Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[L4D2] Throwable Melee Weapons (1.0) [22-Jan-2020]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
About:
  • Allows players to throw melee weapons.
  • Various ways to set damage, depending on weapon type and target.
  • Optional VPhysics extension to make the weapon spin when thrown. Really cool effect.
  • Known bug: Cannot hit zombies that are right in front of you, to avoid hitting yourself the melee is teleported further away.
  • Eventually will update to hit any zombie right in front of player to fix above issue.



Thanks:
  • Sev - For the request.
  • Ethan Max - For also requesting and reminding me.
  • asherkin - For the VPhysics extension.
  • Lux - Because why not.



Admin Commands: (requires "z" flag)

PHP Code:

sm_throwable_reload // Reloads the weapons damage data config. 



Cvars:

Saved to l4d_tongue_damage.cfg in your servers \cfg\sourcemod\ folder.

PHP Code:

// 0=Plugin off, 1=Plugin on.
l4d2_throwable_allow "1"

// Turn on the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = all).
l4d2_throwable_modes ""

// Turn off the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = none).
l4d2_throwable_modes_off ""

// Turn on the plugin in these game modes. 0=All, 1=Coop, 2=Survival, 4=Versus, 8=Scavenge. Add numbers together.
l4d2_throwable_modes_tog "0"

// How fast to throw a melee weapon, affects range.
l4d2_throwable_speed "500"

// 0=Off. 1=Spin top over. 2=Spin sideways. 3=Both randomly selected. Requires VPhysics extension.
l4d2_throwable_spin "3"

// Which melee weapons can be thrown: 1=Baseball Bat, 2=Cricket Bat, 4=Crowbar, 8=Guitar, 16=Fireaxe, 32=Golfclub, 64=Katana, 128=Knife, 256=Machete, 512=Tonfa, 1023=All. Add numbers together.
l4d2_throwable_types "1023"

// Throwable Melee Weapons plugin version.
l4d2_throwable_version 



Changes:
Code:

1.0 (22-Jan-2019)
    - Initial release.



Optional Extension:

Installation:
  1. Click "Get Plugin" and put the .smx file into your servers \addons\sourcemod\plugins\ folder.
  2. Download the "l4d_throwable_melee.cfg" config file and put into your servers \addons\sourcemod\data\ folder.

Attached Files
File Type: cfg l4d2_throwable_melee.cfg (1.1 KB)
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d2_throwable_melee.sp - 20.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...