Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Dodatkowy hajs za dopisek w nicku


RevDev
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Plugin się kompiluje, nie wyskakują żadne errory/błędy w konsoli, ale nie daję dodatkowego hajsu za dopisek w nicku

#pragma semicolon 1

#include <sourcemod>
#include <cstrike>

#pragma newdecls required

public Plugin myinfo = 
{
	name = "Bonus za nick", 
	author = "Reward", 
	description = "Dodaje graczą dodatkowy hajs za dodanie w nicku", 
	version = "1.0.0"
};

ConVar g_cvAdvert, g_cvMatchCase, gg_CvarVipKillMoney, gg_CvarVipKillKnifeMoney, gg_CvarVipHeadShotMoney, gg_CvarMaxHP, gg_CvarVipBombPlantedMoney, gg_CvarVipBombDefusedMoney;

public void OnPluginStart()
{
	g_cvAdvert = CreateConVar("sm_aa_advert", "Google.pl", "Advertisement to search for in players' names.");
	g_cvMatchCase = CreateConVar("sm_aa_match_case", "0", "Determines if the advertisement should be case-sensitive.");
	gg_CvarVipKillKnifeMoney = CreateConVar("gpieniadze_kill_knife_vip", "100", "How much money the VIP player should get for killing by the knife?");
	gg_CvarVipHeadShotMoney = CreateConVar("gpieniadze_hs_vip", "70", "How much money should the VIP player get for the headshot?");
	gg_CvarMaxHP = CreateConVar("gzycie_max_vip", "105", "What is the maximum amount of health that the vip player can achieve?");
	gg_CvarVipKillMoney = CreateConVar("gpieniadze_kill_vip", "50", "How much money should the VIP player get for the homicide?");
	gg_CvarVipBombPlantedMoney = CreateConVar("gpieniadze_podlozenie_vip", "50", "How much money should the VIP player get for planting the bomb?");
	gg_CvarVipBombDefusedMoney = CreateConVar("gpieniadze_rozbrojenie_vip", "50", "How much money should the VIP player get for defusing the bomb?");
}
bool IsValidClient(int client)
{
	return 0 < client <= MaxClients && IsClientInGame(client);
} 
public Action Event_PlayerDeath(int client, Event hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast)
{

	int attacker = GetClientOfUserId(hEvent.GetInt("attacker"));
	int victim = GetClientOfUserId(hEvent.GetInt("userid"));
	
	if (!IsValidClient(attacker))
		return;
	
	char weapon[64];
	GetEventString(hEvent, "weapon", weapon, sizeof(weapon));
	char name[MAX_NAME_LENGTH], advert[MAX_NAME_LENGTH];
	
	GetClientName(client, name, sizeof(name));
	g_cvAdvert.GetString(advert, MAX_NAME_LENGTH);
		
	if (StrContains(name, advert, GetConVarBool(g_cvMatchCase)) == -1)
	{
		return;
	}
	if (GetClientTeam(attacker) != GetClientTeam(victim))
	{
		bool headshot = hEvent.GetBool("headshot", false); //false - default.
		int gPieniadzeGracza = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount");
		int gHP = GetClientHealth(attacker);
		
		if (headshot)
		{
			SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", gg_CvarVipHeadShotMoney.IntValue + gPieniadzeGracza);
			
			if (gHP + 1 > gg_CvarMaxHP.IntValue)
				SetEntityHealth(attacker, gg_CvarMaxHP.IntValue);
			
			if (gHP + 1 <= gg_CvarMaxHP.IntValue)
				SetEntityHealth(attacker, gHP + 1);
			PrintToChat(client, "[Reward] Zostałeś nagrodzony +%d$ za wsparcie serwera!", GetConVarInt(gg_CvarVipHeadShotMoney));
		}
		else
		{
			SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", gg_CvarVipKillMoney.IntValue + gPieniadzeGracza);
			
			if (gHP + 1 > gg_CvarMaxHP.IntValue)
				SetEntityHealth(attacker, gg_CvarMaxHP.IntValue);
			
			if (gHP + 1 <= gg_CvarMaxHP.IntValue)
				SetEntityHealth(attacker, gHP + 1);
			PrintToChat(client, "[Reward] Zostałeś nagrodzony +%d$ za wsparcie serwera!", GetConVarInt(gg_CvarVipKillMoney));
		}
		
		//if (StrEqual(weapon, "knife"))
		if (StrContains(weapon, "knife", false) != -1 || StrContains(weapon, "bayonet", false) != -1)
		{
			SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", gg_CvarVipKillKnifeMoney.IntValue + gPieniadzeGracza);
			
			PrintToChat(client, "[Reward] Zostałeś nagrodzony +%d$ za wsparcie serwera!", GetConVarInt(gg_CvarVipKillKnifeMoney));

			if (gHP + 1 > gg_CvarMaxHP.IntValue)
				SetEntityHealth(attacker, gg_CvarMaxHP.IntValue);
			
			if (gHP + 1 <= gg_CvarMaxHP.IntValue)
				SetEntityHealth(attacker, gHP + 1);
		}
	}
}
public Action Event_BombPlanted(int client, Event hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast)
{
	char name[MAX_NAME_LENGTH], advert[MAX_NAME_LENGTH];
	
	GetClientName(client, name, sizeof(name));
	g_cvAdvert.GetString(advert, MAX_NAME_LENGTH);
	
	if (StrContains(name, advert, GetConVarBool(g_cvMatchCase)) == -1)
	{
		return;
	}
	int client = GetClientOfUserId(hEvent.GetInt("userid"));
	int gPieniadzeGracza = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount");
	
	PrintToChat(client, "[Reward] Zostałeś nagrodzony +%d$ za wsparcie serwera!", GetConVarInt(gg_CvarVipBombPlantedMoney));
		
	SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", gg_CvarVipBombPlantedMoney.IntValue + gPieniadzeGracza);
}

public Action Event_BombDefused(int client, Event hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast)
{
	char name[MAX_NAME_LENGTH], advert[MAX_NAME_LENGTH];
	
	GetClientName(client, name, sizeof(name));
	g_cvAdvert.GetString(advert, MAX_NAME_LENGTH);
	
	if (StrContains(name, advert, GetConVarBool(g_cvMatchCase)) == -1)
	{
		return;
	}
	int client = GetClientOfUserId(hEvent.GetInt("userid"));
	int gPieniadzeGracza = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount");
	
	PrintToChat(client, "[Reward] Zostałeś nagrodzony +%d$ za wsparcie serwera!", GetConVarInt(gg_CvarVipBombDefusedMoney));
		
	SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", gg_CvarVipBombDefusedMoney.IntValue + gPieniadzeGracza);
}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...