują się znaki "//" - oznacza to zablokowanie danej funkcji i jeżeli chcemy, aby tak jak w przykładzie powyżej działała funkcja odtwarzania muzyki na wejście, to należy te dwa znaki usunąć. Po edycji pliku zapisujemy zmiany i restartujemy serwer.
       
       
       
      7. Jak dodać skiny admina i graczy?
       
      W pierwszej kolejności wchodzimy na stronę ze skinami i pobieramy wybrane przez nas skiny. Przykładowe skiny można znaleźć na stronie:
       
      - dla admina (kliknij tutaj)
      - dla graczy (kliknij tutaj)
       
      Rozpakowujemy i wgrywamy katalog cstrike na serwer poprzez FTP. Każdy ze skinów ma zawarty w archiwum plik read_this.txt - w którym dokładni jest opisany dokładny sposób instalacji wybranego skina. Warto pamiętać: każdy skin ma inną formę instalacji, z racji innych ścieżek plików.
       
      Poniżej podaje gotową paczkę najpopularniejszych skinów. Wystarczy pobrać, rozpakować i wgrać na serwer FTP gry (nie trzeba nic ustawiać).
       
      - dla admina (kliknij tutaj)
      - dla graczy (kliknij tutaj)
       
       
       
      8. Jak włączyć rtv, nominate itp?
       
      Aby ustawić w/w ustawienia, należy zalogować się na serwer FTP, przejść do cstrike/cfg/ i otworzyć plik mani_server.cfg. Aby włączyć RTV, należy zmienić linię rock the vote i zmienić linię z:
       
       
      mani_vote_allow_rock_the_vote 0 
       
      na 
       
      mani_vote_allow_rock_the_vote 1
       
       
      Poniżej tej linii znajduje się pozostałe ustawienia rtv m.in od ilu graczy funkcja ta ma działać itp. Pozostałe ustawienia takie jak np: ustawienia wyrzucenia graczy za wysoki ping, głosowanie map, ranking itd. również znajdują się w tym pliku. Wystarczy odnaleźć linię odpowiadającą za daną funkcję i ją włączyć w analogiczny sposób.
       
       
       
       
       
       
       
      SourceMod
       
       
      1. Jak zainstalować SourceMod oraz jakie są komendy?
       
       
      Instalacja SourceMod krok po kroku dla gier CSS protokół 17: 
      Otwieramy stronę (kliknij tutaj) i pobieramy najnowszą wersję sourcemod pod system linux. Pobieramy także metamod, który konieczny jest do działania sm: (kliknij tutaj) Rozpakowane katalogi addons i cfg (z metamod i sourcemod) wgrywamy na FTP serwera gry do css/strike Pobieramy plik (kliknij tutaj) i wgrywamy go na FTP serwera gry do katalogu css/cstrike/addons. Restart serwera i gotowe!  
      Sourcemod i metamod CSS protokół 7 przygotowaliśmy w gotowej paczce. Wystarczy ją pobrać, rozpakować i wgrać na FTP serwera (kliknij tutaj)
       
       
       
      Instalacja Sourcemod krok po kroku dla gier CSGO, TF2 :
      Otwieramy stronę (kliknij tutaj) i pobieramy najnowszą wersję sourcemod pod system linux. Pobieramy także najnowszą wersję metamod , który jest konieczny do działania sm (kliknij tutaj) Rozpakowane katalogi addons i cfg (z metamod i sourcemod) wgrywamy na FTP serwera gry do katalogu: - dla csgo: csgo/
      - dla tf2: orangebox/tf/
      Pobieramy plik i wgrywamy go na FTP serwera gry do katalogu css/cstrike/addons. Restart serwera i gotowe! - csgo: (kliknij tutaj)
      - tf2: (kliknij tutaj)
       
       
      Komendy oraz inne informacje dostępne są tutaj: (kliknij tutaj)
       
       
       
      2. Jak dodać admina do SourceMod?
       
      - Otwieramy plik cstrike/addons/sourcemod/configs/admins_simple.ini
      - Mamy przed sobą trzy ustawienia administratora:
       
      "STEAM_0:1:1388434"          "99:z"
      "!34.98.00.12"                        "abc"
      "NickGracza"                          "ghjki"                "hasło dostępu"              
       
       
      - Z tego co widzimy możemy ustawić admina na steam id, ip lub nick + hasło, po tym ustawiamy flagi dostępu. Wybieramy dla nas dogodny sposób i ustawiamy siebie jako admina.
       
       
      Flagi dostępu:
       
      "reservation"                                  "a"                             - Rezerwacja slotów
      "generic"                                        "b"                             - Wymagania dla adminów
      "kick"                                              "c"                             - Wyrzucenie graczy
      "ban"                                              "d"                             - Banowanie graczy
      "unban"                                          "e"                             - Usuwanie banów
      "slay"                                              "f"                             - Możliwość slay'owania graczy
      "changemap"                                 "g"                             - Zmiana mapy
      "cvars"                                           "h"                             - Zmiana cvarów
      "config"                                          "i"                              - Zmiana ustawień serwera
      "chat"                                             "j"                              - Specjalne uprawnienia rozmów
      "vote"                                             "k"                             - Głosowanie
      "password"                                    "l"                               - Ustawienia hasła dla serwera
      "rcon"                                            "m"                            - Konsola rcon
      "cheats"                                         "n"                            - Włączenie cheat'ów
      "root"                                             "z"                             - Pełen dostęp
       
       
       
      Flaga 99:z nadaje wszystkie uprawnienia (HeadAdmin). Jeżeli ustawiliśmy admina na nick + hasło, to aby się się zalogować na administratora należy przed wejściem na serwer wpisać w konsoli polecenie: setinfo "_password" "swoje_hasło"
       
      Po wejściu na serwer jako admin, w czacie wpisujemy komendę !admin, która otwiera nam menu administratora.
       
      Jeżeli chcemy zmienić komendę logowania na inną np. setinfo "_pw" "hasło", otwieramy plik: addons/sourcemod/configs/core.cfg, szukamy linii: "PassInfoVar" "_password" i zmieniamy _paswword na swój parametr. Po edycji, zapisujemy plik.
       
       
       
       
      3. Jak zainstalować pluginy?
       
      Podstawowe informacje na temat plików, które może zawierać dany plugin: 
       
      nazwa_pliku.smx - główny plik pluginu - wrzucamy do: cstrike/addons/soucemod/plugins
      nazwa_pliku.sp - plik źródłowy pluginu - wrzucamy do: cstrike/addons/sourcemod/scripting
      plugin.nazwa.txt - plik wykorzystujący silnik gry - wrzucamy do: cstrike/addons/sourcemod/gamedata
      nazwa.phrases.txt - plik tłumaczenia - wrzucamy do: cstrike/addons/sourcemod/translations
      nazwa_pliku.cfg - plik konfiguracyjny pluginu - wrzucamy do: cstrike/addons/sourcemod/configs lub cstrike/cfg/sourcemod (zależne od pluginu)
       
      Jeżeli dany plugin zawiera w paczce katalogi np. cfg,sound itp. wrzucamy je na serwer FTP do katalogu cstrike. Część pluginów wymaga dodatkowych bibliotek (hacks), wrzucamy je do: cstrike/addons/sourcemod/extensions. Po wgraniu plików do odpowiednich katalogów nic więcej nie trzeba ustawiać.
       
       
       
      4. Jak zainstalować Quake Sounds pod SourceMod?
       
      Instalacja Quake Sounds pod source mod jest banalna. Odwiedzamy stronę (kliknij tutaj), pobieramy plik quake sounds, rozpakowujemy i wgrywamy katalogi addons, cfg, sound na serwer gry do katalogu cstrike. Prawda, że proste? 
       
       
       
      5. Jak zmienić muzykę na swoją w knifefight, bombtimer, quakesounds itp?
       
      Każdy z wymienionych wyżej pluginów posiada swój plik konfiguracyjny (.cfg), w którym dokonujemy wszelakich zmian. Do edycji tych plików polecamy programNotePad++ (kliknij tutaj) , dzięki któremu wszystko jest bardzo czytelne. W pierwszej kolejności wgrywamy swoje pliki muzyczne (mp3/wav) od odpowiednich katalogów na FTPserwera:
       
       
       
      dla knifefight: cstrike/sound/knifefight
      dla quakesound: cstrike/sound/quakesound
      dla bombtimer: cstrike/sound/bombtimer
       
       
       
      Po tym możemy przystąpić do ustawień (podmiany) muzyki w danym pluginie na swoją: 
       
      Knifefight: Logujemy się na serwer FTP, przechodzimy do cstrike/cfg/sourcemod i otwieramy plik "knifefight.cfg". Szukamy w nim linii sm_knifefight_fightsongs, w którym ustawiamy nazwy naszych plików (jeżeli wgraliśmy więcej niż jeden plik, ustawiamy nazwy po przecinku).  
       
      Przykład: sm_knifefight_fightsongs "muzyka_knifel1.mp3, muzyka_knife2.mp3"
       
      Bombtimer: Logujemy się na serwer FTP, przechodzimy do cstrike/cfg/sourcemod/configs i otwieramy plik: c4soundlist.cfg. Po otwarciu widzimy listę plików, które są odtwarzane przez plugin. Wystarczy tylko podmienić nazwy 1sec.mp3, 2sec.mp3 itd. na nazwy swoich plików, które wcześniej wgraliśmy. Po edycji zapisujemy plik i gotowe.  
       
       
      6. Jak ustawić muzykę na koniec rund (QuakeSound)?
       
      Pobieramy plugin (kliknij tutaj), następnie go rozpakowujemy i rozpakowane katalogi "addons", "cfg" wgrywamy na FTP naszego serwera gry do css/cstrike Na FTP serwera gry, w katalogu: css/cstrike/sound tworzymy nowy katalog o wybranej nazwie np. "moja_muzyka" i tam wgrywamy pliki muzyczne z nazwami np. tt1.mp3, tt2, ct1.mp3 itd. Otwieramy plik z res_list.cfg z katalogu css/cstrike/addons/sourcemod/configs i wpisujemy w nim ścieżkę do wgranych przez nas wcześniej plików muzycznych w postaci:   
      moja_muzyka/tt1.mp3=TT
      moja_muzyka/tt2.mp3=TT
      moja_muzyka/ct1.mp3=CT
      moja_muzyka/ct2.mp3=CT
       
       
      Widzimy na powyższym przykładzie, że w pierwszej kolejności jest podany katalog, do które wgraliśmy naszą muzykę, następna nazwa pliku mp3 i na końcu ustawienie, czy dany plik ma być odgrywany dla TT, czy CT. Po edycji zapisujemy plik, wykonujemy restart serwera i gotowe!
       
       
       
      7. Gdzie mogę znaleźć pluginy do SourceMod?
       
      Największą bazą pluginów dla sourcemod jest strona (kliknij tutaj)
       
       
      Najpopularniejsze pluginy:
       
       
      Knifefight (kliknij tutaj) C4Timer (kliknij tutaj) QuakeSound (kliknij tutaj) Super Admin (kliknij tutaj) RankMe (kliknij tutaj) Apteczka (kliknij tutaj) Zamiana skinów (kliknij tutaj) Kolorowe Tagi (kliknij tutaj) Regulamin (kliknij tutaj) Ruletka (kliknij tutaj)  
      PS Aczkolwiek oglądajcie również w naszym dziale na AMXX, z dnia na dzień, co raz więcej pluginów!  (kliknij tutaj)
       
       
       
       
       
       
       
      Eventscripts
       
       
      1. Jak zainstalować eventscripts?
       
       
      Instalacja dla serwerów STEAM:
       
      Wchodzimy na stronę (kliknij tutaj) i pobieramy "CS and TF2 (OragneBox) Linux download". Po pobraniu, rozpakowujemy archiwum i wgrywamy katalogi addons i cfg na serwer FTP do katalogu cstrike. Restartujemy serwer i cieszymy się zainstalowanym eventscripts.  
      Instalacja starszej wersji (dla serwerów z protokołem 7)
       
      Pobieramy paczkę (kliknij tutaj). Rozpakowujemy i wgrywamy na serwer FTP zgodnie z zachowaniem strukturą katalogów. Po restarcie serwera, ES będzie działał.  
       
       
      2. Jak dodawać skrypty/pluginy?
       
       
      Pobrany skrypt/plugin wypakuj i wgraj folder ze skryptem na serwer FTP, do katalogu: cstrike/addons/eventscripts/. Po wgraniu skryptu przechodzimy do cstrike/cfg i otwieramy plik "autoexec.cfg" (jeżeli nie mamy takiego pliku, to go tworzymy). Dopisujemy w wymienionym pliku linię: 
       
      es_load nazwa_folderu_w_którym_jest_skrypt
       
      Przykładem poprawnie dodanych skryptów:
       
      es_load bomb_timer
      es_load serversecurity
      es_load mugmod
       
       
      Po dodaniu danego skryptu restartujemy serwer lub zmieniamy mapę.
       
       
       
      3. Skąd pobierać skryptu/pluginy?
       
      Wszystkie wybrane przez nas skrypty znajdziemy na stronach: (kliknij tutaj) & (kliknij tutaj)
       
       
       
      4. Serversecurity, a blokada plików przed edycją.
       
       
      Serversecurity blokuje część z plików konfiguracyjnych serwera m.in server.cfg oraz clients.txt zmieniając jego atrybuty (chmod) na wartość 444, a także tworzy kopie wymienionych plików (po jakiejkolwiek zmianie, skrypt przywraca kopię danego pliku). W celu edycji w/w plików należy: 
       
      Wejść do katalogu: cstrike/addons/eventscripts/serversecurity/backup i usunąć wybrany plik kopii np. plik clients.txt (usuwamy plik, który w nazwie zawiera frazę"clients.txt". Wracamy do cstrike/cfg/mani_admin_plugin i zaznaczamy plik clients.txt Jeżeli używamy do obsługi FTP program "Total Commander", wybieramy z głównego menu "Plik(i)", a następnie: zmień atrybuty pliku Zmieniamy wartość z 444 na 777 i klikamy ok. Edytujemy wybrany plik i go zapisujemy. Wykonujemy restart serwera.  
       
      Opisany przykład wyżej, stosujemy w analogiczny sposób do innych plików np. server.cfg 
×
×
  • Create New...