Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

CS:S/CS:GO Deatmatch - niezbędnik do moda Gungame.


Kaloski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mod dodaję nam możliwość grania w trybie każdy na każdego (DM) Oficjalna strona projektu Attention Required! | CloudFlare

 

  1. Wymagania:

 

Minimum Metamod:Source: 1.8.7.
Minimum SourceMod: 1.3.8
Minimum Counter-Strike: Version 110 (Orange Box)

Dla CS:GO obecnie wspierany jest metamod w wersji 1.10.5 oraz sourcemod 7.2.2 informacja o SM i S:MM http://mygo.pl/topic/46-sourcemod-172-i-metamodsource-1105/

Gdy spełniasz wymogi instalacji możesz przejść do kolejnego punktu.

2. Instalacja

Zakładam, że już jesteście po instalacji Metamoda jak i Sourcemoda.

  • Pobierz archiwum z pluginem (cssdm-2.1.4.zip)
  • Rozpakuj Archiwum (W tym celu użyj programu do otwierania archiwum typu zip. Użyj np. 7-zip)
  • Przejdź do FTP swojego serwera (w tym celu użyj swojego klienta ftp. Użyj np. FileZilla)
  • Umieść foldery w następujących miejscach:
Katolog_główny*/csgo/addons
Katolog_główny*/csgo/cfg

*Przykładowa nazwa. W niektórych przypadkach katalogi serwera mogą siedzieć w nieco innych lokalizacjach.

3. Dostępne komendy:

 

// Sets whether or not CS:S DM is enabled.
// --
// Default: "1"
cssdm_enabled "1"

// Sets whether FFA mode is enabled.  FFA lets
// players kill teammates for points, without any
// damage reduction or teamkill penalties.
// -- 
// Default: "0"
cssdm_ffa_enabled "0"

// Sets the CS:S DM spawn method.
// "none"   -- Spawn at the normal map spawn points.
// "preset" -- Spawn at a random point from a config file.
// --
// Default: "preset"
cssdm_spawn_method "preset"

// Number of seconds to wait before deleting a ragdoll.
// If 0, ragdoll will be deleted instantly.
// If >=20, ragdoll will never be deleted.
// --
// Default: "2"
cssdm_ragdoll_time "2"

// Number of seconds to wait before respawning a player.
// --
// Default: "0.75"
cssdm_respawn_wait "0.75"

// Whether or not C4 should be allowed.  If not allowed,
// It will be removed from the world when dropped and 
// stripped from players when they spawn.
// --
// Default: "0"
cssdm_allow_c4 "0"

// Sets whether the equipment plugin is enabled.
// --
// Requires: dm_equipment.smx
// Default: "1"
cssdm_enable_equipment "1"

// Whether or not spawn protection is enabled.
// --
// Requires: sm_spawn_protection.smx
// Default: "1"
cssdm_spawn_protection "1"

// Number of seconds a client is protected for.
// --
// Requires: sm_spawn_protection.smx
// Default: "2"
cssdm_prot_time "2"

// Sets the spawn protection color for CTs.
// Format is "r g b a" (red, green, blue, alpha)
// --
// Requires: sm_spawn_protection.smx
// Default: "0 0 255 50"
cssdm_prot_ctcolor "0 0 255 128"

// Sets the spawn protection color for Ts.
// Format is "r g b a" (red, green, blue, alpha)
// --
// Requires: sm_spawn_protection.smx
// Default: "255 0 0 50"
cssdm_prot_tcolor "255 0 0 128"

// Allow clients to use the "respawn" command.
// Note that this command does not let players respawn before the
// cssdm_respawn_wait time.
// --
// Requires: dm_basics.smx
// Default: "1"
cssdm_respawn_command "1"

// Sets whether CS:S DM should force mapchanges.
// This is useful for Stripper:Source users.
// --
// Requires: dm_basics.smx
// Default: "0"
cssdm_force_mapchanges "0"

// Sets the mapchange file CS:S DM should use.
// This is only needed for cssdm_force_mapchanges.
// --
// Requres: dm_basics.smx
// Default: "mapcycle.txt"
cssdm_mapchange_file "mapcycle.txt"

// Sets whether CS:S DM should automatically refill ammo.
// --
// Requires: dm_basics.smx
// Default: "1"
cssdm_refill_ammo "1"

// Sets how many bots CS:S DM keeps in game.  Use this instead
// of bot_quota for managing bots.
// bot_quota should be "0"
// bot_quota_mode should be "normal"
// bot_auto_vacate should be "0"
// -- 
// Requires: dm_bot_quotas.smx
// Default: "0"
cssdm_bots_balance "0"

// This is an experimental cvar that will prevent CS:S DM from 
// removing dropped items.  It is recommend that you don't set 
// this to 0, because a huge number of weapon entities on the 
// ground will cause lag (both server and client-side).
// --
// Default: "1"
cssdm_remove_drops "1"

 

Dodatkowo zawarłem plik ze spolszczeniem DM'a. Niebawem załączę screeny.

cssdm-2.1.4.zip

cssdm.phrases.txt

 

Źródło Attention Required! | CloudFlare twórca Bailopan. Snapshots: Attention Required! | CloudFlare

Edytowane przez Kaloski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...