Blant Opublikowano Styczeń 30, 2020 o 18:45 Udostępnij Opublikowano Styczeń 30, 2020 o 18:45 Witam, Mam taki problem, chciałem dodać do vipa dodatkowe HP i +200$ za kill, lecz to nie działa i nie mogę dojść dlaczego, proszę o pomoc, bo już zgłupiałem. kod: public Action Event_PlayerDeath(Event hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast) { int attacker = GetClientUserId(GetEventInt(hEvent, "attacker")); int victim = GetClientUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")); if (IsPlayerVIP(attacker)) { if (!IsValidClient(attacker)) return; if (GetClientTeam(victim) != GetClientTeam(attacker)) { bool headshot = GetEventBool(hEvent, "headshot", false); int PieniadzeGracza = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); int HP = GetClientHealth(attacker); SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", PieniadzeGracza + 200); if (headshot) { if (HP + 10 > 105) { SetEntityHealth(attacker, 105); } if (HP + 10 <= 105) { SetEntityHealth(attacker, HP + 10); } } else { if (HP + 5 > 105) { SetEntityHealth(attacker, 105); } if (HP + 5 <= 105) { SetEntityHealth(attacker, HP + 5) } } } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maroxx Opublikowano Styczeń 30, 2020 o 19:01 Udostępnij Opublikowano Styczeń 30, 2020 o 19:01 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blant Opublikowano Styczeń 30, 2020 o 19:02 Autor Udostępnij Opublikowano Styczeń 30, 2020 o 19:02 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. 1 Podziękuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blant Opublikowano Styczeń 31, 2020 o 15:16 Autor Udostępnij Opublikowano Styczeń 31, 2020 o 15:16 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi